PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey mars,

hoe is het met jou?

grtz suus

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Aant wachten op me eitje, voel me eindelijk niet meer zo opgef*ckt door die clomid liep echt de spuigaten uit.

Hoe is het met jou >?

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!

Was het hele topic kwijt :oops: Ik maar zoeken.. heb hem gevonden hoor..
    Nu weten jullie waarom ik hier niet meer was haha :oops:

Mijn schoonzusje heeft vorig jaar een miskraam gehad met 7 weken, en ze heeft om de haverklap een blaasontsteking. Ze heeft ook cranberry gedronken, en ze denkt nu dat de MK komt van de cranberry? Kan dat? :(

@ tante mars; sloeg de clomid gelijk al aan bij jou? Ik moet volgende week voor een FM, maar weet echt niet hoe of wat hoor ;)

@ Miranda; beterschap!

@ MP; hoe gaat ie bij jou meis?

@ hier; nu op de 3de dag clomid.. had alleen de eerste dag wat rare bijwerkingen, snel warm en dan moest iedereen uit mn buurt blijven.. vriendjelief gooit het op opvliegers :) Nu nergens meer last van..

Ik had altijd een lichte pijn in mn eierstokken.. (volgens de gyn waren dat de blaasjes in mn eierstok) en nu sinds 3 dagen heb ik dat niet meer.. kan dat van de clomid komen?

4. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tummetje: Op cranberry pillen wordt wel geschreven dat je ze alleen in overleg met een arst mag nemen, maar cranberrysap niet. Lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Trouwens ik heb ook altijd buikpijn op de plek waar volgens mij mijn eierstokken moeten zitten. Op de dag dat ik ongesteld wordt is die pijn meestal weg.
    Ik merk dat die pijn vandaag weer is komen opzetten.

Wat fijn trouwens dat je zo weinig last van de clomid hebt.

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

cranberry sap, dit haal je gewoon in de supermarkt?

@ Zethu, wat een verhaal zeg met je schoonzusje. Bah ik snap zulke mannen ook echt niet hoor.

@ Poohbear, nee die kans is er niet omdat ik geen eisprong heb.. Plus ik temperatuur en heb een echo gehad in februari.

@ Suusje, goed idee om zo te gaan sparen. Ik heb een envelloppe en ik doe er ook geregeld 5 of 10 euro in. En ik zit na 8 maand al bijna op 1000 :D hihi. Wij zijn niet getrouwd, me vriend wilt wel maar ik wil nog niet trouwen.
    En wat heb je leuk speelgoed gekocht trouwens voor de kids daar.

@ Miranda, oh nee jeetje. Beterschap hoor, lijkt me echt verschrikkelijk oorontsteking. Ik kan er al niet tegen wanneer mijn oor dicht zit.

@ Tummetje, ookal aan de clomid? Spannend hoor!
    Ook voor Mars, hopelijk is dit jullie lucky ronde met clomid!

Ik zit nu op CD14. Waterige afscheiding. 2 dagen geleden zat mijn bmm heel laag en nu zit ie in het midden. Mijn bmm heeft nog nooit laag gestaan zolang ik het soms check. Ik temperatuur nog steeds en tot nu toe nog niks. Ben benieuwd of er uit mezelf een eitje gaat komen of dat het weer zo is als voor de primolut. Was het maar april. Word gek van het wachten.

6. MyPrecious

AFSPRAKEN:
    MyPrecious: 27 maart bloedprikken.
    Tante Mars: 30 maart bloedprikken(progestron)
    Miranda (Mgwc): Eind maart naar HA voor doorverwijzing Gynaecoloog.
    Zethu: 7 april 2e afspraak Fertiliteitsarts, uitslagen bloed en zwemmers om 9.30u.
    MyPrecious: 8 april Gynaecoloog, uitslagen bloed en zwemmers.
    Suusje23: 5 augustus 13.30 2e afspraak Gynaecoloog

NOD:
    Duchess: 21/03/2009
    Zethu: 26/03/2009
    Myprecious: 04/04/2009
    Miranda (Mgwc): 08/04/2009

NOD afwachten:
    Suusje23: Laatste cyclus ... dagen

MEDICIJNEN:
    willemijnp: op 19 maart starten met provera daarna clomid

ZWANGER:

G E B O R E N :
    Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc)

JARIG:
    Willemijnp - 9/5/1986 - wordt 23 jaar
    Tante Mars - 9/8/1987 - wordt 22 jaar
    Duchess - 24/08/1987 - wordt 22 jaar
    Zethu - 31/08/1976 - wordt 33 jaar
    Suusje23 - 09/10/1984 - wordt 25 jaar
    Miranda (Mgwc) - 08/11/1980 - wordt 29 jaar

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    AFSPRAKEN:
    tummetje: 25 maart; eerste fm + uitslag bloed en zaad
    MyPrecious: 27 maart bloedprikken.
    Tante Mars: 30 maart bloedprikken(progestron)
    Miranda (Mgwc): Eind maart naar HA voor doorverwijzing Gynaecoloog.
    Zethu: 7 april 2e afspraak Fertiliteitsarts, uitslagen bloed en zwemmers om 9.30u.
    MyPrecious: 8 april Gynaecoloog, uitslagen bloed en zwemmers.
    Suusje23: 5 augustus 13.30 2e afspraak Gynaecoloog

NOD:
    Duchess: 21/03/2009
    Zethu: 26/03/2009
    Myprecious: 04/04/2009
    Miranda (Mgwc): 08/04/2009

NOD afwachten:
    Suusje23: Laatste cyclus ... dagen

MEDICIJNEN:
    willemijnp: op 19 maart starten met provera daarna clomid

ZWANGER:

G E B O R E N :
    Alyssa - 24/03/2008 - eerste kindje van Miranda (Mgwc)

JARIG:
    Willemijnp - 9/5/1986 - wordt 23 jaar
    Tante Mars - 9/8/1987 - wordt 22 jaar
    Duchess - 24/08/1987 - wordt 22 jaar
    Zethu - 31/08/1976 - wordt 33 jaar
    Suusje23 - 09/10/1984 - wordt 25 jaar
    Miranda (Mgwc) - 08/11/1980 - wordt 29 jaar

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @ Zethu; ik vind het ook een sterk verhaal hoor, maar ze wil niet aan het feit dat het ook 'gewoon' fout is gegaan. Ze denkt dat alles wat ze die periode gedaan heeft (werkloos thuiszitten :) ) de mk veroorzaakt kan hebben :(

@ mp; volgens mij is het van roosvicee cranberry ofzo? heb het wel eens zien staan.. maar weet he niet zeker hoor

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    @ Tummetje, Ja is me eerste ronde slaat perfect aan zal op dag 13 of 14 me eisprong hebben. Is erg snel als ik hier zo de verhalen lees komt de eisprong pas rond dag 17.

Ben erg blij dat het zo goed aanslaat.
    Maar uhm :oops: Ben jij ook zo opvliegerig ?

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: ik snap hem vooral niet. Het schijnt dat hij vanavond naar haar komt om te praten. Ik hoop zo dat zij er niet intrapt!

@ tummetje: jou afspraak komt ook dichtbij he.
    Ik heb ook andere cranberrysap zien staan, ik zal strax met boodschappen doen eens kijken welk merk (op voorwaarde dat mijn vriend zijn loon dadelijk krijgt :(

11. MyPrecious

@ Tummetje, okey ik zal er eens naar gaan zoeken, dankje!

@ Zethu, bleh weg met die gast. Als je van iemand houdt dan ben je er blind voor, makkelijk in te trappen in zulke mensen door hun geliefden.. Maar hopelijk denkt je schoonzusje aan haar zelf..

Het valt mij op dat we nu (inclusief ik) 3 stellen hebben die bloed- en zaaduitslagen krijgen. Spannend hoor.
    Verwachten jullie dat het zaad goed is?
    Mijn vriend drinkt veel dus ik vind het wel spannend, die uitslag.

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    MP : Ons zaad was ook goed, mannetje was enorm bang voor de uitslag omdat hij sinds drie jaar enorm veel blowt voor de pijn die die heeft. Ernstig maag probleem. En zijn uitslag was perfect :D .

Hoop dat bij iedereen de zaadjes goed zijn.

