Thnx Vliegje, Ja bah viese foto's zoiets ziet het er bij mij van binnen ook uit. Zal morgen eens vrgen of ik een kopie mag haha..
Dag lieve meiden. Allereerst wilde ik jullie heel hartelijk bedanken voor jullie lieve steunende woorden. En dat jullie zo met me mee leven. Heel fijn! Ik heb mijn notificatie op dagelijkse mail gezet, zodat ik niets van jullie hoef te missen. Ik vind het zo jammer dat jullie allemaal om een eitje zitten te springen, en ze maar niet krijgen, of dat het iedere keer toch niet tot een zwangerschap leidt. Vanmorgen ben ik voor de FM naar het zkh geweest. Uit mijn bloed was al goed op te maken dat er iets groeide. En ja hoor. Mijn baarmoederslijmvlies is gegroeit tot 6.6 mm. Bij mijn rechtereierstok zagen we een eitje zitten van 11.5 bij 13.5 mmg (dus gemiddeld 12.5 mm) En toen mijn linkereierstok, en we kregen hem gelijk in beeld! Daar zat een eitje van gemiddeld 13.5 mm. Toen ik me weer aan het aankleden was heb ik verteld over de situatie waar we in zitten. En toen heeft ze aan mij de keus gelaten wat we met deze cyclus doen. Ik heb voorgesteld deze maar te blijven volgen. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben op dit gebied. Donderdag om 12.15 moet ik weer terug. Ik zou zo graag willen dat ik jullie mijn eitjes zou kunnen geven, want het is gewoon zonde dat deze voor niets zullen gaan springen. We zullen eerst aan onze relatie moeten gaan werken. Zal het over een maandje of 3 beter gaan, dan wil ik deze relatie doorzetten. Wordt het niet beter dan weet ik welke keuze ik moet maken. Want voor een slechte relatie ga ik mijn kinderwens niet aan de kant zetten. Ook al hou ik zielsveel van hem.
O Zethu, wat een moeilijke keus!!! Hij wilt écht niet, ook nu hij weet dat je een eitje krijgt? Op welke dag zit je nu? Sterkte meis!
Tante Mars, heeeeel veeeel succes vandaag met het gesprek!!! Zethu, jeetje meis, wat ontzettend moeilijk om te weten dat er nu eitjes groeien . Heel veel sterkte de komende tijd!
Tnx Meiden. Vandaag zit ik zelfs al op dag 13. Dus op dag 12 al zo'n goede eitjes lijkt me een goed teken. Hij is echt niet om te krijgen. Het is zelfs de vraag of onze relatie standhoudt op deze manier. Ik ga het niet allemaal hier plaatsen, anders heb ik de poppen helemaal aan het dansen.
Nogmaals heel veel sterkte Zethu en als je een luisterend oor zoekt (ik zit ook regelmatig wel op msn)
allereerst @zethu oh meid ik vind het verschrikkelijk voor je hoe het nu gaat je bent al zo ver gekomen...en nu ook nog eens een ei....echt niet normaal meer en zo ergggg...meid ik wens je heel veel sterkte met alles en eerlijk snap ik wel dat je je kinderwens niet zomaar aan de kant kan zetten tuurlijk niet!!!meid sterkte... @tante mars succes vandaag....sorry als ik een beetje te laat ben... @foto ik vind hem wel eng ja beetje vies maar wel heel mooi dt ze er een foto van konden maken en apart om te zien... @debbie hoe gaat het met jou?xxx @vliegje hoe is het nu met je cyclus meid..... @all hier zijn de bijwerkingen echt aanwezig kan om elk klein dingetje wel kwaad worden of janken echt niet leuk meer vandaag me laatste 2 ingenomen en nu afwachten en klussen geblazen....ik voel wel dat het werkt hoor ik heb al vanaf zondag kleine steekjes in me eierstokken echt een apart gevoel,nu alleen hopen dat er echt een ei groeit duimerdeduim ik ben een paar dagen niet geweest puur omdat ik me zo shit voelde sorry daarvoor dames.. xxx cindy
@ Zethu, dikke knuffel lieverd. Heb je weer een kleine PB gestuurd. Denk aan je hoor!! Sorry dat ik verder op niemand reageer maar moet zo weg. Baal van mijn temperatuur. Kaartje gaat weer lijken op die van de vorige keer en de keer dáárvoor. Niet goed.
