PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ik heb net 1,5 jaar salsadansen gedaan, dus ik hoop dat mijn heupen in ieder geval een beetje willen ;)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    neeeeee

haha maar zal wel moeten he,oh mijn vrend gister,ik had toch die test gedaan en ik had een smsje gestuurd met,ik heb net die test gedaan en was dik vet posi cool spul die pregnyl man..

hij had het helemaal verkeerd begrepen en was als een gek gaan dansen en zingen helemaal happy terwijl er niks was helemaal verkeerd begrepen hij voelde zijn eigen zo down erna...

ik heb gezegt ik hoop dat hij zo blijft(die test dan he)...
    en toen zei hij heel zacht ja schatje ik eigenlijk ook wel....
    zo zielig hahahaha

xxxcin

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh arme vriend :(, kan me voorstellen dat hij helemaal happy was. Maar het komt allemaal goed, let maar op! Op 22 sept. heb je een veeeeeeel duidelijkere en een echte positieve test!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop het en jij ook....

maar meid ik moet nu gaan werken hahahahah..

xxx cindy

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezellig hoor, zit ik hier alleen :S

6. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

@Babyhope: gefeliciteerd met je verjaardag, ga je het nog vieren vandaag? Kan me wel voorstellen dat je na 4 jaar wel nieuwsgierig bent naar de familie van je vriend.
    Och erm, je vriend helemaal teleurgesteld gisteren na je positieve Pregnyl-test.

@hier: vanmorgen weer bloed laten prikken, weer een blauwe plek erbij, plus nog eens irritatie van de pleister, jippie..
    Vanmiddag gebeld voor de uitslag, en ik mag morgenvroeg voor een echo komen. Ben nog een beetje voorzichtig, heb bij de vorige echo's ook het deksel op mijn neus gekregen, dus ik ga van het meest negatieve scenario uit tot het tegendeel bewezen is, uit zelfbescherming. We zien het wel morgen.
    @Zethu: hoe was je mindfullness-sessie?
    @Debbykoops: al weer een beetje bedaard, of zit de ergernis om je schoonmoeder je nog hoog? En zo'n reactie van je man maakt het dan ook niet beter, natuurlijk.
    Veel plezier bij je Zumba-les; het is echt hartstikke leuk, en je salsa-ervaring werkt in je voordeel (spreek uit eigen ervaring). Move those hips!
    @Tummetje: zo te zien begint het nu goed door te dringen, ik zag dat je je inmiddels op ons (hopelijk verder groeiende) lijstje zwangeren hebt gezet.
    @Suzie: he he, je mag beginnen met de volgende ronde. Had je met 50 mg Clomid al veel bijwerkingen? Ben benieuwd hoe de dubbele dosis dan gaat vallen.

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

#3307 MyPrecious, 10 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2009
    @ Cindy, Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Ik hoop echt dat je stiekum zwanger je verjaardag viert. Ik vind het zo kut voor je vriend, hij dacht dat je zwanger was.. Dat is even een klap als hij het verkeerd begrepen heeft. Maar hopelijk blijft die streep idd zo!

@ Suzie, jeej ongie :D en nu op naar het 9 maandeN niet meer ongesteld worden :D .

@ Yvy, succes morgen!

8. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Afspraken:
    Yvy30: 11/09 echo
    Debby: 11/09 bloed prikken voor eisprong gehad.
    suusje23: eerst volgende ongi bellen en dan starten!!
    Anja89: Eerste dag ongi bellen voor afspraak HSG tussen CD 8 en 12

NOD:
    Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken.
    suusje23: weet ik niet.

Zwanger!!!
    Duchess, 19 april 2010 uitgerekend!
    MyPrecious, 10 mei 2010 uitgerekend!
    Tante Mars, 13 mei 2010 uitgerekend!
    Tummetje, 20 mei 2010 uitgerekend!

