Clomid hoort je cyclus echt wel te verkorten.. Als Clomid zijn werk goed doet dan behoor je gewoon een eisprong te hebben op een normale cyclusdag. Is dat niet het geval dan doet Clomid dus ook zijn werk niet goed. Mocht ik nu niet zwanger geweest zijn waren we ook over gegaan op spuiten dus. Want een eisprong op CD28 is eigenlijk veeelste laat, dus eigenlijk werkte Clomid 150 mg ook niet goed bij mij, maar achteraf toch goed genoeg.
Ik denk dat ik dat donderdag ook maar ga vragen, of dat geen mogelijkheid is die fm. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, nu heb ik geklust MET een schimmelinfectie, terwijl het niet nodig was .
Ja dat is echt ff klote... Als je weet dat er niets groeit dan hoef je ook je best niet te doen.. En dan word je cyclus gewoon afgebroken en zit je niet voor niets te wachten in spanning.. Vind het zo raar altijd.. Een meisje dat ik ken krijgt ook clomid zonder verdere controles, ook niet prikken op progesteron ofzo.. Zo raar!! Zij zit ook telkens maar te wachten en te wachten en als ze dan 2 weken overtijd is en nog positief test dan maken ze even een echo.... Idioot! Follikelmetingen zijn zwaar vind ik, om de dag naar het ziekenhuis enzo.. Maar je weet tenminste waar je aan toe bent!!
wow tante dat ziet er schattig uit!!!!!haha ja ik weet het niet dan met die clomid ik begreep dat er alleen een snellere eigroei was maar goed... zoals ik al zei bij mij is ie dan ook niet aangeslagen....
ja ik hoef maar 1 keer op fm op cd 13 of 14 is er dan niks te zien 5 dagen later weer.. dat is in het ziekenhuis niet zo nee daar ga je om de dag of om de 2 dagen...klopt
Ja een snellere eigroei maakt je cyclus meteen korter, hoe eerder je ei begint te groeien hoe eerder hij springt en hoe eerder je NOD is. Nou meiden ik ga nu snel mn bedje opzoeken, ben doodmoe!! Debby nogmaals een dikke knuffel!!
Ja toen er bij mij niets te zien was zat er ook wel langer tussen. Maar bij de eerste en 2e ronde moest ik om de dag omdat er toen een kleine groei te zien was maar die was weer gekrompen uiteindelijk, lekker handig haha. Nu de laatste keer was er op CD18 geloof ik nog niets te zien en moest ik op CD25 ofzo voor de laatste keer komen en toen was er ineens wel wat te zien. Maar bij de vorige rondes was mijn cyclus toen allang afgebroken. Want dan duurt je cyclus te lang. Ze streven naar een regelmatige cyclus met clomid van tussen de 28 en de 35 dagen vertelde mijn gyn toen. Haha ga nu echt naar bed!! Kom hier niet weg! Haha
ik moet heel even wat in huis gaan doen meid... ik kom strax wel weer xxxxxxxcindy en een hele dikke vette knuffel voor iedereen die het even niet meer ziet zitten...... xxxxxxxx xxxxx xxx x
Was even mijn beste vriendin aan het bellen, zij gaat het PGD/IVF-traject in en begrijpt hoe ik me voelde. Ze bood even een luisterend oor. Het gaat redelijk, ben gewoon zwaar teleurgesteld. Dit had ik niet verwacht, zeker omdat ik van Ryan spontaan zwanger ben geworden. Dus ik dacht dat dit gewoon een laatste duwtje zou zijn en dat ik dan een regelmatige cyclus zou krijgen. Dus deze tegenslag had ik echt niet verwacht, hoe naief ook. Kijk, dat ik niet direct zwanger zou zijn, daar had ik ook niet op gerekend. Maar geen eisprong, nee daar had ik geen rekening mee gehouden .
@ Kwaaltjes voor nod: Achteraf had ik wel al kwaaltjes voor mijn NOD zoals veel honger hebben en misselijkheid die af en toe kwam opzetten. Ik zocht er niets achter toen, want ik had wel vaker dingetjes en zag het altijd als aankomende ongie teken. Maar dit bleef, dus kwam toch echt van de zwangerschap . @ Zethu, heerlijk zo'n dagje uit met die meiden! Klinkt heel gezellig allemaal. @ Suus, Jaa je hebt gebeld geweldig! Succes morgen! En als ze over die kleine 2 kilo gaan zeuren dan gewoon voor jezelf opkomen!! @ Tante Mars, hopend op alleen maar meer geluk de 23ste gewoon weer goed nieuws en een kloppend hartje dan waarschijnlijk!! En je mag 1 dag voor mij haha àlweer voor mij wachten is zo moeilijk . @ Cindy, en nu niet meer testen . @ Debby, jeetje wat een klote zooi.. Ik baal dan altijd zo als ik dat hier lees hé . Ik hoop dat je straks FMen gaat krijgen. Op welke CD zit je nu eigenlijk?
hey meiden, hier vanmiddag alles even doorgesproken met mijn manager die was helemaal blij voor ons dat we nu eindelijk mogen beginnen. hij gaat morgenvroeg duimen voor me. haha. kwam ik thuis ging ik mezelf even verschonen was de tampon weer bijna leeg. ik snap er toch zo niks van he. het ene moment zijn ze niet aan te slepen en een paar uur later is er weer bijna niks. nu heb ik dat altijd wel dat ik overdag meer heb dan in de aaf maar toch. we wachten morgen de echo maar af. ohnee debby. en wat gaat er nu gebeuren?? liefs suus
ooh debby das nog wel vroeg hoor!!! gaan ze nog afwachten of je cyclus afbreken? het kan echt nog wel.. ik dacht je zit echt al op dag 30 ofzo! maar het zou toch wel echt makkelijker zijn als je follikel metingen kreeg.. dan wist je het tenminste! Maar nu op CD24.. wie weet groeit er wel wat, want dat kunnen ze niet zien aan het progesteron gehalte toch? suus leuk dat je baas zo blij was! en t ene moment veel en andere moment weinig ongesteld is voglens mij normaal toch? ik had het ook altijd in ieder geval!
Ik weet niet wat ze gaan doen, donderdagochtend belt de gyn en dat weet ik meer. Misschien dat ze dan alsnog een echo wil doen om te kijken of er uberhaupt iets groeit. Ik ga in ieder geval vragen als ik een nieuwe rond in moet met 100 mg, of ik dan wel fm's kan krijgen. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben!
@duchess: haha ja ik heb het gemerkt want net was het gewoon weer erg veel. zit mezelf gewoon nu een beetje onzeker te maken. erg he. liefs suus
oeioei over 12 uur dan zit ik in het ziekenhuis. ik hoop dat ik een beetje kan slapen. ben toch wel een beetje meer zenuwappig dan dat ik dacht. het komt nu ook zo dichtbij allemaal. liefs suus
Good murning ladies. Wat hebben jullie gisteren veel gekletst zeg! Ik heb goed nieuws! Donderdag mag ik op sollicitatiegesprek!!!!!!Duimen jullie dan om 13.00 voor me? Enne Marszi: Super echo!!!! Suusje: heel veel succes straks! En wat lief dat je mannetje iedere dag naar huis komt en je niet alleen wil laten zijn.
hey meiden, zethu: ik ga heeeeeel hard duimen voor je!! waar ga je solliciteren en voor wat?? hier is het bijna zover. heb echt zoiets van: WWWHHHHAAAAAAAAAA. maarja. ik laat straks meteen wat horen. liefs suus