*zwaait naar iedereen, en deelt kusjes en knuffels uit* Zethu goeie sollicitatie..fijn! Ikke ook gisteren...ging wel...weet niet wat ik ervan moet denken. Helaas niet wat ik geleerd heb maar in de winkel...is eens anders en misschien wel makkeijlker met uren... Hoe het verder gaat..lees mijn topicje...weer een verspilde maand....door em eigen foutje.. Groetjes, Miranda
hallo dames hoe gaat het hier.... hier gaat het wel goed heb het heel erg koud,en voel me niet zo lekker... temperatuur gister 36.8 vandaag 36.9 gaat opzicht wel de goede kant op maar ik had echt nietmoeten testen gister,ik ben er zo verdrietig van geworden dat ik alle hoop voor deze maand ben verloren..is niet de bedoeling maar het gebeurt toch... knuffel voor iedereen hier..... xxxx cindy
@ duchess: Ja dat heb ik dus ook, hoor, zie of ruik ik iemand overgeven, dan krijg ik zelf ook braakneigingen. Echt irritant. Daarbij weet ik hoe slecht het is voor de slokdarm en voor je electrolietenbalans in je bloed, en wat daar dan weer de gevolgen van zijn. Maar ja, toen mijn maagklachten op z'n ergst waren stond ik tijdens het tandenpoetsen vaak boven de wasbak mijn ontbijt eruit te gooien. Dat heeft mij van mijn fobie afgeholpen. @ tummetje: je berichtje staat er hoor! @ cindy: en dat is nou precies de reden waarom ik nooit voor mijn NOD heb getest. Ik vind het toch wel jammer hoor. Maar deze klachten zouden toch nog kunnen komen van de pregnyl? @ miranda: ik lees je topic zo even.
Babyhope : Het valt me al een tijdje op dat je banner niet klopt vergeleken je onderschrift .. Dinsdag is het pas de 22e, dus er is nog hoop
overgeef fobie...hmm die was hier zo de deur uit week 5 van de zwangerschap......tot aan 1 uur voordat Alyssa geboren werd..... ieuwh....vermoed dat er iets beschadigd is want nu soms als ik idd iets ruik of mijn tanden poets sta ik nog te kokhalsen en soms overgeven...gaat echt ineens zooo makkelijk terwijl ik ervoor nooit zomaar over kon geven..moest echt enorm ziek zijn! Groetjes, Miranda
nee hoor me banner klopt wel maar de gyn zei 22 testen mischien dat ze een paar dagen extra wilde wachten... en zethu nee hoor de pregnyl is allang uit me lijf anders heb ik geen nega test gehad haha.... is vandaag 14 dagen geleden geloof ik.... xxx cindy
Ik moest vroeger ook enorm ziek zijn, of te veel gezopen hebben om te kunnen overgeven. Moet zeggen dat sinds ik de maagmedicatie neem ik het niet meer heb hoeven doen. Maar ja, als ik strax weer voor de kids kan gaan, moet ik ook weer met de maagmedicatie stoppen.
hey duchess goed dat het zo goed ging bij de verloskundige... heb je je dingetjes al geregeld??? komt goed meid!!!
Hey cindy haha jij ziet ook altijd meteen wie in het topic is en wie niet he. Helaas kom ik soms alleen even snel bijlezen. Heb sommige dingetjes geregeld.. niet alles. Iig een afspraak gemaakt voor de echo, 5 oktober! Dan ben ik precies 12 weken! Ben erg benieuwd... Verzekering en kraamzorg doe ik maandag samen met mijn moeder, even alles goed uitzoeken in de polis papieren want volgens mams staat daarin wel of een ziekenhuisbevalling vergoed wordt of niet. Maar ben vanochtend wel eventjes bezig geweest met wat dingen regelen, helaas is niet alles gelukt. Ik heb nog steeds een lege zwangerschapsverklaring voor het UWV die ze eigenlijk vandaag wilden hebben. Maarja...., de VK werkt niet vandaag en de huisarts kan hem niet invullen. Was er heel erg van in de stress maar probeer dat nu toch niet te doen... Er valt toch niets aan te doen en nu moet het dus maandag maar. Verder is het hier 1 grote teringzooi (vind ik he, als iemand anders hier zou komen zou die het waarschijnlijk een klein beetje rommelig vinden..whaha) en daar kan ik niet tegen. Maar ik heb al de hele dag last van maagzuur wat omhoog komt en het idee dat ik snelw eer alles eruit ga gooien. Zooo haha zo gaat het dus met mij. Enne Cindy geef niet op he! Geen bloed geeft moed.
haha stresskipje alles komt goed meid en uwv wacht maar lekker.. ja ik begin wel een beetje hoop weer te krijgen hoor heb het ijskoud en mijn temp is 36.9..verder is het net of ik een klein buikgriepje heb,enme lage rugpijn is er soms ook nog hoor,,er kan nog van alles gebeuren,wij hopen in ieder geval het goede.. net zaten we te playstattionen en ik kreeg echt het gevoel van nu wordt ik ongi ik naar wc niks aan de hand,nu heb ik dat gevoel nog maar is wel veel minder en mijn darmen borrelen haha ik weet het nog niet maar zodra ik het weet laat ik het jullie direct weten toch!!!!
