PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey meiden,
    wat is er al veel gekletst!
    pfff..wat een week, ik ben druk druk druk!
    net even boodschappen gedaan met mannetje en nu even lekker alles terug lezen van de afgelopen dagen! Straks de finale van "wie is de mol?"...volgt nog iemand dat?
    hey zethu zag dat je ene dipje hebt gehad, fijn dat we dat allemaal herkennen en geef er vooral lekker aan toe, ik had vanavond ook weer ff een huilmomentje....hoort erbij, want het is ook niet niks allemaal!
    @poohbear, wat een prachtig filmpje!snif snif!
    @miranda, zo..heftig dagje heb je gehad!

@allemaal, we worden allemaal echt wel een keer zwanger, over een half jaar hoop ik toch echt dat de meeste van ons zwanger zijn!

liefs willemijn
    @

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Nee volg dat niet.
    Donderdag avond is standaard een dartavondje voor ons. Tenminste, een paar maanden per jaar.
    De reden waarom we digitale tv hebben genomen :D
    Vanavond kunnen we weer kijken naar Barney, Jelle Klaassen, Phil Taylor en nog een aantal van de beste darters van het PDC. (Professional Dart Championship)

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    sorry dat ik tussen door kom met een super ego bericht:

Ik heb echt zoveel pijn kon daarnet niet eens van de wc komen had het gevoel of moest ik persen :S . Zo stom.. Zweet aanvallen, en een bloed dat is echt abnormaal, heb vandaag al 30 tampons er door heen gesjeest die allemaal doorweekt waren van het bloed. Ik kan geen mandverband om vanwege allergie.

Ik vind dit echt niet leuk meer, de pijn in me lichaam gaat ook maar niet weg behalv als ik 6 tot 8 asprines eet perdag maar dat kan ook niet altijd maar :(

4. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey tante mars,
    oh wat balen joh! is deze ongesteldheid ten gevolge van primolut?
    zet hem op meid!voor het goede doel!
    liefs

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja daardoor is dit gekomen, me gyn zei Kort en Heftig, nou dat betekend volgens mij niet Lang en Heftig.
    Brr heb nog nooit zoveel pijn gehad met een ongi zeg. Het huilen staat me nader dan het lachen :cry: en ik ben helemaal geen pieperd. :)

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja daardoor is dit gekomen, me gyn zei Kort en Heftig, nou dat betekend volgens mij niet Lang en Heftig.
    Brr heb nog nooit zoveel pijn gehad met een ongi zeg. Het huilen staat me nader dan het lachen :cry: en ik ben helemaal geen pieperd. :)

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    tante mars: *KNUFF*

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik kom ff voor iedereen een knuffel brengen die het kan gebruiken!

grtz suus

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    He Meiden,

Zethu, jij hebt ook een hoop gedaan zeg, toppie! Hoe voel je je vanavond?

Vliegje, ik heb geen ervaring met LEO, maar je bent welkom om hier mee te kletsen hoor!

Willemijn, nee ik kijk dat programma ook niet. Idd we worden allemaal zwanger hoor!

Tante Mars, he bah...zo erg ongi...hoe lang was je nu niet ongi geweest? Het kan idd heftig zijn want je baarmoederslijmvlies is waarschijnlijk een hele tijd opgebouwd...waardoor je dus een hele heftige bloeding krijgt he.

Suus, bedankt voor je knuffel hihi, jij ook een dikke knuffel terug hoor meis!

Groetjes,
    Miranda

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje: die link uit je onderschrift is zo mooi! En idd, I would die for that!

@ miranda: Voel me vanavond goed. Heb zelfs nog energie gehad om te klussen zelfs (ik kon het niet laten :D)

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja echt erg niet normaal, uhm in totaal 4 maanden niet ongi maar ben dus in de tussen tijd zwanger geweest, maar dat is een vreemd verhaal ( zet binnen kort ff de link hier neer) , Maar op de echo van 19-02 was een slijmvlies te zien van 0.4 mm die op dat moment 0.8 hoorde te zijn dus dat kan het haast niet wezen. Lijkt mee. Het zal wel door de primolut komen. Weet het anders ook niet. Heb ik morgen nog overal zo'n pijn gaa ik wel ff met poly bellen me kereltje zegt ook je bent meer dood dan levend..

