Wat goed Zethu!!! Heel veel succes! Ga zeker voor je duimen. En Suus, jij heel veel succes vandaag!!! Ik denk aan je!!
@ Suus: research assistent op de universiteit Maastricht. Heb soortgelijk werk in het verleden ook in het AZM gedaan. En ik vond het superwerk! Het zijn 20 uurtjes, dus heerlijk om mee te beginnen.
zethu: oo dat zou wel super zijn als je dat kunt gaan doen. is idd leuk om mee te beginnen. duchess: thanx meid. nou ik ga even wat eten voor zover dat kan en dan moet ik gan "stuiter stuiter stuiter" tot straks liefs suus
@suusje sorry meid dat ik zo laat ben maar heeeeeelll veeeel succes gewensttttt.....zet hem op ... @all nou ik was al om 5 uur wakker kon niet meer slapen,en gisteravond heb ik me toch flinke steken in me buik gehad op 1 plaatsje was heel raar..enheb echt last van mijn rug,en dat heb ik nooit haha het komt steeds dichterbij... neeeee mp ik test niet meer hahahaha... ik laat het wel op me af komen...ziet er allemaal goed uit dus verwacht eigenlijk niks anders meer haha... xxxxxx xxxx cindy
@zethu succes bij je sollicitatie,,,zal vast en zeker jou baantje worden meid!!!!! je hebt het inieder geval verdient...
Ik voel me echt belabberd dus lig op de bank met een dekentje maar kom steeds ff snel spieken of Suus al langsgeweest is! Nog niet dus helaas...
ben echt zo teleurgesteld................................................................................................................................dat ik zo lang moest wachten bij de apotheek...hihi. ga ff lijst opzoeken en dan vertel ik alles.
Met tummetje gaat het goed hoor Nu al twee dagen wat minder last van kwaaltjes, maakt me wel onzeker hoor.. Maar goed, niemand die er wat aan kan doen, ik zeker niet.. dus het is gewoon afwachten Liefst kruip ik die 3 maanden in mn bed ofzo.. mja.. dat kan ook weer niet he Hoe issie met jou? Nog een paar daagjes he.. spannend!
Afspraken: Yvy30: 14/09 echo suusje23: 15/09 uitgangsecho om 9.45 en dan hopen dat we mogen starten!!! suusje23: 21/09 FM in het radboud om 10.40 Anja89: Eerste dag ongi bellen voor afspraak HSG tussen CD 8 en 12 Suzie79: 23/09 echo NOD: Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken. suusje23: weet ik alweer niet. babyhope:gyn zegt 22 sept,ik zeg 19 sept.. Zwanger!!! Duchess, 19 april 2010 uitgerekend! MyPrecious, 10 mei 2010 uitgerekend! Tante Mars, 13 mei 2010 uitgerekend! Tummetje, 20 mei 2010 uitgerekend! Afspraken: Tante Mars: 14/09 1e echo. Duchess: 17/09 1e afspraak verloskundige. MyPrecious: 24/09 1e echo. Tummetje: 07/10 eerste controle en echo Geboren!: Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc. Verjaardagen: Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar. Suzie79, 21 januari, wordt 31 jaar Anja89, 6 maart, wordt 21 jaar. Debby, 8 maart, wordt 34 jaar. Duchess, 24 augustus, wordt 23 jaar. Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar. Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar. Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar. Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar. Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar.
Wat een dag wat een dag. het regent hier maar voor ons schijnt de zon!! had een goede echo geen cystes enzo en het zag er allemaal rustig uit. wel pcos beeld maar dat wisten we al. heb gelijk een recept meegekregen voor clomid 50 en die mag ik vanaf vandaag gaan slikken. maandag moet ik terug voor een FM. ben weet helemaal stuiter ervan!! liefs suus
ja ik ben zenuwachtig haha ik probeer me echt in te houden,want merk een paar dingen die wel anders zijn hoor maar ga me niet zo druk over maken,en al helemaal niet happy liggen maken.. ik heb wel elke keer die ongi krampen en kleine steekjes meer honger en moe en als ik lig kan ik niet meer slapen..lage rugpijn en een soort gevoel van spierpijn links onderbuik,waar mijn ei zat dus eigenlijk wel goede hoop maar kan ook ongitekenen zijn,ja we zien wel hahaha.. maar wil het hier wel neerzetten mischien herkennen jullie het een en ander