Logisch! Dat wachten is ook echt slopend... Pff. Haha debby toen ik las dat jij ineens verder was bij de latere echo kreeg ik al helemal hoop dat ik misschien wel dichter bij de 12 weken zit. Maar dat kan natuurlijk helemaal niet want we weten precies wanneer de eisprong geweest is. Ik ga zo wandelen met t hondje en dan naar bed! Heb toch nogal wat kunnen doen vanochtend, totdat ik nog de tafel af wilde doen en ik ineens weer kotsmisselijk werd. Toen ben ik maar gestopt. Maar heb de keuken gedaan, een was in de wasmachine, andere was gevouwen, badkamer gepoetst en de wc gedaan. Dus valt me heel erg mee. Misschien tot strakjes!
Haha jullie gaan veelste snel, houd het niet bij hoor. Klets maar lekker verder, dan ga ik met de hond.
debby je hoeft toch niet tot donderdag te wachten toch op uitslag van progestron? ik zou gewoon bellen of ze het al weten dat je niet langer meer kan wachten..
Dat heb ik niet eens gevraagd, dat heeft ze ook niet gezegd...ze zei alleen maar volgens die bloeduitslag niet.
nou zeg mischien krijg je je eisprong nog? koppie op meid!! je hebt van jezelf al een hele lange cyclus dus met de clomid word die echt niet veel korter hoor meid... ik weet even niet wat ik moet zeggen...
Ik heb geen idee...ik weet natuurlijk ook niet of er uberhaupt nu een eitje groeit of niet . En het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik die lange cyclus blijf houden, dat is niet de bedoeling, dan hoef ik ook geen Clomid te slikken, want ik krijg van mezelf wel een eisprong zeg maar...
jamaar ik denk echt dat de clomid,alleen de groei bevordert dat is wat ik er van heb begrepen,,mijn cyclus bleef ook hetzelfde maar goed bij mij is ie dan ook niet aangeslagen.. ja dat bedoel ik jij krijgt geen fm`s dus je weet niet of er een eitje zit te wachten,en doen ze dat helemaal niet in dat ziekenhuis,mischien kanje erom vragen omdat je zo nog niet veel meer weet toch..
Jeetje Debby Wat klote!!! Wat vreselijk irritant dat je geen follikel metingen krijgt zeg... Kun je niet eens vragen of dat niet mogelijk is? Nu had je 50mg toch? Het is echt klote ik had bij 50 en 100 ook totaal geen reactie.. Maar ik kreeg tenminste metingen... Dan weet je waar je aan toe bent.. Vind het zo stom die behandelingen zonder metingen.. Pff... debby... Hele dikke knuffel...
Tante Mars wat klein! Hihi!! Hij is idd wel een stuk kleiner als op mijn eerste echo. Maargoed we weten nu dat dat ook niks wil zeggen!