ja ik denk dat we het idd maar eens wat minder gaan doen haha.. is dat niet wat!!!! ik hoop dat we net zoveel geluk hebben als de zwangere dames hier! en jij ook deb
Het zou zeker een leuk toeval zijn !! ***Stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je hoor, jij hebt nu een cyclus, ik moet nog wachten***
maar ik ga even naar de winkel toe damesss!!!! dank jullie wel allemaal voor jullie begrip echt waar ik zit hier maar alleen thuis nu en er gaat van alles door mijn hoofd heen pfff... tot strakkies xxxxxcindy
jou cyclus komt eraan meid... ja deze maand was ie zo maar kan goed zijn volgende maand weer niet we zien wel hahahaha... ja wel leuk ja zal wel apart zijn hahah
Op de dagen dat ik thuis ben, ga ik ook altijd malen. Verstandig om er even uit te gaan! Ik ga zo even lekker een filmpje kijken, Ryan ligt op bed, dus even tijd voor mezelf.
@ tante: net zoals ik op sms al zei.. gelukkig dat alles goed is. Toen je me gisteren sms-te dat je bloed verloor schrok ik al behoorlijk. Ben echt blij dat je nu een hartje hebt kunnen horen. @ mp: hoe is het nu met je meid? Nog naar de HA gebeld? @ Suus: ik duim voor je dat dat eitje goed doorgroeit! @ yvy: eindelijk actie bij jou. Ik hoop voor je dat het snel raak is! @ hier: vanmorgen weer onderzoek gehad in het zkh ivm mijn darmproblemen. Heb gelijk de uitslag meegekregen. De internist denkt aan een prikkelbaar-darm-syndroom
Hai dames! Zethu balen zeg!!! Ik heb ook prikkelbare darm syndroom, dit weet ik al vanaf dat ik kind ben dus ik weet eigenlijk niet anders. Maar het kan wel goed pijnlijk zijn. Goed op je voeding letten wil schelen. Sterkte want ik weet dat t echt flink zeer kan doen. (heb er vannacht in bed nog last van gehad, brr) Gister eenhele fijne dag gehad. Er werd verbouwd bij ons boven de winkel waardoor wij eigenlijk niet open konden en ook omdat het suikerfeest was zei mijn vader dan blijf maar een dagje thuis. Moesten wel om van 8.00 tot 9.00 ff in de winkel zijn. Daarna zijn we gaan ontbijten bij de Ikea voor 50 cent per persoon whaha echt zo goedkoop en zo lekker! En toen hebben we onze woonkamer helemaal verandert. Is echt zoooveel verandert, echt veel gezelliger. Zijn nog naar de stad geweest om wat dingen te kopen voor in de woonkamer. Echt heel leuk geworden. Gister was ik trouwens 10 weken, dus heb een nieuwe buikfoto gemaakt!! Ik zal ze er zo eens op zetten haha! Heb er nu 1 van 8 weken en 1 van 10 weken. Blijf denk ik om de 2 weken doen.
haha duchess hij wil je buikje showen aan zijn collega`ssss hahaha ik heb gister ook het een en ander veranderd hier in huis (bezigheidsterapie hahahaha).. het gaat nu wel weer een beetje. ik mag trouwens morgen weer beginnen met spuiten... maar moet donderdag wel even naar de kliniek want mijn gonal is bijna op nog 2 keer spuiten .....
Hoi allemaal, ik sluit me even bij dit forum aan. Gisteren heb ik van de gyn te horen gekregen dat ik pco heb. Had t echt niet verwacht omdat ik verder geen symptomen heb zoals overgewicht, acne en overbeharing. Ik heb alleen een onregelmatige cyclus. Ik lees dat iedereen meteen clomid krijgt voorgeschreven. Zelf moet ik eerst een half jaar mijn cyclus bijhouden en elke 6 weken met lutenyl een bloeding opwekken als ik dan nog niet vanzelf ongi ben geworden..... Baal er ontzettend van! Aangezien dit topic meer dan 300 pagina's heeft, heb ik niet alles gelezen. Ik vraag me dus af hoe snel jullie zwanger werden.
Margootje, wat vaag dat je eerst 6 maanden je cyclus bij moet houden zeg. En je menstruatie opwekken, dus je hebt ook geen eisprong van jezelf?! Dan vind ik het wel errug vaag... maar er zal wel een reden voor zijn. Welkom hier trouwens, hihi. Helaas is nog niet iedereen zwanger hier in het topic. Bij mij is in januari PCO geconstateerd en ik ben begin maart begonnen met Clomid en in juli dus zwanger geraakt. Bij mij heeft het dus uiteindelijk 3 maanden geduurt met clomid. Daarvoor waren we al drie jaar bezig maar er werd altijd gezegd dat er niets mis was met mij. Ik mocht dus meteen beginnen met clomid en de 50mg en 100 mg deden helemaal niets voor mij, de 150mg leek ook niets te doen totdat ik een hele late eisprong kreeg ineens en toen was het meteen raak. Maar het loopt voor iedereen anders natuurlijk.. Sommige zijn meteen de 1e ronde clomid zwanger en andere moeten door met spuiten, zoals helaas sommige hier in het topic. Heel veel succes voor jou in ieder geval!!! Cindy whaha hij heeft geen collegas gelukkig. Maar hij maakt graag fotos en filmpjes als hij zich verveelt whaha. Zal m zo bellen dat ie de camera mee moet nemen vanavond want hij zou m zo in de winkel laten liggen. Ook lekker vanalles gedaan thuis dus!! Hier is het echt verandert, ongelooflijk hoe anders het kan worden en zoveel gezelliger met een paar kleine dingetjes. Zo ik ga weer ff in bed liggen want mijn rug is echt killing..pffff. Succes trouwens weer met spuiten Cindy, hopelijk deze ronde beter nieuws!!
hey meiden, margootje: helaas welkom hier......als je wat wilt weten of je wilt je ei kwijt dan weet je ons te vinden. nou hier is de ongi echt biiiijjjjjna over. af en toe nog een druppeltje. wat een verandering ten opzichte van wat het eerst was. 2 a 3 weken en nu een kort weekje. ben echt benieuwd of mijn eitje doorgroeit. ik hoop het zo he..... hoe is het met jullie allemaal?? liefs suus
Wauw suus op CD9 nog steeds ongesteld? Is wel heel erg of niet? Ik was op CD3 altijd er al vanaf. Maargoed het is opzich geen slecht teken, maar dan heb je waarsch toch een heel erg dik baarmoederslijmvlies? Ik hoop ook voor jou dat je eitje doorgroeit!!! Zou helemaal super zijn als 50mg genoeg is toch!! Nou meiden ik duik nu echt mijn bed in, ik kom maar niet van de pc vandaag whaha!
duchess: ongesteld kun je het eigenlijk niet noemen. het is gister en vandaag echt sporadisch een druppeltje. zelfs een inlegkruisje heb ik niet eens nodig voor dat ene druppeltje. het is denk ik ongeveer een kwart theelepeltje die druppel gister en vandaag. zondag was nog wel een echte ongi dag maar gister en vandaag is het gewoon nagenoeg helemaal weg. liefs suus