@ Babyhope, jeetje de waterpokken!! Lijkt me erg vervelend!! Beterschap! Hopelijk heb je je broer wel op kunnen halen en was het een fijn weerzien!! @Vliegje, yep gewoon een langere cyclus!! Nu zal hij ongeveer 42 dagen zijn denk ik! Als ik maandag mijn eisprong heb, maar ik heb het gevoel dat het vandaag gaat gebeuren! We hebben iig goed ons best gedaan hahaha. @Babyhope, gelukkig mag je toch op FM!!! En bijwerkingen van de clomid? Heb ik nog nooit van gehoort, denken ze dan dat je misschien een overreactie hebt ofzo? (want ik weet dat je daar wel jeuk van kunt krijgen) @MP, *knuff* doe lekker rustig aan en we houden je topic in de gaten! Nou meiden ik ben helemaal nerveus voor de naderende eisprong hihi. Ik zit echt op mn lichaam te letten, voel ik iets??? Maar heb nog niks gevoeld waarvan ik dacht dat was de eisprong!! Ik heb net wel mijn baarmoedermond gevoeld en ongelooflijk, zo laag en zacht!!! Ik heb eerder wel eens gedacht dat hij laag was en open, maar dat was dus écht niet he. Ik kon er nu gewoon in met mijn vinger. (sorry voor de ranzige details hahaha) We hebben vrijdag avond en gisteravond geklust, en ik zit te twijfelen om vanavond ook nog te doen. Ik weet dat 1 x in de 2 dagen het beste is maar ik heb telkens het gevoel dat er anders teveel tijd tussen zit... Hmmm.. Morgenochtend om 8.30 weer op FM, ik ben errug benieuwd!!! Ik vind het echt spannend. We mogen testen als we op vakantie zijn, dus een testje gaat mee!!
Weinig gekletst hier. Zo ik heb een geweldig weekend ge had! Naar Zandvoort geweest, gister van half 6 tot half 12 's avonds op het strand gebivakeerd. Heerlijk! Daarna in het hotel slapen met de hond, die lag binnen no time in coma. Ik heb ook heerlijk geslapen en ben net weer thuis, helaas. Had wel langer willen blijven! Duchess, als je nog zin hebt, zou ik gewoon nog een keer klussen Ik moet morgen ook weer op fm. Mijn bm staat ook laag en zacht. Maar volgens mij gebeurd er nog niks. Vanaf woensdag ook niet meer geklust, dus hoop niet dat er iets gebeurd nu hahahaha.
Klussen wanneer je zin hebt Duchess !! Als je bmm open staat is een heel goed teken eitje gaat binnenkort springen! Dames veel succes bij de FM morgen.
@duchess ja in de bijsluiter van de clomid staat bij eventuele vorming rode vlekken raadpleeg direct de huisarts... uhm ik zit nu bij mijn ouders thuis en de rest of the familie incl. me vriend zijn nu naar het vliegveld eindhoven ze landen om 19.40 dus ik zit hier nog wel ff te wachten... nou gister toch geklust maar het was net of hij hem in me baarmoeder stak zo`n wazig en apart gevoel had ik dat we spontaan een lachbui kregen hahaha...(sorry voor de details)... ja gelukkig wel naar fm woensdag maar wel voor het spreekuur mischien ook maar beter want ik zit echt niet lekker in me vel met die plekken in me gezicht.... @vliegje gelukkig heb je het naar je zin gehad met je hondje is af en toe wel lekker ja er tussenuit en lekker uitwaaien... in coma ja onze hond ligt ook snel voor pampus als we bevoorbeeld naar de bossen zijn geweest... xxxx cindypok
sorry was nog vergeten te vragen hoe het nu eigenlijk met zethu gaat........ik vind het nog steeds verschrikkelijk voor der... @tante mars hoe voel je je heb je al bijwerkingen.........xxxx
Ik ben zo ziek als wat, vanaf vrijdag al gewoon misselijk moe lamlendig . En dan ga je eens vroeg op bed en lig jete woelen heb je schopbenen en kan je gewoon je plek niet vinden door de zere boobies.. Zethu: Ja dat is een lastig verhaal nog altijd!! Ze hebben samen besloten dat haar vriend vanaf dinsdag bij zijn moeder gaat logeren om allebei ff op adem te komen.. Erg sneu ik hoop dat ze er uit komen.. Babyhope ah niks aan alleen zitten .. Sterkte ermee, en alvast succes woensdag bij de FM
@ Tante Mars, spannend!!!! Shit zeg ik vind het echt flink kut voor Zethu wens je niemand toe en al helemaal ons forum dinnetjes hier niet. Zo oneerlijk.
