PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ????

2. naomie77

naomie77 Lid

21 feb 2009
    54
    0
    6
    Lieverds,

Ik wou even het goede nieuws overbrengen en laten zien dat het allemaal mogelijk is. Na 6 rondes clomid en pregnyl is het dan eindelijk gelukt.......IK BEN ZWANGER.........
    Ik geloof het zelf nog niet echt. Het dringt niet echt door. Ik dacht dat het deze keer zeker niet gelukt was. Maar het tegendeel heeft de test bewezen.

Met dit berichtje hoop ik dat iedereen die het even wat moeilijker heeft, ziet dat het KAN. De aanhouder wint......

Ik hoop dat jullie allemaal gaan bevallen in 2010. :)

Liefs
    Naomie

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Naomie, wat goed, gefeliciteerd!!!!
    Hoelang ben je nu zwanger?

@Babyhope, heel veel succes met de spuiten!! Kan me goed voorstellen dat je het zelf nog niet zo goed durfde. En fijn dat je er niet veel van voelt!
    Ik hoop echt dat het gaat werken voor je.

@Yvy, ookal bijna gaan spuiten.. spannend hoor. Hopelijk werkt het bij jou ook goed.

En nog bedankt voor de felicitaties. :D Vond het echt een hele fijne verjaardag.

Hier gaat het ff niet lekker. Ik ben echt dood en doodmoe zo erg dat ik in de auto bijna in slaap viel gisteren, met als gevolg dat ik nu neit goed meer durf auto te rijden.... Ook ben ik nu telkens zó misselijk, en ik heb een overgeeffobie, dus doe er alles aan om alles binnen te houden, met als gevolg dat ik met gemak 1 a 2 uur misselijk blijf. Hoort erbij maarja het is wel vervelend zeker als je aan het werk bent.
    Ook moest ik gister echt heel vaak bij klanten weglopen, schaamde me rot. Er zijn mensen die door sterk gekruid eten ofzo een sterke lichaamsgeur hebben, en dat ruik ik op t moment heel erg sterk en ga er bijna van over mijn nek... Ik voel me echt lullig op zo'n moment!!
    Zo even lekker alles eruit gegooit haha.
    Oh nog niet alles, ben ook nog eens super chagrijnig en verdrietig. Ik was gisteravond zo moe dus dat ik meteen in bed was gaan liggen (was zeg maar half 7) en toen heeft vriendlief eten gemaakt (tis ramadan dus we eten pas om kwart voor 9) en dat vond ik echt super van hem, en hij zou ook alles opruimen en afwassen etc. EN dat heeft die wel gedaan. Maar het is 1 grote teringzooi. Hij heeft afgewassen maar helemaal niet goed!! Dus kan alles nog een keer doen. De hele keuken is gewoon vies, oliespetters enzo.... hij heeft de tafel helemaal niet afgedaan, ligt dus nog van alles op, kruimels, zout etc etc...
    GRRRR... ik word daar soms echt heel verdrietig van. Nu ga ik daar zometeen maar aan beginnen....
    Zo, da's eruit!!!! :D Sorry hoor hahah

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@ naomi; gefeliciteerd meis!!
    @ duchess; ohhh hij heeft het wel geprobeerd ;) ik moet ook vaak nog iets over doen.. maar zeg er dan niks van, de lieverd wil het toch doen :)
    @cindy; wat raar dat je nu ineens over moet op spuiten. En zeker als de clomid aansloeg en je waarschijnlijk eem vmk gehad heb.. dat betekent dat het gewoon werkt. En dan gaan ze tóch spuiten :| Ik had Geertgen in mn gedachten voor als we hier op de klippen lopen... maar als ze zomaar een behandeling stoppen en met een ander beginnen terwijl dat helemaal niet nodig is.. :| beetje raar van ze..
    Maar goed.. de eerste keer spuiten is dus goed gegaan :D

@ hier; nog geen ei gehad.. mn temp is gek.. hoe mn kaartje er nu uitziet heb ik hem nog nooit gehad.. :p

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Naomi, gefeliciteeeerd! Geweldig, echt!

@ Duchess, oh mannen ;) ik herken het.