Iedereen ook een BIG HUGG van TANTE

12. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey meiden!
    slaap lekker alvast!
    en een dikke knuffel!
    we moeten er wat voor over hebben, maar dan komt het!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi die video heb ik op mijn hyves gehad...heb em nu gehided....maar hij staat er nog...luister er vaak naar.....

Mijn mama heeft ook een abortus laten doen...toen snapte ik het niet..maar nu wel. Het kindje een meisje was heel erg ziek. Down, open hartje (geen 4 maar 1 kamertje) afwijking aan ruggengraat...en hersenafwijking naast down...zou waarschijnlijk niet lang hebben geleeft of hele zware operaties aan hart hebben moetn ondergaan elk jaar...dus ze heeft gekozen om het weg te laten halen. Ze was bijna 20 weken...(uitslag van vlokkentest negatief)

Had dus een zusje kunnen hebben...net zo oud als mijn jongste broertje..mijn mama en de 2e ex van mijn papa waren samen zwanger...pff hij is alweer bijna 15...

Maar toen ik problemen had met zwanger worden snapte ik het niet...maar toen de 20 weken echo kwam...toen snapte ik het wel...stel je voor dat je daar vanalles mis zou zien...en maar 20% kans op leven...(en dan als soort van kasplantje)...

Hoe denken julli daarover?

Groetjes,
    Miranda

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Als de kleine weinig kans op overleven had gehad was het (zoals Marco zo mooi zingt) even slikken en weer doorgaan. Je kunt zo weinig anders doen he.
    Maar om andere redenen zou ik er dus enorm veel moeite mee hebben om het te kunnen (meer willen) snappen.

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik zou denk ik dezelfde keuze hebben gemaakt als jouw moeder toendertijd heeft gemaakt.

Is het hier zo dat wij een kindje met Down zouden krijgen zou hij of zij hartstikke welkom zijn.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja hier ook hoor!

Ik heb geen nekplooi laten doen...ook geen punctie of andere testen...ook aangegeven die 20 weken doen we alleen maar om te kijken of ze gezond genoeg is om te leven...voor de rest maakt het me niet uit! Ze is gewoon zo welkom...

Toen wist ik nog wel niet dat het een ze was hihi, maar bij wijze van...

Groetjes,
    Miranda

17. willemijnp

willemijnp Actief lid

8 dec 2008
    171
    0
    0
    verpleegkundige
    hey meiden,
    heb een slechte nacht gehad, soms overvalt me een verdrietig gevoel en ook de onzekerheid waar we in zitten maar ook in gaan, elke maand weer...
    en de hoop dat het alleen met clomid te behandelen is en dat we niet verder hoeven te gaan!
    maar ja...we wachten "rustig" af!
    fijne dag!

liefs

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zo er is weer flink gepost hier..
    Heb een hele hoop verdrietige verhalen gelezen. Het is soms ook zo moeilijk he! :cry:
    Dat filmpje was wel heel...mooi... Moest er idd van huilen...

Ik las dat Tante Mars een hele heftige ongesteldheid had na primolut.
    Ik had de laatste keer juist een hele lichte, echt bijna geen bloed, wel een hoop pijn. De gyn zei dat dat normaal was omdat ik bijna geen baarmoederslijmvlies aan had gemaakt dus ze had dat wel verwacht.
    Dus ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat je zoveel bloed verliest? Maarja ik heb er weinig verstand van moet ik zeggen...

Meiden ik heb eindelijk mijn rijbewijs gehaald! Ik ben zo blij!
    Op mijn 18e was ik begonnen maar ik ben toen naar het buitenland verhuisd en we zijn nu iets langer als een jaar weer terug, dus was ik weer begonnen. 2 examens gehad maar gezakt en daarna een langdurige ziekenhuisopname gehad, en nu had ik weer 6 uurtjes gereden en eergisteren afrijden, en het ging perfect! :D
    Ik ben zooo blij! Ik had nu nog een scooter maar ik was telkens ziek als ik op dat ding had gezeten! Nu kan ik lekker warm in de auto! :D Over een uurtje mag ik 'm ophalen. Jeeeej! :) :)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sorry willemijn helemaal over jou berichtje heen gelezen...

Vervelend dat je je zo voelt.. Maar erg herkenbaar en begrijpelijk...
    *knuffel*

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ willemijn: soms valt het idd niet mee. Heel veel sterkte *KNUFF*

@ Duchess: gefeliciteerd met je rijbewijs. Is echt heerlijk om overal zelf lekker warm heen te kunnen crossen!

Deel Deze Pagina