PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nu ik wil ook wel even wachten..liefst niet natuurlijk maar ik merk wel dat de hormonen een aanslag zijn op mijn eigen ik...die is dan helemaal weg....en ook het financiele...maar ja als ik geen baan krijg word het er niet beter op..dus dan kunnen we wachten tot het oneindige....

En gyns..pfff sommige he... ;) Gewoon op je strepen staan...want anders krijg je niets van ze gedaan soms...ikke stel ook gewoon mijn vragen altijd...en verwacht een antwoord...Heb ook gevraagd of een LEO als de 150mg niet zou aanslaan een optie was...en daar was mijn gyn het mee eens..maar eerst de 150 mg kijken...en hij wilde dan ook na de 150 mg overgaan op spuiten....dus hij denkt (nu) wel lekker mee....

Groetjes,
    MIranda

2. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Ja dat snap ik ook, even wachten, wel lastig inderdaad zo'n dubbel gevoel, als je wist hoe snel het zou lukken is het veel makkelijker plannen..maar ja, kon ik maar in de toekomst kijken...jonger worden we er niet op...
    Mijn man en ik vragen meestal ook wel lekker door bij de gyn, dus ga ze maandag denk ik weer lastig vallen, de gyn is nl best een goede vent als ik hem maar te spreken krijg...
    Ben wel ook een beetje bang bij verhoging van Clomid dat de bijwerkingen nog erger worden..had nu een paar dagen, waarvan een dag echt enorme off day qua huilen en humeur, en daarnaast wat opvliegers, maar verder viel het eigenlijk wel mee..
    Jeetje LEO, wist nog niet eens wat dat was, net opgezocht..maar dat lijkt me ook wel heftig..is dat ook om leiders doorgankelijker te maken of zo?

Ik ga nu maar weer even yogaen, voor de positive vibes..

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@ suzie; ja zo'n blog helpt echt wel hoor! Soms heb ik het idee dat wat ik voel en bedoel op het forum zo zeikerig overkomt.. en op mn blog trek ik me er niks van aan. Alles kan ik er kwijt :)
    @ mp; hihi jij denkt ook ei gehad.. ik ook wel hoor :) mn boobies beginnen al pijn te doen, dus dan is het wel duidelijk :)
    Enne.. je weet dat bloedneuzen een zwteken kan zijn he!
    @ miranda; balen dat je nog geen baan hebt, is geen fijn vooruti zicht :(

Zo zijn er nog meiden, of ben ik hier weer solo? Kom steeds op tijden dat er niemand is :p

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Tummetje, ja ik heb nooit 2x in een cyclus een bloedneus :p elke x 1x. Maar goed of het wat zegt is nog de vraag. Ik ben benieuwd naar je temp voor morgen :D .

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP ik had met 5 weken ook telkesn een bloedneus!! Dus wie weet haha!!
    Spannend allemaal hoor. Hoop zo dat jullie ook zwanger zijn binnenkort.

@Miranda, jeetje wat rot *knuf* ja een baan vinden is op het moment niet makkelijk denk ik. Ik hoop dat je er toch snel een vindt..

@Suzie, ik was ook heel bang dat de bijwerkingen erger zouden worden bij een hogere dosis. Maar dat hoeft niet. Bij 150 mg waren ze bij mij een heel stuk minder dan bij de 50 mg. Volgens de gyn went je lichaam op een gegeven moment aan de clomid en krijg je minder bijwerkingen. De 50 en 100 vond ik echt verschrikkelijk. 150 vond ik nog steeds zwaar klote maar het was wel al veel minder.

Nou meiden ik loop de hele dag te kokhalzen en te gapen. Whaha. Vooral het kokhalzen is echt vervelend. Ik doe er echt alles aan om niet over te geven. Maar bij elk luchtje wat ik ruik begint het. Ik kan niet eens meer de afwas doen en koken gaat ook niet van harte. Hopelijk is het straks weer voorbij en duurt het niet tot het eind.
    We zijn alweer bijna 7 weken, tijd gaat best snel eigenlijk!! Voor mn gevoel kruipt de tijd maar toen ik 4 weken was dacht ik, whaa ik kom nooit bij die 12 weken! Nu komt het al dichterbij. ;)

Om 10 uur gaan we bij die nicht van mij kijken voor positiekleding. Ben erg benieuwd!!
    Ohja en een andere nicht is bevallen op mijn verjaardag van een tweeling! Twee meisjes. Wel 6 weken te vroeg en ze wegen maar 3,5 pond per stuk. Maar het gaat goed!

