hihi...zethu, denk dat het idd hetzelfde is...weet niet hoe het precies genoemd word. Maar in de papieren stond helpdesk...dusseuh... Hoe gaat het werken nu? en ik las dat het wandelen goed gaat! toppie volhouden hoor want 1,3 kilo eraf is echt super goed! Groetjes, Miranda
@ willemijn: Klopt we hebben het niet voor het zeggen, anders was ik allang zwanger geweest en had ik deze mallemolen niet hoeven doorlopen. Maar ja, het hoort er nu eenmaal bij he. Op zo'n moment wordt je getest hoe graag dat je wil vind ik. @ miranda: Mijn ervaring is dat het allemaal hetzelfde is. Ik heb hiervoor op een helpdesk gezeten. Het enige verschil is dat ik toen geen computers kon overnemen en nu wel. Zolang er maar een netwerkverbinding is wil dat zeggen. Werken gaat trouwens ook goed Ik heb gisteren geprobeerd om 2 uur te werken van thuis uit. Maar omdat ik maar 1 pauze ipv 2 genomen heb had ik behoorlijke hoofdpijn. En ik wil niet hoeven te wandelen om van de hoofdpijn af te komen, maar ik wandelen om het wandelen. Morgen probeer ik weer 2 uur, maar dan wel met 2 pauzes.
@ Suus, dikke knuffel! Huil maar goed uit bij je mannetje, steun kun je wel gebruiken nu. @ Willemijn, succes morgen . @ Zethu, neem je rust hé, morgen 2 pauzes nemen moet van mij hihi . Meiden.. Ik heb steeds een blaasontsteking gevoel en ik heb geen idee wat het kan zijn. Het is zo'n branderig gevoel, maar niet met plassen. Het is er soms en vaak is het weg. Het is geen blaasontsteking.. Straks is er iets goed mis? Wat zou dit kunnen zijn? Zou ik dit tegen de gyn moeten zeggen? Want dit ben ik dus vorige x vergeten te zeggen..
hey willemijn...pff solly heb over jouw berichtje heen gekeken denk ik hihi..spannend hoor provera morgen gaan nemen...en dan op naar een nieuwe ronde toch? Hopelijk word je gewoon heel snel zwanger meis, toen bij mij de dosis goed werkte was het binnen 3 maanden gedaan hoor! dus wie weet, mijn duimen werken overuren voor iedereen! ((KNUFF))
Hmm MyPrecious, mag ik vragen waar je brand? Misschien heb je een schimmelinfectie...dat kan ook branden...zou het toch even tegen je gynae zeggen hoor kan die een uitstrijkje maken en een antibioticum voorschijven indien het zo is....want je mag dan niet zwanger raken geloof ik...... Hopelijk word het snel beter. Groetjes, Miranda
Ja het voelt eigenlijk net zoals met blaasontsteking wanneer je net geplast hebt, dan brand het nog na weet je wel? Alleen voel ik dit heel licht het doet ook geen pijn. Normaal als ik blaasontsteking heb dan weet ik niet waar ik het zoeken moet.. Ik had mijn urine heen gebracht paar maanden terug toen ik er ook last van had en ze zag er wel bloed in en eiwit dus ze dacht dat het blaasontsteking was.. Maar het was toen hetzelfde als nu. Ik had toen alleen steeds spotting dus dat bloed kon daar ook van komen. Maar als je een infectie hebt houdt het dan aan? Want ik heb er nu bijv. geen last van.. Het komt af en toe. Ik moet toegeven dat ik de laatste weken niet goed drinken dus ik weet ook niet of het daardoor komt? Oh en waar, het is volgens mij bij de blaas. Of eronder.
@ mp: Hoelang heb je die klachten al? Anders mss verstandig om ff naar de HA te gaan? en ja hoor, ik heb 2 uur gewerkt met 2! pauzes. Dit ging wel goed. Dus volgende week op kantoor ook 2 uur met 2 pauzes.
hey meiden, hoe is het hier? MP: ik zou toch maar even bellen naar de HA hoor. je weet maar nooit. misschien toch iets van een infectie ofzo. @All: ik voel me al weer een beetje beter. gister lekker bij mannetje uit zitten huilen. en hij kan zich dan zo kwaad maken op mn collega's en de manager. gewoon omdat hij ziet wat het allemaal met me doet. vanmiddag ga ik een cadeautje kopen voor alle kids. ik heb toch zoiets van: de kids kunnen er niks aan doen dat dit nu gebeurd en ik wil toch wat achterlaten voor ze. voor mn collega's en manager koop ik niks. nog geen doosje merci of wat dan ook. heb het helemaal met ze gehad. :x :x
@ suusje: Hier is het rustig. Dadelijk even ontspanningsoefeningen en daarna wandelen. Al hebben we een beetje vervelend nieuws gehad. De vriend van mijn schoonzus is gisteren na een zoveelste ruzie tussen die twee vertrokken. Niemand weet waar hij is. Zelfs zijn ouders niet. Al lagen de verstandshoudingen naar hem niet zo heel goed. (mijn schoonmoeder, schoonvader en vriend kunnen hem wel schieten, helemaal na dit) Wel fijn dat het met jou weer iets beter gaat. Wat een huilbui toch voor invloed kan hebben he! Enne, ik geef je groot gelijk met die collega's hoor.
