PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: ik begin weer langzaam aan een beetje op te krabbelen. Ben het hele huis flink aan het poetsen voor volgende week (mijn verjaardag) Maar helaas moet ik veel pauzeren ivm mijn rug. Daar heb ik nog erg veel last van....

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Duchess; gefeliciteerd met je verjaardag!!!

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dankjullie wel lieverds!! :D

Hier een beetje druk! Vanochtend om 8 uur belde de tandarts; ik had een afspraak op 5 oktober maar er was iemand uitgevallen dus konv andaag al terrecht. Moest bij de mondhygieniste, maar omdat ik drie dingen tegelijk aan het doen was had ik de tijd schijnbaar verkeerd onthouden.. Ik was dus een half uur te vroeg. Maarja beter te vroeg dan te laat. Was om kwart voor 11 daar en om 1 uur pas weer thuis. Ben meteen mijn bed in gedoken want was doodmoe en werd om half 5 pas weer wakker pff. Haha. Net dus snel de was opgevouwen, afgewassen, overal even een doekje overheen gehaalt etc... Dadelijk nog even stofzuigen en dan straks samen met vriendlief nog even wat boodschappen doen. Gelukkig komt alleen oma op bezoek vanavond. (zover ik weet tenminste)

Wbt clomid slikken, toen ik er maar 1 moest (dus 50mg) pakte ik hem sochtends. Ik had sowieso 24 uur door bijwerkingen en niet bijv alleen de eerste 12 uur nahet slikken ofzo. Dus voor de bijwerkingen maakte het bij mij niet uit. Bij 100mg moest ik er eentje sochtends en eentje savonds slikken en bij 150 mg ook 3 keer per dag..

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duchess sorry nog gefeliciteerd...

@all de gyn belde net met het bericht per direct stoppen met clomid en morgen naar de kliniek komen en beginnen met spuiten vanaf morgen...dus wer iets nieuws ik laat jullie mrgen wat meer weten ok ben nu best in shock hahahaha

xxx cindy

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Lijkt me idd schrikken meid. Succes morgen!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, gefeliciteerd!!!

@Babyhope, jeetje meis, heftig hoor, eerst een vmk en nu dan stoppen met Clomid en direct gaan spuiten! Ben erg benieuwd naar morgen :D. Zie je ertegenop?

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    MP wanneer heb je de HSG? Sterkte meis.
    Babyhope, voor jou ff een knuffel!

Meiden, ik probeer binnenkort bij te lezen!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @de dames thxx echt waar!!! ik schrok me rot ik moest afgelopen vrijdag bl prikken voor proges...dus hij zal bellen maar ik was het ff vergeten ik he er niet meer aangedacht,,dus ik en wel geschrokken ja...en zo snel ook hij zei ik ben niet tevreden dus we hebben besloten over te gaan op spuiten in de volgende cyclus...ik zeg ik ben vandaag begonnen met clomid hij zegt uhh per direct stoppen en dan wil ik dat jullie morgen tussen 11 en 18.00 uur hier op de praktijk komen voor spuit en instructies...
    man man dit was pas me 3de ronde clomid en nu al spuiten..

ik weet niet eens wat ik kan verwachten ik weet er bijna niks over dus we gaan zo even een beetje zoeken op i-net...

morgen laat ik jullie meer weten okey ladies...

dank jullie allemaal dat ik er hier over kan typen ik moet het echt ff gaan bewerken haha

xxx cindy

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje Cindy, dat is ff schrikken!!!!!
    Hopelijk werkt het goed!!
    Heel veel succes iig morgen! *knuf*

Nou ik heb de meest geweldige vakantie gehad. :)
    Ik wist niet beter of alleen mijn oma zou langs komen vanavond. Vader, moeder, zus & nichtje waren op vakantie en kwamen morgen terug.
    Ineens rond 7 uur begint de hond te piepen en te springen tegen de deur. We wonen op 4 hoog dus ik vond het erg raar. Dit deed ze alleen als mijn ouders komen want dan herkent ze het geluid van de auto, of als vriendlief thuiskomt... Dus ik kijk naar buiten, staat daar de auto van mijn ouders! Ik dacht dat ik gek was haha!
    Stonden ze dus ineens aan de deur. Ze kwamen eigenlijk al op maandag terug maar hadden gezegd dat ze op dinsdag terug kwamen, sukkels!!! Ik dacht nog wel, ik ga vroeg slapen vanavond, dan zijn ze sneller terug!
    Mijn zus had allemaal babykleertjes voor mijn verjaardag gekocht, zo leuk!!! Blijf er maar naar kijken!!!
    Ben echt blij dat ze weer terug zijn en ga nu snel naar bed!! ;)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @babyhope, succes vandaag!!!

@Duchess, wow, dat is een leuke verrassing!! En ik denk dat je "verjaardag" bedoelt i.p.v. "vakantie" in je 1e zin ;). Lief van je zus, allemaal babykleertjes, zooo klein he!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx debby en de dames...

ik vind het echt eng heb geen oog dicht gedaan vanacht,,
    spannend hoe kom je erbij!!!!!

xxx cindy

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeps dat moest idd verjaardag zijn hahaha!
    En ja die babykleertjes zijn echt heel klein! Zo schattig... Kan er niet vanaf blijven.