Oeps tis al 8 uur, ga me snel omkleden haha!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess proficiat met je nichtjesssss....leuk man een tweeling..
    double trouble....

nou ik denk dat ik de spuiten heb gekregen omdat ik zo emotionieel werd door de clomid nu heb ik dat helemaal niet meer...en de gyn wist dat ik zo zwaar emo werd en zei daar hebben we wel een andere oplossing voor..dus ik denk ook mede daardoor....
    verder heb ik eigenlijk best een goed gevoel deze ronde weet niet waarom....

@mp klinkt wel een beetje zwanger hoor.........

@tummetje van je afschrijven ik ben er achter gekomen dat dat wel beter is ja......loop je er niet zo lang mee door,,en je kan even je hart luchten....
    xxxx cindy

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even een klein teken van leven, lees even gezellig mee ;).

8. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Een goed gevoel is goed:) Spannend hoor!

Leuk positie kleding kijken, de dag dat dat mag...dat is een hele mooie...;) Ging ook laatst met mijn zus kijken, zij is nl van de tweede (in een zucht en een scheet..) zwanger.

Hier nog geen:x en ook geen positieve test....duss wachten rustig af..
    Stel dat ik een leeg lichaam heb gehad, kan je dan wel ongesteldheidsklachten hebben? Die zijn namelijk echt best heftig..heb nu al kleine week echt last van buik.. Vind het maar ingewikkeld..
    En, duchess, als je zegt verschrikkelijk...:( wat bedoel je dan precies... heel emotioneel?

oo, moet weg, fijn weekend allemaal!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Suzie, ik had echt heel veel bijwerkingen van de clomid. Duf, duizelig, zag vlekken, hoofdpijn, misselijk, maagkrampen, emotioneel... Eigenlijk zon beetje alles wat in de bijsluiter staat haha. Ik ben echt blij dat ik er vanaf ben........

Cindy fijn dat je nergens meer last van hebt nu!!! Zou goed kunnen dat je daarom moest gaan spuiten! :)

Tummetje hoe is het met je temp???
    (oh wacht zie nu de link in je onderschrift dus zal zo ff spieken!)

Suzie, ik heb geen idee hoe dat werkt met een leeg lichaam enzo..

Ik heb echt heel erg veel positiekleding meegekregen haha zo leuk. Zeker wel 10 broeken. Heb nu twee spijkerbroeken die ik sowieso gebruik en de rest moet ik nog ff goed kijken. Het past wel allemaal maar sommige zijn niet echt mijn smaak, maar ze zei al, als je zwanger bent moet je toch minder modebewust worden en belangrijker vinden dat het allemaal lekker zit... Komt goed haha.

Ga nu k2 zoekt k3 kijken!! :p

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    halllllllooooo damesssss.....

wat is het hier rustig zeg,,

@duchess zo jij bent al goed voorbereid met je positiekleding..
    heb je ook al kleine dingetjes voor je babytje....
    en ik heb nog een vraagje,geeft jou gevoel al een idee van wat het zou worden jongen/meisje want ik heb begrepen dat een vrouw die zwanger is dan toch wel een heel sterk gevoel heeft..

ik ben benieuwd xxxxcindy

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm ik had tot eergister heel sterk het gevoel dat het een meisje was maar nu weet ik het niet meer. Whaha.
    Ik denk dat dat gevoel later komt, of niet... :p

Idd goed voorbereid maar ik kan geen normale broeken meer aan... Mijn nicht gaf me ook nog wat spijkerbroeken die zij nog aan kon de eerste 3 maanden (die van boven wat ruimer zaten) maar die kreeg ik niet eens meer dicht whaha.
    En mijn zus zei gister dat mijn buik veel ronder aan het worden is. Vaag he zo vroeg al.
    Ik voel ook echt een verdikking van mijn darmen in mijn onderbuik.