@ Tummetje, oeh la la la :p spannend kaartje hoor ben benieuwd wanneer het eitje springt.

Knuffel voor alle damens die hun rot voelen!!

Voor mij is morgen een spannende temp dag. ALTIJD na de tweede 36.8 gaat mijn temperatuur naar beneden. En dat is een slecht teken. Duimen voor jullie dat mijn temp morgen hetzelfde of nog hoger is? :D

Bekijk bijlage 11799

6. MyPrecious

Waar zit het geertgen eigenlijk?

Ik heb het gevoel dat ons ziekenhuis liever alles rekt en uit test.
    Kijk maar, ik heb nog nooit bloed moeten prikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. Ik heb nog nooit een follikelmeting gehad, nog NOOIT! Er wordt niet gecontroleerd of ik wel een goede eisprong krijg en alles wat erbij goed hoort te zijn.
    Ik moet alleen temperaturen, als ik mijn lijstjes bij de gyn laat zien zegt hij dat het er goed uit ziet: ik heb een eisprong. En dan krijg ik weer Clomid mee en red je reet maar weer.
    Een HSG pas na 6 maanden en wat als alles straks niet goed is dan zijn die 6 maanden ook weg voor niets.
    Ik zeg liever niet waar ik zit, maar het is wel een goed ziekenhuis daarom ben ik er ook heen gegaan want het maakt mij niet uit hoelang ik moet rijden (oke geen uren). Maar ik begin wel te twijfelen als ze alleen maar makkelijk doen.

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey MP, had ik al verteld over die folder die ik de vorige keer meekreeg?

ff kort dan; we waren al een poos in het ziekenhuis, en toen bleek dat ik niet zwanger was geraakt, kreeg ik pas een folder mee "als zwanger worden moeilijk is".. alsof ze je dan pas serieus nemen.. dus pas hij een hsg gaan ze serieus denken lijkt het wel

8. MyPrecious

@ Tummetje, nee dat wist ik niet dat je die folder toen mee kreeg. Jeetje zeg.. Zwanger worden is zoiezo moeilijk met pcos maar na de HSG krijg je pas die folder? Alsof je er voor die tijd niet mee zit? :( Heb jij er nu ookal een half jaar op zitten met de Clomid?

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    *even een knufff voor iedereen die het nodig heeft*

Wat vaag trouwens. Die folder pas na de HSG en ook van jou MP. Dat je helemaal geen controles of niets krijgt...
    Ik weet niet waar je woont? Maar het ziekenhuis waar ik zit is ook echt heel erg goed... Ze hebben ook al jaren achter elkaar dat award van Freya.nl gewonnen. Ze nemen je daar echt serieus en alles gaat echt snel vind ik.

Tummetje ja je hebt wel gelijk hij doet het wel. Maar ik doe het dan liever de volgende keer zelf, dan is het tenminste in één keer gedaan. Maarja bij mij is een rommeltje in huis een rommel in mijn hoofd. En dat is al bij een heel klein beetje rommel. Ik word dan heel erg snel chagrijnig en verdrietig. Nu heb ikv anochtend alles gedaan en nu is het weer netjes en voel ik me meteen beter. Moet zometeen alleen nog even stofzuigen en dweilen. Maar ga eerst zo ff in bed liggen want ben nu al kapot. Heb een was gedaan, de badkamer helemaal uitgesopt, de wc, de keuken helemaal gedaan, overal gestoft en een natte doek overheen gehaald.. En het vloerkleed in de woonkamer helemaal schoongeschrobt want de hond had erop gepoept. Zo vaag, dat doet ie nooit. Maja ongelukje kan gebeuren denk ik...
    En elke keer weer liggen tussendoor omdat ik zo misselijk ben haha. Maarja tis een goed teken volgens mij!

Nu belt vriendlief net alleen dat het echt heel rustig is en dat hij zich heel erg verveelt of ik ff langs kom. Maar dat ga ik niet redden. Dadelijk ff rusten, dan stofzuigen en dweilen, boodschappen doen en eten maken. Wil vandaag het eten al gewoon klaar hebben zodat ik niet om half 9 nog moet gaan koken.

10. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    hoi Allemaal,

zit nu op cyclusdag 17 het grootste eitje is 10.3 dus we gaan de dosis menupur verhogen zijn er meiden die ook met menopur bezig zijn? ik vind het iedere keer zo'n teleurstelling eerst zijn we bezig geweest met clomid dat sloeg niet aan nu dan 2e ronde met menopur.. de moed begint me in de schoenen te zakken.. wat zou de volgende stap kunnen zijn?

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hoi hier alles goed! Sorry niet bijgelezen heb zelf geen internet lol.. Over 8 dagne pas weer ongeveer. Maar goed maak niet uit ben er dus een paar dagen niet ..

Naomie Gefeliciteerd :D :D Geniet ervan!!

dames tot snel

Knuff

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @mp het geertgen ligt in elsendorp...

ze gaan niet zomaar over op spuiten,,ze hebben gezien dat ik geen goed genoeg eitjes aanmaak...

het is niet dat ze me zomaar ergens mee laten stoppen en overgaan op iets anders....ze wisten natuurlijk niet dat ik al met de volgende cyclus was begonnen want hij zei in de volgende cyclus beginnen met spuiten,,en toen zei ik ik ben net begonnen met clomid vandaag en toen zei die stop er maar mee en kom morgen maar hier.....nou mijn vriend zet de spuit in me been.ik durf het echt niet trek elke keer terug haha,vind het wel grappig...
    maar ik moet zeggen ik voel me heel goed niet chaggie of zo meer in een roesje of zo en vooral s`avonds...
    er komen maar 4 of 5 druppeltjes uit die spuit maar hij doet zijn werk goed...denk ik haahaha zien we volgende week wel weer...

mijn nicht heeft 18 jaar geleden ook gonal-f gebruikt eerste ronde 37.5 net als ik meteen zwanger van een drieling nou me nichtjes zijn nu alledrie mooie meiden van 18 jaar oud...

dus ben gelukkig niet de eerste in de familie...
    mijn moeder heeft ook 4 maanden op en af naar de huisarts gefietst voor zw testen toen ze zwanger was van mij die testen zeiden 4 maanden nega nega maar ik zat er toch echt hahaahahah...

@duchess nou het gaat de goede kant op met je kwaaltjes,,mijn vriend doet ook wel is afwassen maar dat doet ie goed hoor ook al duurt het een uur maar heel netjes en de huiskamer ook super netjes elk hoekje en puntje hahha...ok hij zegt wel afwassen is voor meisjes voor de vrouw dus ik zeg ook altijd ga weg uit mijn keuken haha,,maar als er het staat en ik ben er op dat moment niet dan doet ie het wel gelukkig...
    wat voor hond heb je wij hebben kruising mechelse/duitse herder crespo zo`n scheetje in oktober wordt ie 3 en is echt een poepie helemaal niet agressief of zo heel speels en lief die komt altijd knuffeltjes halen hahaha...

xxx cindy

13. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @Suusje: balen, zo'n dipdag, hopelijk voel je vandaag weer wat vrolijker. He jammer, weer een kilo bijgekomen, maar die gaat er dadelijk ook weer driedubbel af, hoor!
    @Debby: jij ook al een dipdag, bijwerking van de Clomid?
    @Naomie: van harte gefeliciteerd, hoe veel weken ben je al zwanger? Begint het al een beetje door te dringen? Hoe is het met de kwaaltjes?
    @Duchess: dat is duidelijk, jij bent dus op en top zwanger, al hoop ik wel dat de misselijkheid binnenkort wat zakt, want dat lijkt me dus ook geen pretje. En ach, je vriend heeft in elk geval iets gedaan aan de afwas, hij zal het goed bedoeld hebben. Ah. lees net dat je zelf al weer druk bezig bent vandaag, neem je wel ook je rust?
    @Tummetje: hopelijk snel een goed springend eitje voor je.
    @MP: ik duim voor je, dat de temp. mooi hoog blijft.
    @Kiet: nee, geen ervaring met Menopur, start zelf als het goed is, volgende week met Fostimon. Ik hoop maar dat na het verhogen van de dosering de eitjes nu wel goed door gaan groeien. Anders wordt het in de volgende ronde starten met een hogere startdosering.
    @TanteMars: tot gauw! Voel je je niet onthand zonder Internet?
    @Babyhope: je ervaringen met spuiten klinken goed, hopelijk krijg ik ook geen bijwerkingen. Nou ja, even afwachten nog, wanneer kreeg je ook al weer een FM?

