vriendlief vind die oudewetse kinderwagens mooi hij wil die dan ook echt hebben hahahaha maar ik zie me daar niet mee over straat lopen hahahahahaha
wij vinden de quinny buzz drie wel leuk. hebben hem afgelopen week ook in een winkel in duitsland zien staan en hebben er ook even een proefrondje mee gereden. ik vond het een fijne wagen. vriendlief ook dus dat kwam goed uit. moest wel lachen toen ik hem achter die wagen zag lopen. hij was namelijk behoorlijk macho aan het doen haha. de mutsy heb ik niet zien staan daar. maar volgens mij zijn dat ook goede. en net zo leuk. maxicosy is idd wel handig als je die erop kan doen voor kleine stukjes enzo. liefs suus
hahaha met die grote wielen enzo?? nou je hebt ze nog wel die met de hand worden gemaakt. zal s ff googlen en spammen.....
haha ja maar ik zie me daar echt niet mee lopen... mijn moeder zegt waarom niet jij hebt er ook in gelegen.. ja daarom juist we zitten in 2009 niet 1984 hahahahaha die 2 hebben dezelfde smaak....
oh ja suus we hebben ook al zo`n lamp die figuurtjes op de muur schijnt van winnie the pooh... hahaha en 3 nachtlampjes en 2 mobile`s voor het bedje.... was ik vergeten
nu we het over spulletjes enzo hebben wordt ik nog zenuwachtiger voor de FM morgen. hoop zo dat ie gegroeit is mn eggie.......en dat ie springt en dat ik me ook aan mag sluiten bij de pco meiden die zwanger zijn.......en dan spreken we af dat de rest er meteen achteraan komt. kunnen we dit topic tenminste sluiten haha. liefs suus
maar ik moet even me schatje gaan ophalen die is klaar met werken om 4 uur.... ik kom strakkies weer kijken moet zelf ook zo werken....... succes met babykoekenloeren..........
ja ik moet denk ik volgende week dinsdag voor de eerste fm is dan cd 9 ben benieuwd of het weer zo goed aanslaat ik hoop eigenlijk op 2 of 3 eitjes hahahahaha
ja ik ga ook weer ervandoor. moet nu werken van 5 tot 9 en heb nu dus helemaal geen zin meer. maarja. morgenavond kan ik jullie pas laten weten hoe het was met de FM want moet morgen de hele dag werken. flink duimen allemaal......... liefs suus
Nou lekker gekletst hier!!! Kinderwagens.. Ik wil heel erg graag de stokke explory, maar die is nogal prijzig en misschien minder handig omdat er onder geen opbergruimte is. De Buzz vind ik ook wel een leuke. Maar het maakt me niet zo heel erg veel uit. Als hij maar lekker rijd. Kleur e.d. maakt me niet uit. Zon ouderwetse kinderwagen vind ik trouwens verschrikkelijk, haha! En ik heb eigenlijk nog bijna niets voor de beeb. Ik zou mezelf daar alleen maar gek mee maken namelijk. Sinds ik zwanger ben heb ik van 2 personen kadotjes gehad, een rompertje, mutsje e.d. Dat is alles wat ik heb. Ik vind het ook leuker shoppen als ik weet of het een jongen of een meisje is!! Maar ga als ik 12 weken ben echt wel wat dingen kopen. Ik heb trouwens wel al een babykamer. Die van mijn zus haha. En moet haar spullen uitzoeken om te kijken wat nog bruikbaar is en wat ik wíl gebruiken. Ze heeft nog bijna nieuwe dingen er tussen zoals een babyfoon enzo.. scheelt toch weer geld! Kunnen weer meer en meer leuke kleertjes van gekocht worden toch. Suus hoelaat mag je morgen? Ik ga voor je duimen hoor! Maar ik denk dat je met goed nieuws thuiskomt!!
Wauw, jullie hebben wel veel gekletst vandaag . Bedankt voor jullie reacties in ieder geval. Ben blij dat ik niet de enige ben. @ Duchess: ik heb ook dat krampachtige gevoel vooral onder in mn buik. Volgens mij komt dit ook wel door de pco. Kan me niet herinneren dat ik daar last van had toen ik de pil slikte. Het is wel heel irritant want het lijkt een beetje op ongi-pijn dus elke keer hoop ik dat ik eindelijk ongi ben, maar dat is dus nooit het geval :x. Zeer irritant!
Ik heb er vooral last van rond mijn heup-botten aan de voor en achterkant. De gyn heeft altijd gezegd dat het echt niet door PCO kon komen, daar krijg je geen pijn ofzo van.. Maar ik weet wel zeker dat het daar van is hoor. Helemaal nu ik er nu geen last meer van heb.
Wel raar. Ik zal het wel eens aan mn ha vragen, moet daar toch nog naartoe om bloed te prikken. Ik weet trouwens niet goed wat ik nu moet doen. Ik heb een voorschrift gekregen voor lutenyl maar moet ik nu al meteen lutenyl nemen of nog even afwachten tot ik zelf ongesteld word?? Ik had het idee dat mijn temp redelijk hoog is, maar omdat ik niet echt regelmatig temperatuur weet ik niet of ik nou wel een eisprong heb gehad. Aan de ene kant hoop ik toch zelf ongesteld te worden maar aan de andere kant wil ik ook niet te lang wachten met bloedprikken enzo en dat kan pas als ik ongesteld ben geworden.... .
Welke cyclusdag zit je nu? Gaan ze geen echo maken voordat je begint met lutenyl? (die ken ik trouwens niet, maar neem aan dat het zoiet is als primolut/provera?) Meiden ik heb de camera!!! 1 foto is ineens kwijt baal er goed van.. Nu kun je dus het verschil niet zien. Maar de foto met 10 weken gaat nu naar mijn album!