PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    morgen naar de fm weer pfff begin nu wel weer de zenuwen te krijgen hihi..

ik heb morgen een andere gyn en die is zo gehaast,,ik hoop dat ze me wel de pregnyl geven anders moeten we weer terug komen!!!!!

hoe is het met iedereen hierzo????

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey mp en begin je het al een beetje te beseffen??????

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja foutje hahaha komt door de zenuwen denk ik haha.

@ Zethu, Oh wat lief van Tante Mars zeg! Hopelijk heeft ze snel weer internet dan.
    Jij word wel gewoon ongesteld met PCOS?? Want anders is het gevaarlijk om niet weer aan de pil te gaan..

@ Babyhope, dit was mijn 4e keer met Clomid50mg.
    Wat lief dat je daar naar vraagt zeg haha.

Het was net na 6u 's ochtends en ik kon niet meer slapen. Ik dacht het is nu of nooit :) dus ik ging testen. Test in de urine gedaan en plat neer gelegt. Urine door de wc gespoeld en ik kom de kamer weer inlopen en ik denk met zo'n hoofd: :$ ik dacht dat ik verkeerd keek ofzo. Hahah ineens 2 streepjes en dat al meteen. Stond ik in me uppie :) . Heel bijzonder om mee te maken hoor. Toen mijn vriend thuis kwam wilde ik de test achter me rug doen en die tevoorschijn halen.. Maar zover kwam ik niet eens toen kwamen de tranen al en had hij het al in de gaten hahaha. Hij zat heel zenuwachtig om zich heen te kijken en proberen te zien waar die test lag. Die lag nog op tafel haha. Toen stonden er 2 strepen en hij vroeg wat betekend dit nou :D helemaal de draad kwijt. Ik hoop dat jullie dit allemaal heel snel mogen mee maken hoor!

@ Tante Mars, dankje wel!!! :D Hahaha ja daar dacht ik ook nog aan die woorden hebben idd geholpen. Met veeeeel hoop een ronde ingaan. Dit was ook de enigste x met Clomid dat ik me niet zo klote heb gevoeld heel apart allemaal.
    Je temp is super!! OOooh ik duim zo voor je he!

@ Debby, good luck met klussen meid! Hopelijk ben je snel van die infectie af. En krijg je er iets anders voor terug!! ;) .

@ Yvy, op naar een heeeeel mooi ei! Of 2 ;) .
    Ik ben nog heeeel bang maar wel aan het idee gewent. Ik was er ook helemaal al aan toe en ik leefde hier echt naar uit. Maar als je eenmaal zo'n test hebt dan ben je wel heel bang... Maar ik probeer positief te blijven. Ik heb niet echt meer last van misselijkheid, alleen nog zere borsten en af en toe hoofdpijn. En ik heb het steeds koud en dan weer heet. Oh en af en toe wat krampjes volgens mij bij de baarmoeder. Dat zijn de enigste dingetjes. Laat mij maar kotsend boven de wc hangen hoor :) dan weet ik zeker dat er iets zit.

@ Tummetje, dit wordt jou ronde het kan niet anders. Blijf hoop houden hé meid. Ik had/heb er ook last van ;) . Duim voor je.

Ik ben wel voorzichtig aan het genieten hoor, maar ik denk nu heeel veel aan mijn voeding en drinken enzo. Ben toch wel bang, maar ik doe wat ik kan doen en meer kun je niet. Zou blij zijn als het de 24e is.

@ ALL. Ik vind het zo lief al die berichtjes aan mij he :D echt geweldig meiden en ik gun het jullie allemaal ook van harte liever vandaag dan morgen. Of liever deze maand dan volgende maand dat klopt beter hé. Iedere maand 1 of meer zwangeren erbij oké? :D :D

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    leuk man mp haha ja me vriend en ik verbeelden het ons ook al helemaal in hoe het zou zijn,maar we kunnen nu niet meer doen dan afwachten he...

ik heb deze ronde ook helemaal geen last van emo gedoe en zo alleen anderhalf uur na de spuit beetje slaperig meer niet en je ziet op cd 10 ei van 10mm en 8a9mm dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit..

hopelijk volg ik ,tummetje ,debby ,susie ,suusje ,tante mars ,yvy ...en de rest die ik vergeet..jou en duchess heel snel op....

xxx cindy

geniet ervan dames het is jullie heel erg gegund....

5. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey ladies,

mp: hoe is het met je??

duchess: en en en en en en en en????

babyhope: zou wel mooi zijn als we straks allemaal met een bolle buik rond mogen lopen. laten we het heeeeeel hard hopen.

sorry ben de rest vergeten maar dat lees ik zo weer ff bij.

hier is het gister gebleven bij die paar vegen rood,bruin. Heb nergens geen last meer van. dus tja. snap er nu nog minder. we zien het wel binnekort. de eerstvolgende keer als ik bloed als een rund dan bel ik gewoon. kilo te veel of niet maar hier wordt ik echt crazy van.

liefs suus

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @suusje ga gewoon naar het geertgen toe meid..die maken er echt geen probleem van..

en ze begrijpen de rest om jou heen ook wel hoor...
    ik zeg bellen..0492-366634..

xxx cindy

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey duchieee ennnnnnn????

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hai meiden!!
    Hier een geweldige echo gehad. :) Ik moest er helemaal van huilen
    Onze beeb is 8 mm groot en het hartje klopt!!
    Het is nu wel echt heel echt! En ben ook helemaal gerust gesteld nu. Ik was zo vreselijk zenuwachtig, dat de gyn de 'staaf' (whaha) bijna niet naar binnen kreeg, door de spanning whahah. Maar dat was al snel weg!!!
    Als je heel goed kijkt herken je er zelfs al een beebje in.. Maar het is echt nog heel erg klein!! :D
    Maaar het hartje klopt en alles is helemaal super!
    Ik mag nu dus gaan bellen naar een verloskundige. Alles ligt ook netjes op schema dus geen reden om onder controle te blijven in het ziekenhuis. Ik ga zo maar eens zoeken naar een VK hier in de buurt dus! :D
    Ik ben zo blij!!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    yoehoeee proficiat meid ik geloof goed dat je hebt gehuild je hebt er zo lang op gewacht en dan zie je het eindelijk op dat schermpje,,zo onbegrijpelijk proficiat echt waar en natuurlijk ook voor papa he.....

xxx cindy 8 mm leuk he zo mini you hahahaha

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dankjewel meis!! :D
    Ja we zijn echt blij..... Vorige keer hebben we natuurlijk al gezien dat we zwanger waren, maar meer dan een boon was er nog niet te zien... Nu zie je echt wat, en je zag echt een knipperlichtje hihi. (de hartslag)
    Als het goed is krijg ik gewoon bij 12 weken weer een echo bij de verloskundige, wat een geluk he. ;) Haha!

11. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    babyhope: het liefst zou ik daarnaartoe bellen. 3 stelletjes die wij erg goed kennen zitten daar ook. Hoor er echt superverhalen over qua persoonlijkheid en zo en dat ze alles serieus nemen. Probleem is en blijft dat ik hartpatient ben en dat ze me zeer waarschijnlijk (ivm met de risicos) toch doorsturen of terugsturen naar het radboud. Ik heb volgende week een afspraak bij de huisarts en ik wil het met hem gaan overleggen. misschien dat hij een beetje weet wat we nu kunnen doen. eigenlijk mag ik ook niet zeuren want die anderhalve maand wachten kan er ook nog wel bij. tenminste dat denk ik dan weer.

vandaag zelfs op het werk in huilen uitgebarsten achter de comp. mijn teammanager helemaal begripvol enzo en heb echt ff flink zitten janken. zijn ook gewoon de hormonen ofzo. en ik vreet weer alles wat los en vast zit gewoon puur omdat ik het zat ben en me zo ellendig voel. ggggrrrr.

