PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ja, sorry, ben erg vandaag. mmmm nu komt er ook nog eens een lekker ding op mijn msn online....

Ophouden Dorien en ga verven!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jaja je bent vruchtbaar hahaha

dan krijg je meer zin toch???

hahaha cool

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik moet wel zeggen dames ik heb deze keer weer echt last van de gonal-f..
    de hormonstertjes zijn weer aanwezig.hoor!!!!
    ik ben heel droevig en kan wel janken om elk klein dingetje...
    ondanks dat ik heel happy ben,ik kan van happy zo omslaan naar down haha..
    gisteravond leefde ik helemaal in een andere wereld,we hebben bezoek gehad maar kan me niet herrineren dat ik een gesprek aandachtig heb gevolgd hahahaha..

xxxxcin

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en debby hoe is het???

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ben nog ziek thuis, mijn hele lichaam doet pijn en heb geen energie, ben net een bejaarde. Dus dat wordt uitrusten, uitrusten en uitrusten. Verder morgen weer beginnen met Primolut, nieuwe ronde, nieuwe kansen!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heb je de griep te pakken debby??

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, soort van buikgriep. Ben gelukkig alleen niet meer misselijk en nietmeer aan de diarree. Alleen nog pijn in mijn hele lichaam en moe.

Hoe gaat het met jou?

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heeey meiden!

mp al geweest? met dr echo?

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja over echo's gesproken, TanteMars, wat een mooie echo's!!!!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mwua het gaat wel heb echt alleen last van de gonal..
    terwijl ik vorige maand zo blij was dat ik nergens geen last van had...
    maar ja elke maand is anders denk ik dan he

11. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Cindy: Ik weet niet of ik vruchtbaar ben nu. Ik heb nog geen tempverhoging gehad. Zit nu op CD 19 geloof ik. Dus zal helaas weer een lange cyclus worden

@ MP: MELDPLICHT!!!!!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tante wat een mooie echo!! :)
    Hoe zet jij die online? Scan je ze ofzo?
    Ik zou mijn 12 weken echo ook wel met jullie willen delen! Maar heb helaas geen scanner...

Pfff ik ben de hele ochtend in de stad geweest voor een kadotje voor een hele goede vriendin, die viert vanavond haar verjaardag... Maar heb gewoon niets kunnen vinden!! Vind het zo moeilijk... En wil eigenlijk geen geld geven, dat vind ik een beetje van, ik heb niet de moeite genomen iets voor je te kopen. :p
    Nouja ga vanavond nog wel ff verder kijken, koopavond.
    Zometeen eerst naar bed ben echt kapot en mijn rug is echt killing. Pff.
    Tot strakjes.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    oeh nog maar 10 dagen voor mijn 12 weken echo. Sjonge wat gaat het toch snel!!! :)

14. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    hello ladies,
    ben ik na een rustpauze weer eens.
    Mooie echo tante Mars! Spannend joh!
    Duchess:Jeetje overgeven in de auto...hmm, maar je hebt het er allemaal voor over he:p Spannend de echo! Kan me voorstellen dat het dan echt werkelijkheid voelt..
    Zethu: haha leuk sjanse!
    Babyhope: beterschap!
    Suusje: jeetje lastig is het toch, maar zou denk ik toch de gok wagen..en dan ben je gwoon gelijk klaar:p

Had net heel bericht gemaakt, is ie gewist! nou was misschien toch te lang...en te ego..haha...Korte versie: positieve dingen, vanmorgen echo gehad en zag er vruchtbaar uit (zie onder).. dus wat doe ik hier nog haha...volgens mijn arts had ik hoogst wsk eerste ronde toch ovulatie gehad aangezien ik toch vanzelf ongesteld werd...maar door zo'n stomme stagiare of wat het ook was kans gemist (zei nl bij fm 20 dat eisprong geweest was..) maar goed, niet meer aan denken.
    Heb nu positieve vibe..ben ook twee keer naar heel relaxte japanse acupuncure geweest, zit nu met twee magneetjes op rug voor meer doorbloeding in onderbuik;)!Baadt het niet dan schaadt het niet...
    Clomid 100 heeft me eigenlijk geen bijwerkingen gegeven, had me ook voorgenomen er niet teveel op te focussen, dus wie weet werkte dat..
    Nou, wordt uiteindelijk toch lang en ego...excuus...