Hallo allemaal! Was ik ook weer even. Ben nu een stuk rustiger eronder, kan nu toch niet meer doen dan me erbij neerleggen dat ook deze ronde niets wordt. Zie wel al op tegen de bijwerkingen van 150mg. @Tante Mars: misschien heb ik er overheen gelezen maar hoe ging je gesprek? @Sikki: sterkte op het wachtbankje, hopelijk binnenkort een mooie test! @Zethu: had je al gemaild, maar ook via deze weg sterkte gewenst. @Babyhope: ik duim voor mooie eitjes voor jou. @Myprecious: ik hoop het toch niet voor je, driemaal is scheepsrecht?
TanteMars, hoe ging je gesprek? Of lees ik er ook overheen... Cindy, lief dat je naar me vraagt. Het gaat nu wel weer goed, het bloeden is ook over, dus we kijken gewoon uit naar de start op 10 aug. met Primolut. Dat geeft wel rust hoor, nog eventjes in ieder geval . Kreeg vandaag bloemen bezorgd op het werk, was van mijn man, zooo lief! Zomaar
Nou me bek valt nog open van verbazing... ik ben uhm ja ben uhm ja. Nou hoe zeg ik dat ff simpel, Er is een eisprong geweest.. vocht achter de baarmoeder een slijmvlies daar zeg je u tegen. En ze kon er niks anders van maken dan een heeeeeele prille zwangerschap.WE moeten nog ff wachten op bevestiging de 31e moet ik uiterlijk ongi wezen.. Maar ze verwachtte niet dat ik ongesteld werd, aangezien me baarmoeder ontzettend zwanger is..
WHA!!! Tante wat gaaf!!! Maar wanneer zou je dan je ei gehad hebben?? Moet je dan nu nog een week wachten met testen? Er kan dus ook, reeel gezien, nog van alles mis gaan? Ik hoop zoooo dat je snel posi test!! Zethu, vind het echt erg voor je Babyhope, ik hoop dat je snel een eitje krijgt. Ik moet morgen weer voor een echo. Heb geen zin want er zit toch niks..
Die eisprong is alleen maar gissen. Indd kan er vanalles fout gaan, maar het is wel te zien nu . Het is gewoon goed nieuws waar we op dit moment erg blij mee zijn. Maar het is niet zo dat we verwachten dat het ook echt zo is, we hebben daarvoor teveel tegenslagen gehad.. En anders begin ik volgende maand gewoon met Clomid 50. Dat is in ieder geval weer de eerste stap. Indd zou ook geen zin hebben als er niks te zien is.. Succes morgen
Als ik uit eindelijk echt zwanger blijk(kan het gewoon niet geloven op dit moment) , dan zonder iets zwanger geworden. Maar natuurlijk wel 25 mei LEO gehad.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik weet nog dat ik zwanger was van onze zoon en ook riep dat het gewoon niet kon. Dat ik niet zwanger kon worden en zo! En het resultaat mag er zijn. IK hoop het zo voor je!!!
Ik kan wel geloven dat ik zwanger kan wezen; ben het al twee keer geweest. Maar toch het zou nu zo ontzettend pril zijn (3 week ong.) dat ik het op dit moment niet kan geloven haha.. Snap je beetje. En wat je zei ik wil je geen valse hoop geven dat zei de gyn ook met daar achteraan d woorden ik verwacht niet dat je ongesteld word. Nou ja hoebdoel je valse hoop geven dan haha
Ik ga gewoon heeeeel hard voor je duimen dat het allemaal goed gaat en je straks met een dikke buik rondloopt en uiteindelijk een supermooi gezond kindje in je armen hebt!