Het is hier idd heel erg rustig... jammer hoor.
    Heb ook het gevoel dat we alweer een tijd van sommige niks gehoort hebben of wel?

Nouja ik ga ff de lijst zoeken voordat we hem straks weer kwijt zijn!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Afspraken:
    Lima 84 : 27 augustus, Kijkoperatie!
    Yvy30: 27/08, prikles
    tummetje; 01/09 -> bloedprikken op progesteron
    Duchess: 02/09 2e echo
    suusje23: eerst volgende ongi bellen en dan starten!!

NOD:
    MyPrecious: 01/09/2009 (ik ga niet ongesteld worden :x)
    Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken.
    tummetje; 10/09
    suusje23: weet ik niet.

Zwanger!!!
    Duchess, 19 april 2010 uitgerekend!

Geboren!:
    Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc.

Verjaardagen:
    Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar.
    Debby, 8 maart, wordt 34 jaar.
    Duchess, 24 augustus, wordt 22 jaar.
    Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar.
    Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar.
    Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar.
    Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar
    Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Volgens mij was dit de laatst aangepaste... Daarna kon ik er geen meer vinden!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Afspraken:
    Lima 84 : 27 augustus, Kijkoperatie!
    Yvy30: 27/08, prikles
    tummetje; 01/09 -> bloedprikken op progesteron
    Duchess: 02/09 2e echo
    Debby: 11/09 -> bloed prikken voor eisprong gehad
    suusje23: eerst volgende ongi bellen en dan starten!!

NOD:
    MyPrecious: 01/09/2009 (ik ga niet ongesteld worden :x)
    Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken.
    tummetje; 10/09
    suusje23: weet ik niet.

Zwanger!!!
    Duchess, 19 april 2010 uitgerekend!

Geboren!:
    Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc.

Verjaardagen:
    Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar.
    Debby, 8 maart, wordt 34 jaar.
    Duchess, 24 augustus, wordt 22 jaar.
    Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar.
    Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar.
    Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar.
    Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar
    Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Ik heb mijn eerste 5 dagen Clomid erop zitten en moet zeggen dat het me meeviel. Ik had wel wat last van de hormonenmonstertjes en was donderdagochtend misselijk, maar dat is eigenlijk het enige. De andere dagen vielen me wel mee. Gisteren zijn mijn man en ik naar de Efteling geweest, was zomeravond tot 0.00 uur en optredens. Was vreselijk druk, maar wel gezellig :D.

@Cindy, hoe gaat het met spuiten? Doet je vriend het nog steeds voor je? En hoe lang moet je dat doen?

@Duchess, ik had ook vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was een voorgevoel dat het een jongen was. En dat bleek het geval :D. Dus wie weet heb je wel gelijk met je meisjesgevoel ;). Willen jullie straks eigenlijk weten wat het wordt? Heerlijk he zwangerschapsbroeken, ze zitten lekker, maar zijn inderdaad niet altijd even modieus. Maar wat ze zegt is waar, op een gegeven moment moet het ook gewoon lekker zitten!

@all, Hoe gaat het met de andere dames???

16. MyPrecious

Ik heb zere boobs sinds gisteren avond :$ ik heb dat nog nooit gehad.
    Maar ik durf niet te testen ik ben zo bang dat mijn lichaam mij nu echt heel goed voor de gek houdt. :(

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wacht tot dinsdag en test dan....dan weet je het zeker....

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MP: oh spannend meis! Ik zou inderdaad tot dinsdag wachten, dan ben je "lang genoeg" over tijd. Nog even proberen vol te houden!!

19. MyPrecious

Ja dinsdag is me NOD.. Ik hoop het zo ik vind het echt spannend nu. Als mijn lichaam me nu met zoiets voor de gek houdt dan is dat echt een teleurstelling..

Hebben er meer pijnlijke boobs voor NOD?

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Helaas wel...

Deel Deze Pagina