PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP, toch wel spannend. Ga je een testje doen als je morgen niet ongesteld bent?

Ik ben er ook van overtuigd dat er binnenkort een zwangere is hier. Ik voel het gewoon. Maar het is wel allemaal heel erg moeilijk. Ik had ook echt geen hoop toen de clomid niet aan leek te slaan, bah. Ik heb nu ineens geluk, ik hoop dat dat voor de andere dames ook zo mag zijn.

Babyhope, mijn gyn wil ook niets liever dan me zo snel mogelijk zwanger hebben natuurlijk. ;)
    Klopt dat met spuiten ze de dosis ín dezelfde cyclus al kunnen verhogen en kunnen wachten op een ei. Maarja toch vind ik het raar, spuiten is véél zwaarder dan 5 daagjes clomid slikken, en wie weet raak je met 150mg meteen zwanger, dan is het toch zonde om die over te slaan en meteen met spuiten te beginnen?

Hier geen verstand van progesteron. :D Hihi.
    Maar helemaal als je vorige keer op CD18 een goede eisprong hebt gehad, dan snap ik er niks van dat je over moet op spuiten.
    En vind het ook erg snel om daar over te beginnen! Je zit op CD 14, kan nog alle kanten op! En ik denk dat de kans groot is dat 150mg zijn werk zeker wel doet.

Maarja je moet het zelf weten natuurlijk. Maar ik zou persoonlijk nog 150 mg proberen. Elke dag een spuit in je buik zetten is echt niet niks lijkt me...
    Ik ben iig heel erg blij dat 150mg ineens wel aan slaat bij mij, zodat de injecties even van de baan zijn!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik heb al getest de streep is een feit! Nu nog wachten tot ie heeel duidelijk is. Dan pas kan ik blij wezen erg ben ik he ...

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    een streepje is roze!!!!!!!!!! proficiat tante marssss!!!!...

ik schrok er ook wel van van het spuiten,maar als hun het me aanraden doe ik het,,ik doe er niet echt moeijlijk over laat het allemaal over me heen komen des te eerder,heb ik er vrede mee denk ik....

mijn vriend denkt er ook heel nuchter over.. ons motto alles komt goed,,, hihi (alhoewel ik het er met de clomid bij best moeilijk in kan geloven)...

xxx cindy

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Duchess, als mijn temp morgen omhoog schiet ga ik testen anders niet :) .

@ Tante Mars :D griepje zei je toch!? Hahhaha Gefeliciteeeeeeeeeerd!! Ik had het stiekum al lang verwacht :D :D geweldig meid. Kom je binnenkort je dikke vette test showen dan? :D

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    WHAAAAAAA tante mars!!!!!!!!!!!!
    Super man!!!!!
    Hahaha ik zit hier helemaal met kippenvel!!!
    Ik wist het ook echt gewoon, je bent gewoon helemaalz wanger!!
    Wat gaaf zeg!!!!!!! Geeft weer een heleboel hoop! :D

GEFELICITEERD!!!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks meiden. Ga zowieso wat meer afstand nemen in onze rustperiode. Ben eraan toe.

Anja, voor jou ook slecht nieuws dus :(

Baby hope, hoe ging het met jou dit weekend??

Duchess, jaaaa! Nu wachten :)
    We lopen gelijk op, al weet ik zeker dat ik ongesteld wordt...

Tante, GEFELICITEERD!!! Streep is streep!!

En inderdaad, de gyns moeten eens verder doorkijken! Ik zit nu op dag 21 met een ei. Haal dus precies een week in nu. Das wel weer fijn.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Lees het al Hope, gewoon door blijven gaan. Nog niks afbreken!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaa wat gaaaf tanteMars! Een streep is een streep en dus ben je zwanger!!! Oh wat een goed nieuws :D, dat konden we ook wel even gebruiken hier! GEFELICITEERD!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Vlieg begrijpelijk dat je wat afstand wil nemen in je rustperiode.
    Het wordt hier nog rustig. :(

Wie weet komen we allebei met goed nieuws!
    Heb net met vriendlief zitten praten en al zijn we neit zwanger (die kans is natuurlijk groot) zijn we toch heel blij dat we wel een eisprong gehad hebben. maar stiekem heb je toch wel hoop natuurlijk!

Idd ik vind ook dat Babyhope nog even af moet wachten!
    Ik had mijn ei echt niet meer verwacht, maar t komt dus vaker voor!
    Ik denk nu ook veel anders over de bijwerkingen, eerst was het zo voor niks! Nu hebben we toch resultaat. :D

Tante Mars, ik ben wel benieuwd naar een fototje van de test hoor!!!! Vind het zo gaaf voor je!!!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess ik ga ook afwachten woensdag mag ik weer op fm komen,en dan zien we verder..
    vorige maand had ik op cd 18 eisprong dus ben benieuwd of er uberhaupt nog wel een ei te zien is volgende week woensdag haha....we klussen in ieder geval lekker door(zo vies is dat nou ook weer niet hihi...

xxx cindy

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    tante mars GEFELICITEERD!! super dat was nieuws waar we op zaten te wachten.

