Tante ik hoop het voor je! En dat geeft mij weer hoop! Jij zou de 2e al zijn die ik ken die kort na de LEO zwanger is geraakt.
daar gaan we voor Deb. Vliegje, in het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben is door alle vier artsen nu 1x de operatie uitgevoerd en de eerste twee zijn zwanger de eerste na 4 maanden de ander na 2 maanden. De laatste is nu aan het herstellen ik ben de derde
Wow tante!! Dat is nog eens een hele andere wending van het verhaal!!! zo zag je het niet meer zo goed zitten.. en nu blijk je heel pril zwanger te zijn.. hoe is het toch mogelijk! Hoop dat alles goed blijft gaan en dat je op de 31 een hele mooie posi test hebt!!!
@tante mars superrrrr zeg nu nog een positest de 31ste maar daat zal wel lukken toch!!! hoe voel je je zelf nu je het gehoord hebt.......spannendd @all ik heb een vraagje cd3 was temp 36.3 cd4 was temp 36.4 cd5 was temp 36.4 cd6 was temp 36.2 cd7 was temp 36.1 vanmorgen was temp 37.4 hoe kan dit!!! is het wel normaal zo hoogggg!!!! maak me er een beetje zorgen over en ik weet niet wat het is,ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen aub.... xxxx cindy
euhm...misschien koortsig? Tante dat is geweldig nieuws...laten we hopen op een spat er vanaf test op de 31e!!
@mgwc nee hoor ik voel me perfect een beetje down van de clomid maar thats it.... ik slaap ook niet onder een dikke deken gewoon onder een laken met de raam open dus ik weet niet mischien te vast geslapen.....
ja raar he haaha en nu kan ik wel lachen maar toen ik het zag sprongen de tranen in mijn ogen,,,haha hoe dat kan no idea...hihi
Cindy, lijkt me niet dat dit een ei is. ZOu wel heel vroeg zijn. Het kan natuurlijk. Ff je temp in de gaten houden. Ik kom dit weekend bijlezen. Nu op kantoor, straks naar de sauna en pas laat thuis. Morgenavond eerst baby fotograferen, dan naar bruidsklantje nog. Dus druk druk! En zaterdag en zondag ook weg, dus kom tussendoor ff langs!
hmm ei.... Hier Alyssa die druifjes eet...enkel het favoriete gedeelte hahaha.. YouTube - druifjes eten.....
@mgwc hahahaa die is leuk pfrfff hahaha cool vind ze ze niet lekker dan.. nou ik voelde me toch een beetje ziek hoor opvliegers net in de winkel pffff nu is me temp gezakt naar 36.9...ik heb een ibuprophen gepakt nu gaat het wel hihi een eiii nu al is pas dag 8 is mooi dan want ik heb nog niet geklust haha snel doen dan als manneke thuis is,,,,nee ik denk dat ik gewoon zo ben door de werking van clomid ik weet niet echt wat ik moet voelen maar ik voel me echt raar dan met 50mg me vriend zei hormoonjunkie kreeg ik zon pilletjes maar van de dokter...en hij zegt ook wel eens geef mij ze dan haha ik slik ze wel zegt ie,, het is net of ik in een roes zit zo voel ik me.... ja ja hormonstertjes xxx cindy
hallo allemaal, ik wil graag hier mijn verhaal vertellen en misschien dat jullie hetzelfde meemaken nu als ik 2 jaar geleden en hebben jullie er wat aan. ik heb namelijk ook pco (gehad). ik wilde na ons huwelijk graag met mijn man een kindje en stopte met de pil. mijn ongesteldheid kwam heel onregelmatig. eerst hele tijden niet en daarna opeens veel te snel achter elkaar, met allemaal tussentijdse bloedingen. als ik ongesteld was had ik enorme pijn in mijn onderrug. ik maakte dus een afspraak bij de huisarts voor de rugpijn. ik kreeg fysio, nisk hielp. daarna zei mijn schoonmoeder dat het haar wel opviel dat de pijn samen viel met mijn ongesteldheid. ik heb via de huisarts een afspraak gemaakt bij een gyn. deze concludeerde al snel aan de hand van de pijnklachten en bloedtest dat ik endometriose heb. dat zijn kleine goedaardige cysten die mee bloeden als je ongesteld bent en die kunnen overal in je onderlijf zitten. baarmoeder, blaas, onderrug, enz. maar dat verklaarde alleen de pijn, maar niet de onregelmaat van de periodes en dat ik na 6 maanden nog niet zwanger was. toen kreeg ik clomid en primolut. de primolut om de ongesteldheid op te wekken elke maand en de clomid om de eisprong op te wekken. ongesteld werd ik wel met de premolut (en nog steeds heel pijnlijke klachten). maar ik kreeg geen eisprong. de dosis werd steeds verhoogd. en steeds geen eisprong. na 6 maanden had ik er genoeg van. ik probeerde het nog 1 keer. en ik kreeg de uitslag dat ik een eisprong had gehad. ik blij! geen ongesteldheid gehad die maand dus ik deed een test. maar geen plusje op mn test... ik belde dus weer naar de gyn. nee er was een fout gemaakt ik had geen eisprong gehad bleek uit de test... ik heb toen om een andere arts gevraagd. en ik ging naar een fertiliteitsverpleegkundige in het ziekenhuis. die waren heel kwaad. want die arts had al die tijd oer het hoofd gezien dat mijn pco zo erg was dat er geen enkele dosis clomid tegen op kon. op de echo bleek ik in elke eierstok een hele kralenketting aan eitjes te hebben. een enorme opstopping dus waardoor geen enkel eitje meer de plaats had om te groeien, laat staan om te springen! de andere arts heeft mij toen een gopereerd (LEO-behandeling). hij heeft toen 15 eitjes in elke eierstok weg geprikt, in totaal dus 30. daarnaast heeft hij gekeken of hij endometriose tegenkwam in mijn buik.iid op mijn blaas en baarmoeder en onderrug zitten ze. die heeft de arts niet kunnen weghalen omdat de vlekjes te klein waren en hij dan het orgaan zou beschadigen waar het aan vast was gegroeid. na een week herstellen van de operatie ging het goed met me. ik kreeg precies na 28 dagen een ongesteldheid (die door de endometriose nog steeds enorm pijnlijk was). maar 10 dagen later begon ik erg te bloeden. ik heb toen het ziekenhuis gebeld en kreeg een echo. er bleek niks aan de hand te zijn. de bloeding was van de operatie. de eierstokken waren al wat geskrompen (want ze waren groter geworden omdat er zoveel eitjes inzaten). en de gyn zag daar 1 heel mooi ei zitten dat heel groot was en hij schatte zo in dat het na het weekend zou gaan springen. ik kan vertellen dat ik nu dus een hele mooie dochter heb van 14 maanden! zij was dat ei. na de bevalling ben ik direct met de pil begonnen, waardoor ik geen echte ongesteldheid van mij zelf heb gehad dus ook geen pijn meer. als ik de pil gebruik dan is de endometriose niet actief, die wordt onderdrukt dor het hormoon. ik hoop dat als je iets herkent hierin dat je er wat aan hebt. ik heb in die tijd heeeeeel veel op deze website gezeten. en heb veel aan iedereen gehad die hetzelfde mee maakte. ik willaten weten dat pco dus ook zo erg kan zijn dat clomid niet aanslaat daardoor. ik heb trouwens nooit spuiten gebruikt. dat zou de volgende stap zijn geweest na de opeartie. maar zo ver had het niet hoeven komen in mijn geval. ik hoop dat jullie er wat aan hebben.. veel liefs van diana
@TanteMars: dat zou fantastisch nieuws zijn! Ik hoop dat je volgende week een mooie test in handen hebt... @Vliegje: hoe was je echo? Jij ook al zo druk, hier het zelfde, zal blij zijn als het over een paar weken weer wat rustiger is. We zien je wel verschijnen als je tijd hebt. @sjaandiaan: kijk, dat geeft hoop, niet dat ik nou om een LEO sta te springen, maar als het moet, dan moet het. Bij jou heeft het in elk geval een mooi resultaat gehad!
Ik heb m nu 2 maand terug gehad en hebben ze 24 per eierstok weggehaald. Enorm veel.. Maar goed alles is mogelijk. Maar als je naar de injecties moet zou ik eerst een LEO overwegen, het is ff pijnlijk maar je knapt (tenminste ik) heel erg van op.
Sorry dames, ik ga niet reageren, maar kom alleen ff de uitslag van de FM van vandaag laten weten. Was vandaag weer moeilijk. De eitjes zijn mooi doorgegroeit. Net als mijn bmslv. Deze laatste was 8 mm. Re 17 en li 18. Tja, als mijn vriend nu had willen doorzetten had ik dus een slt moeten doen. Maar in plaats van dat mag ik maandag voor een echo komen om te kijken of de eitjes weg zijn, en volgende week vrijdag bloed laten prikken op progesteron. Ik weet alleen niet wanneer ik daar de uitslag van krijg. Maandag maar ff vragen dan.
@ Tante Mars, waaauw meid! Ooooh ik duim voor je . Breng ons het 1e pco babytje sinds dit nieuwe topic er is . @ Sjaandiaan, dankje wel voor je verhaal. Ik denk dat we er allemaal wel wat aan hebben en ooit komt ook onze dag met die test . @ Zethu, super dat je lichaam het zo goed doet meid!!
Sjaan, dank je voor je verhaal! Ik heb ook een LEO gehad, maar zit wel weer aan de Clomid helaas. Maar ik krijg hoop van je berichtje Zethu, meis, het is zo oneerlijk... Pfff wat een nacht. Gisteravond eerst naar de sauna geweest. Was helemaal loom en doodmoe toen ik thuis kwam. Om 00.00 naar bed en om 01.30 werd ik wakker gebeld door mama, helemaal overstuur. Ik schrok me dus dood, het eerste wat door mijn gedachten schoot: JOOST!! Maar het ging over haar hondje, die heeft ze vanacht moeten laten inslapen Ze had Dolly al 9 jaar en toen ze haar kreeg was ze al zeker 7 of 8 jaar. Dus ze was gewoon echt op. Viel steeds om, heel benauwd. En dat gebeurde gewoon INEENS. Dus mama de dierenarts gebeld en daar heen om 01.00 maar die zag gelijk dat het klaar was... Dolly was gewoon op. Mama heeft haar dus daar laten inslapen, ze wilde niet dat ze veel zou gaan lijden en de dierenarts zag geen behandeling meer. Vocht achter de longen, hartje was niet goed meer. Dus mama belde mij direct daarna op of ze langs mocht komen, die was er om 01.45. En ging om 2.30 naar huis. En probeer dan nog maar eens te slapen... Het hele traject met ons teefje schiet dan weer door je hoofd.... Uiteindelijk nog wel geslapen, maar heb wel 2 uur gemist. Maar goed, dat zijn dingen waar ik me niet druk om kan maken. Op dat moment wil ik mijn moeder gewoon troosten, ondanks dat ik niet altijd goed overweg kan met haar (ivm borderline).