Ohh MP, ik durfde net van de week niet te zeggen, maar ik heb over je gedroomd.. (duurde een paar dagen voor ik erachter was dat jij het was) en nu weet ik zeker dat jij de zwangere vrouw uit mn dromen was!! Van harte gefeliciteerd meis! Zo gaat ie goed dames! Iedere maand er een zwanger bij!
@ Duchess, jij kreeg idd een vroege echo. Ik vind dat wel eng dat je dan nog geen hartje hoort, maar die klopt dan gewoon ook nog niet. Wij krijgen met een dikke 7 weken de eerste echo! Dan moet er een hartje kloppen. Ik kan het wel bevatten, onze wens komt uit! Alleen dat die kleine in mij zit, dat kan ik nog niet bevatten. @ Zethu, Ik kan het wel bevatten, onze wens komt uit! Alleen dat die kleine in mij zit, dat kan ik nog niet bevatten. Ik vind het wel heel moeilijk voor jou. Ik hoop echt dat je snel een lieve partner gaat vinden die zooo gek op je is die gelijk over kinderen begint etc. Dat hoop ik zo erg voor je hé. @ Debby, en wanneer kan die infectie weer weg zijn in hoeveel dagen? Bij mij kwam de eisprong een x op dag 17, dag 18 (2x) en een x dag 19. Met Clomid schijnt je eisprong later te komen, maar dit hoeft niet altijd zo te zijn. Ik weet hoe kut het is zonder FM.. Zou echt om de dag aanhouden als ik jullie was. En als je ineens echt zin hebt dan is het een teken dat je eisprong eraan komt. Let maar heeel goed op je lichaam. @ Melek, dankje wel! @ Debby, dikke knuffel voor jou. Ik snap je gevoel heel goed.. Hebben we allemaal last van (gehad) hier.. Maar blijf denken; jou tijd komt ook!! Echt waar. @ Babyhope, dankje wel haha. Blijf positief denken that's the spirit. @ Suzie, dankje wel! & die onzekerheid die jij nu hebt is zo klote .. Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid krijgt meid. @ Miran, dankje wel! @ Suusje, ik zou gewoon bellen.. Op je strepen staan lieverd. Ik herken dat bloedverlies zo goed hé en ik snap niet dat ze je om die 1,3 kilo zouden laten wachten. Dit is echt niks en je doet zo je best (zou mij niet lukken). Echt voor jezelf opkomen hoor! Ik denk altijd maar: een ander doet het niet. Oh mijn vriend is er relaxt onder hahaha. Gisteren was wel mooi we hebben beide wat tranen gelaten. Vind het nu vooral heel spannend. @ Tummetje, haha schat!! Dankje wel lieverd. En jij volgt heeeeel snel!! Voor diegene die me testen willen zien die staan in mijn album. Ik wil ze niet meer hier plaatsen want ik weer hoe het voelt. Ondanks dat het gunnen voor een ander er wel is wil je zelf ook zò ontzettend graag. Jullie tijd komt ook echt ik ben er zeker van. En ik weet hoe gelukkig ik mag zijn dat het de 4e keer gelukt al, ik ben zo dankbaar echt waar. Jullie gaan het allemaal mee maken.
heey mp.. snap 1 ding niet.. haha bij je testen staat '1 juni 2009' ??? volgens mijn berekeningen is het 1 september haha
@ mp: voor mij hoeft het niet zo heel snel hoor. Laat me maar eerst genieten in mijn eentje. Die partner en kinderen komen wel ooit. Ik heb me er bij neergelegd dat het niet voor mijn 35ste gaat lukken. Oja, ik moest je ook nog feliciteren van tante mars. We hebben gisteren een uur (ja een uur) een de telefoon gehangen met elkaar. Zo jammer dat ze tijdelijk geen internet heeft. Ik mis het contact met haar enorm.... @ debby: ik had mijn ei met Clomid al op dag 16! Dus zo vroeg kan het ook.... @ hier: mijn lichaam doet raar. En FF snapt het niet meer. Als ik naar mijn temp kijk dan zou ik zeggen op dag 11 of12 (ja zo vroeg!) mijn ei. En dan zou ik nu op 13 DPO moeten zitten ongeveer. Ik heb ook al sinds een paar dagen ongi-achtige krampen. Het is echt irritant. Ik ben trouwens blijven tempen zodat ik weet wanneer ik ongi wordt. Heb geen zin om aan de pil te gaan weer.
