PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    suc6!!

klussen pff...wou dat dat hier kon zeg...tis niet leuk voor mijn man..tijdens eerste week vakantie werd ik ongesteld en nu nog steeds en hij moet maandag beginnen weer....terwijl de vakantie altijd zo een goeie tijd om te klussen is :(

2. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    He wat irritant zeg! Soms kunnen die dingen zo onhandig gaan he..ik heb het geluk in, dit opzicht dan, dat mijn man thuiswerkt, dus kon hem zo even grijpen haha :p Hoop dat het snel ophoud en je weer aan de volgende ronde kan beginnen!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Wat is het hier rustig!!! Ik ben eindelijk weer aan de beterende hand (en 2 kilo lichter ;)) en nu is mijn man ziek, hahaha. Dus dat wordt voor verzorgster spelen het komende weekend. Maandag ga ik heerlijk met een vriendin naar de sauna, lekker een dag ontspannen.

Hoe gaat het hier met iedereen? Heeft niemand het tel.nr. of zo van MP?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    gelukkig ben je beter debby..oh nou je man haha ja zo gaat dat hier ook altijd..
    ik moet zeggen heb heel erg last van mijn linker schouder trekt naarmijn nek..dus denk ook griepje onderweg of verkeerd gelegen..nou ja vriend is werken,en masseert me strax wel even hahahah..

nee geen nummer van mp..maar begin nu wel zorgen te maken ik hoop dat alles goed gaat met haar!!!!!!

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ miranda: balen dat het al zo lang bij je duurt zeg!

@ debby: lekker naar de sauna. Bij mij op de sportschool hebben ze ook een sauna staan. Daar ga ik standaard iedere woensdag in nu!

@ cindy: nee geen nummer van mp. Heb wel een krabbel op haar profiel hier achtergelaten.

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Heey meiden

Wat lief dat jullie aan mij dachten!! Ik heb in het ziekenhuis gelegen ik was uitgedroogd. Had ketonen in mijn urine wat betekend dat ik op mijn reserves leefde. En dat gaat niet vanzelf over, van die ketonen word je zieker en zieker. Dus ik moest aan het infuus aan het suiker/zout/water en medicatie. Was er zelf niet uit gekomen, want je komt in een cyclus terecht.. Bah wat heb ik mij verrot gevoeld. En dan te bedenken dat die misselijkheid niet meer van de zwangerschap kwam maar gewoon puur door mijn lichaam, door de ketonen.
    Gelukkig ben ik er nu bijna bovenop, maar ik ben weer thuis. Ik heb medicijnen mee gekregen voor als het weer begint, want dan kan ik het misschien nog keren. Ben nog wel heel moe en steeds snel uitgeput, maar dat is logisch natuurlijk.
    Alles was goed met de kleine spruit. Liep zelfs 5 a 6 dagen voor op groei hihi. Hartje klopte heb het alleen niet gehoord jammer genoeg en ik kon er niet zo van genieten omdat ik zo ziek was :( dat vind ik echt minder.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    gelukkig gaat het nu weer wat beter meid...
    poeh zal wel even schrikken zijn geweest of niet!!!!!
    betrschap en houd je rustig meid..

jeey het hartje klopte jammer dat je het niet hebt gehoord maar dat zal vast en zeker de volgende keer wel zijn toch!!!!!!

beterschap

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Jeetje MP!!! Das best serieus!! Was al bang dat het niet goed zat met de beeb, maar daar gaat alles gelukkig goed mee! Hoop dat je snel weer opknapt hoor!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje dat is zeker schrikken MP! Gelukkig ben je inmiddels weer aan de beterende hand!!! Was je naar de ha gegaan dat je je niet lekker voelde? Heeeeel veeeel beterschap!

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    hey meiden,

MP: Gelukkig dat alles met de kleine goed is!! we maakte ons al zorgen. nu maar hopen dat jij je ook snel beter voelt!

debby: gelukkig voel jij je weer beter. maandag lekker genieten in de sauna.

babyhope: hoe is het met jou??

@all: hier vanochtend de 3e FM gehad. en waar we op hadden gehoopt is ook gebeurd!! de 2 kleinere eitjes zijn helemaal verdwenen. dus niet verder gegroeid. en die ene die er al zat is gegroeid en is nu 19.5 mm. baarmoederslijnmvlies is 11 mm dus van de gyn moeten we vandaag en morgen flink aan de klus want het eitje gaat vermoedelijk vanavond of morgenvroeg springen! ben zo benieuwd!! en ook een beetje zenuwachtig. maarja. maandag moet ik terugkomen om te kijken of het eitje is gesprongen. is ie dat niet dan weer met een ander hormoon de eisprong opwekken. maar de gyn had positieve hoop zei ze. dus tja.

liefs suus

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wooooowwwwww wat een goed nieuws Suus!!!! Zo zie je maar weer dat het altijd alle kanten op kan. Klusse zal ik maar zeggen ;)

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @hier, vandaag begonnen met Primolut, wel vreemd hoor, nieuwe ronde....

13. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    debby: ik duim voor je hoor meid!!

dames: als ik het dus allemaal goed heb gelezen net is het handig dat je een beetje zo na de sex blijft liggen met de benen wat hoger en dat je een paar uur later beter klaar kan komen ivm met de zwemmertjes enzo?? of heb ik het een beetje verkeerd gelezen??

liefs suus

14. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    Afspraken:
    Yvy30: 14/09 echo
    Anja89: Eerste dag ongi bellen voor afspraak HSG tussen CD 8 en 12
    Suzie79: 23/09 echo
    suusje23: 28/09/09 echo om te kijken of er een eisprong is geweest!!
    babyhope:30-09 1ste fm..

NOD:
    Mgwc: 3 tot 7 dagen na starten provera, wanneer nog bedenken.
    suusje23: weet ik niet.
    babyhope:19-10-09(als het goed is)

Zwanger!!!
    Duchess, 19 april 2010 uitgerekend!
    MyPrecious, 10 mei 2010 uitgerekend!
    Tante Mars, 13 mei 2010 uitgerekend!
    Tummetje, 20 mei 2010 uitgerekend!

Afspraken:
    Tante Mars: 14/09 1e echo.
    Duchess: 17/09 1e afspraak verloskundige.
    MyPrecious: 24/09 1e echo.
    Tummetje: 07/10 eerste controle en echo

Geboren!:
    Alyssa Johanna 24/03/2008 dochter van Mgwc.

Verjaardagen:
    Lima 84, 10 januari, wordt 26 jaar.
    Suzie79, 21 januari, wordt 31 jaar
    Anja89, 6 maart, wordt 21 jaar.
    Debby, 8 maart, wordt 34 jaar.
    Duchess, 24 augustus, wordt 23 jaar.
    Zethu, 31 augustus, wordt 33 jaar.
    Babyhope, 10 september, wordt 25 jaar.
    Yvy30, 27 september, wordt 31 jaar.
    Suusje23, 9 oktober, wordt 25 jaar.
    Mgwc, 8 november, wordt 29 jaar.

15. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    nou meiden, ik ga er weer even vandoor want moet naar Berghem. Bij Miranda in town haha. heb een gesprek bij een vraagoudergezin. wie weet kom ik in berghem te werken.....

tot straks liefs suus

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok suusje heel goed nieuws dus!!!!!
    dat andere spuitje zal dan wel pregnyl zijn opzicht wel fijn spuitje je voelt je 10 dagen hartstikke zwanger....

ik mag aanstaande woensdag op fm komen,ben eigenlijk wel benieuwd wat deze ronde ons brengt...
    met mij gaat het nu wel wat beter voel me gelukkig niet meer zo down..maar mam is terug gekomen van vakantie dus heb heel veel kunnen praten gelukkig...
    ze luisterd wel hahaha...
    maar h=ja de bijwerkingen heb ik nog wel last van hoor,beetje zweverig voel ik me...weet niet welke planeet ik zit...haha

xxxcindy

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    debby een nieuwe ronde.,,,super spannend toch!!!!
    ik wens je heel veel succes deze keerrr meid...
    het is je van harte gegunt..

xxxcindy

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jee MP dat is schrikken!!!! Hopelijk voel je je snel beter!
    Gelukkig maar dat wel alles goed is met de beeb!!

Suus jaaa wat een goed nieuws!! :) Zie ej wel!!
    Heeel veel succes en klus ze! ;)
    Ik heb trouwens nooit wat speciaals gedaan (blijven liggen, uren naderhand klaarkomen en dergelijke.. :p ) dus volgens mij een beetje onnodig. maarja kwaad kan het niet. ;)
    Zoals iemand al zei merk je ook echt verschil in je vruchtbare periode. Dan komt er al veeeel minder naar buiten vanzelf. ;)

Nou klusze hoor Suus!!! :D

Cindy fijn dat je je weer wat beter voelt! En fijn dat je moeder weer terug is. :)

Hier gister bij vriendinnetje geweest op verjaardga, was errug gezellig.
    Morgen gana we bij een goede vriend in Sittard op bezoek. Zijn vriendin is jarig dus daar gaan we ook wel even langs.
    Wie weet kom ik Zethu nog tegen. :p
    Tot morgenavond of anders maandag, als we te laat thuis zijn morgen. ;)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh en natuurlijk, Debby, heel veel succes deze ronde!! :) Ook voor Cindy!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Cindy mag eerst ;). En daarna wil ik :D

Deel Deze Pagina