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Mijn vriend drinkt niet vaak, maar als hij drinkt drinkt hij redelijk veel. Daarbij heeft hij in het verleden veel drugs gebruikt en hij eet niet al te gezond (lust niet veel)

Ik hoop dat onze mannetjes allemaal goed zaad hebben :D

Maar dat we allemaal binnenkort de uitslag krijgen komt waarschijnlijk ook omdat we allemaal rond het zelfde tijdstip in de MMM zijn begonnen. Deze testen doen ze altijd in het begin he.

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

hoe is het met jullie vandaag? ik hoop voor jullie dat al de uitslagen die jullie nog moeten krijgen net zo goed zijn als die van ons! :D ik ga er in ieder geval voor duimen! :p

hier vandaag afscheid gehad op het kinderdagverblijf. het ging goed. totdat er een mama heel erg moest huilen. ze vind het echt niet leuk dat ik zo aan de kant geschoven ben. ze vond dat ik het echt super deed met de kids. tja en toen moest ik dus ook huilen :( :cry: en toen ik dacht dat we alles hadden gehad kwam er aan het eind van de dag nog een mama en een papa(die had speciaal eerder vrij genomen om me te bedanken kei lief!)en die mama moest ook heel erg huilen. en het kindje (3 jaar) ook. en toen ik ook weer natuurlijk. ik voel me nu nog wel een beetje raar. maar dat komt wel goed. morgen lekker naar zandvoort!

gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

grtz suus

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het is altijd moeilijk om weg te gaan bij een baan die je leuk hebt gevonden. Heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Wel lief van die mensen hoor!

het weekend: morgen staat helemaal vol. Wachten tot mijn pakketje komt (wordt al voor de 4de keer aangeboden. Iedere keer zeggen ze dat ze tussen bepaalde tijd komen, komen ze iedere keer daarvoor al!) wandelen, als mijn mannetje zijn centen binnen heeft de rest van de boodschappen halen. Kijken voor een computer voor mijn moeder (is bijna jarig en we kopen met z'n 3tjes een tweedehands pc voor haar) Dan nog ff bij mijn schoonmoeder langs als we daar toch in de buurt zijn.
    Zondag hebben we niet zo veel op het programma. Alleen poetsen denk ik. En uiteraard wandelen.

16. bloem24

bloem24 Actief lid

13 mrt 2009
    365
    0
    16
    haarlem
    @MyPrecious
    Nou ik ga voor je duimen dat de zaadjes van je man goed zijn, het is toch weer spannend allemaal, wanneer krijg je de uitslag?

@Tante Mars
    Wat fijn dat de zaadjes van je man goed zijn, dat is al een hele zorg minder :D .

Ik heb vandaag me laatste clomid pil genomen. De vorige ronde had ik er niet zo'n last van, maar deze ronde ben ik zo opvliegerig en zooo emotioneel :cry: .
    Heeft hier iemand ervaring met de 2e ronde clomid 50mg? Zo ja, is de 2e keer ook weer aangeslagen bij jullie? Ik weet ook wel dat dat bij iedereen anders is, maar ben benieuwd ik lees zoveel verhalen waarbij de 1ste keer we aansloeg, maar de tweede keer niet meer.

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hoi Bloem, welkom.
    De enige die ervaring hierin kan hebben is Mgwc. De rest van ons zijn pas net in behandeling. of met de eerste ronce clomid bezig.

18. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ff snel een berichtje, wij gaan nu ff lekker naar zandvoort. ff uitwaaien. en het is kei mooi weer! morgen als we thuiskomen zal ik weer ff bijlezen en overal op reageren.

knuf en grtz suus

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Veel plezier in Zandvoort!

20. MyPrecious

@ Bloem, 8 april krijgen we de uitslag. Staat ook op de lijst hier :) . Spannend.
    Ik hoop dat de clomid bij jou gewoon aanslaat en met goed succes natuurlijk ;) !

@ Suusje, veel plezier in Zandvoort!
    Afscheid nemen is altijd moeilijk van een plek waar je het naar je zin hebt gehad. Niet leuk.

Zijn jullie ook meer moe sinds jullie gestopt zijn met de pil?
    Ik heb er zo'n verschrikkelijke last van.

Kort berichtje want moet er weer vandoor. Fijn weekend allemaal.

Deel Deze Pagina