maargoed ik denk dan maar zo: er zijn zoveel mensen die het slechter hebben of wat dan ook waar bij dit dus niet zo erg is.

liefs suus

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja echt wel ik ben echt blij voor jullie dat jullie zo blij zijn hihihihihi...

nu wij allemaal nog........

xxxx cindy

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    duchess: wat goed zeg!! echt superleuk!! en wat fijn dat je gewoon naar een vk kunt gaan! nu is het allemaal nog echter nu je een hartje hebt zien kloppen.

liefs suus

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @suusje jawel het is wel erg en ik denk dat je bij geertgen best wel begrip ervoor krijgt hoor,,
    want wat voor mensen er daar wel niet rondlopen hahaha...

hartpatient ok maar daar kunnen ze toch rekening mee houden..
    ik zou als ik jou was gewoon uitleggen aan de telefoon en dan w8ten wat ze zeggen,,
    voor 1.3 kilo nog te w8ten vind ik een beetje overdreven van de gyn jij niet???

xxxxx

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey duch heb je nu foto`s je zei vanaf week 7 hahaha..
    je zit er al 2 dagen overheen meid...

xxxx

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    yoehoeeeee damesssss

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hellooowww

duchess; gefeliciteerd met je mooie echo! super meis!!!
    @mp; geloof je het al een beetje hihi.. had jij dan ook zo;n last van je boobs? heb heb 1 ronde eerder zo erg gehad en dat was niks.. dus ja.. we zien hetw el over een week he..
    @ suus; knuffel voor jou meis
    @ cindy; spannend! morgen je fm!!!

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahah cindy goed dat je het zegt!! Ik had er al niet meer aan gedacht.. *schaam*
    Zal straks vriendlief een foto laten maken!! :D

Tummetje dat verschilt echt per persoon die kwaaltjes dat zie je wel! Ik had helemaal geen last van mijn borsten, ja nu wel, maar t kwam pas vlak na dat ik positief testte. Nu heb ik al een cupmaat groter whaha.
    Maar ik ga echt heel hard duimen dat het voor jou ook raak is!!! (en voor de rest!)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Wij hebben gisteravond geklust en had vandaag weinig tot geen last van jeuk, dus vooralsnog valt het allemaal gelukkig erg mee met de schimmel. Blijf wel nog maar even zalf smeren voor het geval dat...dus vanaf nu gaan we gewoon om de dag klussen en volgende vrijdag moet ik bloed laten prikken. Hoeveel dagen zal ik dan (moeten) wachten voor de uitslag? Ik denk dat ik gewoon die donderdag daarna bel, want dan ben ik ook vrij en hoef ik niet op het werk of zo te bellen. Vandaag ook weer een rustige hormoonvrije dag ;).

@Duchess, wat gaaaaaaffffff dat jullie het hartje gehoord en gezien hebben! Bijzonder is dat he?! Ik dacht dat jij ook een fotoalbum had, maar waar kan ik die zien?? Hoe werkt dat? En heerlijk dat je nu naar de verloskundige mag!

@Suusje, wat vreselijk kl*** dat je nog moet wachten tot je voldoende bent afgevallen :(. Hopelijk mag je dan straks, als je echt ongesteld wordt, toch vast beginnen! Kan me niet voorstellen dat die paar grammen nog uitmaken.

@Cindy, spannend morgen FM!!! Hebben jullie al wel geklust :D?

@Tummetje, spannend hoor, nog een weekje en dan hopelijk jij ook een positieve test! Ga echt voor je duimen.

@TanteMars, hoe staat die ervoor in haar cyclus? Want haar ei groeide toch ook behoorlijk?

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MP, wanneer kon je nou eigenlijk terecht voor de eerste echo? Misschien heb ik er wel overheen gelezen hoor...

Deel Deze Pagina