Ja vind het ook erg gezellig zo!!! Heb vanochtend allerlei knutseldingetjes gehaald dacht ik ga me weer vervelen vandaag, maar daar is nog geen sprake van!
hahaha lang leve pco deel 2 hahaha... hey duchess ik kan nu wel testen maar stel dat ik hetzelfde heb als mijn moeder.. zij heeft de eerste 3 maanden dag in dag uit naar de dokter gefiets voor te testen en die zeiden steeds niet zwanger maar uiteindelijk het resultaat zit nu tegen je te typen hahahaha... ik moet mezelf gewoon dwingen niet te testen hahahahahaha
Ahh Cin, dat zal jou niet overkomen Zodra de testen nega blijven en je ongi blijft weg, dan maakt de arts toch wel een echo bij je
En die testdrang.. had ik al 4 dagen voor NOD (licht posi), en die is nu nog niet over hoor.. wil nog steeds iedere dag kijken.. maar heb geen testen meer gehaald..
Cin kans is klein hoor dat je hetzelfde hebt! Mijn zus heeft nooit een posi test gehad, zag bij 3mnd zwangerschap op de echo dat ze zwanger was!! Ik was dus ook altijd bang dat ik het ook zou hebben (daarom geloofde ik het ziekenhuis nooit met zijn bloedwaardes whaha) maar ik heb dat niet. Gyn vertelde mij dat de kans heel klein is dat ik dat ook heb, dat is echt per persoon verschillend en vaak niet erfelijk! Maar het kán wel... Maar nu weet je zeker dat je een eisprong gehad hebt dus stel dat je straks 2 weken overtijd bent ofzo.. Dan weet je eigenlijk toch genoeg!! Enne als ik jou was had ik allang getest whaha, zeker als je nog 8 testen hebt liggen!!!
jaja dat was de eerste ronde ook,toen was i 3 dagen over tijd heb ik meteen gebeld kon die dag nog komen de gyn maakt een echo..ik ga naar huis en wat ben ik ongi!!!!hihi
Oh en Tum, heb alleen ff snel wat kinderdingen bij de bart smit gehaald whaha! Bezigheidstherapie. Ik word aardig depri als ik de hele dag niks doe en aangezien ik echt niet wil schoonmaken en dergelijke... dan maar zoiets.
ja duchess je mag wel zeggen dat ik moet testen hahahaha maar ik doe het nog niet,hoe graag ik wil hahaha leuk spannend he dames!!!
Yep heel spannend!! Ik kan er bij anderen nog slechter tegen als bij mezelf... whaha. Ik kon netjes wachten tot 3 dagen overtijd maar bij anderen vind ik dat ze meteen moeten testen. Ben ook zo benieuwd en hoop het zo!! Het gaat nu zo goed hier!
@duchess; ohhh oke.. dacht dat je misschien een hobby had ofzo haha @cindy; spannend!!! hihi slopend he
aan de ene kant ja aan de andere kant ik ben zo bang voor nega test haha.. het is dat ik nog geen nachtmerries van heb gehad maar anders hihi
Nee tum ik wil heel graag een hobby maar heb geen idee wat! Haha. Dus als iemand nog een goed idee heeft. En Cin de rest (waaronder jij!!!) komt er vast heel snel achteraan!!!
Hmm.. is heel persoonlijk hoor.. ben je een beetje creatief aangelegd? Iets van schilderen, kaarten maken, modelbouw
Ja ik houd er wel van allemaal. Maar vind het heel moeilijk om hetgene te vinden wat ik echt leuk vind. Bij mijn ziekenhuisopname deed ik heel veel creatiefs en dat maakt het voor mij op dit moment moeilijker om diezelfde dingen te doen. Ik had toen heel veel schilderspullen en maakte echt schilderijen op doek, maakte sieraden, collages, kaarten... Dit zijn dus allemaal dingen waar ik niet aan wil beginnen. Klinkt misschien stom maarja. Tekenen vind ik wel erg leuk maar ik ga me vaak snel vervelen. Misschien dat ik donderdag of vrijdag eens met vriendlief naar de hobbywinkel hier in de stad ga. Daar hebben ze zoveel dingen om te doen. Maar dan kan ik weer niet kiezen haha.
Pfff ga ik naar boven om een jasje aan te trekken en mn telefoon te pakken..kom ik beneden zonder telefoon.. En zo gaat het al een paar dagen.. dacht dat vergeetachtigheid pas later in de zwangerschap kwam
Haha ken het Tummetje. Soms sta ik in de keuken of slaapkamer en weet ik niet meer wat ik er nu ging doen. En vergeet ook vaak dingen mee te nemen ofzo. Volgens mij echt een typisch verschijnsel van het begin juist!!