@ MyPrecious: trouwen doe je niet omdat je kinderen wil, maar omdat je het graag wil. Ik wil graag trouwen, maar mijn vriend niet. Dus houden we het bij samenwonen. Als we een keer ergens anders gaan wonen willen we wel een samenlevingscontract afsluiten.
@ Suus, ja wanneer je het wilt dan is trouwen prachtig. Maar ik bedoel meer van, vind je (iedereen in algemeen) dat een stel moet gaan trouwen wanneer ze kinderen willen/krijgen . Enne over 2,5 jaar hebben we allemaal een kleintje in onze armen toch! Positief blijven. @ Tante Mars, dat heb ik dus ook dat ik soms wat voel lopen. Echt vies en dan snel naar de wc maar dan valt het gelukkig mee. We gaan dus wel bijna gelijk op met de primolut kunnen we elkaar volgen. Hopelijk worden we straks ook allebei op tijd ongesteld. Ik heb trouwens wel al 4 dagen hoofdpijn wanneer ik veel dingen achter elkaar doe, jij? @ Mgwc, ik heb zonder eisprong altijd wel bloedverlies. Heel weinig en het houdt meestal 2 weken aan. Gek is dat hé. Omdat jij niks voelde, bijwerkingen enzo, denk ik dat het bij TM en mij dan wel moet werken. Hoop het wel tenminste. @ Zethu, wat kun je trouwens allemaal regelen wanneer je een samenlevingscontract hebt? Ja ik vind ook dat je moet trouwen wanneer je het beide wil. Maar er zijn veel in me omgeving die zoiets hebben van: wanneer je aan kinderen wilt beginnen moet je ook trouwen. Niks voor mij . Groeien jullie ook nog meer naar jullie mannetjes toe nu het zwanger worden niet zomaar ff lukt?
Ik heb trouwens echt het gevoel dat me borsten in brand staan.. Ze zijn rood en dik en jeuken lekker hoor, not, maar nu weet ik wel gelijk wat mijn NOD kwaaltjes zijn .
@ MyPrecious: Ik heb nog niet echt uitgezocht wat je allemaal kunt regelen, maar wat ik heb begrepen is het volgens de wet vergelijkbaar met trouwen. Alleen in CAO's wordt het niet vergelijkbaar genomen. Ik geloof dat je voor een samenlevingscontract maar 1 dag krijgt, voor trouwen meer. Trouwens dat verplicht trouwen voor je kids krijgt: bah wat ouderwets. Tegenwoordig beslis je dat zelf. Ik zelf vind het veel leuker als mijn eigen kids de bruidskinderen kunnen zijn.
Ik heb ook wel een beetje hoofdpijn maar kan het gelukkig zonder asprines stellen! Hoop ook echt dat we allebei ongesteld worden .. Dan kan ik in ieder geval beginne met Clomid, jij ook of moeten jullie de onderzoeken afwachten? Mijn mannetje was heel huiverig in het begin, van we zien wel wat de natuur komt, En toen de MK een feit was is hij totaal omgedraait, en hoopt dat we ondanks alles wat we hebben meegemaakt nu snel ons wonder mogen welkom heten .
Wij vinden het zelf ook ouderwets om eerst te trouwen en dan pas aan kinderen te beginnen of te trouwen omdat er een wondertje op komst is.. Wij doen het het zelfde als mijn ouders : 20 jaar samen n kind van 15 13 11 en 3 jaar oud..
Ja dat lijk mij ook leuk wanneer je eigen kinderen bruidskinderen kunnen zijn. Maar mijn vriend wil wel heel graag trouwen en een grooot feest. Nou dat hoeft voor mij ook niet, stel dat we wel trouwen over een jaar of 2 jaar dan wil ik het simpel met familie en de close vrienden. @ Tante Mars, wij moeten de uitslagen afwachten ik weet niet waarom we niet met clomid kunnen beginnen.. Ben heel benieuwd wat de clomid jou brengt. Ga je dan ook temperaturen? Ik heb trouwens net gezien dat ik onder de bultjes zit op me rug, het is helemaal rood.. En dus ook op me borsten.. Is dit een bijwerking of is dit fout?