Cindy! Heel veel succes vandaag!!!!!!
    Hoelaat ga je? Ik zal aan je denken!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik zorg dat ik daar om 11 uur ben zo vroeg mogelijk,dan ben ik ook voor het spreekuur daar dus gelukkig niet druk want daar is het druk bij de kliniek,,
    als je om 14.00 uur aan de beurt bent kan je goed pas 16.10 of zo geroepen worden loopt altijd iets uit...

maar ik hoef niet bij de gyn te komen maar bij de medische assistente...

krijg ik zon zilver koffertje met spuiten mee naar huis haha...

lopende apotheek

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend hoor. Hopelijk valt het allemaal een beetje mee!

Bij mijn gyn loopt het trouwens ook vaak uit. Heb één keer gehad dat ik om 10.30 een afspraak had en pas om 14.00 aan de beurt was. Best wel vervelend maarja er kan altijd wat tussenkomen.

Nou Cindy ik hoop voor je dat het meevalt. Heel erg veel succes gewenst in ieder geval. Ik ga aan je denken.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @ all nou ik heb de eerste spuit gehad..

het is gonal-f geworden per dag 37.5 nog wat haha
    ik vind het zelf wel heel weinig maar het moet genoeg zijn zeggen ze...

en ik vond het echt eng de eerste spuit zelf zetten dus heeft me schatje hem gezet...lief he.

ik heb er niks van gevoeld gelukkig maar want ik ben geen helld met naalden..

xxxx cindy

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

In of na oktober... Planning staat in oktober een gesprek te hebben over HSG en dan zal er wel een datum geprikt worden..

@Cindy, jeetje dat is zeker ff schrikken idd. Veel succes met spuiten. Gelukkig dat de spuit meeviel, ga je het nu voortaan zelf doen?

@Duchess, wat mooi dat je zo'n geweldige dag gehad hebt meis. Alles boven verwachting, heerlijk toch :D.

Ga ff snel eten klaarmaken heb vreselijke honger!!

17. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hoi allemaal, weer een paar dagen niet kunnen komen, heb wel meegelezen, maar reageer nu alleen even op hetgene vandaag geschreven is. Hier is het sowieso afwachten tot de ongi op gang komt, nog drie dagen Provera en dan maar hopen dat ik snel mag beginnen met de Fostimon.

@Zethu: had je ook gemaild, maar fijn te horen dat je begint op te krabbelen.
    @Duchess: weliswaar te laat (maar beter laat dan nooit, toch?), maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele leuke dag gehad, lees ik net.
    @Babyhope: s***, toch nog ongi. En het is inderdaad schrikken, als je moet gaan spuiten, moest dat bericht vorige week ook even verwerken. Succes met de spuitinstructie, laat je even weten hoe het gegaan is? (ik mag donderdag, dus hopelijk breng je wat geruststellende berichten hier) Weet je al welk medicijn je moet gaan spuiten? Ah. lees net dat het Gonal-F wordt, hopelijk met goed resultaat. Fijn dat je er niets van gevoeld hebt.
    @MP: da's dus nog even wachten tot de HSG. Smakelijk eten alvast!

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey lieve meiden,

babyhope: oei dat is schrikken! vooral als je per direct moet stoppen waar je mee bezig bent. jeetje zeg. ik hoop dat het spuiten goed gaat lukken. ben je er bang voor of valt dat wel mee?? knuffel!

duchess: een beetje te laat maar alsnog: GEFELICITEERD!!

yvy: lees gewoon lekker gezellig mee en reageer maar wanneer je dat zelf wilt!! knuffel!

zethu: vind het fijn te lezen dat je weer een beetje opkrabbelt. wel minder is het dat van je rug. Ik hoop ondanks alles dat het toch helemaal goed gaat komen met jou en daar gaan we gewoon vanuit. je blijft hier er gewoon bijhoren! knuffel!

mp: tja meid je weet maar nooit. wie weet gaat je temp nog wel omhoog de komende dagen! ik ga voor je duimen. knuffel!

@all: vandaag beetje een dipdagje. jeetje zeg dat heb ik de laatste tijd steeds net nadat ik ongi ben geweest. dan voel ik me toch zo down! mja. ook weer bijna een kilo aangekomen. ggggrrrrr. ik moet gewoon nog strenger zijn! Ik heb gewoon zon zin om te beginnen. misschien dat het dat wel is waardoor ik me zo down voel. oja en vriendlief is iedere aaf weg. dus zit een beetje alleen thuis. maargoed genoeg geklaagt. hihi.

liefs suus

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik sluit me bij je aan Suus met een downdag :(. HIer ook...Verder nog geen bijwerkingen van de Clomid, maar ja...heb ook pas 2 gehad.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @de

Deel Deze Pagina