@ Miran, wat een rot nieuws weer niets te zien.. Dan straks Duchess maar achterna hoor meid, 1e ei en zwanger! @ Tante Mars, dikke knuffel voor jou.. Ik wil je alvast heel veel suc6 wensen voor je rijexamen! @ Duchess, ik kan niet wachten tot ik misselijk word door een beebje haha. Ik ben nu al constant misselijk en geen zin in eten etc. flink irritant, maar wanneer het door een beebje komt is het meer te accepteren lijkt me . @ All. Ik dacht echt dat ik gisterenavond me eisprong gehad had, maar mijn temp is 0.1 lager dan gisteren. Zou dan vandaag de eisprong zijn... Ben benieuwd..
hier nog iemand met maar heel weinig trek. Ben afgelopen week door het hele gedoe 1.4 kilo kwijtgeraakt....
@ Zethu, toch een lichtpuntje aan de hele situatie dat het afvallen zo goed gaat ookal is het door die nare situatie(s). Ben heel trots op je ik zou het je niet na kunnen doen.
Hier weer een tegenslag. Ben er gisteren achter gekomen waarom hij zo deed. Hij is er dus vandoor met een ander.....
zethu: dat meen je meid. wat een piiieeeep. sorry hoor!! echt niet te geloven dit zeg. heeft ie het je zelf verteld?? of ben je er zelf achtergekomen? liefs suus
jeeee zethu..... je zou hem toch....... *@^#*&#^^ ongelooflijk.... nu is het wel genog geweest met al die tegenslagen hoor!! jeetje... *dikke knuffel*
Ik ben er zelf achter gekomen. Tja, als je een beetje handig bent met computers kom je achter veel dingen. Enne duchess: ik ben het met je eens dat het nu gedaan moet zijn met de tegenslagen. Ik heb mijn portie wel gehad.
Jeeetje zethu.. dat meen je toch niet o wat een zak, jij verdient beter meis!!! veeel beter! @ hier; hond heeft 1 pil van mn clomid opgevreten.. zo ff de HA bellen voor een nieuw doosje..
Nee, maar tante Mars wel. Ik ga er ook niet meer op in. Heeft hij alleen maar plezier aan. En wat ik ook zo opmerkelijk vind. Zijn ex voor mij heeft hij op dezelfde manier verlaten (hij ging er toen met mij vandoor) Allebei na 4 jaar. Allebei in de zomer voor we competitie gingen darten. Nou, ik heb het afgezegd en heb gisteren mijn geld teruggekregen. Ik ga liever niet darten als dat ik die kop iedere keer moet zien (en die van zijn zus en zwager)
@zethu meid ik kan nu niks anders zeggen dan sterkte meid... en ga door met je leven dat heeft hij blijkbaar ook gedaan... wat bedoel je een ander van tussen dus toen je samen met hem was had hij al die andere... ik vind het niet normaal hoe somige jongens de vrouwen tegenwoordig behandelen ze zijn helemaal niet meer meelevend,love and affection is zo moeilijk te delen tegenwoordig ze beloven je velden vol met goud en diamanten maar je krijgt er alleen een dooie mus voor terug.... @miran kop op meid jij krijgt ij de volgende fm een heel mooi groot eitje te zien dat weet ik zeker!!!!... @duchess hoe is het met de kwaaltjes???? en stoppen met roken nog geen inzinking gehad hahaha.... ik ben ook al geminderd nu voel me soms misselijk en ruik heel goed ben veel moe en heb soms echt een bitch bui hahaha. ik kan eigelijk niet meer w8ten tot vrijdag ik wilde vanmorgen testen maar vriendlief zei nee wacht maar lekker tot vrijdag... ik zei gister tegen mijn vriend ik kan me eigen niet voorstellen om ooit een posi test in mijn handen te hebben..lijkt me zo raar een 2de streepje,, @hier nog steeds geen ongi tekenen,geen pijn aan mijn borsten niks normaal kan ik ze niet eens aanraken dan kruip ik over de grond zo 6 dagen voor mijn ongi al.. nu 2 dagen ervoor helemaal niks wel he ik kleine steekjes achter mijn schaambeen niet meer erboven of erlangs maar erachter spannenddd!!!!!! en ik ruik van alles niet meer normaal...ja we zullen zien he vrijdag maar ik heb een sterk vermoeden dat er weer niks is geeurt deze maand en we hebben deze maand echt genoeg geklust daar zal het niet aan liggen haha xxxx cindy