Afspraken:
    Tante Mars: 14/09 1e echo.
    Duchess: 17/09 1e afspraak verloskundige.
    MyPrecious: 24/09 1e echo.
    Tummetje: 07/10 eerste controle en echo

Geboren!:
    Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc.

Verjaardagen:
    Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar.
    Suzie79, 21 januari, wordt 31 jaar
    Anja89, 6 maart, wordt 21 jaar.
    Debby, 8 maart, wordt 34 jaar.
    Duchess, 24 augustus, wordt 23 jaar.
    Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar.
    Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar.
    Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar.
    Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar.
    Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar.

Zo, lijst weer aangepast.

@MP: bedankt voor je succeswensen!

9. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Afspraken:
    Yvy30: 11/09 echo
    Debby: 11/09 bloed prikken voor eisprong gehad.
    suusje23: eerst volgende ongi bellen en dan starten!!
    Anja89: Eerste dag ongi bellen voor afspraak HSG tussen CD 8 en 12
    Suzie79: 23/09 echo

NOD:
    Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken.
    suusje23: weet ik niet.

Zwanger!!!
    Duchess, 19 april 2010 uitgerekend!
    MyPrecious, 10 mei 2010 uitgerekend!
    Tante Mars, 13 mei 2010 uitgerekend!
    Tummetje, 20 mei 2010 uitgerekend!

Afspraken:
    Tante Mars: 14/09 1e echo.
    Duchess: 17/09 1e afspraak verloskundige.
    MyPrecious: 24/09 1e echo.
    Tummetje: 07/10 eerste controle en echo

Geboren!:
    Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc.

Verjaardagen:
    Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar.
    Suzie79, 21 januari, wordt 31 jaar
    Anja89, 6 maart, wordt 21 jaar.
    Debby, 8 maart, wordt 34 jaar.
    Duchess, 24 augustus, wordt 23 jaar.
    Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar.
    Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar.
    Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar.
    Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar.
    Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar.

ff mijn echo afspr bijgezet

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Yvy, kan me voorstellen dat je nu nog even van het slechtste scenario uitgaat voor de echo morgen, sterkte en succes in ieder geval! Het verhaal met mijn schoonmoeder is inmiddels weer gezakt en vanmiddag nog even goed over gesproken met mijn man, dus weer rust hier ;).

Morgen bloedprikken en ik vind het nu wel heel spannend worden hoor...hooop zooooo dat ik gewoon een eisprong heb gehad.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja, Zumba was echt superleuk! En heb ook nog eens een leuke meid leren kennen, dus dat is ook altijd goed :D. En inderdaad...mijn salsaervaring kwam goed van pas. Denk dat ik morgen wel loop als een oud dametje, want de heupen moesten aardig loskomen ;).

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Duchess, ook nog laat op ;)! Hoe gaat het met jou?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga lekker op bedje, truste allemaal!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @yvy ja mijn ouders waren gekomen,en een paar vrienden,,
    was wel leuk maar om half 10 zaten we allemaal achter de televisie,rtl4 zesde zintuig..
    van dat meisje manon seijkens..
    ik woon in helmond en dat was in 1995 het verhaal van de maand haha wij kennen die familie ook..
    maar wat er gister is gezegt allemaal wisten we al die moeder moet je niet naar luisteren...zei heeft destijds manon meegegeven omdat ze haar drugszaakjes niet kon afbetalen,dus wat er gister allemaal is geweest was oud nieuws nog niks opgelost voor dat meisje...

@mp ja zielig he...hij zei gister heel zachtjes in mijn oren waar iedereen bij was wat zij zei op zp is waar jij zit stiekem zwanger je verjaardag te vieren mop..
    en ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen....

@hier ja ik moet zeggen ik voel me goed,happy maar loop nu al vanaf die nacht met maagzuur als ik maar iets eet dan komt het op,s`avonds totaal geen eetlust.en ik heb soms ongi krampjes,mijn duimen draaien overuren,maar heb in ieder geval hele goede hoop....ondaks ik zo onzeker ben haha..