Zethu ALLERT!!!!!!     Morgen komt ze ons ff stalken om haar verslag van de echo te vertellen!!     Liefs
Dames even snel hoor! Ik ben een beetje stressig... Sinds vanmiddag heb ik hele rare afscheiding, het is wit met klontjes, echt heel raar. Niet rekbaar ofzo. Ik heb geen jeuk of pijn of iets dergelijks. Ik weet echt niet wat het is en ben een beetje in de stress, misschien is dit slijm vijandig???? ik heb echt geen idee... Het zijn echt spierwitte klontjes, als ik ze uitveeg met mijn vingers dan lijkt het wel oud cervixslijm ofzo, maar geen idee of dat uberhaubt mogelijk is... Iemand van jullie dit ooit gehad??
Zou het toch geen schimmelinfectie kunnen zijn Duchess?? Heb het ook wel eens zo gehad. Maar ik heb ook wel eens dat soort afscheiding tijdens een ei gehad volgens mij....
Ben bij de gyn geweest, het is idd geen schimmelinfectie want dan moet het echt jeuken zei ze. Gelukkig maar!!! Ze zegt dat het wel vaker voorkomt vlak voordat je het vruchtbare slijm krijgt en ze denkt dus ook dat dat het is. Het kan iig niet ineens vijandig zijn dus het zal de eventuele bevruchting niet belemmeren. ENnnn de follikel was 23 mm dus vandaag moet hij toch gaan springen zei ze!! Ben erg benieuwd!! Vervelende is dat vriendlief naar school is nu, ik wil klussen!!!! Pff haha. Maargoed we hebben zaterdag avond geklutst en gisteravond niet, als je nagaat dat 1 x in de 2 dagen het beste is, dan is het geen probleem toch? Haha ben zo bang dat we hem missen.... Woensdag mag ik weer op FM!
zo duchess.. je eitje groeit goed!! hou er rekening mee dat met gebruik van clomid je ei laat kan springen he... bij mij zeiden ze rond de 20mm al dat we seks moesten hebben, en uit eindelijk issie met 29mm pas gesprongen (5dagen later) @ hier; heb mn temp toch bijgehouden, en het is weer een pcos kaartje hoor. Heb nu ook gespannen eierstokken.. dus ik weet nu vrijwel zeker dat mn lichaam niet doet wat het moet doen
Wow met 29 mm? Dat is echt uber! Gyn vertelde dat normaal gesproken tussen de 20 en 23 mm springen... Nouja we zien het wel, ik ben allang blij dat er een ei gáát springen haha! Vervelend zeg dat je kaartje er weer hetzelfde uit ziet... Kun je niet over op 150 mg? *knuffel voor tummetje!*
zaadjes blijven tot 48 uur goed in jou lichaam, dus dat is een mooi iets. Nu moet ie nog ff springen .. tot snel Een verrekt moeie tante
ff gauw, zit op kantoor! Duchess, WHOEHOE!!! Goede nieuws: komt een ei aan!! Zit een eitje van 15,5mm. Ik verwacht dus dat hij morgennacht of woensdag springt. Woensdag weer een echo en een samenlevingstest....... daar zie ik tegenop! Das met zon eendenbek (en ben nog jarig ook, maar goed, een ei met mijn verjaardag is ook leuk ) Dan moeten we morgenavond zowieso seksen, want bij die test gaan ze kijken of manliefs zaad overleeft in mijn slijm zeg maar. Maar goed, mijn cyclus is nu met deze dosering pillen een week korter! Dus dat is positief. En BIJNA ga ik denken dat de bijwerkingen het waard zijn.... BIJNA..... Maar dat verplicht seksen he Tips om het leuk te houden?!
