Ik heb in de eerste ronde 50 mg clomid ( zit ik nu in ) morgen heb ik een echo bij de gyn hoefde jij niet voor een echo om te kijken of er eitjes kwamen ?
Ik krijg geen echo's. Wel moet ik op dag 21 bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.
Nou ik hoop dat er een mooi eitje groeit ga duimen voor je . Ja ik moet nog 2 weken wachten het duurt zo lang mag 4 april bloed laten prikken.
@ ryanne: tnx! Geniet er van en helemaal als je kleine er eenmaal is. En ook al ben ik nog maar kort bezig, heb nu al veel gehad aan de steun hier! Tnx meiden @ tante: Veel sterkte morgen bij de gyn en bij je dinnetje! @ bloem: welkom hier. Uiteraard mag je je bij ons aansluiten. Hoe meer mensen, hoe meer steun aan elkaar he! Bij een ander topic waar ik lees zitten ook meisjes die geen echo's krijgen. Ik vind dat vreemd. Want stel dat je ei nu niet genoeg groeit (wat een andere meid in dat topic heeft) Dan ben je maar clomid aan het slikken zonder dat het nut heeft. En ovutesten vertrouw ik zelf persoonlijk niet meer. (oudjaarsdag positieve ovu, en pas 6,5 week later ongi worden!)
Hoi Meiden, FF het lijstje, heb wel bijgelezen maar heb het gewoon eventjes druk hier met de kleine en alles voor haar verjaardag regelen! zogauw ik tijd heb kom ik weer ff goed updaten...vanaf 6 april zal dat ook weer veeeel minder zijn...want dan moet ik even fulltime gaan werken...en daarna gewoon werken en dan kan ik niet piepen! Tante mars, succes vanmiddag! Hopelijk zit er een goed ei dat lekker uit zal groeien tot een reuze ei! We horen het wel. Welkom nieuwen! Willen jullie ook op het lijstje erbij? Groetjes, Miranda AFSPRAKEN: Tante Mars: 18 maart Gynaecoloog. 14.10 u FM Meting Willemijn: 19 maart telefonische afspraak met gynaecoloog, bloeduitsl. uitstrijkje & chlamydia. Dosering clomid bespreken. MyPrecious: 20 maart bloedprikken. MyPrecious: 27 maart bloedprikken. Miranda (Mgwc): Eind maart naar HA voor doorverwijzing Gynaecoloog. Zethu: 7 april 9.30 2e afspraak fertiliteitsarts, uitslagen bloed en zwemmers. MyPrecious: 8 april Gynaecoloog. Uitslag bloedprikken? Suusje23: 5 augustus 13.30 2e afspraak Gynaecoloog NOD: Duchess: 21/03/2009 Zethu: 26/03/2009 Myprecious: 04/04/2009 Miranda (Mgwc): 08/04/2009 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: willemijnp: op 19 maart starten met provera daarna clomid ZWANGER: G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc) JARIG: Willemijnp - 9/5/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars - 9/8/1987 - wordt 22 jaar Duchess - 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu - 31/08/1976 - wordt 33 jaar Suusje23 - 09/10/1984 - wordt 25 jaar Miranda (Mgwc) - 08/11/1980 - wordt 29 jaar
AFSPRAKEN: Willemijn: 19 maart telefonische afspraak met gynaecoloog, bloeduitsl. uitstrijkje & chlamydia. Dosering clomid bespreken. MyPrecious: 20 maart bloedprikken. MyPrecious: 27 maart bloedprikken. Tante Mars: 30 maart bloedprikken(progestron) Miranda (Mgwc): Eind maart naar HA voor doorverwijzing Gynaecoloog. Zethu: 7 april 9.30 2e afspraak fertiliteitsarts, uitslagen bloed en zwemmers. MyPrecious: 8 april Gynaecoloog. Uitslag bloedprikken? Suusje23: 5 augustus 13.30 2e afspraak Gynaecoloog NOD: Duchess: 21/03/2009 Zethu: 26/03/2009 Myprecious: 04/04/2009 Miranda (Mgwc): 08/04/2009 NOD afwachten: Suusje23: Laatste cyclus ... dagen MEDICIJNEN: willemijnp: op 19 maart starten met provera daarna clomid ZWANGER: G E B O R E N : Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc) JARIG: Willemijnp - 9/5/1986 - wordt 23 jaar Tante Mars - 9/8/1987 - wordt 22 jaar Duchess - 24/08/1987 - wordt 22 jaar Zethu - 31/08/1976 - wordt 33 jaar Suusje23 - 09/10/1984 - wordt 25 jaar Miranda (Mgwc) - 08/11/1980 - wordt 29 jaar
Woehoee Woehoee, Ik heb een ei van wel 15 mm en 5mm bmslijmvlies. Het weekend er flink tegen aan, de kansen zijn gunstig gezind \/ oeh ben zo blij
Leuk om te lezen hoelang jullie samen zijn met jullie ventjes meiden . @ Miranda, ik vind het zo mooi om te lezen hoe jij van je meisje geniet. Ik hoop dat wij dit allemaal mogen meemaken. Ik ken mensen die niet van hun kinderen genieten, maar ik ben er zeker van dat wij dit allemaal wel gaan doen. @ Suus, wat hard zeg.. Wat maakt het uit hoelang je ergens werkt, je bent er wel! En dan hoor je erbij, toch! @ Zethu, jeej afgevallen! Super hoor ga zo door . @ Dushess, hee ons niet vergeten he . @ Ryanne, wat lief, je berichtje! Mensen zoals jij geven ons hoop. Je hebt het allemaal zelf ook meegemaakt . Geniet van je zwangerschap. @ Bloem24, welkom hier! @ Mars, SUPER! Wat een goed nieuws! Suuuuuuccccceeeeeesss! Oh ik duim voor je hoor!
