PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het gaat met ups en downs. Aan de ene kant gelukkig dat we direct verder gaan en niet wachten tot ik ongesteld word (zoals de vorige keer 110 dagen). Aan de andere kant vind ik het allemaal erg zwaar en ik ben net begonnen :). Mijn moeder zei laatst dat een vriendin ook PCOS had en zij net bevallen is van een dochtertje en dat zi j"zaad had laten inspuiten". Zo van "die mogelijkheid hebben jullie ook nog". Maar wij hebben al besloten niet zo ver te willen gaan. Het klinkt allemaal makkelijker dan het is, maar uiteindelijk moet je wel de nodige operaties/kijkfoto's en weet ik veel wat nog meer ondergaan. Dat hebben wij er op dit moment niet voor over.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    het gekke is debby dat het alleen maar tegen de avond aan begint..
    overdag heb ik nergens last van..alleen moe ben ik dan..
    ik zoek het niet eens om af te wassen hahahaha..

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En dat vind ik wel eens moeilijk naar de buitenwereld toe, soms lijkt het alsof zij niet beseffen wat je allemaal door moet maken voordat je de volgende stap kunt nemen.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee debby ik denk dat ze iui bedoelde..
    dan spuiten ze het al door je baarmoederslijm zodat de zaadjes die weg al niet meer hoeven te nemen...ze wachten dan al op eggie,,
    meestal doen ze dat gewoon ook bij clomid hoor..
    dan hoef je niet gericht te klussen,toch!!!
    ik heb nu nog niet van het wordt me teveel,wij kijken echt bij elke ronde hoe of wat,maar heel eerlijk ik voel dit dan ook niet als een last aan mijn schouders,ik ben blij dat we zo denken anders was het voor ons mischien ook al verloren zaak geweest...

daarom zeg ik ook ik vind vliegje wel sterk in der schoenen staan...

xxxx

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hahaa was ik vergeten erbij te zetten, ze bedoelde inderdaad IUI. Maar die vriendin heeft wel een operatie gehad EN baarmoederfoto's en weet ik wat nog meer voordat ze die behandeling kreeg...

Maar goed, daarom begrijp ik Vliegje denk ik zo goed, want wij zijn ook behoorlijk stellig in wat we willen en wat niet. Maar misschien scheelt het ook omdat wij al een zoontje hebben, dat maakt het misschien toch makkelijker.

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    het is wel een moeilijke beslissing toch om te stoppen...
    ik vind het dan zoiets van heb ik dat mijn lichaam dan voor niks aangedaan..

ja snap je iedereen kijkt en denkt er anders over...

maar idd mensen weten niet wat je allemaal moet doen en wat er allemaal moet gebeuren voor je die beslissing neemt tot behandeling,dat alleenis al zwaar genoeg toch!!!..

mischien verander ik ook nog wel van mening,maar op dit moment gaan we er gewoon voor!!!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk niet dat je dan denkt dat je je lichaam dat voor niets hebt aangedaan, maar meer dat je lichaam het op dat moment niet kan en er dan even mee stopt en je lichaam rust gunt. Althans zo zou ik het zien ;). Bovendien ben ik ook de jongste niet meer en sowieso stoppen we als Ryan 4 is. Gewoon qua gevoel, dan is hij op een leeftijd dat ik het oke vind zo.

Ik heb nogal last van "schuldgevoelens" en als anderen dan zeggen van "ik zou doorgaan tot er geen mogelijkheden meer zijn ", dan voel ik me alsof ik zou falen door eerder te stoppen.

Maar super meis dat jullie gewoon doorgaan! Je bent nog jong en hopelijk heb je dinsdag een positieve test. Het is je zeker gegund!!!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dank je debby ik hoop het echt echt echt!!!!!

maar moet nu even snel naar de winkel meid is 1700 uur dicht tot zoooo...
    zo lui ben ik dat ik op het laatste moment ga hahahaha\

xxxxx cindy

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks meiden. En Debby, inderdaad, ik zou ook 'alles' doen toen we net startten. Maar nu besef ik dat ons eigen geluk en onze relatie toch echt belangrijker is ;)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Het is een moedige beslissing Vliegje en absoluut begrijpelijk. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het me niet voor kan stellen, maar ik moet zeggen dat ik ook echt wel een hele sterke relatie heb (doordat we al zoveel meegemaakt hebben) en onze relatie er niet onder heeft geleden. Als dat wel zo was geweest dan had ik er ook echt wel anders over gedacht, vandaar dat ik het absoluut begrijpelijk vind!!! Maar omdat ik dat gevoel nooit gehad heb, vind ik het heel erg moeilijk voor te stellen. Ik heb al die tijd het gevoel gehad van 'ik word koste wat kost zwanger'. Maar je relatie is ook heel erg belangrijk en zonder relatie ook geen stabiele leefomgeving voor je eventuele kindje. Dus het is echt wel heel begrijpelijk.