@debby gelukkig is de ruzie wat gaan liggen ja tussen jou en je man dan he....
    en gelukkig is het je goed bevallen zumba haha shake youre hips,show me what youre working with......

nou dames ik heb me wel vermaakt gister ja,zonder enig drupje alcohol,ik drink nu al bijna 2 jaar niet meer,in tegenstelling tot 2 jaar geleden elke dag wel een wijntje hahaha..
    ik vind het knap van mijn eigen...

xxxcindy

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Debby: wat super dat je eerste zumbales zo leuk was! Ik kan het helaas niet met mijn knie. Anders was ik het waarschijnlijk ook gaan doen (en had ik mss Yvy eens getroffen haha)

@ babyhope: wat zielig voor je vriend zeg!

@ Yvy: hoe was de echo? Ik hoop dat je en mooi ei hebt mogen zien. Toen ik dat zag was ik zo blij! (maar ook verdrietig door de situatie)
    Mindfulness ging trouwens heel goed. Helaas was het de laatste keer. Maar ze vond dat ik heel goed bezig was. Ik was ook enorm veranderd sinds ik daar voor de eerste keer ben geweest. Zowiezo enorm afgevallen (sinds de eerste keer daar denk ik een kilo of 8 kwijt) Als ik praatte, trilde mijn lip heel erg (nu niet meer) En er kwam zoveel wijsheid uit me vertelde ze.
    Ik vind het wel jammer (en stiekem ook een beetje eng) dat ik nu geen sessies meer heb. Maar ik heb nog een heel mooi cadeau van d'r gekregen: Een boeddha-beeld!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cindy nog gefeliciteerd!!! :)

Debby leuk dat de Zumba zo leuk was!! Ik heb hier cdroms liggen van Zumba kreeg ze net voordat we op vakantie gingen. Durf er niet aan te beginnen nu met de zwangerschap. Maar strakjes ga ik zeker wel eens proberen hoe het is! ;)

Zag een paar keer mijn naam voorbij komen.. :D Ik kom vaak ff snel meelezen en dan lukt het me vaak niet om iets te posten.
    Het gaat hier echt ff niet lekker ben echt kots en kots misselijk en ik baal er van. Ik verwaarloos het huishouden maar als ik aan de slag ga word ik nog misselijker dus dat schiet niet op. Baal er flink van. Ook het avondeten lukt me niet meer waardoor we niet goed meer eten... Denk dat ik mijn moeder ga vragen of we met hun mee kunnen eten... Ik wil wel dat we allebei gezond eten namelijk, maar mij lukt het echt niet en vriendlief kan wel koken maar dan moet ik hem alsnog mee helpen...
    Nouja zit er echt ff doorheen wil mijn huishouden niet verwaarlozen en kan dat ook heel moeilijk accepteren...

Zethu wat jammer dat het afgelopen is! Kan me voorstellen hoe je je voelt!
    Ik vond het altijd dubbel om bij een therapie te stoppen. Fijn dat je het niet meer nodig hebt, maar toch ook niet fijn omdat de mensen aardig waren, en het er toch wel fijn was!
    Wel leuk dat je een kadotje gekregen hebt!! :) En heel erg fijn dat ook zij verschil ziet!

Cindy ik heb dat gister ook zitten kijken bij het zesde zintuig. Maar heeft die moeder Manon meegegeven of is Manon echt vermist geweest? Want dat snap ik nu ff niet meer na wat je zegt. ;)
    Vond die moeder maar een vaag type maar wel echt een verschrikkelijke zaak....
    De zaken worden nooit al opgelost in de uitzending maar vaak komen er ineens weer tips e.d. binnen. Er zijn wel al een paar zaken opgelost door het programma, las ik een tijdje terug.'
    Maar met een zaak zover terug, is dat misschien wat moeilijker..

