Zo.. maar even een dikkere trui aan gedaan.. blegh.. Kerst vind ik altijd wel leuk hoor, huis versieren enzo, heb verder niet echt plannen.. waarschijnlijk gaan we op vakantie
ja ik heb wel veel ja tot de box toe haha.. en de baby kamer kunnen we als het goed is volgende week ophalen haha maar die gaat naar zolder eerst.. is gekkenwerk ik weet het maar toen we bij de kliniek waren geweest stapten we in de auto en gaf mijn moeder ons een tas met kleertjes en flesjes en zei nu kan het gaan beginnen.. nu is ze in griekenland op vakantie en gegarandeert dat ze met kleertjes terugkomt haha
@ babyhope: ik ben 100% nederlands. Alleen mijn nickname is Zulu. Toegewezen gekregen toen ik 4,5 jaar geleden daar vrijwilligerswerk deed. @ duchess: mijn hyves is zethu.hyves.nl (hoe origineel) je hebt iig een uitnodiging. Ik heb trouwens megaveel foto's erop staan. Zo en nu ga ik echt een poging doen om te gaan sporten
Heb je geaccepteerd op hyves Zethu, leuk!! Een vriend van ons woont trouwens ook in Sittard. Zoo Cindy haha wij hebben echt nog niets. Ja nu wat kadotjes maar daarvoor nog helemaal niets hoor! Ik heb dat expres niet gedaan omdat ik daar altijd een beetje verdrietig van werd. Met de 13e week wil ik lekker gaan shoppen! Babykamer wil ik graag die van mijn zus hebben... Die had echt een supermooie kamer. Alleen de kledingkast heeft ze nog in gebruik dus die moet ik ff eentje bijkopen.
Ohh sinds mn moeder het weet... moet haar soms wel een halt toe roepen hoor.. anders blijft ze kopen haha @duchie; ehm.. weten we ng niet haha, londen, parijs.. ligt eraan waar we zin in hebben.. misschien blijven we dit jaar wel thuis hoor.. geen idee
Haha mijn mams heeft nog helemaal niets gekocht voor de beeb. Maar ik wil nu ook nog niet van alles al krijgen... De kans dat het nog misgaat bestaad nog steeds. En ik wil toch het meeste gaan kopen als ik weet of het een jongen of een meisje is. Oeh Londen, leuk!!! Helaas mag mijn vriend daar niet naartoe, zou zo graag eens een weekendje naar Londen willen!
Vriendlief weer thuis? Ohh dan kun je best nu een test doen. (haha sorry hoor wacht maar mooi nog 3 daagjes!! ) Ik duik zo mn bedje in! Ben ondertussen aan het knutselen als deze af is dan ga ik.
Haha die cindy.. snel wat in huis gaan doen haha Heb het rijk nog voor mezelf, voor zolang het duurt.. moet zo werken.. blegh
Oeps ik ben de hond helemaal vergeten! Ze ligt ook al zo lief stil in dr mandje de hele tijd.... Zou zo naar bed gaan zonder te wandelen. Ga dat dus nu maar ff doen en dan naar bed, haha. Fijn baasje heeft mijn hond.
Even illegaal vanaf het werk: Heel vreemd...ik lijk ongesteld te worden, hoe kan dat nou? Eerst maar kijken of het door gaat zetten, maar had net wel een beetje bloedverlies bij het afvegen.
He, wat raar zeg debby! Misschien een eisprong, of zelfs een innesteling? ongesteld lijkt me zowat onmogelijk zonder eisprong? maar weet daar het fijne niet van...
Las dat ik gemist werd . Liefffffff. Het gaat wel redelijk, alleen vanmiddag natuurlijk weer een vreemd gevoel door het bloedverlies. Geen idee wat het is en of het doorzet. Morgen belt de gyn en weten we meer, althans weten we wat we gaan doen, wij willen in ieder geval doorgaan! Verder hebben jullie lekker gekletst, moest behoorlijk bijlezen . Iedereen woont in het Zuiden . Ik woon in Noord-Holland, in Ursem, vlakbij Alkmaar en Hoorn. Ehm..ik heb ook hyves , dus wie me toe wil voegen, mag Debby Profile - hyves.nl
Ik dacht zelf ook aan een eisprong, maar geen idee of je daarbij bloedverlies kan hebben? Het is ook maar een klein beetje hoor, alleen bij het afvegen. Ik vraag het morgen in ieder geval even aan de gyn!
hey meiden, debby: als je een eisprong hebt dan kun je bloedverlies hebben. Dat heb ik namelijk weleens gehad en heb dat nagevraagd aan mijn gyn en die zei dat dat dan idd wel zo kon zijn. @all: hormonstertjes waar zijn jullie vraag ik me steeds af. heb niet echt ergens last van. dus ben nual bang dat de 50 mg niks doet omdat ik er zo bijna niks van merk. af en toe heb ik het wel ineens kei warm. zelfs vannacht af en toe de deken van me afgegooid. liefs suus
niemand hier?? achja. morgenvroeg ben ik er weer. ga nu ff lekker douchen en dan op de bank hangen. tot morgen. liefs suus
Debby volgens mij kun je idd bloedverlies hebben tijdens de eisprong. Heb het hier op t forum wel eens gelezen tenminste. Hoop echt voor je dat dat het is geweest!!! Suus, of je wel of geen bijwerkingen hebt zegt niets over de werking hoor!! Ik werd gek van de bijwerkingen en bij mij werkte de Clomid 50 en 100 mg dus niet en de 150mg echt maar minimaal eigenlijk.. Dus niet te druk maken!! Debby wat een geweldige foto hegb jij op je hyves staan, van je zoontjes kontje in jou buik haha! Echt geweldig. Vriendlief en ik hebben echt vol bewondering minimaal 5 minuten naar die foto zitten staren. Geweldig.. Kan niet wachten totdat ik ook wat ga voelen/zien.
Enne dat warme dat hoort helemaal bij de clomid Suus! Snachts idd bloedje heet! En overdag opvliegers! Komt helemaal goed meid!!
Wij hebben net trouwens de meisjesnaam vastgesteld! Haha! Zo leuk. Jongensnaam hebben we nu half... maar vind een jongensnaam heel erg moeilijk. Ik wil graag Turkse namen maar geen namen als Ali of Ahmet. En dat is nog best moeilijk... Maar de eerste naam heb ik waarschijnlijk wel, wil nl een dubbele naam. Zo gaan nu eten... fijn de ramadan. Tot strakjes..