Hahaah tummetje, ik zou wel even voor de zekerheid de DA bellen of dat geen kwaad kan? Zethu, wat vaag dat het eerder ook op die manier ging!! Jeetje... Babyhope, spanennd hoor!!! Ik dacht idd ook altijd, als er ooit een 2e lijntje staat, lijkt me dat zoo raar! En dat is het ook echt hoor. Mijn test ligt hier nog steeds op tafel, kijk er wel 20 x per dag na en dan denk ik 'pfff, ja het is toch echt zo!!' Dat onwerkelijke gevoel gaat maar niet weg hoor! Ik denk na de echo misschien vrijdag, dat ik het wel geloof. Nu is het echt heel raar en onwerkelijk. Je kwaaltjes klinken heel erg goed maar het is wel vroeg denk ik. Ik had 2 dagen voor NOD nog nergens last van. Behalve dan het vroeg wakker worden. Maar sterke neus is nu bijv pas sinds 2 dagen. Nouja ik hoop op goed nieuws hoor!! Zou wel leuk zijn! Ik heb vanochtend gewerkt, maar twee uurtjes, was dood en dood moe al dus vriendlief heeft me al naar huis gestuurd haha. Heb ik een uurtje liggen slapen. En nu ga ik lekker naar een vriendinnetje toe. lekker in d3e tuin in de zon zitten! Tot strakjes.
@ duchess kijk je wel uit voor de zon (zwangerschapsmasker)... ja kwaaltjes ik weet het maar toch gaa je er extra op letten he nog 3 dagen en dan ben ik verlost van mij zenuw gedoe hahahaha... ja het ruiken is pas sinds eergister zo hoor!!! ik stond op het werk chmpignonsoep bijvullen nou nou daar kwam een lucht vanaf een vriendin van me nam het gewoon over ging verderop staan en ik rook het nog hahaha maar ja kan van alles zijn maar ik vind het gek want ik ben gekkkk op champignonsoep en saus en champions zelf.. xxxx cindy
@ Zethu, wat een lefgozer zeg JOU zo behandelen omdat HIJ fout zit. Tsja dan ben je sterk en stoer hoor mannetje pfff.. Dikke knuffel voor jou Zethu en ik hoop dat dit jou alleen maar sterker maakt meid hij is jou NIET WAARD!! @ Tummetje, je hond een pil opgevreten is dat ook verkeerd voor een hond? Ik schreeuw altijd als er iets valt zoals die dingen ben veel te bang dat ze iets overkomt. Maar dat zal wel meevallen. @ all. mijn temperatuur was 0.1 hoger en mijn baarmoeder is hard en staat laag (niet vruchtbaar) ik heb echt zo het gevoel dat ik eergisteren of gisteren me eisprong gehad heb.. Ben heel benieuwd wat mijn temp nog gaat doen, maar die baarmoedermond zegt toch wel genoeg? Vorige cyclussen kon ik er ook èlke keer op vertrouwen. En ik heb 3 pendels voor augustus staan trouwens!! 3x scheepsrecht toch!? Haha. Vorige x 2 voor juli dus ik pin me er zeker niet op vast maar het is leuk.
Eerst even heel erg ego... Het houdt nog niet op met het slechte nieuws... Helaas bleek uit de bloeduitslag van vandaag dat het oestradiol niet meer gestegen was, dus dat betekent helaas ook deze cyclus weer afbreken. Gelukkig heb ik wel al snel een afspraak bij de gynaecoloog hoe verder, ik kan donderdagmorgen al terecht. Mijn gevoel was dus weer helemaal goed, helaas. Ik verwacht dat het Puregon spuiten gaat worden. Ik ben er wel nog redelijk kalm onder, omdat ik de bui al had zien hangen na de slechte echo en bloeduitslagen van vorige week. Ach, een voordeel zit er wel aan: geen Clomid meer en vooral geen bijwerkingen meer! @TanteMars: pfoe, dat wordt inderdaad een drukke week voor je! Heel veel succes, ik zal voor je duimen! @Duchess: dank je voor de knuffel, die kon ik nu net even gebruiken. En strekte met alle geuren om je heen, gaat het nu weer een beetje? @Tummetje: sterkte met de opvliegers, alles behalve leuk, en zeker niet met dit weer. Oh je, je hond aan de Clomid, heeft hij/zij nog geen last van opvliegers? @Miranda: hopelijk voor jou beter nieuws a.s. vrijdag. @Zethu: wat een ******. Sorry, maar hier heb ik geen woorden voor. Ik vind zijn gedrag echt ****; eerst jou beschuldigen dat je een ander zou hebben, en dan vervolgens zelf degene blijken te zijn die er een ander op na houdt?! En wat ik dan helemaal laag vind, is dat je er ook nog zelf achter moet komen, en dat hij niet eens het lef heeft om het je rechtuit te vertellen. Jij verdient beter! Een hele dikke knuffel van ons allemaal! @Babyhope: klinkt hoopgevend, al je kwaaltjes, maar probeer je toch nog in te houden en niet te testen om teleurstellingen te voorkomen. @MP: hopelijk komen die pendels dan uit nu, je zou toch inderdaad zeggen dat 3x beebsrecht is nu.
