Duchess, denk dat je ei gaat springen vanacht Hier ook super vruchtbaar... verlies nu ook echt goed slijm zeg maar. Dus zometeen nog even klussen en dan morgen die test... doodeng!! Maar ja, ik kom zo gauw ik kan verslag doen (ben jarig morgen en morgenavond zijn we niet thuis, dus probeer het ff op het werk te posten ) Jullie ook succes!!!!
ow ik voel me zo schuldig. Twee weken terug had me mannetje de strijkbout aan laten staan en we waren bijna heel de dag weggeweest.. Gelukkig niks gebeurt. maar gister zijn we om 10 uur vertrokken in de ochtend, en om 10 uur in de avond weer thuis, nu had ik daarvoor even snel een blouse gestreken van hem, en we lagen op bed rond een uur of 12 en zo hoor ik de strijkbout aan en uit gaan.. Had ik m nu zelf niet uit gedaan ... Wat had er wel niet kunnen gebeuren als ik er niet op tijd achter was gekomen dat dat ding aanstont.. Dat ding als je het plastic aan drukte deukte het al in.. Jeetje zeg. Zo moest er uit ben nnooit zo'n zeef en zeker neit wat dat soort spul aan gaat
Ojee toch, wat een geluk! Kan veel fout gaan! Maar het gebeurd iedereen wel eens. Vorige week rook ik gas hier... tijdens het schoonmaken van het fornuis de pit per ongeluk open gedraaid... pffff we roken niet maar stel dat je met vuur iets doet.... Het is goed afgelopen! Dus voel je niet schuldig.
Tante Mars, wat vervelend!! Maar kan iedereen overkomen toch.. Gelukkig is er niks gebeurt! Vliegje, succes morgen en een fijne verjaardag!!!! Ik denk toch dat mijn ei al geweest is gisteren hoor. Ik had nl zondag en maandag echt vreselijk pijnlijke tepels, dat had ik nog nooit eerder gehad. En nu is het bijna over. Denk dat die zeurende pijn gewoon napijn is ofzo, geen idee!
Vliegje gefeliciteerd met je verjaardag vandaag! Ik ben net bij de gyn geweest en heb idd de eisprong gehad! Ze denkt dat het hem maandag was en de pijn die ik nu soms voel dus idd napijn is!! Heb een receptje voor clomid 150 mg mee gekregen maar we hopen natuurlijk dat we die niet meer nodig hebben! Maar dat zal wel niet! Vind het erg spannend allemaal hoor!! over 12 daagjes kunnen we testen!!
Vliegje, gefeliciteerd met je verjaardag!! TanteMars, ach dat kan iedereen overkomen hoor. En vergeetachtigheid hoort ook bij de zwangerschap, had ik ook last van. Ik moest echt bijna alles opschrijven, anders was ik het zo weer vergeten . En die misselijkheid, je bent echt zwanger, kan gewoon niet anders! Duchess: wat gaaaf dat je een eisprong hebt gehad! En nu maar afwachten, echt spannend hoor!!
Ik hoop dat je gelijk hebt Debby!! Dat Tante mars zwanger is!! Dat hebben we wel eens nodig hier in het topic! Ik vind het idd echt spannend! De gyn zei, als je zwanger bent, ook even bellen, dan maken we meteen een echo! en toen kwam er achter aan 'ohh leuk hoor' hahaha. Mijn gyn voelt echt met je mee, zo leuk. Ik kan niet meer wachten, wil t nu weten hahaha. Gelukkig gaan we op vakantie, dan ben ik er misschien iets minder mee bezig!
Hee dames, ik zag in mijn dagelijkse mail ff een paar dingen waar ik op wilde reageren! @ duchess: dat buikpijn gevoel klinkt als een ei! Super zeg meid. @ babyhope: wat fijn dat je al minder last van de pokken hebt. @ tante: vergeten is menselijk meid. En gelukkig dat er niets gebeurd is.
