en weet je wat ik ook zo raar vind ik he normaal 6 a 7 dagen voor ongi zo`n ontzettende borstpijn nu helemaal niks.... en ik kon daar elke maand me alarm op zetten van nu heb ik pijn,nu helemaal nada
ja ik heb een cyclus van 35 a 36 dagen.. is wel lang zei de gyn maar niet zorgwekkend want een cyclus ligt tussen de 28 tot 35 dagen....
ik ga even de wasmachine aanzetten en opruimen bah bah ik moet mezelf gewoon dwingen hihi... ik kom strakkies nog wel even kijken hier.... debby succes het komt zeker goed voor je....... en alle andere dames een hele fijne zondag gewenst.......... xxx cindy
Ik ga ook even lekker met mijn mannen buiten zitten en genieten van het lekkere weer . Fijne zondag iedereen en tot over een weekje!!
Dank je wel en jij succes met testen vrijdag!!! Ik hoop op goed nieuws als ik in het weekend weer op de computer zit
Debby veel plezier gewenst! Babyhope mag ik vragen waarom je niet gaat stoppen met roken? Dat jij gezond ter wereld gekomen bent wil niks zeggen he... het is bekend dat het heel erg slecht is voor je ongeboren kindje in de buik.. ik snap dus nooit zo goed waarom mensen door roken, waarom expres je kindje vergiftigen? Stoppen is niet makkelijk, ik rookte al 10 jaar als een ketting, maar het is het echt wel waard. Je hebt er een goede reden voor, en dat maakt het zoveel makkelijker. Begrijp me niet verkeerd hoor, het is je eigen keus natuurlijk en ik wilje daar niet op aanvallen... Maarja je bent zo lang bezig met een kindje krijgen, en moet er zoveel moeite voor doen.. En dan blijven roken... Daar zitten zoveel risico's aan vast. Maarja jou leven, jou kind. Ik snap het gewoon niet. Voor mij is het het dubbel en dwars waard. Ik spaar ook nog eens 180 euro per maand door te stoppen; dat kan ik mooi uitgeven aan de beebs!! Je 'kwaaltjes' kunnen volgens mij idd nog alle kanten op! Volgns mij kun je toch niet op de kwaaltjes af gaan want het verschilt per persoon... Ik had gewoon heel erg het gevoel dat het raak was! Vind het ook echt nog steeds een groot wonder, eerste eisprong en zwanger... Bij mijn naam zie je trouwens de test; duidelijk he!
ja je test is wel echt super zwanger!!!!!!! hahahaha... en een wonder zeker te weten!! ja ik zeg al ik denk dat ik minder ga roken maar we zittn ook al te praten dat de mensen dan maar buiten gaan staan roke als de baby er is dus ik zal heus nog wel van gedachten veranderen de gyn heeft in ieder geval gezegd ( je hoeft niet te stoppen maar wel zeker minderen....) ik zie wel als ik er net zo misselijk van wordt als gister ochtend zal het vast en zeker wel stoppen zijn hihihihi
Minderen is beter dan als een ketting door roken maar het is en blijft slecht. En wat heb je nou aan zon stinkding? Je zuigt er 5 minuten aan en dan? Mijn kindje is me iig veel meer waard. Enne ja duidelijk he.
mijn zus rookte ook tijdens de zwangerschap en beide kinderen super gezond. Bij de eerste was de zwangerschap vol stress en stoppen met roken was te risico vol. Ze mocht 5 sigaretten op ze meest blijven roken.