PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi...geen zin tante mars...dat kan...hier ook wel eens hoor.

Oh en hoe lang ik mijn mannetje ken. Nou van 12 november 2000. En daarvoor sprak ik via de telefoon en internet met hem...ongeveer al 1 jaar.

Wij zijn getrouwd op 31-08-2007, en hebben een dochter sinds 24-03-2008 waar we zijn beginnen te oefenen op 24-12-2004......

We wonen samen sinds 12-02-2003 in ons oude huurhuis. En sinds 01-09-2008 wonen we in ons eigen huis! Waarvan de bouw is gestart ongeveer 2 jaar eerder....precies weet ik het niet.....

Kwam even Zethu veel succes wensen vandaag! Oh en vooral voor je ventje hihi....hopelijk is de uitslag goed, die krijg je waarschijnlijk over paar weken of niet?

Hoe is het verder met de andere meiden? Ook al lang niets gehoord van een paar meiden, yoeeehooeee gaat het goed met jullie?

Nog plannen voor vandaag meiden?

Hier heb ik even een luierdag...gisteren ook al...maar voel me nog steeds niet echt lekker. Heb voor mijn meisje 2 weken vakantie opgevraagd hihi, dus nu kan ik 2 weken van haar fulltime genieten. Eerst bracht ik ze naar het KDV omdat ik anders mijn plaats kwijt was. Maar omdat ik 6 april fulltime ga beginnen voor 4 weken...wil ik nu even van haar genieten hoor.....tsjongen 4 weken me meissie bijna niet zien!

Ze zit nu naast me naar zappelin te kijken....er was net piet piraat op...ze lag voorover op haar benen met haar armen over de deken die ik over haar heen had gelegd....te kijken naar de tv...echt helemaal gefasineerd....kabouter plop ook...de rest vind ze niet zoveel aan.....echt al een eigen smaak die van mij!

ohoh...de krant is gesneuveld...doet ze lekker verfrommelen...andere bezigheid hihi...echt kan zo van haar genieten. Hoop zo dat jullie dit binnenkort allemaal mee mogen maken, het is geweldig!

Hoop niet dat ik jullie hiermee stoor, ik ben alleen zo trots op ons wondertje...had nooit verwacht dat ze er zou komen...zo lang gehuild gehoopt en gedaan...en dan ineens is die er die positieve test...dan de stress van gaat alles goed...blijf zitten klein krummeltje hoor...en dan ben je toe aan je 20 weken echo...zal alles goed gaan...ben je goed gegroeid...je leeft wel want ik voel je....dan komt het dat je van buitenaf kunt voelen en komt de stress....ik heb ze vandaag nog niet voelen bewegen..zal ze er nog zijn....en plots...krampen! Oei oei...kan ik het wel...die weeen...het doet pijn...maar alles is vergeten..(knip, weeen, alles!) zogauw je een klein mensje op je buik krijgt gegooid...en je het mag vasthouden en proberen de borst te geven....heb er zolang naar liggen kijken...en nu nog ga zovaak kijken naar haar...want de onzekerheid en de angst blijft hoor...zal ze nog ademen...ligt ze niet op haar gezicht...denk dat dat altijd zo zal blijven omdat ik zo naar haar uit heb gekeken...maar toch het blijft echt genieten hoor!

groetjes,
    Miranda

2. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hallo meiden,

mgwc: wat een lief stukje over je meisje! ga er nog maar even van genieten voordat je zoveel gaat werken.

hier ga ik vanmiddag ook weer werken. voel me nog niet super en heb ook nog koorts maar die 5 uurtjes komen wel goed denk ik. morgen ben ik weer vrij.

deze week mn allerlaatste week op het kdv. ik zie het meest op tegen het afscheid nemen van de kids. mn collegas kunnen me allemaal gestolen worden. al dat achterbakse gedoe steeds. daar hou ik niet van. owja ook zoiets: komt mijn manager vorige week naar me toe: ja zegt ze omdat je nog net geen jaar op dit kinderdagverblijf hebt gewerkt lijkt het me niet nodig dat je een afscheidsfeestje krijgt. als je nu 40 jaar hier had gewerkt was het anders geweest. nou echt ik voelde me zo gepasseerd. ik stond met mn mond vol tanden. savonds toen ik thuis kwam even flink lopen janken. heb je ook 2,5 jaar bij een stichting kinderopvang gewerkt waarvan bijna een jaar op een vast dagverblijf en dan wordt je zo behandeld. tja. vandaar dat ik er nu ook wel een beetje klaar mee ben.