@mp je hebt echt mooie testjes ja trots natuurlijk...hoeveel rondes heb je nu gehad? @zethu ik vind het wel knap dat je aan je eigen denkt meid,,het is niet niks na 4 jaar toch!!!! hier iik kan het nog steeds niet geloven dat we gister zo`n goed nieuws hebben gekregen haha ben nog steeds happy.. ze zei echt met de nadruk hij doet superrrr zijn best,,,woehoeee ik hoop echt dat ik donderdag de pregnyl krijg..terwijl aandere dames er juist tegenop kijken,,we klussen nu al vanaf cd 7 om de dag dus dat zit wel goed....maar met de pregnyl weet je toch beter waar je aan toe bent...denk ik dan.. ik hoop dat iedereen hier snel een posi test in handen heeft en net zo`n mooie als duchess!!! en mp!!!...dames echt een dikke proficiat vanuit deze kant,en mp hoe vertelde je het je vriend/man of hebben jullie het samen gedaan wat dacht je op het eerste moment dat je het 2de streepje zag.. xxx cindy
@tante mars welke cd zit je nu???/ spannend voor je nu met zo`n superei... heb je al wat klachtjes???\ xxxcindy
MP NOG MAALS GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAHOEEEEEEEEEEEEE ik ha daf entoe als het kon gelezen en het leek zo goed gewoon raak de woorden IK WORDT NIET!! ONGEsTELD hebben geholpen Ben zo blij voor je.. Zethu ikke ook als het goed is volgende week weer En natuurlijk de 12e joehoee.. HIer alles ze gangetje nog steeds ziek net 4 uren weer geslapen en vannacht 11. Nog steeds erg min dus maar verder mag ik niet klagen. Dames ik ga weer k heb bij gelezen maar kan niet op iedereen reageren.. Tot Snel Dikke Knuffel voor iedereen
cd uhmmmm. 30 nu babyhope.. Temp rond 37 dus gunstig. Oke nu ben ik echt gevlogen geen klachten trouwens .. Toedels,
***echoberichtje *** De infectie blijft waarschijnlijk een paar dagen, maar gelukkig is het nog niet zo erg dat ik die vaginale tabletten moet halen, dat is echt vreselijk . Ik kan het nu nog af met zalf. En mijn man heeft al gezegd dat we gewoon gaan klussen! Het ergste dat er kan gebeuren is dat hij het ook krijgt, maar ja..die jeuk neemt hij dan wel even voor lief. Dus we gaan maar aan de klus .
Hallo allemaal! @Debby: vervelend, zo'n schimmelinfectie, kun je niet gebruiken op het moment dat je moet klussen. @Duchess: al zenuwachtig voor morgen, veel succes bij de echo! @Stemmingswisselingen: heel herkenbaar, vooral vorige week toen ik nog met de Provera bezig was. @Melek: hoe gaat het? @Babyhope: Fostimon is te vergelijken met Gonal-F, het is FSH wat ik in moet spuiten, zodat de eierstokken gestimuleerd worden om eitjes te laten rijpen. Wauw, mooi resultaat lees ik net, hopelijk mag je over 2 dagen Pregnyl gaan spuiten! @Zethu: heel verstandig om eerst even tijd voor je zelf te nemen, en dan komt hopelijk de rest ook wel weer in orde. En natuurlijk blijf je hier meekletsen! @Suzie: daar schier je dus niet veel mee op, sterkte met die onzekerheid! @Suusje: doen ze echt zo moeilijk over die 1,3 kilo, zo veel te veel is dat toch ook niet? Kun je niet overleggen met je gyn of je niet toch al mag starten? @MP: je begint al een beetje aan het idee te wennen, zie ik. Hoe is het met je kwaaltjes? @TanteMars: hopelijk knap je snel weer op. @Hier: inmiddels 2x Fostimon gespoten, en het valt ontzettend mee! Gisteren was even vervelend, deed toch iets meer pijn dan verwacht, maar net weer gespoten, en er niets van gevoeld! Op naar een mooi ei!
@yvy ok ja gonal is ook fsh hoeveel moet je spuiten??? ja echt goed nieuws gelukkig wel..haha werd tijd @debby vervelend ja maar super lief van je vriend... hoe kan het dan dat je er zoveel last van hebt.. ik moet wel zeggen wanneer ik mijn eisprong heb gehad na 4 dagen ongeveer begint het beneden ook anders te voelen altijd 8 dagen of zo voor ongi wanneer ongi er s is dat ook weg... vrouwen!!!!!!!!!!! xxx cindy
zooo meiden.. hoe issie hier? mp lekker aan het genieten? pffff.. waar ik nou toch weer last van heb.. super stijve tepels hahaha.. zelfs door mn voorgevormde bh zie je duidelijk 2 kapstokjes haha.. schaam me dood op mn werk... én ik heb het niet eens koud.. echt weird weer..
Afspraken: Duchess: 02/09 2e echo tummetje; 08/09 bellen uitslag progesteron Debby: 11/09 -> bloed prikken voor eisprong gehad suusje23: eerst volgende ongi bellen en dan starten!! NOD: Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken. tummetje; 09/09/09 suusje23: weet ik niet. Zwanger!!! Duchess, 19 april 2010 uitgerekend! Geboren!: Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc. Verjaardagen: Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar. Debby, 8 maart, wordt 34 jaar. Duchess, 24 augustus, wordt 22 jaar. Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar. Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar. Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar. Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar Kom er net achter dat ik een grappige testdag heb; 09/09/09 @mp; jij mag jezelf erbij zetten
@duchesss en en en heb je het hartje gehoord??????? ja het is echt saai hier haha kom op dames beetje buurten.... @debby hoe is het nu met je meid??????