Ik denk inderdaad dat het wel helpt als je er niet teveel mee bezig bent. Hoe meer druk, hoe moeilijker het vaak is om zwanger te worden. Maar hoe dan ook, je bent het!!!!!! Zoooooo gaaf! En voor ons is het alleen maar weer positief om te zien dat iemand zwanger is! Nog geen last van misselijkheid of iets? Ik hoop zo dat je een mooie onbezorgde zwangerschap krijgt, dat heb je zeker verdiend!
Zethu doe lekker rustig aan en forceer jezelf niet. Je moet jezelf wel de tijd geven. *knuffel* Debby, ik ben wel met vlagen misselijk, maar niet zo erg dat ik boven de wc hang gelukkig. Maar ik vrees dat dat nog gaat komen, mijn zus en moeder hadden dat beide ook heel erg. Verder alleen wat moe en duf, en mijn borsten zijn wat voller, niet pijnlijk, alleen als ik ze stoot ofzo. Verder nergens last van, voel me aardig goed hihi. Wel ben ik héél erg moederig, ook al op vakantie! Nu ben ik altijd al wel een beetje een zorgelijk typetje, maar nu heel erg hahaha. Vriendlief moet goed eten en meer van zulke dingen. Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen, ik ben er helemaal zenuwachtig om. Ik heb geen idee hoe ze gaan reageren! Ze weten wel dat we bezig waren, maar mijn vader heeft een keer aan mijn vriend laten weten dat hij liever had dat we meer geld op de spaarrekening hadden. Maarja we zien wel! We kunnen nog 8 maanden extra sparen toch hahaha. En mijn zus heeft al gezegd dat ik haar babykamer mag hebben, en die vind ik geweldig mooi dus dat is helemaal goed.
zo, werd net gebeld door mijn mindfulnesstrainster. Ben weer een stuk rustiger nu. Dadelijk ff lekker eten pakken. enne Duchess.... ik neem zeker rustig de tijd. Super dat je trouwens de kamer van je zus kan hebben. Scheelt iig weer geld!
@ Duchess, WAUW GEFELICITEERD!!! Heerlijk die grote banner . Wat een super goed nieuws meid! En strooi maar goed met die HCG hoop idd ook dat we je allemaal snel mogen volgen. Ik kan niet begrijpen hoe onwerkelijk het voor jullie ook moet zijn. Ik had het er gisteren nog met mijn vriend over ik zei; dan ben je al zo lang aan het wachten en wanneer die streep ooit komt dan geloof je het niet, tenminste ik niet. Oh ik vind het zo geweldig voor jullie!! Echt een wonder . Succes vanavond meid laat je weten hoe het gegaan is? @ Anja, gisteren heb ik geen hoofdpijn gehad, vandaag wel weer de hele dag echt irritant. Maar ik heb het er wel allemaal voor over . Wij spelen alleen maar mooi wanneer we bij mijn schoonouders zijn. Zij weten ook van niets en ja ik vind het ook heel moeilijk worden en ikdenk mijn vriend ook. Maar ik heb het er ook moeilijk mee wanneer ze het weten want er wordt nogal eens wat door verteld in de familie. En ik wil niet dat het in hun dorp terecht komt. Mijn ouders weten het wel en daar ben ik heel blij mee. Verder weet niemand het. Soms zou ik het wel aan de grote klok willen hangen hoor, want ik voel me soms echt brak en depri en dan snapt niemand waar het vandaan komt. Maar ik weet toch dat mensen dat niet trekken wanneer ze het weten bespaar mezelf daar liever voor. @ Tummetje, 4 briefjes voor pijnstillers? Shit zeg.. Kijk je er nu ook tegen op? Die HSG? @ Zethu, goed dat de Clomid perfect aangeslagen is en dat je mocht er een volgende x komen, er meteen weer mee kunt beginnen. Toch een goed steuntje in de rug lijkt me. Meid ik ga je zo een PB sturen.
Yep en ik vind hem vreselijk mooi, helemaal mijn smaak! Het gaat allemaal best lukken, we houden nu zon 500 tot 600 euro per maand over. Dat gaan we nu dus 8 maanden lang sparen (iig een deel ervan, want er moet nu natuurlijk ook een hoop gekocht worden strakjes ) en ik neem aan dat we als de beebs er straks is ook nog wel geld overhouden. Mijn vader is alleen heeeel erg van het sparen enzo hij vind dat echt belangrijk. Maar volgens mij doen wij het aardig goed. We hebben alleen net al ons spaargeld uitgegeven aan de vakantie. Haha. Gelukkig dat je weer wat rustiger bent zethu. Hoevaak ga je naar mindfulness?
@MP, ja het is echt heel raar hoor om dan ineens die streep te zien, het duurt denk ik nog wel een paar dagen voordat ik het echt geloof. Of misschien wel tot de echo haha. Ik denk ook telkens, hij zal toch niet vals zijn he? heb ik wel echt een eisprong gehad? etc etc! En ik strooi zeker met hcg jullie kant op. Ik hoop écht heel hard dat jullie binnenkort ook zo blij mogen zijn. Lijkt me erg vervelend als je weet dat je het je schoonouders verteld dat het hele dorp het weet. Gelukkig wonen wij in de stad, daar heb je dat niet. En het is idd moeilijk om het voor jezelf te houden! Op vakantie hebben we mensen ontmoet die heb ik het op een gegeven moment verteld, toen zij begon over ICSI behandelingen in het ziekenhuis! Bedenk me nu ook dat ik ze nog moet mailen met de uitslag van de test haha!
