PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu ik heb hem vanochtend om 9 uur gezet ja me vriend...
    cd14 dus morgenavond of zondagochtend eisprong cd 15 of 16 is toch goed...eindelijk een normale cyclus...
    dat komt omdat de gonal perfect zijn werk heeft gedaan,meer weet ik ook niet ik voel me er alleen heel goed door wel een goed gevoel zeg maar!!!

maar bah bah nu zo`n 15 uur na de prik heb ik geen smaak meer en zuur en heb zelfs al overgegeven ja lekker hoor pregnyl hahaha...

xxxxxcindy

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mogûh..

Hier heb ik dus echt een hekel aan he.. vroeg wakker worden zonder enige reden.. Dit heb ik nu al een paar dagen... en ik wordt er gek van! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mn slaap is heilig!!!*zo moest ff*

Mn temp was, hoe verassend, weer 36.7, dus we blijven nog in het haaientandpatroon :p

@cindy; spannend voor jou! duim duim duim
    @mp; heb een goed gevoel bij je meis, je beebje wordt gewoon geboren in mei!!! :D

zo.. ik ga even wat eten, ik lijk wel een hongerige beer :| Wordt steeds gekker hier, ik eet nooit als ik net wakker ben :eek: (binnen een uur dan hahaha)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tummetje, volgens mij ben je gewoon zwanger! Want een van de anderen was toch ook steeds vroeg wakker? En hongergevoel...het kan niet anders!

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    :O zijn dat tegenwoordig ook al symptomen? :O

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Babyhope, oh bah overgeven.. Ik hoop dat deze ronde veeeeel geluk brengt!!

@ Tummetje, hahahaha ik had jou kaartje ervoor en mijn vriend zegt: Oh dat is die van jou. Haha :D oooh meid ik duim voor je :D . Spannend allemaal, ik had ook veel honger maar ik had toen nog helemaal niet gedacht aan een eventuele zwangerschap haha. Vind het echt spannend worden voor jou!
    Ik ben er nu ook vroeger wakker dan voorheen, lekker voor me vriend die wil uitslapen in het weekend :p hahaha.

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Vind het maar raar allemaal hoor, vroeg wakker worden, honger.. ik had dat echt nooooooit aan een zwangerschap gekoppeld hoor.. zit echt met verbazing te lezen haha

Ja.. mn kaartje lijkt eng op die van jou he.. beter zo :D

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    en ook de digitale test was positief :D :D .
    We beseffen het nog niet, ik denk dat dat pas komt als we echt de 12 weken voorbij zijn. Pas dan kunnen we blij zijn denk ik. Eerst de echo van de 14e maar afwachten .... Ik heb er moet ik zeggen ene goed gevoel over :D :D ...

Geen klachten, behalve dat me stoelgang niet zo denderend is ..

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Tummetje, als je nu zwanger bent dan ben je ook een mei mama, toch? Mijn duimen draaien in ieder geval :D.

@ Tante Mars, haha ik snap je gevoel! Jij hebt echt al best snel een echo ben jaloers hoor ;) . Ik moet dan nog een dikke week wachten, maar de tijd zal vast wel weer voorbij vliegen. Maar we gaan gewoon die 38(+) weken uitzitten, afgesproken ;) ?

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tummetje! Ik heb ook goede hoop voor jou!
    Ik was ook telkens heel vroeg wakker. Al vanaf ik denk 7 of 8 dpo! Op een gegeven moment werd ik er echt gek van maar haha het was zeker voor een goed doel. ;)
    Toen ik dat las van jou toen dacht ik meteen; zwanger!!! Haha!

Spannend hoor!

Dames ik lees telkens bij maar ben telkens zo extreem moe en misselijk dat ik niet langer dan een paar minuten achter de pc volhoud..

Ik heb de 17e een afspraak bij de verloskundige trouwens. :D
    Zal morgen ff het lijstje bijwerken!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: klinkt echt goed! Ik hoop en duim voor je!

@ tante: Jahoe! Dubbele bevestiging.

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

Heb soort van uit kunnen slapen haha, van 05:30 naar 07:30... dus een hele vooruitgang.. :p

@mars; jeeeeeej!!!
    @mp; ja..20 mei volgens de calculator.. ben benieuwd.. mooie maand om te bevallen haha ;)
    En die echo van jou komt echt wel!!! En waarschijnlijk een mooiere (qua termijn dan he.. niet qua beeb... zo bedoel ik het niet haha), die duidelijker is.
    @duchess; hihi daar komen de kwaaltjes al.. sterkte meid :)
    @zethu; hoe issie nu met jou meis?

