De eerste en de 3de dag heb ik 2 opvliegers gehad.. ik kreeg het vreselijk warm en mn vriend moest uit de buurt blijven.. zat echt ff af te koelen buiten.. zomaar.. uit het niets kwam dit.. mn vriend stond echt zo voor het raam Voor de rest geen pijn meer aan mn eierstokken, en mn zin in seks is voor 10 ofzo Snap niet hoe dat komt hoor Mn vriend is er in ieder geval blij mee Maar.. clomid slaat mooi aan dan bij jou! Ik ben zoooo nieuwsgierig of het hier werkt.. waarom hebben we niet gewoon een raampje ofzo @ zaadonderzoek; ik hoop zo dat het goed is! Hier drinkt mn vriend niet zo veel, 2 biertjes of wijntjes in het weekend.. maar dat komt omdat ik niet meer drink (al 2 jaar niet), dus dan is het niet "gezellig" in je eentje We hopen het beste, maar zijn voorbereid op het slechtste.. tis gewoon afwachten @ suus; heb eerder je verhaal al gelezen.. en toch valt zo'n afscheid dan zwaar he.. zeker voor de mensen die er niets mee te maken hebben.. Veel plezier in zandvoort! het is heeerlijk weer! meiden, een fijn weekend allemaal! iedereen druk aan de klus en dat soort dingen
@ mp: Ik was al doodmoe toen voor ik stopte met de pil, maar dat kwam door mijn burnout. Ik heb eienlijk alleen maar meer energie gekregen, maar dat komt ook doordat ik nu aan het herstellen ben. @ tummetje: ojee, zin voort 10, dan staat mijn mannetje wat te verduren zeg! Het raampje zou wel handig zijn geweest. Maar ja het is nu eenmaal niet.
hallo dames, sorry dat ik even inbreek in jullie topic maar ik heb even een vraagje. Bij mij is via een echo bekend geworden dat ik ook pco heb. Dit kreeg ik gisteren te horen van mijn huisarts. Hij verwijst mij nu naar de gyn en dan krijg ik een oproep. Maar wat ik mij nu afvroeg, wat is de gebruikelijke gang van zaken bij pco. Moet ik bloedprikken, nog een echo ondergaan en moet mijn vriend ook sperma inleveren? En als je inderdaad aan de clomid moet, is het dan normaal dat je dan echo's krijgt(en hoe vaak) of mag je het gewoon een paar maanden proberen? sorry dat het zoveel vragen zijn maar ben nogal onwetend op dit vlak. Hoop dat iemand me kan helpen.
@ Dees, Wij hebben moeten bloedprikken, het kan indd zijn dat je nog een echo krijgt bij de gyn, en de kans dat je mannetje zijn zaad moet laten testen is er ook. Het ene ziekenhuis maakt echo's om te kijken of er eitjes groeien en het andere ziekenhuis raad aan te gaan testen met ovutesten. Ik heb zelf afgelopen woensdag 1 echo gehad en moet de 30e bloedprikken op progestron om te kijken of de eisprong ook daadwerkelijk is geweest. En voor die vragen zit je hier helemaal goed hoor! Heel veel succes de aankomende tijd.. Liefs
@Dees83, Ik moest idd ook bloed laten prikken en echo's laten maken werd er gek van en ook mijn man moest zijn zaad inleveren zelf heb ik ook een hsg gehad.
Hoi Dees, Helaas welkom hier.. Wij kregen een gesprek bij de gyn, allemaal vragen over je medische verleden, ik kreeg een inwendige echo om te kijken of alles goed zat. Vriendjelief kreeg een potje mee voor zijn zaad, en ik moest bloedprikken. Omdat ik al op cyclusdag 10 zat, kreeg ik een primolut-kuur en na mn ongi een clomid-kuur waarvan ik nu op de laatste dag zit.. A.s. woensdag krijgen we alle uitslagen, dus van het zaad, mijn bloed en weer een echo om te kijken of de clomid aangeslagen heeft. Dan krijgen we zo'n beetje om de dag een echo, en als mn ei groot genoeg is, iedere dag een echo. Als er een eisprong geweest is moet ik daarna bloedprikken om te kijken of het een goede echo is.. Natuurlijk hoop ik dat alle uitslagen goed zijn en ik een goed ei heb gehad dat mooi bevrucht is.. maar zoniet.. dan wordt de dosis clomid verhoogd, en begint de volgende cyclus het hele gedoe overnieuw.. Slaat de clomid wel gaan, maar ben ik niet zwanger.. dan moet je het geloof ik 5 maanden nog zelf proberen thuis.. en dan weer naar de gyn als je niet zwanger bent.. Hoop dat het een beetje duidelijk is, hihi... heel veel succes!