@ Duchess, nou ik weet niet zeker of dat gebeurd natuurlijk maar vaak praten ze wel, dus je weet het nooit. Krijgen die mensen dus icsi behandelingen? Enne ga ze maar snel mailen ze zullen ook wel super blij zijn voor jullie . Je hebt de echo ookal snel ben echt zo benieuwd meid misschien zijn het er wel 2 hehe. En dat geld sparen gaat jullie vast wel lukken.
DUCHESS!! GEFELICITEERD! Je 1e ei en meteen raak, wow! Hier negatieve testen dus dan ben ik toch ongesteld geweest denk ik van de week... Nou ja, is over nu dus de rust begint, heerlijk
@duchess als jij echo krijgt mag ik testen op 21 augustus ,dus die datum zal best wel goed zijn hhahahaa.. ik voel me zo down,ik weet niet wat er aan de hand is maar heb me nog nooit zo beroerd gevoeld na de eisprong hi @zethu meid dikke knuffel voor je en je kan gewoon de straat op hoor..er is maar 1 zethu en jij bent uniek op jou eigen manier meid..... @vliegje kop op meid mischien heb je nog tevroeg getest....ik duim in ieder geval vooor je.. @debby vind je het niet eng op de zolder slapen ik rijg er de kriebels van van onze zolder oeehh... @de dames ben ikblij als we met niemand kunnen pratendat ik hir terech kan..... xxxx xxxxx xxxxxx xxxxxxxcindy
@ Vliegje, jammer zeg...! @Babyhope, hopelijk hebben we beide goed nieuws op de 21e dan!! Ik vind het wel erg spannend. Heb gisteravond allemaal berichtjes zitten lezen over lege dooierzakken en meer van zulke verhalen! Niet zo slim natuurlijk! Maar opzich heb ik er wel een goed gevoel over. De streep is echt heel donker, en ik heb ook echt al meer last van kwaaltjes sinds gistermiddag. Was vanochtend ook alweer om 4.30 wakker. Heb wel echt vreselijke kiespijn dus ga zometeen de tandarts bellen. Ik vind het zoo eng, maarja, die pijn is helemaal vervelend.... Babyhope ik hoop echt op goed nieuws hoor de 21e!! En de rest van de dames ook uiteraard!!
Oooh nou bel ik net mijn tandarts, zijn ze op vakantie!! Ik baal echt flink! Mijn tandarts is echt heel fijn en ben door haar echt veel minder bang geworden, ik durf echt niet én een wortelkanaalbehandeling én bij een andere tandarts... aaah. Ik baal echt nu. Ik wil wel van de pijn af dus het zal wel moeten maar pffffff...
Pff heb gebelt, vanmiddag om kwart voor 2 heb ik een afspraak, maar je moet het contant betalen en dan kun je het achteraf declareren. Handig ik heb dat geld helemaal niet nu. (250 euro) Dus zo maar ff mams bellen of ik dat even kan lenen.... pff. Ik baal echt flink, ik wil mijn lieve tandarts!!! haha.
Duchess gefeliciteerd meis!!! Heb ff snel gescrolled dus niet alles meegekregen hoor...was zoveel gekletst!! Hier vanmorgen echo gehad...dag 11 nog niets te zien...gyn zei het eigenlijk al..zo vroeg verwachten we eigenljik niets te zien. Moet nu ineens op maandag terugkomen dus op dag 15...hopelijk dan wel wat te zien.. Groetjes, Miranda
@Vliegje, wel balen dat je toch ongesteld bent geworden . @Cindy, wat spannend 21 aug. testen. Ik hoop het echt voor jullie! En nee, ik vind het niet eng op zolder, het zal wel wennen zijn, nieuwe geluiden en zo. Maar op zich hebben we een mooie grote zolder en nu helemaal naar onze smaak ingericht. @Duchess, hoe is het gegaan bij de tandarts? @Miranda, het is toch ook niet zo raar dat op dag 11 nog niets is te zien? Hopelijk maandag goed nieuws en een mooi ei!!! @hier, het gaat z'n gangetje . Morgen gaan we ons mannetje weer ophalen en dan maandag heerlijk even op vakantie! Heb er echt vreselijk veel zin in.
i moet morgen voor eerste FM gister laatste clomid gehad en morgen op cd 14 een FM haha Lekker laat allemaal. Maar ja we shoudl see
Je slikt toch Clomid van CD3 t/m CD7? Hoe kan het dan dat je gisteren bent gestopt en morgen op CD14 een FM hebt?
Omdat ik moest stoppen op cd 4 omdat ik maar 2 dagen ongi was en een hcg bloedtest moest doen en een echo kreeg. Vandaar Volgende ronde ist weer gewoon normaal.
Hallo allemaal! Allereerst een dikke proficiat aan Duchess! Geniet van je zwangerschap, en mooi dat je al zo snel voor een echo mag gaan! Kijk, dit geeft ons weer hoop! Hoe reageerde je familie? Hopelijk is dit inderdaad besmettelijk.... Oh, en hoe was het bij de tandarts? @ tummetje: sjips, toch ongi. Alvast succes met de HSG, zou er toch lichtelijk zenuwachtig van worden als ik zo veel pijnstillers mee kreeg. @debbykoops: nog opgeschoten met verven? Ha, lekker een midweek ertussen uit. Is wel lekker, lijkt me, na de hele tijd binnen aan het klussen te zijn geweest. @Zethu: had je al een mail gestuurd, maar nogmaals een dikke knuffel. @ Miranda: bij jou dus ook niet veel reactie... @TanteMars: veel succes voor de FM, hopelijk bij jou wel weer een groeiend eitje! Hier inmiddels weer enigszins bedaard, kan toch niet meer doen dan afwachten. Morgen weer bloed laten prikken en dan zien we wel verder. Zat maandag op CD 13, nu maar hopen dat het oestradiol gestegen is en er misschien toch nog een laat eitje rijpt.