Goed van je dat je niet meer drinkt Cindy. :)
    Ik drink ook alweer 9 maanden niet meer. Wel met hulp. Maar ben toch net zo trots hihi.

Nou ik ga vriendlief naar het werk brengen... En daarna kruip ik mijn bedje weer in... En blijfmaar hopen dat de misselijkheid snel zakt.

Kom straks nog wel eventjes kijken hoe de echo gegaan is bij Yvy!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess
    het is al heel lang bekend wie de dader is maar dat stuk hebben ze niet uitgezonden..
    elke keer als hun in dat huis waren kwam er 3 keer een man langs met een hondje en dan zei de geest van manon kijk kijk naar buiten ,dat is ie.. destijds heeft iemand zichzelf aangegeven toch was gister ook verteld die heeft een jaar vast gezeten maar is vrijgekomen met te weinig bewijs..DAT is de dader samen mer 2 zigeuners..
    ook hebben ze eruit geknipt dat manon is verkracht door de dader en later zijn die mannen erbij gekomen,en hun hebben toen pas besloten dat ze dat meisje zo niet kunnen laten leven..
    en hebben er een eind aan gemaakt..
    nou ik kan zeggen iin 1995 toen het net gebeurt was mocht ik niet meer overstraat na 5 uur haha..
    manon had elk botje wat je in je lijf hebt gebroken dus geloof me die is echt toegetakeld..

ja ik snap het niet want er zijn er gister 3 gearresteerd hier in helmond nog geen 5 minuten na de uitzending...
    ze hebben ook niet gezegt dat manon zei mama ik rust niet tot je hem gepakt hebt..er is zoveel geknipt.

haar oudere broer die komt wel een bij ons hier thuis,en die is er 6 weken geleden bij die moeder eruit geschopt,omdat hij zei mam als ik erachter kom dat jij er iets mee te maken hebt dan maak ik je......
    en ja die moeder is een wasig persoon die heeft altijd wietplantages thuis gehad die zit al heel lang in dat cirqui
    daarom zei weet meer veel meer,met dat uitdrukkingloze gezicht van der..

xxxcindy

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @yvy, hoe was de echo? Ben wel benieuwd en hoop echt op goed nieuws!

@Duchess, oh meis, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Helaas herken ik het wel van mijn zwangerschap, ik kon ook niets, geen huishouden en al helemaal niet koken, alleen de geur al. Als het heel erg blijft, kan je altijd bij de ha vragen om een middel tegen de misselijkheid, weet even niet hoe het heet, maar er bestaat wel iets tegen!!!

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ duchess: dat is nu ook precies wat ik nu heb met het einde van de mindfulness. Heel fijn dat ik het niet meer nodig heb, dat ik het nu zelf kan gaan doen (moet wel opletten dat ik blijf doorgaan met het mediteren en zo) Maar ik vind het zo jammer dat ik niet meer naar haar toe kan gaan. Ik had het echt nodig.
    Maar gelukkig kan ik nog met d'r mailen!
    Mogelijk kan ik ook nog een loopbaantraject gaan doen, dat kan met haar, maar ook met de persoon met wie ze samenwerkt.

@ cindy: jee wat een verhaal!

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Debby, leuk dat de Zumba je bevalt :D . En heb je al spierpijn?

@ Cindy, oh ik hoop het zo erg voor je! Dat zou pas speciaal zijn. Ik had met mijn verjaardag echt zin in een drankje, maar heb ook niets gehad toen. Achteraf had het wel gekunt maar een wondertje komt altijd op de 1e plaats dan he :) .
    Heb het zesde zintuig gisteren ook gezien. Heftig wat jij allemaal weet en wat niet uitgezonden werd. Bewijst maar hoe gevaarlijk het is...

@ Duchess, moeilijk als je zo misselijk bent om het huishouden wat bij te houden. Hopelijk is die misselijkheid binnen een paar weken gewoon weg en voel je je wat beter.

Deel Deze Pagina