meiden ik ben er nu ook vandoor. morgen kom ik weer ff spieken. ben dan gewoon thuis nog ff een dagje. weltruste allemaal. liefs suus
jeeee! heb ook een ovulatie gehad, dus ook op het wachtbankje nu. volgende week bloedtest voor progesteron....spannend Slaaplekker allemaal!
@ Duchess: Dan denk ik dat het Lindenheuvel of centrum is. Tja dat zkh ben ik dus al heel vaak binnen geweest. Mooi is dat he? Het modernste zkh van Europa Het is nog geen jaar open. @ suusje: heel veel beterschap. Maar het hoeft niet van invloed te zijn op een evt zwangerschap dat je nu ziek bent hoor. Mooie banner trouwens! @ tummetje: oei, alles vol rook. Zal wel gestonken hebben he? @ tante: nog prullenbakken tegengekomen vandaag? gnagnagna. @ debby: nee nog niets gehoord. Anders was ik het hier wel even komen uitgillen. Hoop vandaag iets te horen. @ suzie: spannend.
Oh, heb net met temp ingevuld. Heb vrijdag mijn ei gehad. Valt dus toch nog best mee met de lengte van mijn cyclus deze keer.
hey meiden, suzie wat goed een eitje!! spannend!! zethu: al iets gehoord ondertussen?? vliegje hoe is het met jou?? @all: hier nog een beetje slapjes. heb gezegd dat ik morgenvroeg weer kwam. hoef alleen de ochtend dan dus dat scheelt. liefs suus
Hoi dames, Ik weet niet of ik aan de juiste adres ben, heb namelijk ook PCOS (ben niet van het oude garde) en we willen voor een 2e gaan. Heb al een dochtertje aan wie ik volledig bv geef en waarvan ik spontaan zwanger ben geraakt na 3 mislukte IUI pogingen en 1jr Clomid te hebben geslikt. Zijn er ook dames hier die PCOS hebben en voor nog een kindje willen gaan? Of zijn er hier alleen zwangeren die PCOS hebben? Ook vraag ik me af of ik naar een gyn moet stappen en ik weer Clomid moet slikken? Liefs Roosje,
@ suusje: nee nog steeds niets gehoord helaas. @ roosje: d'r zijn hier nog meer dames die voor een tweede gaan. Debby, miranda hebben allebei al een kleintje.
hallo dames zo hier is lekker gekletst.... tante prullenbak!!!!! hahahahaha die mensen zullen wel niet gedacht hebben,,,ik had het wel willen zien hahahahha.. tummetje en duchess leuk om te horen dat jullie last hebben van alzheimer light hahaha...och ja allemaal voor een goed doel he.... suusje suzie eitjesss!!!!succes met de wachtweken..... @debby geduld heb ik wel maar raakt langzaam op hoor!!!!! @hier nou morgen naar de gyn,kon ik zo maar even 24 uur slapen hahaha ik denk dat het wel goed zit heb links en rechts steken dus ik hoop alletwee de kanten ei hahaha... we zien morgen wel... kan ik meteen die joekel van een blauwe plek showen aan de gyn,,ik ben bont en blauw hahahaha
hahaha zethu ja hij voelt ze eigen ook wel schuldig... eergister ging het echt niet goed met de spuit...hij had 4 keer moeten prikken maar het was zo pijnlijk dat ik iedere keer terugtrok en de laatste keer dat hij prikte in de rechterbeen was in een adertje denk ik ik trok weer terug en meteen begon het te bloeien hahaha en daar zit nu een blauwe plek... dus nu maar in het andere been ik kon er echt niet meer tegen... maar goed andere been geen last van gelukkig....
hihi....moest ff lachen met verhaal van tante.....ach prullenbak buiten is nog netjes...ik zat in de trein en moest ook kotsen...heb op het balkon in een boterhamzakje staan kotsen hopende dat die trein nu eindelijk het station binnen zou lopen hahahaha.... (stonden 5 mensen bij me.....keken me allemaal raar aan...totdat ik klaar was en zei...ochtendmisselijkheid....toen gingen ze allemaal lachen hihi..) Hey en wie word er hier mishandeld....foei ventje...wel goed prikken hoor!! Ohh ben zenuwachtig...half 4 afspraak gynaecoloog...ga zo maar ff goed schrobben in de douche.....hij wilde een echo maken....vind dat zoooo vies..ben ongesteld..... Groetjes, Miranda
haha Miran, ik heb nu gewoon standaart een pedaalemmer zak mee, stel je voor het komt wel in de bus doe ik het daarin weet het andesr ook niet .. Ik heb een buikfoto in me album gezet , scheelt 15 cm van wat ik was en ik was al stevig. oei Oei oei, die darmen groeien whahaha.. Miran succes vanmiddag,
hahahahaha gelukkig maar dat het nu goed gaat.... ik was gewoon te emo voor die spuiten+dat het zo gevoelig was ik kon het gewoon ff niet meer hebben,het liefste zette ik hem niet meer en stopte ik ermee(snappen jullie zo`n moment was het even hahaha nu kan ik er wel weer om lachen....