sorry voor dit ego berichtje hoor!

grtz suus

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    he bah suus....((KNUFFEL)) hopelijk voel je je snel beter idd als je daar weg bent hoor!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Het was Het was Fantastisch :) ..

Suusje ik snap het helemaal heerlijk meegaande mensen lees ik wel een een kwal van een manager bah

(hugg)

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ MP: ja heerlijk is dat he samen een stuk wandelen. Ik vond het zaterdag ook heel leuk. Als het weer meezit, wil het mannetje nog een keer mee.

Mijn mannetje en ik kennen elkaar sinds juli 05, wonen samen sinds september 07, en gaan voor een kleine sinds november 08.

@ tante: ik heb ook nooit zin als ik de duivels op bezoek heb hoor. Voel me dan altijd zo vies!

@ miranda: ik was al heel vroeg op pad. mannetje had al om 8 uur afgesproken! sta je daar te wachten tot het fertiliteitslab open gaat. Zelf ook nog ff laten prikken (was blij dat ik dat er ook bij had anders had ik me helemaal opgelaten gevoeld.
    Mannetje voelde zich wel raar toen hij bezig was hoor.
    Over 3 weken krijgen we de uitslag.

Zo mooi hoe je trouwens alles beschrijft van begin tot eind. Ik kan er niet op wachten dat ik dat ook mag meemaken!

@ suusje: nou ja zeg wat een manager! Of je nu net geen jaar daar gewerkt hebt of 40 jaar daar gewerkt. Ik vind het geen verschil uitmaken!

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oja, helemaal vergeten te vermelden. Ik heb me gewogen! 1.3 kilo :D:D:D

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Woehoee stoer 8) super :D

Mocht je manneke dat niet thuis doen ? Wij wel gelukkig maja wij wonen hemelsbreed 5 km van het ZH af dus lekker dicht bij :D

Ik moet er echt ook niet aandenken om te klusseren met de duivels op visite . Bluhhh gister was het gelukkig heel de dag rustig geen bloed verlies, dus ik zei tegen me manneke jij kan een boom in kom we gaan douchen :)

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Mannetje mocht dat thuis doen, maar omdat ik nog moest prikken heb ik het weggebracht. Maar hij voelde zich nog vreemd om het zo te doen.
    Ik woon trouwens ook niet ver van het (nieuwe) ziekenhuis af. 10 minuten rijden als het verkeer en de stoplichten meewerken.
    Maar eerst zat ik op 5 minuten van het ziekenhuis af.

9. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

hier de middag er weer opzitten. ouders die het vreselijk vinden dat ik wegmoet en collegas die geen woord tegen me hebben gezegd. achja.gezellig. nog 2 dagen te gaan.

@zethu: hoe doe jij afvallen?ben er een beetje nieuwschierig naar....

grtz suus

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    nou meiden, ik ga gtst kijken en lekker bij vriendlief op de bank hangen. niet teveel kletsen he anders moet ik morgen zoveel teruglezen :) :) morgen ben ik lekker vrij. ik ga dan thuis het 1 en ander doen. is weer nodig. :oops:

tot morgen allemaal.

grtz en knuffel suus :D

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suus: Ik eet met name magere producten. Eet niet meer als 2 stuks fruit op een dag. Door de week snoep ik helemaal niet (ipv snoep pak ik een kommetje yoghurt)
    En veel bewegen, heel veel bewegen. Ik heb sinds woensdag iedere dag minimaal een uur gewandelt.

12. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

vandaag een lekker dagje vrij! had eigenlijk uit willen slapen maar ik moet steeds hoesten. en dat ligt niet zo fijn :( gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of alleen werken?

grtz suus :D

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ suusje. Ik heb mijn werkuurtjes er weer opzitten voor vandaag.
    Ga dadelijk lekker wandelen. Vanavond met mannetje mee naar het darten (en schoonzus, petekindje spelen :D)
    Ik heb vandaag eens 2 uur uitgeprobeerd, maar ik heb nu wel wat hoofdpijn.
    Na de lunch maar ff onspanningsoefeningen weer doen (heb ik van de psych uit) en dan eruit.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jullie plaatsen veelste veel. :) Maar moet toegeven dat ik soms dit topic een beetje vergeet. :oops: Moet er nog even aan wennen denk ik. ;)

Mgwc, wat lief geschreven over je dochtertje!
    Het lijkt me inderdaad geweldig om mee te mogen maken!
    Bekijk haar nog maar goed en spendeer maar lekker veel tijd samen voordat je zoveel moet werken!

Suusje, wat idioot van je manager! Ben maar blij dat je daar weg gaat! :rolleyes:

Zethu gaat goed! 8) Super!

Ik ben samen met mijn vriend sinds juni 2005. We wonen samen sinds november 2005, zijn verloofd sinds december 2005, zijn begonnen met klussen januari 2006. We wonen in Nederland sinds november 2007, bij mijn ouders. En nu sinds februari 2009 in ons eigen huisje. :)

Ik heb vreselijke last van mijn onderrug! Net alsof ik ongesteld moet worden maar volgens mij heb ik helemaal geen eisprong gehad, heb er iig niets van gemerkt maar ben op een gegeven moment ook maar gestopt met temperaturen....
    Ook al een paar keer ongi krampen in mijn onderbuik gehad. Ik vind het maar raar!

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Tja als je dit topic vergeet dan praten we nogal snel te veel he ;)
    Is ook niet leuk om te weten dat het bewezen is dat je moeilijk zwanger kunt worden. Ik weet sinds gisteravond dat mijn vriendin is bevallen (zoontje, zover ik gehoord heb is alles goed, heb alleen nog niets van haar zelf gehoord) Heb het er vandaag toch wel ff moeilijk mee hoor.

en nu ga ik eindelijk eens mijn wandeling van vandaag maken. Tot morgen! (kan vanaaf niet meer online komen ivm darten mannetje)

16. Hi meiden,

Ook ik ben een 'oud' lid van het PCO clubje.
    Inmiddels zwanger d.m.v. Clomid en dolgelukkig.
    Ik kom jullie even een hart onder de riem steken en zeggen dat jullie moeten blijven geloven. Blij dat dit topic er nog is. Zoek vooral steun bij elkaar want ikzelf heb altijd veel aan dit topic gehad!

Ik hoop dat jullie allemaal snel een wondertje in jullie armen mogen hebben!

Liefs Ryanne

17. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    @Ryanne: thanx meid. geniet nog lekker van je zwangerschap en daarna van je kleine ukkepuk.

grtz suus

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oeffff, beste dinnetje bevallen van klein jongetje vannacht met keizersnee geboren.. Een maand te vroeg maar helemaal gezond, Tante Mars zit er een beetje doorheen :( .

Mag morgen na me eigen bezoek aan de gyn bij hun komen kijken :D daar ben ik wel heel blij om

19. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    iedereen die een knuffel kan gebruiken hier komt ie:

KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF

suus

20. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    Hey meiden,

Mag ik erbij komen? Er is bij mij vastgesteld dat ik pco heb, gelukkig zijn de zwemmers van me partner en me eileiders goed. Nu zijn we vorige maand begonnen met de eerste rond clomid en had op dag 17 een positieve ovulatietest, maar helaas ben ik zaterdag ongi geworden, toch een onwijse domper voor mij, maar we zijn ondertussen begonnen met de 2e ronde clomid 50mg dus we hopen dat deze ronde weer mooi mag aanslaan. Ik zag dat er meiden zijn die de 2e ronde clomid zwanger zijn geraakt hebben jullie ook de 2e ronde 50mg geslikt of 100mg? Ik ben zo onzeker.

xxx bloem

Deel Deze Pagina