@TanteMars, aha, ik begrijp het! Dacht al even dat ik het weer verkeerd had begrepen van de gyn (net als toen ik dacht dat ik 30 dgn Primolut moest slikken ). @Yvy30, het klussen is echt super gegaan!! We zijn erg tevreden en bijna klaar, maar dat komt het weekend helemaal goed. We gaan morgen eerst ons mannetje ophalen, want daar zijn we beiden erg aan toe . We missen hem verschrikkelijk! Jij heeeeel veeeel succes morgen met bloedprikken, ik hoop op een mooi groeiend eitje!!
Als je denkt dat een kindje nooit zal komen worden dat vaak mooie dromen Maar van tijd tot tijd worden dromen werkelijkheid
Zo ist maar net .. Oeh Oeh Oeh ik lijk wel eipijn te hebben, volgens mij kan dat helemaal niet. Maar we zullen morgen om 9 uur eens even om het hoekje kijken lol Ik gaat dalijk ff in me uppi de laatste honden ronde doen (3 honden) . En dan maar eens douchen in me lege douche haha .
@ Tante Mars, veel succes bij de FM! Ik hoop op goed nieuws!! @Yvy, bedankt!! Mijn vader weet het nog niet, die moest woensdag en donderdag met klanten uit eten... Mams weet het wel al en die was toch wel heel erg blij. Vooral voor ons, omdat ze weet hoe graag we het willen. Vandaag ga ik het mijn vader vertellen. Mijn zus was de eerste die ik gebelt had (meteen na de test hihi) en die is ook echt super blij. Ze is gisteravond hier komen eten en ze had het over niets anders haha. Haar dochtertje (7 jaar) is ook erg blij dat ze eindelijk een neefje of een nichtje krijgt. Mijn broer gaan we het vertellen als mijn vader het weet, want die kan nooit zijn mond dichthouden.En zondag aan oma en tante. Van mij mag iedereen het gewoon weten, ik kan het echt niet voor mezelf houden en bij een eventuele miskraam is steun ook heel erg fijn. Ik hoop voor jou dat er een eitje groeit!!!! Meiden ik vind het soms een beetje moeilijk om hier te komen. Op de 1 of andere manier voel ik me een beetje schuldig tegenover jullie. Vinden jullie het vervelend als ik hier mee blijf kletsen als zwangere? Ik hoop het niet, maar heb er een beetje een raar gevoel bij. Ik hoop gewoon dat het voor jullie allemaal ook snel raak mag zijn.. Gister naar de tandarts geweest trouwens. Wel grappig, moest dus naar een andere tandarts. Bleek het de vader te zijn van een vroegere vriendin, waar een andere vriendin ook jaren gewerkt heeft. Gelukkig kende hij me en had ik hem regelmatig al verteld dat ik heel erg bang ben van de tandarts hahaha. Hij heeft een foto gemaakt (met loodschort uiteraard) en hij had hem meteen digitaal, veel groter en duidelijker als mijn eigen tandarts. En hij zei dat de wortel gewoon goed gevult is de vorige keer dus dat ik echt geen wortelkanaalbehandeling nodig heb. Ik helemaal blij dus!Ik heb wel een ontsteking in mijn bot zitten zei hij, heb nu een peniciline kuur. Voel me nu al een stuk beter. Het is wel nog heel dik, maar lang niet zo pijnlijk meer. Ik ben dus heel erg blij dat het zo makkelijk opgelost kan worden!
@duchess tuurlijk is het niet vervelend het is juist leuk dat je hier wil blijven kletsen,zo kun je ons een beetje op de hoogte houden haha gekske.... gelukkig geen wortel behandeling.. pijnlijk lijkt me!! hier ik heb gister de hele dag steekjes gehad links waar me eisprong is geweest en ik moet ook veel plassen ben benieuwd,,kan ik dat nu al merken wat voelde jij 7 dagen voor nod en 5 dagen na eisprong meid..verder ben ik heel moe maar als ik lig dan ben ik zo weer wakker hihi.. @tante mars successssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hier ik ben zo nieuwsgierig naar volgende week de test haha ik wil er nu al een doen (testdrang)hoe kom je erbij....... verder wil ik weleens weten wat jullie allemaal voelen en denken na de eisprong ben benieuwd wantik voel van alles.. xxx cindy
Hmm na de eisprong, had ik zelf eigenlijk meteen een heel goed gevoel erover. (ik denk ook te weten welke keer sex het raak was hahah) Maar echt kwaaltjes had ik niet. Zeg maar 7-8 dagen na de eisprong werd ik 's ochtends heel erg vroeg wakker en dat heb ik nog steeds. Verder voelde ik juist niks, geen pijnlijke borsten, niet misselijk oid. Moe ook niet, dat kwam later pas. Maar mijn gevoel zei wel dat ik zwanger was. En ik wist het helemaal zeker, toen ik bij het afvegen na de sex een druppeltje bloed op mn papierje had. Dat had ik al zovaak gelezen, door de goede doorbloeding als je zwanger bent. Maar dat had ik nog nooit eerder gehad. Dat was het punt dat ik dacht, ik ben zwanger!! Maarja dat durf je natuurlijk niet hard op te zeggen. Maar echt kwaaltjes had ik dus niet voor de NOD. En nu ook nog niet echt. Ben heél soms misselijk in vlagen, maar niet erg. Ben wel heel erg moe overdag en dus heel vroeg wakker sochtends. Gisteravond ben ik ook al om 20.00 uur in slaap gevallen bij de tv. haha. Maar verder niet echt noemswaardige kwaaltjes. Al had ik gisteravond wel last van een opgeblaze buik. Nouja ik hoop iig dat het voor jou ook raak is!