Maar nog een vraagje, hoe doen jullie dat met plassen na de sex? en liggen jullie tijdje met benen omhoog? ben zo bang dat ik het te snel weer uit mijn lichaam laat lopen....

Ok veel liefs en positive thought:p

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey suzie klinkt posi allemaal bij jou...hup aan de klus..

sinds we in de mmm zitten blijf ik een half uur liggen,scheelt ik hoef dan niet meteen te plassen...
    en een kussen onder je kont helpt ook,en klaarkomen na je man/vriend is klaargekomen helpt ook want het schijnt dat het dan naar binnen wordt gezogen hahahaha sorry voor de details..

xxxcindy en heel veel succes

16. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je cindy! ja ik blijf ook altijd even liggen, soms gewoon hele nacht (zekere voor onzekere). Maar wil me soms ook even opfrissen en ben dan bang dat ik het weg was...maar goed, volgens mij maakt het alllemaal misschien toch niet echt uit, als ze willen bereiken ze je wel, hoop ik dan maar...
    Hoe is het met jou nu? Wel naar die gonal-f joh..:( Wat jammer dat je er zo'n last van hebt, super vervelend als je je niet meer jezelf voelt..hoop zo voor je dat het snel aanslaat!

Had net per ongeluk ff een foutje gemaakt, hoewel ' beterschap' ook net zo goedvoor jou geldt;), maar ook voor Debby, dus bij deze:)

Liefs

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hoi meiden,

Wat ik weet over het blijven liggen enz...complete onzin. Ook het plassen naderhand mag gewoon, word zelfs aangeraden om geen infectie te krijgen....

HOe het dan zit....

De man ejaculeerd in je, de grootste helft gaat naar binnen, vooral als je vruchtbaar bent want dan is je slijm goed toegankelijk. De rest vloeit weer terug en eruit...dus als je dat weg wast kan geen kwaad. ALs je goed oplet kan je ook het verschil merken met hoeveelheid die terugvloeit in je cyclus....dus als je vruchtbaar bent zul je niet zoveel troep tussen je benen terug vinden :p

En over het plassen...dat is ander gaatje he...dus wat er dan ook uit word geplast....dat is al aan de buitenkant en gaat er uit zichzelf niet meer bij komen.....

Oh en het klaarkomen na de man word wel aangeraden, maar dan enkele uurtjes erna...want de zwemmertjes zitten namelijk net na de seks pas in het begin van je baarmoeder...en moeten nog naar de mond zwemmen...het effect van een hoogtepunt (de trekkende/zuigende beweging) heeft pas effect als ze in de buurt zijn he ;)

Hopelijk was het zo duidleijk...zeg wel...het kan nooit kwaad om even te blijven liggen hahaha...want dan blijft er toch misschien ietsjes meer achter in je slijm....(wat anders bij direct opstaan er ook echt direct weer uitloopt...) Maar meeste wat er uit loopt zou er zowiezo toch niet in blijven...

Groetjes,
    Miranda

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het gaat op zicht wel maar ben ook nog steeds van slag doordat ik maandag ongi was geworden..het speelt allemaal wel een beetje in mijn hoofd..
    ik weet het is niet gezond en al helemaal niet goed,voor een evtuele bevruchting maar zo ver zijn we nog niet nog 10 dagen of zo pas hahaha...nu voel ik me gewoon down...
    heb je wel is ooit he hahahha

19. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    Super! Bedankt, heel fijn! Duidelijk.
    Ja oo herken het ook heel erg hoor, op zich is down voelen zo nu en dan ook wel nuttig, zodat je weer weet hoe je je goed kan voelen..of zo, maar die hormonen stellen ons wel heel erg op de proef...

Nou ga dan nu maar mijn man ff lastig vallen:p
    sorry voor mogelijk te veel info haha

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    daar zitten we hier immers voor suzie!!!!!!

succes jullie alle 2 xxxxxx

Deel Deze Pagina