@ duchess: die afscheiding kan je after-ei afscheiding zijn. Heb ik nl ook sinds afgelopen zondag. @ ei-nieuws: ik vind het geweldig dat er nu dames zijn die ook eindelijk reactie hebben op de Clomid. Ik vond het al zo rot dat ik niet op een ei zit te wachten en een ei heb, en jullie allemaal niets. @ hier: Tja zoals tante gisteren al zei hebben we een break. Hij zei eerst dat hij morgen naar zijn moeder zou gaan. Maar is vandaag al gegaan. Het was echt moeilijk om hem te laten gaan. We hebben eerst nog tegen elkaar aan op de bank gezeten. En bij de voordeur leek het alsof hij niet kon gaan. Hij heeft me zelfs 3 keer een afscheidskus gegeven. En toen hij in de auto stapte heeft hij eerst nog even gezeten voor hij hem startte, terwijl hij dat normaal gelijk doet. Ik hoop zo dat het goed komt. Ook al zal ik nooit een kindje krijgen. Ik hou van hem, en het doet me pijn hem te moeten laten gaan. Maar als hij nu niet een tijdje bij zijn moeder gaat logeren gaat onze relatie zeker kapot. En dat wil ik helemaal niet. Ik heb vanmorgen ook echo gehad. Re was niets meer te zien, maar li lijkt een cyste te zitten van ongeveer 20 mm. Vrijdag bloedprikken en over 2 weken bij mijn eigen gyn voor alle uitslagen en hoe we het nu verder doen..... Ik hoop dat ik dan meer weet over hoe verder met de relatie.
jeeeeeyyyyyyyy vliegje gelukkig eindelijk zie je het weer een beetje posi meid oh ik en zo blij voor je....yoehoeeeee @duchess ook al een ei het is dezze cyclus voor bijna iedereen geluk nu ik woensdag nog maar door jullie zie ik het wel positief in..ik krijg in ieder geval goede hoop van deze leuke berichtjes... @tante mars jij bent gewoon harstikke zwanger en je test gewoon vet posi vrijdag of ga je toch eerder testen........ nou mijn broer is gelukkig geland en veilig thuis gekomen gister we zijn lekker uit gaan eten met 11 personen me broer heeft ook een baby van 6 maaanden die was 3 weken oud toen me broer weg ging haaha maar jayden de baby bleef maar lachen naar papa ik werd er zo door getroffen dat ik even apart ben gegaan om echt te huilen clomid poehpoeh..... ik heb verder een drukkend gevoel in me eierstokken ik vermoed dat er wel wat zit hoor duim duim xxx cindy
@zethu meid sorry dat het zo moet lopen voor je,,het is moeilijk genoeg al voor je en nu ben je ook nog alleen,daar zit je dan met je gedachten en gevoelens.. ik hoop wel voor je dat het goed komt tussen je vriend en jij maar waarom is hij al eerder gegaan dan? het is net of hij beinvloed wordt door zijn moeder heb je daar ook niet een moment aan gedacht.... hoe oud is hij als ik vragen mag.. i vind het echt erg voor je hoor superrr ik denk er elke dag wel aan stel dat mijn vriend nee zegt nou als ik er al aan denk springen de tranen aal in mijn ogen... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen en wat ik kan zeggen want niks neemt jou gevoelens weg dat weet ik uit ervaring.... ik wens je heeeeeellllll veeeeeeeel sterkte meissie