jeetje. dat ie zo dan ineens weg is en niks laat horen. ik zou me dan echt superongerust gaan maken eigenlijk denk ik. en hoe is het met je schoonzusje?
hey lieve meiden! @suusje, wat een rot situatie om zo iets te moeten afsluiten!zet hem op! @zethu, jeetje wat een gedoe joh met je schoonzusje, hopen is haar vriend weer snel gevonden! @all, nou ik heb de telefonische afspraak gehad, alleen was ze me vergeten te bellen, erg fijn! maar de bloeduitslagen waren niet echt afwijkend allemaal,dus dat is mooi! morgen word ik in het gynaecologenteam besproken en dan word mijn koers uitgezet. ik vind het wel heel lang duren allemaal, mijn geduld wordt op de proef gezet. Maar hopelijk voor een goed doel! Maar fijn dat er nu iets gedaan word, kan niet wachten om te beginnen met de provera en dan de clomid.. zo..nu even lekker buiten zitten met dit prachtige weer..hmm liefs
oh ja.. vergeten @MP, als ik jou was zou ik er toch wat aan doen, ik ben verpleegkundige en wat op de urologie afdeling veel wordt gedronken om blaasonsteking tegen te gaan, is cranberry sap, is niet het aller lekkerst,maar als je in 1 dag een fles drinkt ben je er weer vanaf! sterkte ermee!
We vermoeden dat die vent een ander heeft. Hij heeft al eens eerder iemand met kleine kindjes laten zitten om er met een ander (in dit geval mijn schoonzus) vandoor te gaan. Afgelopen vrijdag hadden we het er ook al bij mijn schoonmoeder over dat wij dit nog zagen gebeuren. Mijn schoonzus heeft amper geslapen. Ik heb vanmorgen wel heel lang met haar op msn zitten praten. Ze weet hoe we over hem denken. Haar kennende heeft ze heel veel zitten huilen. Maar aan de andere kant is het wel beter. Al zit ze nu met een torenhoge schuld door hem. @ willemijn: wat fijn dat de bloeduitslagen er goed uit zagen! En dat geduld. Helaas heb je het enorm nodig als je de mmm in gaat. Al heb je daarvoor al heel veel geduld moeten uitoefenen omdat je maar niet ongesteld/zwanger raakt. Trouwens cranberrysap drink ik ook vaker. Beetje zuur, maar vind het niet echt smerig
@myprecious. Is er geen kans dat je zwanger bent? Ik had 9 dagen na mn bewuste ei ook dat gevoel van odneren. Steekjes, drukkend heel lag achter mn schaambeen.
hey meiden, het is vanmiddag erg rustig gebleven hier. ik heb vanmiddag voor het kinderdagverblijf houten muziekinstrumentjes gekocht als afscheidscadeau. en voor de kids lekkere rozijntjes. daar is niemand allergisch voor en dan hebben ze allemaal hetzelfde. ook heb ik vanmiddag mijn contract getekend voor het callcenterwerk. maandag ga ik beginnen. ben benieuwd. we hebben ook nog een spaarpot gekocht voor geld in te doen voor de trouwerij. kleingeld enzo. en ik heb er gelijk al een hoop ingegooid. er kan wel wat in maar je kunt er niks uithalen. haha. alleen met een blikopener. het gemeentehuis en de kerk staan al vast. en dan duurt het gewoon nog 2,5 jaar voordat de grote dag aanbreekt. zooooooow lang. *zucht* zijn jullie eigenlijk getrouwd? grtz suus
leuk zeg dat houten speelgoed. ik koop dat regelmatig voor de oudste van mijn zus. Hij weet zich daar eindeloos mee te amuseren. Mijn mannetje en ik zijn niet getrouwd. Hij zegt dat als hij trouwt dat hij het goed doet en dat kost geld. Geld die we momenteel liever aan andere dingen uitgeven. @ mijn schoonzus: Haar vent schijnt bij een tante van hem te zitten. Weet alleen niet of ik dat moet geloven.
hey meiden ff snel berichtje en dan mijn bed weer in...ben me flink ziek geworden vannacht zeg... had gedroomd dat er een bij in mijn oor was gevlogen en had gestoken daar...en toen ik aan mijn oorschelp trok dat hij eruit vloog..werd wakker met verschrikelijke oorpijn..oorontsteking! en een heftige ook...zomaar uit het niets! Dus afspraak van fysio voor de kleine afgezegd en ook geen contract ondertekend...nu aankomende woensdag! Ik leef met jullie mee hoor en geef jullie allemaal een dikke knuffel! Groetjes, Miranda
ah nee miranda........suus stuurt een digitaal beterschapsbloemetje namens de PCO-girls naar de zieke miranda.....