Ik weet het niet hoor meiden.. mn boobs zijn zachter geworden en minder pijnlijk (ongi kwaaltje).. maar aan de andere kant had ik nu allemaal puistjes moeten hebben.. en die heb ik dan weer niet.. wel vreselijk vet haar.. dat heb ik nooit.. vind het echt vies.. wil wel 2x per dag mn haar wassen :eek:
    Het ene moment denk ik; zou het? en het andere; neh.. toch niet.
    Vriend wilde dat ik vandaag een testje zou doen (hij had de bijsluiter gelezen, en daar stond in dat ie 4 dagen voor je nod gedaan kon worden.. dus hij helemaal hyper) maar ik eb het niet gedaan.. straks verjaardag en dan zie ik mn moeder ook.. dus ALS ik wat zie, weet gelijk de hele familie het..en dat wil ik niet haha :p

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    En ik vind het maar niks dat het weer zo achteruit gaat... zit nu al met sokken pantoffels, trui en vest aan, en nog zit ik te bibberen.. brrr.. ik ben echt een zomermens he.. niks aan die kou :p
    Is het elders, bij jullie ook al zo afgekoeld?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @TUmmetje, ik zou ook nog even wachten met testen, hoe moeilijk het ook is...

@hier: ik heb vannacht vreselijke jeuk gehad helaas, dus de schimmel zet door :(. Zoooo irritant, want we moeten deze week eigenlijk nog even klussen, ik zit nu op CD16....

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben een echt wintermens, heerlijk!! Dus ik vind dit weer wel lekker.

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    brrrrrrrr mn tenen zijn ijsklompjes haha en jij vind dit lekker? :eek:

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, ik ben nogal warmbloedig, dus heb het niet zo snel koud.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben normaal ook echt een zomermens maar ik ben blij met de winter, zo stom. Zal ook wel door de hormonen komen ofzo? Whaha.
    Heb normaal grootste hekel aan de winter en nu heb ik echt zin in de winter! Lekker de verwarming en kaarsjes aan, vroeg donker, strakjes kerst en oud&nieuw.. Ahhh heb er helemaal zin in haha. :D

Tummetje goed dat je nog niet getest hebt! Het is slimmer maar ik denk dat ik niet zou kunnen wachten.
    Vet haar heb ik trouwens ook last van, maar dit heb ik pas sinds een 1,5 week denk ik.

Morgen ben ik alweer 8 weken, gaat toch best snel !!

Ga nu ff het lijstje opzoeken...

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Afspraken:
    Yvy30: 07/09 bloed prikken, 's middags bellen voor uitslag
    tummetje: 08/09 bellen uitslag progesteron.
    Debby: 11/09 bloed prikken voor eisprong gehad.
    suusje23: eerst volgende ongi bellen en dan starten!!

NOD:
    Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken.
    tummetje; 09/09/09.
    suusje23: weet ik niet.

Zwanger!!!
    Duchess, 19 april 2010 uitgerekend!
    MyPrecious, 10 mei 2010 uitgerekend!
    Tante Mars, 13 mei 2010 uitgerekend!

Afspraken:
    Tante Mars: 14/09 1e echo.
    Duchess: 17/09 1e afspraak verloskundige.
    MyPrecious: 24/09 1e echo.

Geboren!:
    Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc.

Verjaardagen:
    Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar.
    Debby, 8 maart, wordt 34 jaar.
    Duchess, 24 augustus, wordt 23 jaar.
    Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar.
    Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar.
    Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar.
    Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar.
    Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar.

Mooi hoor, dat zwangere lijstje!!!;)Ik hoop dat er snel meer bij komen!!

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hoe is het trouwens met Vliegje? Die heb ik al een poos niet meer gezien?

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: met Zethu gaat het goed! Ik voel me goed, geniet van mijn schone huisje. En hou me lekker bezig. Merk echt dat ik rustig aan het worden ben.
    Heel goed dat je nog niet getest hebt trouwens. Wacht echt maar tot je NOD. Is veel beter. Dat geld kan je veel beter besteden aan je kleine als er dingen gekocht moeten worden.

@ vliegje: zou die niet een tijdje afstand nemen van het forum ivm hun pauze?

Deel Deze Pagina