@ Tante Mars, hoe is de FM gegaan? @ Duchess, wat een goed nieuws dat je geen wortelbehandeling hoeft! Hopelijk ben je nu ook snel van die pijn af. Oh en ik vind dat je hier hoort, dus je moet gewoon blijven hoor. Hier: Nog 3 dagen tot de eisprong en helemaal geen sexdrang, dat is toch gek??
geen activiteit! voor zover ze kon zien want me eierstokken lagen erg diep. we klussen gewoon om de dag en we zien het wel ... Ga nu lkkr bbqen met me mannetje en dan verder in de douce .. woensdag terugkomen voor een FM Baal Baal Baal
@ duchess: ik ben hier toch niet zo heel vaak meer. En het is je van harte gegunt! Dus blijf hier lekker door kletsen. Gelukkig dat je geen wortelkanaalbehandeling hoeft. @ reactie na eisprong. Heb ik niet op gelet, omdat ik met hele andere dingen bezig was. Ik hoop zo dat dit snel voorbij is, want ik word er echt gek van. @ tante: balen ja, Ik hoop zo voor je dat er toch nog iets gaat groeien bij je!
@Duchess, ik vind het gezellig hoor als je hier gewoon blijft kletsen! Dat geeft mij moed dat het goed kan gaan zeg maar!!! @TanteMars, oh balen zeg dat er nog niets te zien was...maar blijf hoop houden, misschien is het nog te vroeg?!
ach ben het gewent vanaf april al geen activiteit meer op echo gezien en toch ineens nog eens een eisprong .... Vind het allemaal wel goed zo! Wennen zal het nooit maar ben gewoon zo terleurgesteld overal in.
Dat is toch wel vreemd? Dat er op de echo niets te zien is, maar dat je wel een eisprong hebt gehad? Hoeveel Clomid neem je nu?
@ Tante Mars, ik ga heel hard duimen dat je tòch weer een eisprong gaat krijgen. Dat ze gewoon geen goede aparatuur daar hebben vorige keer zagen ze toch ook niets en kreeg je ook een eisprong. Ik ga gewoon heeeel hard duimen voor je!! Heb je er ooit over nagedacht om een ander ZH te bezoeken?? Misschien dat zij meer voor je doen? Want psychies kan het ook niet goed zijn dat het al zo lang zo gaat . Dikke knuffel voor jou meid. @ All. Ik ben zo bang om mijn ei te missen, maar ik heb geen zin in sex dus dat zegt toch al wat?? Achteraf gezien had ik elke x een dag voor ei echt zin, maar we deden het zowat elke dag omdat ik mijn ei niet wilde missen. Ben bang dat er te weinig zaad aanwezig is wanneer we het elke dag doen (omdat zaaduitslag 1x amper 4mil was), maar wat nou als ik mijn ei mis pff. Ik zou zondag of maandag mijn eisprong moeten krijgen DENK ik, maar het kan ook dinsdag zijn als het weer langer duurd. Wanneer zou jij sex hebben als je in mijn situatie stond? We hebben trouwens woensdag voor het laatst sex gehad..
@MP, ik denk niet dat het goed is om "verplicht" iedere dag seks te hebben. Dat maakt de situatie er ook niet beter en zeker niet leuker op. Volgens mij adviseren ze voor de conditie van het zaad ook om de dag. Zaad kan 24 uur in leven blijven, dus dat is wel even...En persoonlijk vind ik het verstandig om het ook leuk te hebben en niet even snel te moeten. Druk kan ook tegenwerken om zwanger te worden, hoe moeilijk het ook allemaal is. Probeer even je gedachten ergens anders op te zetten en wie weet krijg je gewoon weer zin!
nee goeie apparatuur me eierstokken liggen gigantich ver naar achter en zijn moeilijk in beeld te krijgen. Dat ligt m niet aan hun haha.. Ach joh we zien gewoon wel, heb erg weini tijd om er bij stil te staan. Heb het erg druk.