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @yvy 4 september maar er klopt iets niet ik heb maar voor 7 dagen gonal-f meegekregen en zij zei dat het wel voldoende is tot 4 sept maar dat zijn 10 dagen dus hoef ik nu alleen maar 7dagen te spuiten of meer ik el ze morgen wel even op voor de zekerheid hahah...

jaja valt reuze mee het naaldje is zo dun je voelt er niks van maar om het zelf te doen nee dank u,,,,is zo raar mezelf prikken hahaha das mannenwerk he ...

xxx cindy

15. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Ik ga er van uit, dat je langer door moet spuiten, tenminste ik heb meteen voor 12 dagen medicijnen, naalden en spuiten meegekregen.
    Ik ga wel mezelf prikken, ben benieuwd, morgen prikles.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tante Mars wat balen dat je geen internet hebt thuis!!!

Babyhope moet je nu elke dag een spuit zetten? Heb je het al zelf geprobeert of niet? En moet je in je been spuiten? Ik dacht dat je in je buik moest spuiten.
    Fijn dat je je er nog goed onder voelt! Hopelijk blijft dat ook zo! Ze zeggen dat je idd veel minder bijwerkingen hebt bij spuiten.

Vriendlief doet t opzich niet heel verkeerd maar ehh ik heb gewoon soms last van mn hormonen en dan kan hij niks goed doen. *schaam* En zo was dat vanochtend dus ook haha.
    Wij hebben trouwens een Jack Russell. Echt de liefste hond die er is, en de makkelijkste. :D Mijn ouders hebben een Duitse Herder, ook een heel lief beest. Die twee zijn helemaal gek met elkaar.

Babyhope wat gek dat je maar voor 7 dagen meegekregen hebt. Lijkt me een foutje!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @babyhope, ik heb tijdens mijn zwangerschap insuline moeten spuiten, maar dat vond ik helemaal niet erg. Deed dat ook zelf en mijn man deed het ook wel. Maar als je al bang bent van naalden, dan wordt het wel lastiger...

@duchess, ooooh zwangerschapshormonen, ik weet er alles van!!! Pfff, als ik daar weer aan denk ;).

@Yvy, ik weet eigenlijk niet of het een bijwerking van de Clomid is/was, was maar 1 dag. Vandaag gaat het eigenlijk weer gewoon.

@all, hadden jullie veel last van bijwerkingen van Clomid en wanneer begonnen die? Ik lijk er nog geen last van te hebben.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ze zei dat ik er genoeg aan had toen ik thuis kwam zag ik er maar 7 naaldjes in zitten..
    ik zal morgen wel even bellen,want ik had al afspraak gemaakt op cd 14 en das 4 september ze zei moet goed zijn maar ik ga wel eens navragen want er klopt niks van hahaa...

@yvy spuit zelf ja dat dacht ik ook te doen haha tot ik hem oven mijn been hield ik kreeg er geen beweging in(held op sokken haha) het idee dat je jezelf moet prikken is erger dan als iemand anders het voor je doet...gelukkig doet me schatje het heb ik toch een gevoel dat we het echt samen doen haha..

nee in je bovenbeen kan het ook...
    er zit een heel kort naaldje aan dat niet verder dan de huidplooi gaat dus is geen probleem..
    haha ik in mijn buik met al dat vel wat er hangt ik ben in 3 jaar tijd 40 kilo kwitgeraakt dus als ik dat in mijn uik doe ik weet niet of het dan wel werkt hahaha

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    debby ik had al 2 uur nadat ik de clomid had geslikt last van bijwerkingen,een beetje het gevoel van lam zijn opvliegers en het gevoel dat ik ver weg was met gedachten terwijl ik nergens aan dacht....de 2de dag begon ik het verschrikkelijk zuur te krijgen,,,lichte hoofdpijn enzo ...

xxx cindy

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat biedt goede hoop voor mij Cindy, nu ik nog geen bijwerkingen heb :D.

Deel Deze Pagina