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wij waren toen ook heel blij hoor!
    Ondanks dat ik ongesteld was, had ik een ei! Das toch super ;)
    Als dan alle factoren goed zijn is het helemaal super natuurlijk.

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Gefeliciteerd mars!!! :D

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Tante Mars van harte gefeliciteerd!!! :D

Een streep is een streep!

15. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dames, ik probeer dit weekend bij te lezen. Net de baby gefotografeerd en bedankje gemaakt, morgen bruidsreportage!

16. MyPrecious

@ Tummetje, doet je website het niet meer?

@ Tante Mars, alweer een test gedaan vandaag? :D

@ Vliegje, veel plezier morgen!

Ik heb gisteren en vandaag wel weer even wat meegemaakt, staat in mijn topic en de link staat in mijn onderschrift. Voor diegene die het willen lezen.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mp, wat vervelend zeg!! :( Heb het gisteravond even snel gelezen..
    Het is ook allemaal zo zwaar. Maar misschien toch verstandig om het eens voor te leggen aan je gyn, dat je je zo voelt.

Tante Mars?!?! Hoe zit het met de streepjes??? Al een duidelijkere streep te zien? :D

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hallo meiden,

hoe is het hier?? ik zie sowieso iemand met een streep!!! Tante mars en marsman gefeliciteerd want een streep is een streep he meid!! leuk leuk leuk. laten we tante mars als kartrekker aanwijzen en dan volgt de rest er zsm achteraan. haha.

zethu: hoe is het nu met jou?? moest de afgelopen dagen wel veel aan je denken hoor!!

de rest van de meiden: hoe is het met jullie??

hier alles wel okee. begin nu wel een beetje zenuwappig te worden voor woensdag. vind het reuze spannend en ik hoop dat we mogen starten. ben wel niet alles kwijt qua kilootjes wat ik kwijt moest maar heb zo erg mn best gedaan. hier hebben we dinsdag de nieuwe meubels gekregen en het is mooi!! was echt helemaal happy ermee toen ze aan kwamen rijden haha.

wel heb ik al 4 dagen erge rugpijn en afgelopen dinsdag wat bruin verlies. echt maar een paar druppeltjes. stelde niks voor. Meestal heb ik dat ongeveer een week a anderhalve week voordat ik ongi moet worden. alleen die rugpijn kan ik dan niet verklaren. mja. als ik volgende week ongi wordt is het mooi want dan kunnen we meteen starten eigenlijk. dacht ik zo.

liefs suus

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @mp ik herken niet het flauwvallen,maar wel het emotionele gedeelte ervan ik zal als ik jou was het tegen je gyn zeggen..
    toen ik afgelopen woensdag bij de gyn zat vroeg ze me hoe ik me voelde met de 100 mg ik zeg zeer zwaar emotioneel ze heeft het direct opgeschreven,,en toen begon ze over de spuiten zetten dat dan de ijwerkingen iets milder zijn...

ik hoop het want ik zit er stiekem toch wel een beetje doorheen,ik voel me zo alleen met mijn gevoelens terwijl ik veel praat met mijn vriend hij begrijpt me ook wel,maar soms vind hij het teveel worden als ik huil en loopt hij gewoon weg en DAAR kan ik juist weer niet tegen en begin ik nog harder te huilen,,soms voel ik me net een klein kind zo erg..ok ik ben van mezelf wel al emo door het nodige wat er voor deze relatie allemaal is gebeurt maar de clomid vervult zijn rol helemaal....

yeahh lang leve de hormonstertjessssss

xxx cindy

20. MyPrecious

@ Duchess, Denk dat het de gyn niet veel uitmaakt eerlijk gezegd. Vorige x had ik ook gezegd dat ik zo'n pijnlijke steken gehad had en ik had verwacht dat hij dan wel ff een echo zou maken maar nee. Nja ik wacht het wel weer af ben nu weer ongie. Nieuwe ronde nieuwe kansen toch :) . Voel me ook gelijk weer wat beter. Misschien komt het altijd wanneer ik tegen me NOD aanzit? Snap er niets van.

@ Suusje, spannend alvast heel veel succes gewenst!!

@ Babyhope, oh ik herken mezelf zo in je verhaal he.. Maar wat ik al hierboven aan Duchess schreef, denk ik dat het de gyn neit zoveel uitmaakt.

Krijg toch ook geen FMen en niets geen bloedprikken maarja. Ik hoop dat het de 4e ronde mag lukken.

Deel Deze Pagina