@duchess ja dat zei ik toch al dat de gyn raar telde ze zei toch 14+2 dagen dus de 22ste haha ik kwam ook uit op de 19de.. mischien test ik wel de 19de ik kijk wel hoe ik me dan voel want tot nu toe nergens last van alleen vollere borsten en lage rugpijn en s`avonds ongi krampjes... dus ik zal wel naar een volgende ronde moeten gaan... hoewel ik ook weer denk dat kan toch niet aangezien we echt perfect op de dagen gevreeen hebben en hoe!!!haha... @suusje ik zou ook gewoon bellen en als ze dan vragen ben je het kwijt gewoon ja zeggen en als je daar bent zeg je gewoon deze weegschaal klopt niet haha....ik ben benieuwd wat ze zeggen
ik ben de eerst wachtende. vind het wel spannend!!!!! oeioei....... hoop echt dat ik mag komen voor een echo en dat ik dan clomid meekrijg. ow heb iemand aan de lijn..............
ze is even kijken of er plek is voor een echo.......wat een muts. ik zei ook al dat ik niet kan plannen wanneer ik ongi zou worden jeeminee wat is dit spannend
WHAAAAA morgen om kwart voor 10 mag ik komen voor een echo. en dat noemen ze dan een uitgangsecho. weten jullie wat dat inhoud?? nu moet ik morgenvroeg werken dus moet mijn dienst maar even ruilen. dit gaat voor. en dan kijk ik wel hoever ik kom in het ziekenhuis. misschien beginnen ze niet eens over mn gewicht.
Wat gaaaaaaafffff!!! Ik heb geen idee wat een uitgangsecho is, ik neem aan dat ze al wel een echo hebben gemaakt en PCOS hebben geconstateerd?
maar dames kan dat dat ik getrek voel aan me banden of niet ik heb 2 hele treklijnen van mijn buik naar mijn rug
ikke huilen....snik snik. echt erg. heb vriendlief gebeld en die heeft meteen even gezegd dat als hij straks een week of 5 op een andere locatie gaat werken hij dan niet in de kost gaat maar gewoon naar huis komt. hij wil niet dat ik alleen ben hahaha. morgen kwart voor 10...........ow ow ow ow. maargoed. ik ga ff teruglezen en reageren want jullie zijn net zo belangrijk als ik...... liefs suus
nee nu nog denk het niet is al 10 dagen na de pregnyl dus denk het niet die voel ik wel... het lijken op spieren of zo hahaha
Afspraken: Yvy30: 14/09 echo suusje23: 15/09 uitgangsecho om 9.45 en dan hopen dat we mogen starten!!! Anja89: Eerste dag ongi bellen voor afspraak HSG tussen CD 8 en 12 Suzie79: 23/09 echo NOD: Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken. suusje23: weet ik alweer niet. Zwanger!!! Duchess, 19 april 2010 uitgerekend! MyPrecious, 10 mei 2010 uitgerekend! Tante Mars, 13 mei 2010 uitgerekend! Tummetje, 20 mei 2010 uitgerekend! Afspraken: Tante Mars: 14/09 1e echo. Duchess: 17/09 1e afspraak verloskundige. MyPrecious: 24/09 1e echo. Tummetje: 07/10 eerste controle en echo Geboren!: Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc. Verjaardagen: Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar. Suzie79, 21 januari, wordt 31 jaar Anja89, 6 maart, wordt 21 jaar. Debby, 8 maart, wordt 34 jaar. Duchess, 24 augustus, wordt 23 jaar. Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar. Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar. Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar. Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar. Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar.