ja ik nu eigenlijk ook wel haha.. doet me goed want ben me eigen ding een beetje vergeten gelukkig!!!
Ik ga even douchen, mijn man is thuis mocht de gyn bellen en ik moet vanmiddag onverwachts even werken.
Als de gyn heeft gebeld, laat ik jullie dat natuurlijk nog even weten voordat ik aan het werk ga!! Doei!
Nou Debby ik ben erg benieuwd wat je gyn gaat zeggen. En stel dat je een eisprong op CD22 gehad hebt, dan zou je dus een cyclus hebben van 36 dagen.. Niet heel lang maar ik denk dat ze dan wel overgaan naar 100mg (mijn gyn iig wel denk ik) Nouja ben erg benieuwd. Wij gaan nu richting de verloskundige, tot strakjes!!
@Duchess, succes en vooral veel plezier bij de vk!!! De gyn heeft gebeld. Ik heb aangegeven van het bloedverlies, maar daar zei ze weinig over. Ik moet wachten tot CD35, dan voor de zekerheid een zwangerschapstest doen en dan starten met Primolut. En dan weer op CD3 starten met Clomid, maar nu 100mg. Dus the story continues... Ik kon trouwens ook via het zkh een zw.test doen via urine, dat wordt dan vergoed. Maar ik doe het wel gewoon thuis, net zo makkelijk.
hey meiden, @debby. even nog afwachten dus. ga voor je duimen!! @all: hier alles okee. heb nog steeds wel rugpijn van mn ongi. en dat is echt niet gezellig. haha. verder gisteraaf nog wel wat warm gehad maar verder niet echt ofzo. maandag FM dat vind ik wel kei spannend!! liefs suus
Oh ja, ik had ook graag naar FM, maar dat doen ze bij ons alleen als de Clomid niet aanslaat, dan gaan ze daar wel mee starten. Dus voorlopig doe ik het met bloedtesten.
Heeey meiden! @duchie; succes bij de VK! @cindy; knuffel meis @debby; hmm.. nu weet je nog niks.. en weer afwachten
@Tummetje, ik zie het gek genoeg niet als "niks" weten. Heb het gevoel dat we nu gewoon de 2e stap gaan nemen en ben al lang blij dat het zo snel gaat. Gewoon huppakee, verder . Dus ik ben wel happy hiermee, voor zover je happy kunt zijn dan he .
Nee hoor, het kan mij ook niet snel genoeg gaan, maar ja, wij zijn nog met net begonnen. Kijk, het is niet zo dat wij al 1 jaar of langer, zoals sommigen van jullie, bezig zijn en nu pas de MMM ingaan. Wij gingen eigenlijk direct de MMM in, ik denk dat dat ook wel scheelt.
meiden ik ga er weer vandoor. moet werken tot 21 uur vanaaf. heb helemaal geeeeeeen zin. maarja. morgen maar een ochtendje en dan morgen in de middag kom ik weer ff buurten. niet teveel kletsen he haha. grapje...... liefs suus
Werkse Suus (wat voor werk doe je eigenlijk??)! Ik ga straks ook nog even een middagje werken en vanavond weer Zumba'en.
Suus werkte toch in een café, of ze hadden er een.. of was het nou een ander verhaal met een café... zo iets toch? haha