PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

ZWANGER MP, ik denk na zeven weken hoor, zwangerschap bedoel ik, dus over drie weken! Kun je t hartje horen!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Morgen maar een telefoontje doen :D

3. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Allereerst Zethu, gefeliciteerd met je verjaardag! En Miranda: gefeliciteerd met je 2e trouwdag!

@MP: klinkt inderdaad erg goed, ik zeg ook testen! Ah. lees net dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd meid! Hopelijk zet die roze golf nou even door op dit forum.
    @Tummetje: ik duim voor je dat de temp mooi hoog blijft en dat de zere boobs nu een voorbode zijn van een mooie test.
    @Suusje: pfoe, da's inderdaad een moeilijke situatie, kan me jouw zorgen wel goed voorstellen.
    @Tante Mars: jippie, een super ei! Ik duim voor je. Wanneer zou je mogen testen?
    @Babyhope: jippie, de spuiten doen hun werk! Alvast succes voor donderdag!

@hier: zaterdag ongi gestart, dus vandaag dag 3. Vanochtend meteen de poli gebeld, en mocht meteen komen voor de echo. Gelukkig was deze helemaal goed, dus dadelijk gaat de eerste Fostimon-spuit erin! Vind het erg spannend, maar heb er vreemd genoeg ook zin in, en heb hier een goed gevoel over.
    Mag volgende week maandag dan weer bloed laten prikken voor de oestradiol-waarde, is dit goed, dan volgt een echo.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zethu, gefeliciteerd met je verjaardag!!

@MP: jaaaa zwanger, gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!

@Suusje: lastig hoor, maar ik zou ook denken dat het een goed idee is als je vriend het op zijn werk vertelt. Misschien kan de baas nog meedenken over een andere oplossing.

@tantemars: jaaa een superei, goed om te horen!

@Yvy: succes met spuiten meis

@Cindy: goed om te horen dat het spuiten goed gaat en datje dus genoeg spuit! Nu wordt het spannend straks :D.

@Hier: ik heb geen idee wanneer ik het beste kan klussen, dus we wilden gewoon om de dag doen. Maar...nu heb ik een schimmelinfectie, weer :(.

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Miranda, gefeliciteerd met je trouwdag!!
    Sorry ik was door de stress het alweer vergeten jeetje zeg.

@ Debby, DAnkje wel! Wij hebben het deze keer ook om de dag gedaan. Vorige keren elke dag. Op welke dag zit je nu? Hoop echt dat je nog kunt klussen met die infectie... Beterschap meis!!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP ik ben zo blij voor je!! :D

Ik heb gewoon meteen dezelfde dag nog gebelt! Wist ook niet wanneer ik moest bellen maar was zo blij en wilde gewoon bellen haha!
    Ik kreeg toen dus met 5+4 al een eerste echo en nu woensdag met 7+2 dus weer. Met 5+4 was er idd vrij weinig te zien en nog geen hartslag. Met 7+2 wel als alles goed is natuurlijk!!!

Leuk hoor!!!!! Kun je het al geloven??? Ik vond het de eerste 1,5-2 weken zo onwerkelijk!! Pas nu sinds een paar dagen denk ik vaak 'jeeee, ik ben gewoon zwanger!' :D

Debby, wij kluste pas rond de eisprong echt gericht/geplant. ;) Niet de hele maand hoor. Rond de eisprong wilde ik eens in de 2 dagen maar dat werd toch wel elke dag. En ben er toch zwanger van geworden haha. :p

Yvy, heel veel succes met spuiten!!!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    MP wel erg grappig trouwens, dat je ook echt drie pendels voor augustus hebt!! :D

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ yvy: hoe is de eerste spuit gegaan? Ik heb je mail trouwens al gelezen, maar nog geen tijd gehad om te antwoorden. Komt waarschijnlijk morgen. Krijg zo nog bezoek

@ debby: tnx! vervelend trouwens van de schimmelinfectie. Valt me wel op dat ik dit vaak hoor bij dames die in de mmm zitten.

@ mp: kan je het al een beetje bevatten?

@ duchess: begin je ondanks de kwaaltjes ook al te genieten?
    Enne ik heb de afgelopen dagen ook gelezen dat je een overgeef-fobie hebt? Nou hier nog een. Maar door mijn maagkwaal heb ik in het verleden heel veel moeten overgeven.

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MP, ik zit nu op CD10. En het nadeel is natuurlijk dat ik niet weet wanneer een ei gaat springen, ik krijg geen FM. Dus het is op de gok...

Verder hier even een stemmingswisseling. Kan niets hebben en ben chagrijnig. Word gewoon gek van mezelf, maar dat is vast voor velen van jullie ook herkenbaar :(.

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    MP, GEFELICITEERD MEID!
    Geniet ervan!..

Dikke kus..

