PCO deel 2

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zethu, Feb 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nee ik heb echt erge krampen en het gekke is er komt niks hihi

2. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik heb ook nog dat trillerige gevoel onder in mijn buik,,
    en heel veel energie heb ik nooiiiittttt...

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Babyhope, oooh dankje meid daar zeg je wat ik ga meteen een kommetje yoghurt pakken daar heb ik wel zin in!!
    Houd je het echt vol om tot de 22ste te wachten? :p

Nouuu Vliegje. Ik had heeel snel na de eisprong al kwaaltjes (kwam ik achteraf achter)!!! Dus het KAN wel!!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @MP, als die misselijkheid zo erg blijft, even de ha bellen, want er bestaan medicijnen tegen! Meestel is het de 1e 14 weken en dan trekt het wel weg. Wat ook wel eens wil helpen, is cola drinken, hoe vies het ook klinkt...sterkte ermee!

@Cindy, ooooh spannend meis....

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    nou nee moeilijk maar ik doe het alleen maar zodat ik niet teleurgesteld wordt....

jaja debby spannend!!!!!!! hihihihi...

nog 2 nachtjes slapen jippie pfffff hiihiihii

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Debby, dankje meid. Ik had ook een berichtje naar de vk hier gestuurd en die zei het medicijn Emasefene. Dus morgen maar bellen. Ik slik normaal niet eens paracetamol kun je je voorstellen......

Kotste net alleen maar gal ik houd echt niets binnen :(

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    MP mij niet gek maken he :) Hahahaha.
    Wat voor kwalen had je dan? En hoeveel dagen na je ei?

Cindy, vind het spannend voor je ;)

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Dames, vandaag een spoed echo gehad in het hospital!!!
    Gister avond had ik wat bloedverlies en vanmorgen was het er nog dus dacht bel gewoon voelde me er niet lekker bij..

Ff wachten en hup de Vk kamer in echo staaf er in en wat zien we???? Een kloppend hartje (i'am soo in love). Gezien de grootte zit ik nu toch al wel na de 6 weken. Er was niks aan de hand waarschijnlijk een geknapt adertje tijdens de grote boodschap en omdat de boel toch al zo goed doorbloed is daar beneden heb je dat snel. Maar woensdag hebben we weer een echo en dan weten we hoop ik de echte lengte van de zwangerschap.

Ik ga er nu weer vandoor want ben bekaf, heel de nacht niet geslapen, en vanmiddag ook geen duttie kunnen doen..

Knufff

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Jee Tante Mars dat was vast even schrikken. Maar toch wel boffen dat je nu extra echos gekregen hebt!! ;) En super dat het hartje klopt zeg!!! :)

Vliegje klopt jaren houd je het niet vol. Verschilt natuurlijk van mens tot mens wel.. Maar ik begrijp je beslissing echt wel, vind het heel knap ook.

MP wat vervelend dat je het zo erg hebt!! Stiekem ben ik blij dat ik niet de enigste meer ben want ik voelde me soms een beetje een zeikerd. *schaam*
    Het is echt vervelend en als je 2 x per dag overgeeft heb je het nog wel erger dan mij brrr.
    Ik heb ook wat medicijnen geprobeert maar bij mij helpt het allemaal niet...
    plat liggen werkt het beste..

Ik ben nu ook kots en kots misselijk dus ik ga naar bed.. sorry. :p
    Tot morgen!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

May 26, 2008
    4,369
    266
    83
    Female
    Jee tante, wat een schrik! Gelukkig is alles goed. nog 2 nachtjes voor je termijnecho dus?

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Tante, schrok wel even toen ik spoedecho las! Gelukkig niets aan de hand en een mooi kloppend hartje gezien!!!! Het bloedverlies kan inderdaad daardoor komen, maar het kan ook een blaasontsteking zijn (dat heb ik bij mijn zwangerschap ook gehad, totdat een vk uiteindelijk zei dat ik mijn urine even moest laten controleren). Als het bloedverlies zeg maar een beetje aanhoudt, voor de zekerheid even laten controleren (ik heb er uiteindelijk t/m week 10 mee rond gelopen voordat de vk zei dat het een blaasontsteking kon zijn!!!!).

12. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

hoe is het met jullie??

AHHH tante mars een kloppend hartje!! leuk!!

ik mag om 10.40 voor een fm. vind het wel spannend!! maar ik houd mezelf voor dat we niks zien en dat we een hogere dosis moeten. maar dan nog vind ik het wel spannend. ook mijn ongi is stukken minder. meestal was ik 2 a 3 weken en superongi maar na een weekje is het al bijna over. gek he. hadden jullie dat ook?

liefs suus

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    @tante gelukkig was alles goed en!!!een kloppend hartje,gelukkig maar meid!!!!!!

@suusje klopt ik had dat ook met de clomid,het werd mider en minder lang....

nou dames ik ben ongi!!!
    we konden ons gister niet inhouden,,,en na het vrijen was het een beetje rozig,en vanochten echt erg,ik heb ook vreselijke buikpijn...
    zoals het nu voelt voelde ik het ook toen ik 14 was en daardoor was ik toen aan de pil gegaan.....
    op naar een nieuwe ronde!!!pfffff
    ik zie echt niet wat wij nog moeten doen hoor!

xxx cindy

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    aah nee babyhope! das echt niet leuk! vooral als je er nu ook nog eens zon buikpijn van hebt!! dikke knuffel voor jou!!

liefs suus

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    dank je suusje!!!

jij succes bij je fm en niet de hoop opgeven he....

xxxxxcindy

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

Jul 7, 2008
    1,061
    0
    0
    cuijk
    ja ik ga er nu maar vandoor. even aankleden en dan de auto in. ik moet om half 2 gaan werken maar denk dat ik niet in nijmegen blijf maar na de fm eerst toch nog naar huis ga. dan kan ik in die anderhalf uur nog even een wasje doen en ff verhaal komen doen bij jullie.

tot straks

liefs suus

17. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    succes meidddd

18. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Cindy wat balen dat je ongi geworden bent. Nou hopen dat je de volgende ronde meer geluk hebt.

Suus hoe was het? Ben erg benieuwd hoor!!! :)

19. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja balen echt wel...

ik weetniet of ik het nog moet geloven hoor!!!
    dat ik ooit zwanger zal zijn...
    ik heb er een hard hoofd in..

20. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    mijn gevoel zei echt dat het raak was echt!!!
    en daar zit ik weer,kan ik weer opnieuw beginnen..sh*tzooi

ik weet gewoon niet wat ik erover moet zeggen...

suus hoe was het?????

Share This Page