Tnx meid. Ik heb me er gelukkig vrij snel overheen kunnen zetten. Maar het is toch niet leuk om er aan te denken.
hee dames. Ik ben al ongi? Heel raar. Dan was mijn eerste gevoel kwa temp dus goed. Cyclus van 29 dagen gehad nu......
*knuf voor Zethu* Kan me voorstellen dat je je er toch even rot over voelt. @ Tummetje; Een streep is een streep he wordt altijd gezegd. Over een paar dagen heb je vast een dikke vette duidelijke streep! Ik duim voor je. @ Debby; Wat irritant, zo'n infectie. Zeker als je net met de klusdagen zit! Hoop dat 't gauw over is. Over een tweeling; mijn vriend zegt dat -ie er niet aan moet denken haha. Mij zou het niet zoveel uitmaken en ik denk dat áls het gebeurt en mijn vriend het op de echo ziet, dat -ie het evengoed geweldig vindt. @ Hier; Weinig nieuws, ben in afwachting van de laatste dag Duphaston en dan is 't wachten op de ongi. Bedenk me dat we nu alweer een half jaar verder zijn zonder resultaat. Ik weet dat er meiden zijn die er véél langer over doen en eigenlijk moet ik ook niet zo zeuren, maar als ik er zo over nadenk doet het best wel een beetje pijn. Maar goed, nu weer verder met huishouden, ben de hele dag al druk druk druk met van alles en nog wat. Fijne avond dames!
@ MP: Ik denk het, maar FF geeft dat niet aan. Ik dacht vanmiddag toen ik bruin verloor al van huh? Maar toen ik daarnet naar het toilet ging en ook rode druppels in de pot zag vallen wist ik gewoon dat ik idd echt ongi was geworden..... @ anja: dank je. Maar ja het is nu eenmaal niet zo. Ik zit nu lekker in mijn vel en voel me happy. Wat wil ik nog meer?
@mp ja ik vond het ook raar toen de gyn zei vanaf morgen dus vrijdag,elke dag gemeenschap hebben meerdere keren per dag.. maar goed we hebben op cd7,9,11,14,15,16,17 meerdere keren geklust dus als ie nu niet raak is weet ik echt niet meer wat we moeten doen, ik heb sinds eergister zo`n zeurderig gevoel in me onderbuik. en sinds gisteravond links steekjes dus ben benieuwd of ze flink aan het werken zijn daarbinnen... een hele dikke vette knuffel voor zethutjeeee!!!!!! xxxcindy
dames omdat jullie mijn bannertje zo afkraakten hihihihi!!! ben ik ff zo lief geweest om een andere te maken hahaha.. alleen die klopt maar een beetje ik mag 22september testen maar deze geeft aan 18sept..
wooeeeiii vandaag was de test donkerder! niet echt heel donker haha, maar je ziet duidelijk verschil! Is het dan echt zo? Gaan we eindelijk papa en mama worden!? Heb er niet van geslapen.. was om kwart over 4 al klaar wakker
Jaja Tummetje, gefeliciteerd hoor!!!!!!!!!! Jij bent echt wel zwanger!!! Echt geweldig hoe vlot het hier gaat nu! Hoop dat de rest er nu mooi achteraan komt!!
hahaha zit nog steeds raar naar het scherm te kijken.. "huh, ze gefeliciteren mij".. beetje onwennig nog Uiteraard hoop ik dat alle andere meiden ook snel volgen!!! Allemaal een beebje in 2010 was ons motto toch? (of was dat in een ander topic.. weet ik niet meer hahaha)
haha ik weet het, pas bij een knal test en over mn NOD heen ga ik een banner uitzoeken.. moet nog ff aan het idee wennen
@ tummetje: nu is het veel duidelijker ja! Maar ik snap het testen voor NOD niet.... Er kan tot je NOD nog zoveel mis gaan. Ik zou dat echt niet durven. @ hier: Ik heb ineens het liedje van Alfred Jodocus Kwak in mijn kop: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit! haha. Ik heb enorm melige zin. Was vanacht al om 3 uur wakker. Werd wakker van de ongi-krampen en kon daarna door diezelfde krampen niet meer in slaap komen. Dus ben van ellende maar om 6 uur opgestaan. Moet wel zeggen dat ik daardoor wel lekker veel in huis heb kunnen doen. Slaapkamer en keuken eens flink onder handen genomen. Logeerkamer nog gecontroleerd op rotzooi. En de was gevouwen die ik nog in de droger had zitten.