@ babyhope: ik heb natuurlijk geen bewijzen dat dit al langer gaande is. Maar mijn gevoel zegt van wel. @ dames: tnx voor jullie ondersteunende woorden. Het doet me echt goed! Ik hoop dat jullie duchess allemaal heel snel mogen volgen! @ hier: vanmiddag wezen sporten. Ik dacht ff lekker mijn gedachten ergens anders op te kunnen zetten. Maar dat lukte me niet. En daarbij heb ik volgens mij een spiertje verrekt. Ik heb zo'n enorme rugpijn! Ik kan gewoonweg niet lang zitten op de stoel. Als ik tv kijk lig ik nu op de 3-zits bank (normaal op de 2-zits) en ik kan ook maar 2 houdingen aanhouden dan: of op mijn rechterzij, of op de rug met mijn linkervoet op mijn rechterknie.
Ik weet het wel zeker!! Want net wat hij mij berichte : Zonder Liefde geen Seks, en zo snel heb je nou niet een gevoel van echte liefde in je. En dan nog dat de relatie in principe Abrupt is beeindigd.. T is en blijft een kwakzalver. Bluhh Dat is er uit
@ Babyhope tja ik hoop dat je echt zwangerschapskwaaltjes hebt!! Ohja nog iets wat ik had voor de NOD; een hele sterke vieze ijzersmaak in mijn mond!! Dit had ik een keer of 4. Bleef een half uurtje tot een uurtje hangen en dan was het ineens weer weg. Heel vaag! @MP, ik hoop voor je dat de pendels gelijk hebben!! Ooh ik hoop het echt! Gun het je zo! (iedereen trouwens!!!!) @Yvy, jeetje wat klote! *knuf* Hopelijk valt het spuiten mee... De geuren ruik ik nog steeds zo goed, maar echt heel misselijk ben ik nog niet geweest gelukkig. Maar ik hoorde van mijn zus dat dat bij haar pas veel later kwam... ohoh. We zullen wel zien! Ben soms wel misselijk, maar niet zo dat ik echt moet gaan liggen of boven de wc moet gaan hangen. @Zethu, wat vervelend van je spiertje. Doe maar lekker rustig aan, dat lijkt me het verstandigst! En vooral geen dingen doen die pijn doen. Heb je wel nog een beetje lekker kunnen sporten...? *knufff nogmaals* Wij zijn net bij mijn ouders geweest, of iig, in hun huis. Zij zijn op vakantie en ik mis ze echt heel erg. Zullen de hormonen wel zijn whaha. Hebben even de tuin gesproeit enzo. Mijn broer woont nog bij mijn ouders, mijn ouders zijn gister pas weggegaan maar jeee wat was het een teringzooi daar!!! Ik zei eerst tegen mijn vriend dat ik wel ff zou gaan opruimen en poetsen de dag voordat ze terug komen... Maar toch maar niet hoor. Dat doe ik altijd en nu moet ie t zelf maar eens doen! Hij is 25, heeft net een huis gekocht en gaat binnenkort dus op zichzelf wonen... Dan moet ie het toch leren!!
Hallo, zijn we weer. Nu manlief weg is en ik een paar dagen vrij (hoe zo, goede timing?), kan ik weer wat vaker komen meekletsen. @Zethu: geen dank, daar voor zijn we toch hier, om lief en leed te delen? Kom gerust je hart luchten, als je het nodig hebt. @Duchess: dank je voor de knuffel. Misschien komt de misselijkheid dan nog wel. En ik zou inderdaad niet het huis van je ouders gaan opruimen. Je broer zou toch oud en verstandig genoeg moeten zijn om dat zelf te kunnen. Als hij dadelijk zelf een woning heeft, zal hij het toch ook zelf moeten opknappen...