Ik las inde bijsluiter dat als je jeukbultjes kreeg je per direct moest stoppen.. Mijn borsten waren weer rustig , vanmorgen drukte ik er weer op en pssst zo weer een straal melk/vocht eruit . Ik hoop dat de clomid goed ze best doet , nee wij krijgen een FM meting op dag 10 Ik lees nog ff de bijsluiter
Stop direct met innemen als : Er hevige hoofdpijn (migraine) optreed, U last krijgt van jeuk over het hele lichaam En de rest maar daar heb ik niemand overgehoord hihi..
Wat voor bijsluiter heb jij dan? Ik heb 1 waar die dingen helemaal niet opstaan joh! Moet ik morgen de gyn bellen!? Ik heb ook altijd alles he Vind dit echt niet leuk.. Slaat alles in de war zo zou ik het nog ff kunnen aankijken? Wat denken jullie... Ik weet het niet meer
Ik heb een die gewoon in de verpakking Primolut zit, ik bewaar ze anders nooit maar nu wel (toeval) .. Ik heb btw een wit met gele verpakking jij ook ? Ik zou als je morgen nog steeds zo'n hoofdpijn heb en jeukbultjes toch even bellen, dan krijg je waarschijnlijk een ander medicijn.. Jeetje zeg hoop dat het mee valt allemaal en dat je gewoon mag doorslikken..
zo he, dat zijn niet te missen bijwerkingen...zou toch maar even bellen hoor. Bultjes is nooit goed...dat hoort niet bij je ongi! Denk eerder dat het een reactie is op de primolut! Oh en trouwen als je kinderen krijgt....tsjah...wij wilden al trouwen..maar hoefde niet perse voor ons dochtertje... Kwam toevallig zo uit...we hadden gespaard...neef die in australie woont was in het land na lange tijd niet, en lange tijd ook niet meer voorkomend. Dus tjsha...wij op de bank zullen we...mag ik gaan regelen? ja is goed...en toen was het binnen 3 dagen wel geregeld allemaal....was eigenlijk vanzelfsprekend...en ik vond het reuze leuk! bijkomstigheid was dat het met de baby allemaal makkelijker was...maja...nogmaals daar deden we het niet voor! Wij waren al 2 jaar verloofd...en wilden toch gaan trouwen! Groetjes, Miranda
ieks vervelende bijwerkingen hoor. Zit me net te bedenken dat mijn afspraak ook al aardig dicht bij begint te komen. Volgende week dinsdag al. En deze week heb ik ook nog het nodige te doen. Ben benieuwd hoe snel deze week voorbij gaat. Ik merk trouwens dat het uurtje per dag werken me steeds beter af gaat. Ben benieuwd wat de arbo me donderdag dan gaat zeggen. Meer uren gaan werken zie ik wel zitten. Ik weet alleen niet of ik 2 uur op een dag al aankan. Gewoon ff bespreken
http://www.consumed.nl/lic/ypenburg/gen ... p3?id=2245 Kijk hier maar voor de bijsluiter van primolut...er word niet vermeld dat je ermee naar de ha moet, maar er zijn wel heel veel bijwerkingen...
en wat ik nog de grappigste vind...tis om ongi op te wekken...bijwerking uitblijven van menstruatie....whahaha
maar ik geloof dat er meerdere in omloop zijn want op deze staat weer wel dat je moet stoppen als je jeuk krijgt over je hele lichaam...ik geloof dat het dosis afhankelijk is...hoe hoog dus je dosis is. voor de zekerheid even bellen hoor met je apotheek ofzo... http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h02179.pdf
whahah...nou..mijn ventje werkt op de fabriek waar het gemaakt word...misschien kan die ff navraag doen hoeveel bijsluiters er nu zijn en welke geld... Ik zal hem is bellen.. Groetjes, Miranda
hihi...hij gaat kijken of hij iets kan vinden..hij is geen laborant...dus misschien vind ie niks. Maar hij zei het kan dat een medicijn ouder is en dat er dus iets in de bijsluiter is toegevoegd...of soms gebruikt een apotheek een ouder doosje....(mag niet maar komt wel voor) laat het weten als hij iets kan vinden. Groetjes, Miranda
Ik heb een wit doosje met geel bandje er om heen zeg maar.. en de bijsluiter is voor het laatst herzien in maart 2004 en op het doosje staat : Registratie houder: Schering Nederland B.V. Weesp