Hallo allemaal, eindelijk kan ik me ook weer melden hier. Grr, de hele vorige week geen Internet gehad. En dan merk je pas hoe veel je op Internet zit. Heb dus ook niet alles kunnen lezen, maar hoop het nu weer wat meer op te kunnen pakken. @MP: vervelend die misselijkheid. Heb je al kunnen bellen voor de Emesafene? @Vliegje: ik kan alleen maar zeggen: respect voor je beslissing! Vind het heel moedig van je om te kiezen voor je relatie en te kijken hoe de rest loopt, en wie weet... Maar ben het met je eens, een gezonde relatie staat voorop. @TanteMars: kan me goed voorstellen dat je op was van de zenuwen, maar wat gaaf: een kloppend hartje! @Duchess: hoe is het met jouw misselijkheid? @Suusje: en en? @Babyhope: he ****, toch ongi. En dan ook nog zo veel last ervan... @hier: Vorige week was een week van uitersten. Zat ik maandag nog in de put omdat de follikel niet was doorgegroeid, en mocht ik gaan bloedprikken, woensdag bleek het oestradiol toch gestegen, en ik mocht de dag daarop voor een echo komen. En wat ik daar zag.... Een follikel van 12 mm, bmslv 8 mm.... Inderdaad mooi om te zien. Dus vandaag mocht ik terug komen voor een echo en een samenlevingstest (vind dat toch minder hoor, zo niet spontaan klussen). Al te veel verwachtte ik er toch nog niet van, maar wat schetst mijn verbazing..... Een mooi follikel van 18 mm, baarmoederslijmvlies van 8,4 mm, en de samenlevingstest was ook hartstikke positief. Leuk om te zien trouwens, die zwemmende zaadjes. Dus ik mag de Pregnyl uit de ijskast halen, en straks spuiten. Het wordt nog spannend dus.... Al blijf ik erg voorzichtig nog, het wil nu natuurlijk niet zeggen dat het meteen raak is. Volgende week woensdag mag ik bloed laten prikken voor het progesteron, en de maandag daarop op HCG. Dus die testen laat ik nog even in de la liggen. Krijgt mijn buik ook weer even rust, want afgelopen zaterdag heb ik de eerste flinke blauwe plek opgelopen.
hey meiden, ik ben weer terug. weet niet wat ik ervan moet denken. ben veregeten vanalles te vragen. maaaaaaaar in mn linkereierstok zaten alleen pco blaasjes. en in mn rechtereierstok een mooi eitje van 11 mm. is dat goed of toch niet zo?? donderdag mag ik terug om te kijken of het goed doorgroeit. liefs suus
@Cindy, oh het is gewoon k*$(%*%*$(# dat je ongesteld bent geworden . Je had zo'n goede hoop en nu dit....ik weet niet wat ik moet zeggen behalve dat het gewoon vreselijk kut is. Jullie hebben hartstikke veel geklust!! En nu verder? Moet je deze hoeveelheden blijven spuiten? Of gaan ze verder onderzoek doen of zo? @Suus, dat klinkt goed een eitje!! Spannend hoor! @yvy, goed nieuws dus! Spannende tijden ook voor jou! Waar is Pregnyl voor?
Pregnyl is om het eitje nog iets te laten doorrijpen, en het vervolgens te laten springen (meestal binnen 24-36 uur na de injectie, dus je weet precies wanneer te klussen, lekker niet spontaan dus, maar ach, we weten waar we het voor doen).