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    woehoeeee gefeliciteerd ik wist het wel heb je ook al voorzichtig gefeliciteerd toch...woehoeeee echt een goed nieuws bijna allemaal...

tante mars een superei!!!!!
    duchess 7 weekjesss!!!!
    ik ook al een superei op cd 10!!!!
    woehoeeee echt toff man...

debby vervelend een schimmelinfectie,,ik heb er volgens mij nog nooit last van gehad maar lijkt me inderdaad lastig ja...

yvy hoe is het gegaan ik hoop een beetje meegevallen..en wat doet fostimon precies???

ohhh dames ik kon het gewoon niet geloven bij de gyn...ze was zo positief..en me vriend zei meteen ik heb een paar vraagjes,
    waarom in een keer gonal-f en hoe nu verder met iui of pregnyl en ze zei meteen zoals het er nu uitziet zit je ei donderdag op 19 a 20 mm dan geven we je een pregnyl en mag je 14 dagen later testen als je niet ongi bent geworden...

de eitjes waren super mooi rond en normaal zien ze er ovaal bollig uit maar hij was echt een zwarte knikker hihi..

dames raar he donderdag zit ik op cd 14 en dan pregnyl..
    normaal cd 14 pas eerste fm ik vind het echt super dit zal de eerste keer in 10 jaar tijd zijn dat ik een hopelijke normale cyclus zal hebben..ohhh ik ben zo blij.
    en dinis me vriend is helemaal happy al de hele dag heeft net gekookt en al,,en zegt nu is het spannend nu weten we dat dit een goeie kans voor ons is....ohhh ik ben helemaal happy happy flappy haha

en dan ook nog dat goede nieuws van mp woehoeeee kom maar oop damessss iedereen roze deze maand....

xxx cindy

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @debby lang leven de hormonstertjes erg ja die bijwerkingen...dat is achteraf ook de reden dat ik over moest op gonal ik had teveel last van clomid...

nog even en dan weet je waarvoor je het doet meiddd..
    een hele dikke knuffel en heel veel succes voor jou meissie!!!!!!!!!

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik helaas niet.... :(
    Of ik zou een onbevlekte ontvangenis moeten krijgen
    hahahahaha

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    zethu meid sorry!!!

ik hoop dat jij snel de persoon vind die jou alles kan geven,wat je verdient,en die jou verdient...

ik vind het nog steeds een rotstreek wat hij je geflikt heeft maar je moet door meid...
    echt je moet je leven niet laten bepalen door zo iemand,,het is moeilijk zeker weten maar je moet niet opgeven meid,,

je moet zo denken ik wil VOORUIT en niet achteruit....

en voor hem 10 anderen hier geen meer gaan we wel emigreren haha....\

xxxxcindy
    en een dikke knuffel...

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede

Ik ben beter af zo. Ik zat me met het zwanger worden toch al steeds af te vragen hoe het moest met opvoeden en zo. Hij lust bijna niets en eet ook niet veel, hoe moet je dat naar een kind verkopen dat die wel alles moeten proberen....
    En dat is maar 1 van de vele voorbeelden. Ik richt me nu gewoon een tijd op mezelf, blijf hier gewoon meekletsen. Want ik wil ook graag weten hoe het jullie allemaal vergaat.

Zo, en nu ga ik lekker bank hangen, zal zo nog wel mijn laatste bezoek van vandaag krijgen.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    je bent beter af zonder hem meid
    en nu zie je pas hoe erg je je in hem hebt vergist ok er waren mooie momenten thats it!!!!!!!

film ze meid xxxxxxxxxxxxxx

17. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    hello ladies,
    zo veel bij te lezen als je sinds vanochtend 8 uur niet meer online ben geweest.. En wat is er alweer veel gebeurd..

Cindy: wat onwijs fijn na 10 jaar verandering normale cyclus jee! Wordt een drukke ronde in tha bedroom;)
    MP: wow wat geweldig voor je, dus je voorgevoel/intuitie was helemaal terecht, super gefeliciteerd! Geeft hoop voor ons allen!
    Zethu: je klinkt heel sterk hoor, ik ken niet het hele verhaal, maar weet zeker dat je beter af bent;)

Hier vanmorgen wederom negatieve test, temperatuur sinds lange tijd gecheckt was wel wat hoger dan gemiddeld. Vervolgens veel last gehad van buik, soort ballon links onder die pijn doet en soms ook leek te kloppen....:( Arts gebeld, assistente nam mij wel serieus en ging situatie bespreken, belde later terug:adviseerde test te doen (duh!!!) en later belde ze weer met mededeling over week weer terug te bellen, menstruatie zal wel snel komen..urghh:x Ze gaf wel toe dat het stom en raar was dat op cd20 mijn progesteron niet gecheckt was en LH wel.Dus uiteindelijk niet zo veel verder, alleen maar weer langer wachten.

Sterkte allemaal en fijne ovulerende, vruchtbare, innestelende avond/nacht:p

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    MP gefeliciteerd!!!

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

MP JOEPIE meid ik wist het!! ben zo blij voor jullie!! echt super!! des te meer roze komt er hier. geweldig!! en hoe is het met je wederhelft?? hoe reageerde die??

oja ff wat raars. volgens mij wordt ik nu pas ongi. ik dacht dat ik op dag 50 ongi ben geworden maar het was zo weinig en de ongiklachtjes die ik normaal had die had ik niet. en nu op dag 71 ongikrampjes en bloedverlies. oja en een dikke puist en die heb ik alleen als ik ongi wordt. Dat bloedverlies wat ik heb gehad laatst dat kan dan ook een tussentijds geval zijn geweest en dat ik dan nu ongi wordt/ben??

liefs suus

20. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    gggrrrr snap er echt weer niks van rotpcos!! heb nu echt het ongigevoel en helder bloed dus volgens mij is het nu toch echt zo dat ik ongi wordt/ben. Tja en heb nog 1,3 kilo te gaan. had ik die er nual afgehad dan kon ik vandaag al bellen maar helaas. kan wel janken nu. lijkt nu weer dat we toch wat langer moeten wachten. we zien het wel.

liefs suus

Deel Deze Pagina