whoooeeehooeee .....nou dan weten wij wat jullie van het weekend doen hahaha veel plezier meis...kei goed! stel je voor zou de eerste ronde al raak kunnen zijn!!!! super..ga ervoor!
hey meiden, zo te zien alweer wat goed nieuws. Fijn om dat te lezen. hier gaat t echt rot vandaag. ik zit er dubbel en dwars doorheen. afscheid nemen van alle kids van het kdv valt niet mee. ik heb zo geprobeerd om mn tranen niet toe te laten maar het ging niet. op het kdv drie keer gejankt, net in de auto terug naar huis en ik voel me zo ellendig. ik hoop niet dat ik nu al het leuke en goede nieuws heb verpest hoor. grtz suus
oh suus..het is ook niet niks hoor. Huil gewoon maar lekker. En lucht je hart hier maar eens goed! Was vandaag je allerlaatste dag daar? En wat ga je nu doen? Als je niet wilt antwoorden hoeft niet hoor... ((((KNUFFEL VOOR SUUSJE)))) Groetjes, Miranda
ik heb vrijdag mijn allerlaatste dag maar vandaag waren er heel veel kindjes en ouders die ik vandaag voor het allerlaatste zie. en dat was toch zo moeilijk. ik zat maar de hele tijd: niet gaan janken niet gaan janken. maar op een gegeven moment kon ik het echt niet meer tegnhouden. veel ouders vinden het ook nog s echt erg dat ik wegmoet daar. en als ze dat dan zeggen dan schiet ik echt vol. dan vind ik het al helemaal gemeen dat ik zo ineens weg moet. maargoed. hoe is het met jou? thanx voor de knuf kon ik wel gebruiken.. grtz suus
ach suus toch...je hoeft je helemaal niet tegen te houden hoor. Denk dat de mama's dat goed begrijpen en voor je collega's hoef je je helemaal neit in te houden....die zijn denk ik gewoon helemaal niet lief! Graag gedaan hooor, tis een digiknuf...maar denk er maar aan dat als we elkaar zouden kennen beter dat je hem ook zo van mij zou krijgen in het echie! Hoe het met mij gaat, goed hoor meis, lief dat je het vraagt. Morgen naar de fysio met me meissie..uit voorzorg omdat ze een beetje eenzijdig beweegt, en omdat ze haar arm gebroken heeft gehad 2 maanden terug...ff voor de zekerheid naar laten kijken of alles goed is met de spieren want bot was wel goed geheeld. Daarna naar uitzendbureau toe, mijn contract tekenen! jeuh...komt al dichtbij het weer werken.... Groetjes, Miranda
das toevallig. ik ga morgen ook naar het uitzendbureau om mijn contract te tekenen! maandag ga ik beginnen bij het callcenter. jij gaat helpdesk toch?
@ MP: Tnx. Het voelt echt heel goed. Ben er deze week ook met goede moed mee verder gegaan. Vandaag zelfs langer dan een uur gewandeld. @ Suusje: Afscheid nemen is ook niet leuk. Hier een dikke *KNUFF* van me! @ miranda: veel succes morgen met je kleine meid bij de fysio dan. En natuurlijk spannend dat contract!
jaaaa helpdesk idd (inbound callcenter hihi) ik moet de 6e beginnen met cursus voor 4 weken fulltime...en daarna gewoon weer parttime... spannend hoor voor jouw ook!!
leuk joh! heel veel succes morgen! ik ga er weer vandoor.mannetje komt thuis en dan ga ik ff lekker uithuilen. morgen lees ik wel weer ff bij en reageer ik weer. knuffels voor iedereen! grtz suus
hey meiden, ik heb al een tijdje niks van me laten horen, heb het erg druk, maar heb het ook erg moeilijk op dit moment. Maar morgen gaan we eindelijk beginnen en héél stiekem hoop ik toch wel binnen een half jaar zwanger te zijn. Helaas weet ik ook dat we het niet voor het zeggen hebben! ik heb alles meegelezen en het is prettig dat we zo mer z'n allen dit proces doorgaan! ik ben benieuwd naar morgen, dan heb ik een telefonische afspraak! meiden zet hem op allemaal! liefs
Wat een helpdeskers hier zeg! Bij ons mag je het geen helpdesk noemen, ze noemen het een servicedesk. Maar het komt op hetzelfde neer.