Cindy het word nog spannend dus!! :) Maar eigenlijk ben je dus nog niet overtijd...
    Ik hoop in ieder geval dat je de 22e een knal positieve test hebt!! ;)

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ mp: tja, je moet wat voor een kleintje over hebben he.

@ cindy: het is idd het beste te wachten tot op of zelfs na je NOD. Dus dinsdag/woensdag testen?

@ debby: zo oud ben jij nu ook weer niet hoor. je bent maar een half jaar ouder als mij. En ik zie het nog positief in over dat ik ooit ook een kleintje in mijn handen zal hebben.
    Echter de kans dat er een tweede bij komt wordt bij mij wel steeds kleiner.

@ hier: vandaag een beetje emo. Besefte me vanmorgen dat als het had gelopen zoals ik had gewild hoeveel weken ik nu zou zijn geweest. Ik zou nu 2 dagen voorgelopen hebben op duchess.
    Ik weet ook wel dat dat morgen weer voorbij is. Maar toch drukt dat wel een beetje op mijn happy gevoel van de de laatste 2 weken.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dames...
    hoe gaat het hier met de zwangere en niet zwangere ladies.....

hier gaat wel goed eigenlijk...ben nog niet ongi,onlangs al die krampen en ongigvoelens van mij,,
    ik snap er echt niks van denk de hele tijd ik wordt ongi en nu is het weer overdag en heb weer nergens maar dan ook nergens last van...zo rond 5 a 6 uur begint het weer haha...

een hele fijne zondag voor iedereen!!!!!

xxx cindy

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Duchess, Wij hebben ook heel veel meegemaakt en een goede relatie, alleen op een gegeven moment is het punt bereikt en ik denk dat jullie nog niet aan die grens zaten ;) Ik denk namelijk dat niemand dit jaren volhoudt.

Kreeg vanochtend een aanval van misselijkheid! Moest rennen naar de wc. Vind overgeven verschrikkelijk dus alles weggeslikt. Wat dat nou weer was... Zwanger zijn kan niet. Dus misschien iets anders, heel licht in mijn hoofd ook.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oehhh vliegje...maybe zwanger??

hoezo kan het niet,je hoort het vaker hoor dat ze zomaar zwanger worden als ze even rust hebben genomen..
    ik hoop in ieder geval dat jullie bij die gelukkige horen...

xxxxx cindy

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja vliegje, hoezo kun je nu niet zwanger zijn? :$ Spannend zeg!!

Ik denk dat ik de komende dagen maar wat minder ga reageren hier, want ik voel me totaal niet goed lichamelijk. Ik eet en drink veel te weinig ik ben de hele dag door misselijk waardoor het gewoon niet lukt. Moet nu 2x op een dag overgeven, maar ik voel het nu alweer opkomen dus het wordt nog erger jammer genoeg :( . Voel me verschrikkelijk. Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn meiden! En zonder dat misselijke kotsen ;) want het is echt bijna niet te doen zo ;) .

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh mp is het zo erg meiss!!!
    ik heb ook echt ongikrampen maar er komt maar niks loop al 3 dagen te broekloeren hahahaha...
    en dan denk ik ja nu ben ik ongi naar wc niks....ja ik weet het niet meer ik wacht echt tot dinsdag.....

jij beetje beterschap meid!!!

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja ik denk dat ik donderdag maar bloed laat prikken want mijn handen trillen gewoon de hele tijd :( krijg echt veel te weinig binnen. En houd eigenlijk dan ook niks binnen. Alles vraagt nu heel veel van me dit is toch niet normaal.. Maarja ik mag niet zeuren ik heb het er ook echt wel voor over maar het is bijna niet te doen zo.

Ongie krampen kunnen een symptoom zijn, ik duim zo voor je. Vind het erg spannend, dat je nog niet getest hebt!!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik ook maar ikheb echt zo`n last van die krampen en vanmijn rug dat ik eigenlijk niet wil testen haha..
    ik denk dan toch dat ik na de test ongi wordt snap je...

maar het zijn wel kwaaltjes ja ik weet het niet meer het kan nog steeds 2 kanten op...

meid je moet wel genoeg eten jah...
    en als je niet genoeg eet je kleine krijgt toch wel genoeg binnen hoor!!!die gaat dan van jou vetreserves eten...
    en joghurt of soepjes meid helpt dat niet??

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ehm, omdat ik 2 weken geleden ongesteld ben geweest ;)
    Ik heb wel een ei gehad denk ik.. maar goed, we zien wel. Voel me nu weer beter, beetje licht in mijn hoofd.

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Cindy, vind het nu toch wel spannend... je had gister ongesteld moeten worden??
    testen joh :)

Deel Deze Pagina