Samenlevingstest was niet goed Mijn slijm is veel te taai, waarschijnlijk door de Clomid. Hij heeft geen 1 zaadje gezien Dus ze kunnen niet opklimmen. Op dit moment krijg ik wel een eisprong, of hij is net geweest, dus het voelt heel dubbel. Voel me ontzettend klote. We hadden afgesproken hierna rust te nemen, maar de LEO operatie werkt maar een halfjaartje. Daarna kan het zijn dat de Clomid weer niet reageert en dan zijn we weer terug bij af. Maar ik trek het niet en we hebben toch afgesproken rust te nemen. In oktober ofzo wil ik dan weer beginnen. Even kijken of ik dan na deze menstruatie een eigen menstruatie krijg (ga over 2 weken dus ongesteld worden) en zo niet, dan start ik in Oktober gewoon weer met het opwekken van mijn menstruatie en Clomid. Of we kunnen IUI doen.... maar daar ben ik nog helemaal niet klaar voor! Dus na deze ronde: rust. Geen goede timing misschien, maar ik moet aan mezelf denken. Ga nu gauw naar kantoor. En thanks voor de felicitaties :-* Duchess, super meisje!!
Jeetje vlieg... Wat een rot nieuws!! Ik vind het wel héél erg knap dat je toch voor je zelf kiest. Als jij voelt dat je rust nodig hebt, is het heel erg goed dat je die rust ook neemt. En dat vind ik echt heel knap! Het is wel heel erg klote dat je nu rust moet nemen maar kan het goed begrijpen. Hopelijk lukt het in Oktober wat beter allemaal. *knuff* Wat een rot nieuws op je verjaardag trouwens, bah! Zethu, hoe is het met jou? Denk veel aan je, en ik mis je wel moet ik zeggen!
@ vliegje waat een rotnieuws ja bah bah.. happy birthday to you happy irthday happy birthday happy birthday to youuuuuuuuu...... nou ik ben bij de gyn geweest en had links 5 eitjes en rechts 4 maar niet groot genoeg voor 100mg en cd 14 dus nu moet ik as woensdag weer terug komen...als er dan nog geen verandering is,,,gaan we mischien over op spuiten.... wij zijn er helemaal klaar voor en we blijven er positief in niets houdt ons tegen want onze kinderwens is zo groot dat we er alles voor over hebben.... op naar volgende week woensdag dus damessss.... xxx cindy
Vlieg wat klote zeg .... Neem de rust die je nodig heb. En Gefeliciteerd... Babyhope : Ook al zo'n tegenvaller bah bah bah... Ik ga de stad in Knuff
@Vliegje, allereerst een hele dikke knuf! Wat een rotnieuws en dat nog wel op je verjaardag . Bah, bah, bah!! Maar als je taai slijm hebt door de Clomid, kan je straks dan wel weer beginnen met Clomid? Is dat dan nog een optie? Wel heel verstandig dat je nu even rust neemt, want het is allemaal ook niet niets. En wie weet dat je misschien stiekem toch nog spontaan zwanger wordt in de tussentijd. Je hoort het wel vaker dat als er even rust is, dan het dan nog wel eens spontaan wil gebeuren. @Cindy: wel balen dat de eitjes toch nog niet groot genoeg waren . En is 150mg geen optie meer? Omdat je schrijft dat het dan spuiten wordt?
@TanteMars, de 31e kan je toch testen? Ik vind het zoooo spannend voor je! En dat je nog kan wachten, ik zou nu al testen denk ik
Hee meiden, heb even een tijdje niet gereageerd, zag het echt even niet zitten. @ TanteMars; Spannend! Volgens mij moet je haast wel zwanger zijn! Ik duim voor een positieve test. @ Duchess; Wat goed dat je een ei hebt gehad!!! @ Vliegje; Gefeliciteerd met je verjaardag. En ah wat ontzettend kl*te dat de samenlevingstest niet goed is uitgepakt. Kan me voorstellen dat je je heel rot voelt. En als je een pauze nodig hebt dan moet je die inlassen, doe rustig aan meid. @ Zethu; Meid ik vind het echt zo kl*te voor je. Heb toch wel vaak aan je gedacht ook al was ik even niet op het forum. Hoe is het nu met je? @ Hier; Maandag FM gehad bij de gyn en weer niets te zien op CD 13. Baarmoederslijmvlies was heel dun en er zaten geen eitjes die eruit zagen alsof ze groter gingen worden. Maandag moet ik terug voor een nieuwe echo en als er dan niets te zien is gaan we over op de volgende stap, injecties. Baal er zo enorm van, had echt verwacht dat het nu was aangeslagen. Had zoveel bijwerkingen, dat ik dacht, kan niet anders. Ben 4 dagen hartstikke ziek geweest en ik had alle mogelijke bijwerkingen. Was dus een enorme teleurstelling dat er maandag dan toch niets te zien was. Ben best wel een beetje bang voor wat er nu komen gaat... Ben ook een beetje bang voor naalden en ik ben nog banger dat het niet zal aanslaan en dat er nooit een eisprong komt. Maar goed, we houden hoop...!