Idd gewoon afwachten!! En als je morgen niet ongi bent gewoon overmorgen weer een testje doen ofzo. Of misschien toch de 22e aanhouden voor de zekerheid.. al vind ik dat wel vaag. Ik neem aan dat je met clomid toch ook een LF van 14 dagen had of niet?
uhmmm nee iets van 16 of 17 geloof ik... ik hoop het zo echt waar...ben met vlagen heel beroerd pfff anders is het een griepje
duchess als jij je beroerd voelt wat voel je dan? is het net een klein buikgriepje en een waag gevoel in je maag, ik moet de hele tijd opboeren,en dat misselijke gevoel hangt net op me maagstreek zeg maar...
Hoi meiden, we zijn terug. Hebben het heerlijk gehad, ik wilde niet naar huis! Hahaha. Ik heb nu 2x een cyclus gehad van 28 dagen en gister of vandaag zou ik dan weer een ei moeten krijgen. Stiekem was ik er dus weer een beetje mee bezig. Maar de kans dat mijn cyclus weer 28 dagen is, is heel klein. Dus we rekenen nergens op. Verder alleen maar vrijen wanneer wij zin hebben en niet omdat het MOET. Heerlijk! Geen ziekenhuis meer voor ons. Als het komt, komt het, anders niet. We hebben teveel op het spel gezet de laatste maanden. Duchess, ben je van turkse komaf? Heb ff gauw bijgelezen, maar jezus, zijn jullie de hele dag thuis hahaha, wat een geklets! Heb niet alles bijgelezen hoor. Las alleen dat Tante een goede echo had gehad, en mvm is langs geweest? Duchess gaat goed he Cindy, nega test gister? Je bent er misschien toch teveel mee bezig... bedoel ik niet lullig hoor! Maar je voelt misschien van alles wat je normaal gesproken niet eens zou opvallen (zo ging dat bij mij ook namelijk, ik zocht overal wat achter!). Ik hoop dat je morgen beter test. Suus begonnen met Clomid. Ik las dat je helemaal door het dolle bent en het 1e wat ik dacht was, blij dat ik er vanaf ben hahaha! Maar ik begrijp je zoooo goed!!! Want je hebt kansen! En misschien niet eens veel last van de bijwerkingen, ik hoop het voor je Hier dus in rustiger vaarwater gekomen. Vakantie was heerlijk, vanaf maandag weer aan het werk, ook aan dat huwelijk wat ik net voor mijn vakantie geschoten heb. Wil morgen ook de boeken van de andere 2 huwelijken bestellen, dan kan ik dat over een paar weken gaan afronden. Niet bezig dus met zwanger worden (oke, een beetje omdat ik misschien wel een ei zou hebben, maar ik geloof er niet meer in). Tussen manlief en mij gaat het weer de goede kant op. Eindelijk! We starten volgende week met Salsa dansen Lekker iets samen doen. Heb er zin in. Ook besloten om dus niet meer terug te gaan naar het ziekenhuis, we stoppen helemaal met de behandelingen en pillen. Als we zwanger raken, zijn we natuurlijk heel gelukkig. Maar krijgen we geen kindjes, dan zij het zo. Dan zal daar een reden voor zijn. Ik wil m'n relatie, m'n leven niet meer laten beinvloeden door ziekenhuizen, pillen, bijwerkingen en hormonen. De grens is gigantisch bereikt 4 weken geleden, dus het is nu prioriteiten stellen. Ik probeer jullie te blijven volgen hoor
Vlieg toch nog een prettige bijkomstigheid dat er heel veel dames met PCOS gewoon zwanger worden! Alles is mogelijk. Ben blij dat alles nu de goede kant op haat en dat alles weer rustig is, en lekker salsa dansen (ben zo stijf als een hark haha) dus voor mij niet weg gelegt. Indd mvm is langs geweest gister de eerste kan gevuld.. Zit over dag op school dus dan kan ik niet plassen gelukkig want het meurt als de ziekte bah.. Succes met het afronden van de reportages en lekker genieten van je mannetje
Gelukkig maar dat jullie me gemist hebben haha . Hier gaat alles goed! En nog maar 6 daagjes tot de echo ik vind het zoo spannend. @ Zethu, had je al een sollicitatie gesprek gehad of moet je nog? @ Miran, jeetje meid verplicht een maand wachten dus. @ Babyhope, spannende kwaaltjes . Duim voor je. @ Suus, slik je al Clomid? @ Vliegje, wat heftig dat jullie geen mmm meer willen. Ik ken ook een stel die hetzelfde denkt. En dan denk ik: TOE NOU TOE NOU... Maar ik snap ook hoe zwaar het is. Ik hoop echt dat het op de natuurlijke manier bij jullie gaat lukken, echt waar!! @ All. Knuffellll