Pedigree ben ik niet zo gek op maargoed die discussie is hier niet op zn plek denk ik. Als we toch bezig zijn, dit was onze Rott en onze Kangal: Hier 10 weken http://www.mijnalbum.nl/Foto-RVHSBJVW.jpg 7 maanden: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BR4FMHOQ.jpg En hier zal ze een jaar of 1,5 ofzo geweest zijn! Ze is gestolen toen ze ongeveer 2 jaar was.. http://www.mijnalbum.nl/Foto-CVAAD8PI.jpg En de kangal ik denk een week of 11/12 http://www.mijnalbum.nl/Foto-IUU4CGYE.jpg Hmm en een latere foto kan ik zo snel ff niet vinden. Ze heeft ook maar 11 maanden oud mogen worden helaas.
Haha ja het is frisjes, lekker!!! Ik heb ook zin in de feestdagen.. kan niet wachten om de kerstboom neer te zetten haha!!
ohh wat een lief koppie heeft die rottt... en zielig hoor van die kangal echt wel je krijgt er toch een band mee he... ik vind niet normaal hoor...koop lekker zelf een hond toch!!! hoe lang heb je in turkije gewoont?
ja ik denk dat ik het gewoon ga doen hahahahaha... nee hoor ik wacht lekker tot 6 december en begin gelijkom 6uur s`morgens hahahahaha
oh vrienlief belde of ik even zijn eten wil komen brengen naar het werk haha is ie vergeten mee te nemen... lekker slim... dus ga zo ff weg ben er zo weer....is 5 minuten rijden met scooter..
Hahaha ik ga m ook op 6 december neerzetten! Meteen als sinterklaas opgerot is. Whaha! Ik heb 2,5 jaar in Turkije gewoond. Ja vond het heel erg dat die Rott gestolen is, nog steeds, maarja er is niks aan te doen.... We weten niet precies wat er gebeurt is hoor, maar denk gestolen... Iig zat ze bij de dierenarts en stond het hek sochtends open en was zij weg en de hond die bij haar zat. De hond die bij haar zat kwam een uurtje later al terug maar Kahya (zo heette ze) hebben we nooit meer gezien. We hebben overal blaadjes opgehangen en wilde zelfs een beloning geven enzo. Maar helaas... En de stad waar we woonden was niet groot en we hebben weken dag en nacht rondgereden en elke hoek gezien, maar onze Kahya hebben we nooit meer terug gezien. helaas. En Findik (de kangal) hadden we aan vrienden gegeven om op haar te passen toen we 6 weken naar Nederland gingen voor vakantie.. Daar is ze vergiftigd in de tuin snachts, heel sneu.
@ duchess: het is wat met die darmen he. @ suusje: jee, dat vind ik dus altijd zo vervelend van die uitzendbureau's he. Ik hoop dat ik er niet meer mee hoef te gaan werken. Maar we merken het vanzelf wel.... @ cindy: als je het zo vervelend vind om thuis te zitten kan je mss ook proberen om een parttime-baan te vinden? Ik zelf vind het ook vervelend om thuis te zitten nu. Maar weet ook dat ik het niet aan kan om hele dagen te gaan werken. Dus ben op zoek naar parttime-werk @ suusje: tja, in deze crisis-periode mag je blij zijn als je werk hebt he. Maar als ik niet mijn droombaan vind dan zou ik dus ook blijven doorzoeken naar iets beters.... @ cola: ik drink bijna geen fris meer. Maar ik vind het in het weekend heerlijk om een glas cola light te drinken. Of bitter lemon. @ honden: ben allergisch helaas. @ kerstboom: zet hem altijd het weekend na sinterklaas op.
Even illegaal vanaf het werk...ik geloof dat ik nu echt ongesteld ben geworden. Ging net naar de wc, schrok er gewoon van!
24 februarie 2006 suusje!!!!! en sinds aug 2006 dachten we aan baby`s maar ik was al niet meer aan de pil want was 45 kilo aangekomen door de pil,en kreeg beetje haaruitval+ik was 10 maanden vrijgezellig... oh debby ik begrijp dat je bent geschrokken,maar het is wel snel gegaan je cyclus nu he?
babyhope: ja de pil das echt troep. ik ben er ook veel van aangekomen toen. debby: kun je nu dan wel al beginnen weer of moet je wachten?? liefs suus
ARGH ff van me af typen hoor... Ik denk, ik ga lekker met de hond wandelen en dan duik ik daarna mn bedje in! Dus wandel lekker met de hond richting bos, kom in t bos en laat m los. Alles leuk en aardig. Komen we een grote sint bernard tegen. Normaal is ie nooit bang voor grote honden (hij is er zelfs aan gewend met die van mn ouders..) maar ineens draait ie om. Ik denk die komt wel weer terug maar na een paar seconden denk ik, ik kan er maar beter achteraan gaan!! Maar toen was ie dus al zo ver dat ie mij niet meer hoorde roepen. Maargoed ik roepen en roepen en ik zag m in de verte gewoon door rennen. Op een gegeven moment kom je dan bij de weg dus ik hield mijn hart vast he... Toen ik zelf bij de weg kwam zag ik m heel ver weg nog rennen, allemaal autos die op de rem gingen enzo... Heel veel fietsers die er voorbij fietsten.. Niemand die denkt ik zal die hond ff pakken (GRRR!) dus ik rennen en rennen! Uiteindelijk was er dus toch een man zo aardig om haar vast te houden, maar toen was ze al bijna thuis!!! Ik heb nog NOOIT zo hard gerend en heb echt een tijdje gedacht, die ben ik kwijt.... Nu ben ik dus bloed en bloed heet en mijn borstbeen doet zeer van het hijgen (ik heb absoluut geen conditie) en mijn rug is zwaar pijnlijk, en toen ik net thuis kwam heb ik meteen boven de wc gehangen..... GRRRR... Dit heeft ie echt nog nooit gedaan, schrok er echt van... Maar ben blij dat we weer veilig thuis zijn....
Ik zou wachten tot CD35 en dan starten met Primolut. Maar dat hoeft dus misschien niet, want als het doorzet...maar ik zit nu op CD 33. En nu? Wel meer Clomid slikken of toch blijven op 50mg?? Ik weet het niet meer. Als dit betekent dat ik 2 weken geleden mijn eisprong heb gehad, dan was ik net gestopt met klussen, want die vrijdag heb ik bloed laten prikken .
Ik denk dat ik wacht of het door gaat zetten en dan morgen bellen met de gyn of ik direct kan beginnen en zo ja, welke hoeveelheid?
sow duchess gaat het wel een beetje met je ik snap echt wel dat je geschrokken bent die van ons is ook ooit weggerent haha is een herder maar ze beten hem en hij piepte en rende weg klopt dan zie je hem bij wijze van al door de lucht vliegen... hou je eigen beetje rustig meid vooral na dat rennen...