Heeey meiden! @ tante mars; vervelend, maar kan gebeuren meis! Mijn manneke heeft wel eens een tafelkleed van 65 euri in de fik gezet met een strijkbout, waarna dat ding nog ontplofte ook. Wat was ik ziek van dat kleed zeg @ duchess; jippie!!! nu in de wachtweken meis!! @ vliegje; gefeliciteerd met je verjaardag!! Ohh lees nu je andere nieuws balen zeg, misschien komt de rust wel precies op tijd, sterkte meis @ cindy; balen dat ze nog niet groot genoeg zijn gaat je gyn geen 150mg proberen? @ anja; bij jou ook al niks Oh meiden, allemaal slecht nieuws wordt er een beetje sip van
Meiden zonder eitjes, vraag eens aan je gyn of ze wat langer wil wachten! Mijn eigen gyn kapte mijn cyclussen al af bij dag 18 tot 20. Als er dan niets te zien was was het over. Maar de vervangende gyn die ik laatst had dus niet, in eerste instantie was ik daar niet blij mee, maar kijk!! Op CD25 was er ineens wél wat te zien! Babyhope, waarom niet over op 150 mg? Beetje apart om van 100 naar injecties te gaan? Tante Mars!! Wanneer ga je testen? Ga nu snel in bed liggen, ben doodmoe! Vanochtend naar de gyn, toen wat huishouden gedaan, en kom net van de GGZ.. Zo energieslopend. Tot strakjes!!
@ Vliegje, gefeliciteerd met je verjaardag!! Wens je een leuke dag toe . Jeetje meid wat een rot nieuws op je verjaardag ook nog wel . Als je echt tijd voor jezelf nodig hebt dan moet je die nemen, jullie kindje komt er wel hoor meid. Ik geloof er echt in dat we allemaal zwanger gaan worden. Merk zelf ook wel dat het heeel moeilijk is psychies en we moeten er niet onderdoor gaan wanneer het echt even niet meer lukt. @ Tante Mars, shit daar schrik je echt van zeg. Gelukkig is er niets gebeurd. Op welke dag zit je nu?? @ Duchess, wat een super goed nieuws meid geweldig. @ Babyhope, ookal geen goed nieuws . Vind het echt knap hoe positief je er nu over denkt meid. @ Anja, ooh meid wat ontzettend klote gewoon zeg . Het is zo oneerlijk. Allemaal slecht nieuws.. Echt niet leuk om te lezen vind het voor jullie allemaal echt rot. Maar ik ben er zeker van dat de eerste zwangeren ook snel zullen komen hier hoor. Dat mag toch wel!? Hier: Mijn temp was gisteren onder de coverline, vandaag net iets erboven.. Laat mij gewoon ongie worden kunnen we verder!!
@de dames met vraag over 150mg.. ik zou niet weten waarom ze zei over de spuiten? maar wat ze me uitlegde was dat als de dosis dan niet voldoende zou zijn bij de eerste fm dat ik dan meer van die dosis kon spoten tot er wel een goed eitje was in die cyclus... ik neem aan het is een privekliniek en er zijn geen w8ttijden,,het gaat hun erom zo snel mogelijk zwanger te worden,, aan de ene kant wel fijn.... het lijkt een eetje op hetzelfde verhaal al van anja89.. ik vind wel raar dat ik op cd21 pas de volgende fm krijg,want heb vorige maand me eisprong op cd18 gehad..oh ja de waarde van het progestron was 12.7 maar he 5 dagen te vroeg laten prikken dus ze zei waswel een goede eisprong.. ze zei ook wij streven naar een waarde van ongeveer 30.0... xxx cindy