@ dees: ik heb moeten bloedprikken en mannetje heeft zaad moeten inleveren. Omdat ik vlak daarvoor een echo had gehad hoefde dat bij mij niet nog een keer. Ook heb ik die vragen over medische geschiedenis over ons beiden en directe familie moeten beantwoorden. De rest is nog afwachten omdat ik eerst moet afvallen. Maar ook dat is weer van ziekenhuis afhankelijk of je dat moet en tot hoeveel. Ff ego hier. Het lijkt erop dat mijn ei gaat komen volgens mij. Ik had gisteren enorm veel wit draderig slijm en vanmorgen was mijn temp iets hoger (tot nu toe steeds tussen 36.6 en 36.8, vandaag 37.0) Ik wacht nog ff een paar dagen af En anders gaat mijn NOD een week of 1,5 verschuiven! Zal mooi zijn, vlak voor mijn volgende afspraak met de gyn
Hey hey, Hier druk druk! ff snel iedereen succes wensen en een dikke knuffel geven! Klein spammetje...
hey meis, Ja goed...de piep is er nog steeds en het doof gevoel ook..hoor rechts niets haha..maar geen pijn meer! P.S. Als jullie geen foto's van mijn meisje willen zien plaats ik ze niet meer hoor, ik begrijp dat het soms confronterend kan zijn!
Gelukkig dat je geen pijn meer hebt! Enne over die foto's: van mij mag je ze gewoon plaatsen hoor. Op dagen dat ik het moeilijk heb zal het wel ff confronterend zijn, maar op straat zie je ook veel zwangeren of mensen met kinderwagen rondrennen.
Ja...en denk er dan maar aan...het heeft mij 3 jaar geduurd...en kijk nu! Over een tijdje is het vast voor jullie ook zo dat er zo een kleine hummel in je armen ligt te huilen, of te lachen...en dan ineens is het eerste jaar voorbij...en zie je een kleine dreumes die bij alles wat je doet helemaal in de ban is van jouw....en dan zie je je eigen liefde op die foto's terug...de liefde voor je kindje waar je zoveel tijd en wensen en moeite voor hebt gedaan... Ik gun het jullie allemaal! En over een tijdje hoop ik bij jullie allemaal mooie foto's bij je profiel te zien staan, of dat jullie er hier ook eentje in de groep gooien! Groetjes, Miranda
Lijkt me geweldig. En idd als je er zo veel moeite voor hebt moeten doen dan is de beloning volgens mij des te groter! Heb je trouwens al alles geregeld voor de verjaardag voor je lieve schatje?
Oeh Oeh ik zag een mooi kindje voorbij komen. Wat een heerlijk meissie zeg . Zo de klus voor vandaag zit er weer op , nu hopen op een goeie bevruchting en een postieve test ..
hey ladies, hoe is het hier? wat een leuk meisjekindje zeg! Ik heb er geen moeite mee als je een keer een fotootje plaatst. is wel leuk eigenlijk. hier alles goed. lekker een weekendje uitgewaait en uitgerust. was er wel erg aan toe. nu vanmiddag 3 uurtjes werken op mn nieuwe werk. ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. grtz suus
Ik hoop het met je mee tante Mars! Suusje: heerlijk hoor een weekendje uitwaaien. Vooral als het weer daarna ineens zo wordt zoals het nu is. Veel succes vanmiddag op je nieuwe werk! miranda: morgen is je meid jarig! en hier? Vandaag weer op de weegschaal gestaan. Het is meer als vrijdag, maar ik ben toch 1 kilo lichter als vorige week! Ik kan ook niet na een week streng voor me te zijn geweest ook nog in het weekend alle snoep laten staan. In het weekend mag ik wel wat.
@ Miran, leuke foto ! Van mij mag je foto's blijven plaatsen hoor, ik vind het altijd wel leuk om te zien. @ Zethu, ben benieuwd of je ei geweest is, het lijkt er wel op hoe je het verteld. En dat afvallen gaat je wel lukken hoor . @ Mars, ik duim voor je en hoop dat je ook een positieve test in handen mag hebben straks! @ Suus, hoe was het op je werk? Ik heb keelpijn, kun je daar ook koorts door krijgen? Want ik heb een temp. verhoging. En ik krijg een kruis. Ik heb nooit een eisprong gehad.. Durf niet te hopen want ik heb eerder ook eens 2/3 dagen een temp verhoging gehad, maar toen had ik dus wel koorts. Het maakt me zo onzeker!
@ mp: ik denk niet dat mij ei is geweest, temp was vanmorgen weer lager, en ik heb weer net zo veel eggwhite als zaterdag. Gisteren was het nog plakkerig. Ik heb trouwens sinds gisteren wel weer vrij veel buikpijn. links onderin. Dezelfde pijn als vorige cyclus en die ging toen pas weg toen ik ongi werd. Ik heb weeeken met die buikpijn gelopen helaas. Wordt een beetje moedeloes van dat ei zoeken af en toe. Maar dat gewicht gaat me zeker lukken En als die 8 kilo eraf zijn ga ik langzaam verder voor de rest! Hoe meer hoe beter zeg ik dan maar.
Hey meiden, Bedankt voor de complimentjes voor mijn meisje...idd morgen 1! kijk er echt naar uit.... MP, ik denk dat je verhoging hebt ivm je keelpijn, je temp stijgt zo snel...dan kan ff idd het niet goed zien...Denk dat het afwachten is meis. Hier een semi positieve ovutest vanmorgen...vreemd had zaterdag bloedverlies..en donderdag buikpijn...vorige cyclus buikpijn en 2 dagen laten bloedverlies...en 14 dagen na de buikpijn mijn ongi...dus ei al geweest...nu dus niet....raar he! Groetjes, Miranda