ik ga even onderweg naar morgen terugkijken op de pc....dus als ik niet meteen antwoord of zo weten jullie wat ik aan het doen ben hihihiii
Nou inderdaad, dat kreng rent echt HARD. Die van ons is echt een spierbundel (van de zomer elke dag zwemmen en altijd 4 trappen op ) en hij rent de duitse herder van mn ouders (die ook echt hard rent!) er nog uit... Ik kon haar never nooit bijhouden. Hij rende ook niet weg van mij ofzo want toen ik bij dr kwam was ze super blij en kuste ze heel mn gezicht haha. Ze was gewoon geschrokken, arm ding!! Het gaat nu wel weer, wilde eigenlijk in de douche gaan (heb me kapot gezweet) maar ik moet ook nog naar bed.. dus ga me maar ff snel een beetje wassen en dan naar bed, anders wordt het veelste laat. Debby fijn dat je uit jezelf ongesteld geworden bent zeg!! Misschien dus toch een eisprong gehad dan.. Ik zou idd even overleggen met de gyn. Als de 50mg goed gewerkt heeft kan de 100mg ook zorgen voor overstimulatie...en dat wil je ook niet natuurlijk.
Wow wat zijn er veel mensen in dit topic haha @duchess; arm ding, zo geschrokken! fijn dat er niks gebeurd is hoor!!! als je nou dichterij woonde zou ik je een vlapje brengen.. maar helaas haha
ff een vraagje: meiden die nog niet zwanger zijn: hebben jullie al wat babyspulletjes of kijken jullie weleens op het internet naar spulletjes?? liefs suus
Ik zit op het werk, dus houd het even kort en egoistisch... Het is inderdaad mooi als het doorzet, want dat betekent dat ik rond 9 sept. mij eisprong heb gehad (14 dagen terug). 11 sept. heb ik bloed laten prikken, dus misschien was dat nog te vroeg toen? Op zich is het dan nu dus 33 dagen en dat is op zich volgens mij prima en geen reden om naar 100mg te gaan?
suusje ik heb al van alles hahahahahahaha behalve de grote dingen dan he..ja een box hebben we wel.. iets van 8 flesjes 3 speentjes,,14 knuffeltjes met rammelaartjes erin.. 6 rompertjes. 2paar schoentjes voor jongen/meisje kleertjes sudocreme bijna alle zwitzal producten hahaha en nu zijn we even gestopt ja mijn moeder dan want die kan geen nee zeggen als ze in de winkel staat. nu zit ze in griekenland en heeft ook al kleertjes daar gekocht.. slofjes hebben we... best veel maar ja sinds we in de mmm zitten zei me moeder ja hij of zij komt er toch aan dus waarom niet...
hihi babyhope. daar heeft je moeder wel een punt haha. het komt er toch. wij hebben alleen nog maar een box. en verder nog helemaal niks. alhoewel ik wel een hele lijst heb van wat we willen hebben of nodig hebben en hoe duur dat ongeveer is enzo. beetje zon budgetlijstje. hebben we ook voor de bruiloft al helemaal klaar. over een maand of drie moeten we daar ook al wat dingen voor gaan regelen. liefs suus
en vanuit angola is er een babypakje onderweg ja het word tenslotte wel een halfbloedje he.. en ik wilde die schoentjes hebben met de vlag van angola maar schoonmama heeft zelf zo`n afrikaans pakje gemaakt hahaha ben benieuwd.. lijkt me echt leuk..
kijk en als je gewoon bij je wekelijkse boodschappen een fles douchegel ofzo erbij pakt kan je mooi vooruit als de kleine er is/..
ja dat is idd waar. stom eigenlijk want met sommige spullen voor de bruiloft doen we dat dan weer wel. zo af en toe al wat aanschaffen (taarttopper en bedankjes enzo) en dat is nog 2 jaar wachten voor de trouwdatum. erg he......... das leuk al die afrikaanse dingetjes!! liefs suus
ja ik vind dat het wel een beetje hoort hoor!!!als je halfbloedje krijgt mooie foto`s mee maken opsturen naar schoonouders enzo.. schoonmoeder komt ook over voor de bevalling...als alles goed loopt.. vriendlief zegt nee hoeft geen afrikaanse kleren aan haha ik zeg dat doe ik ook niet op straat gewoon leuke foto`s meemaken... hij wil er niks van weten maar ja is zijn mening hahaha ik wil wel hahaha
tja je kunt het een beetje vergelijken met volendam. daar doen ze die kleren ook aan voor op de foto haha. welke kinderwagen zouden jullie willen aanschaffen en waarom?? ben toevallig een beetje aan het neuzen op de sites met die kinderwagens enzo. liefs suus
nou wij vinden de quinny buzz4wielen wel wat.. maar ook de mutsy transporter.... ik weet het eigenijk nog niet zo goed... moet ik met mijn eigen ogen hebben gezien en achter hebben gelopen.. wel eentje met genoeg ruimte onderin de mand,en een met verstelbare handgreep want me schatje is kleiner dan mij...
zolang de kleine maar veilig zit... wil wel eentje met maxicosy waar je die op kan zetten maar niet teveel want daar worden ze helemaal krom van...