Oh oke, spannend hoor! En beter gericht klussen dan zoals wij vorige keer, om de dag klussen ook verplicht hopend op een ei en dan horen dat ik geen eisprong heb gehad .
hey debby... ja ik weet het maar ja we gaan verder gewoon met 37.5 e.i gonal-f omdat ik er wel super op reageer..dan cd 14 weer de pregnyl prik net als yvy.. ja het is wel gericht klussen maar wij hebben het gewoon heel gezellig gemaakt..mischien te en daarom niet goed gegaan ofzo pfff ik weet het ook niet meer.. ja we hebben idd heel veel geklust daarom vind ik het ook zo gek.. yvy goed nieuws dus!!!!!!!spannend en veel klusplezierrrrrr
@Cindy, kan me voorstellen dat je behoorlijk teleur bent gesteld . En je kunt toch eigenlijk niet verkeerd klussen lijkt me?! Het zaadje heeft het eitje gewoon nog niet gevonden, dus een nieuwe poging!!! Kop op meis, bij jullie moet het ook gewoon gaan lukken!
ja en dat snap ik dus niet ik heb vanaf cd 9 om de dag gevreeen en dan cd 14 15 16 dan zit ik toch vol!!! of ben ik nou zo dom hahahahaha
@Babyhope: misschien is drie dagen achter elkaar dan te veel geweest? Mijn FA raadde aan pas morgen weer te klussen, omdat dan de timing precies goed is met de eisprong, maar met name omdat we gisteren ook geklust hadden. Het advies hier was om de dag te klussen.
Nee je bent niet dom hoor! Hebben jullie al eens zo'n samenlevingstest laten doen? En hoe lang gaan ze door met hormonen spuiten voordat ze een stap verder doen?
ja de gyn van ons zei cd 14 pregnyl..en dan 14 in de avond klussen.. 15 en 16 meerdere keren vrijen..nou dat hebben we dan ook gedaan..en eisprong is dan cd 15 geweest ja nou ik zie wel hoe het deze ronde gaat,ik vertrouw het echt niet meer maar ja mischien is dat vandaag en morgen weer anders....haha
ja debby samenlevingstest hebben we in het begin gehad was perfect zag er goed uit...zijn soldaatjes zwommen perfect erdoorheen..hoelang we met dit spuiten moeten doen weet ik niet echt niet thxx is wel een goede vraag voor de volgende keer,ik denk hierna iui ofzo ik weet het niet???
suusje een ei van 11 mm is goed hoor op welke cd zit je nu? ik heb ook rechts meestal pco blaasjes haha
En anders net als Yvy zegt, volgende keer om de dag. Ze zeggen dat het zaad dan ook beter is dan iedere dag.
ik denk dat ik het gewoon ga vragen hoor!!! och ja wat maak ik me eigenlijk druk was pas de eerste ronde gonal-f...en ik vind het knap want heb deze maand een cyclus van 29 dagen gehad na 10 jaar dus koppie op voor mezelf hahahaha
DAt is inderdaad waar hoor, het is al super dat je een normale cyclus hebt!!!! Daar mag je al trots op zijn, zover ben ik nog niet eens, hahaha.
meiden ik ga weer werken. moest eigenlijk van half 2 tot 9 (ik werk op een callcenter) maar ben uitgenodigd door een vriendin om uit eten te gaan. dus ga ff kijken of ik de avond kan ruilen met een andere avond. oja hoe het zit met werken in de kroeg. haha dat vroegen een paar meiden een week geleden ofzo. het schiet me nu weer te binnen. vrienden van ons hebben een kroeg. en daar werken wij. mn vriend achter de bar en ik ben er om wat andere dingen te doen zoals de was en de kleding voor het personeel en als het druk is spring ik af en toe bij sinds kort. zoals hun het noemen is mijn vriend daar de supervisor. hihi duur woord. als hun weg zijn dan mag alleen mijn vriend daar de kroeg openen en draaien. maargoed ik ga gauw anders kom ik te laat..... liefs suus
Babyhope Jullie hebben indd flink raak geklust jammer dat het niet gelukt is. maar wij hebben woendags de echo gehad savonds geklust donderdag geen ei gevoelt en donderdags nog een keer voor de zekerheid en kijk het resultaat. Vaak seksen heeft niet heeeeeel veeeel zin, de eerste keer hadden we ook een week lang en dat eindigde in een vmk. Veel succes volgende ronde