Thnx! Ow wat leuk joh, scheelt heel wat. Bedankt voor het willen beantwoorden van mijn vragen. Ik zou wel willen stappen naar een gyn om te kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb buiten het bv geven, en te kijken hoe mijn cyclus nu is maar denk dat ik weer terug gestuurd word. Mgwc, een dikke knuff meid en ik duim voor je op een vruchtbare november.
Ik doe het wel ondanks mijn onregelmatige en lange cyclus. Vind het toch wel handig aangezien het wel duidelijk is wanneer ik mijn eisprong heb (scheelt overduidelijk 0.3 a 0.4°C). Toch vind ik het best veel werk: elke dag en op hetzelfde uur, maarja, je moet er iets voor over hebben zeker??
Is idd een idee en een hele gedoe maar je moet er idd wat voor over hebben, en bovendien is het eerste waar de gyn naar vragen is tempkaartjes. Morgen maar eens beginnen dan, ben benieuwd.
Hey, hier ook getempt in begin...todat gyn me zei dat het geen zin had als je geen eisprong hebt om de 120 dagen ofzo eens een keer een doorbraakbloeding... Maar het is idd wel een inzicht in hoe het verloopt als je bv cyclussen hebt van rond de 50 dagen...het is dan mogelijk om toch een eisprong te krijgen... Succes nieuwe meiden! Hoe is het verder hier met iedereen? Oh en iemand vroeg voor 2e kindje met PCO...jah ikke...1e is er gekomen na 6 rondes clomid.. en nu alweer vanaf haar geboorte zonder bescherming...en sinds haar 1e jaar weer in de MMM..... Oh en mag ik even zeggen dat ik er enorm van baal dat ik weer aan de pil moet.....heb gezegd dat ik die nooit meer zou slikken..maja het is beter nu voor mijn lichaam zei de gynaecoloog. welterusten meiden!! Groetjes, MIranda
Zonder Primolut en Cloimd sla ik gerust 3 maanden over eer ik ongie word dus heb ook een hele lange cyclus vandaar mijn vraag of tempen wel zin had maar goed niet geschoten is altijd mis. Dat was ik, wij willen ook voor een 2e gaan. Kan me erin vinden dat je van de pil baalt maar goed als het het beste is voor je lichaam moet je het gwn doen. Jij ook trusten en succes verder in de MMM.
@ Mgwc: waarom moet je dan terug aan de pil? Als het is om je baarmoederslijmvlies af te stoten, kan dat toch ook met iets anders dan de pil? Jullie zijn toch ook aan t proberen voor een 2e of vergis ik me nu? Als dat zo is, schiet je niet echt op door terug aan de pil te gaan.
Tis niet echt om het baarmoederslijmvlies af te laten stoten...want dat doe ik nu al 3 weken lang.....tis meer om mijn ongesteldheid te laten stoppen..verlies heftig bloed... En mijn baarmoederslijmvlies blijft dik...dus het is niet echt goed...daarom aan de pil..stopt het bloedverlies. (3xdaags 1 tablet voor 1 week) en dan weer 1 stopweek met bloedverlies........jaja......dan weer 3 weken de pil gewoon en in de stopweek weer bloedverlies...en dan pas mag ik opnieuw beginnen met de clomid. het is beter voor mijn lichaam...het moet ff tot rust komen zegt de gyn...want het is helemaal overstuur....heb ook waarschijnlijk toch een eisprong gehad zei hij...maar in ieders geval geen goeie...en de zwangerschapstest was negatief...dus ook niet zwanger helaas.... En die paar maandjes kunnen er nog wel bij hoor....vind het niet zo erg....(stiekem wel...maar moet er niet teveel aan denken dat maakt het alleeen maar moeilijker) Heb voor Alyssa 3 jaar over gedaan..met wachten en wachten en wachten overal op...dus kan nog wel even ertegenaan hihi..ze word in maart pas 2..... Groetjes, Miranda
Pfff, wat vervelend allemaal zeg. Ik kan er zo chagie van worden als ik er over nadenk. Zoveel tieners en junkies die zomaar zwanger worden en het vervolgens weer even vrolijk laten weghalen terwijl andere mensen het zo hard verdienen en het gewoon niet lukt!! :x Echt zo frustrerend zeg. Het is gewoon niet eerlijk!
@ duchess: jee zeg, wat een buren. En iid dan zou ik ook koppijn hebben de volgende dag hoor! @ suusje: oh wat super dat jullie de Maxicosi mogen overkopen zeg! @ roosje: ik zie dat ze al antwoord hebben gegeven op je vragen. @ onzekere meid: temp ziet er goed uit hoor. Het is gewoon ff afwachten wat die de komende dagen doet. @ Debby: zeker een mooie cyclus. Temp is nog steeds hoog, zit nu op 5 DPO. Dan weet ik over het algemeen zeker dat ik idd een eisprong gehad heb. Nu nog ff afwachten wat mijn LF is. Want vorige cyclus zat ik nog aan de etos-tabletten (had ze toch gekocht, dus wilde ze opmaken) Zit nu overigens op CD 24. @ miranda: zoals ik al op je topic zei, ik vind het balen voor je dat je moet pauzeren. Ik hoop dat je lichaam het vanaf nov wel weer aan kan. @ margootje: dat is nou juist het vervelende van de PCOS. Je weet gewoon niet wanneer je je ei hebt, dus je kan ook niet gericht klussen @ tempen: dat doe ik juist dankzij mijn onregelmatige cyclus. Weet ik tenminste wanneer ik ongi ga worden. Mss heb ik dan wel helemaal geen mmm nodig als ik een partner gevonden heb en weer voor een kleine kan gaan.
@debby.. de eerste spuit die ik zette voelde ik de vloeistof wel maar toen lag ie al 3 weken in de koeling haha... nu voel ik niks naar binnen gaan,alleen als het naaldje eruit gaat dan jeukt het van binnen een beetje is niks tegen over de clomid... en nee weet nog niks over mijn eitjes moet vandaag om 12.20 hahahaha dus ga zo lekker douchen... @mgwc sh*t dat je even moet pauzeren......ik wens je veel succes en sterkte!!!!!! @alle dames die ik ben vergeten ik kom straks even reageren heb nu snel snel snel gelezen straks doe ik lekker rustig ok.... @hier nou ik heb dus de griep haha me keel is droog en moet de hele tijd hoesten...ben ook wel benieuwd of het invloed heeft?????? xxxcindy
@mgwc heb even je mmm verhaaltje gelezen... maar dat is eigenlijk helemaal niet leuk nee,,weer aan de pil... ik moet wel zeggen voor dat ik aan de clomid zat had ik ook altijd dikke rode slijmerige klodders (sorry voor die vieze woorden)..en 9 a 10 dagen ongi.. nu met gonal haast niks... en dan te bedenken dat ik pco heb maar werd wel altijd ongi.... ik hoop dat je eind november begin december mooie posi test in je handen hebt meid....
Hihi, ja heb ook wel zo lang ongi eerder gehad....maar schrok zondag mezelf een hoedje...want dat was niet zo fijn wat er gebeurde... Die klonters...gingen gepaard met een kraantje open zetten en binnen 1 minuut een vol maand verbandje van voor tot achter en daarbij ook mijn onderbroek en spijkerbroek....daarom schrok ik... Groetjes, Miranda
Heeey meiden!! @miranda; balen zeg nu pas in november verder @zethu; niet de baan gekregen jammer joh! @nieuwe meiden; helaas welkom @mp; mooie echo meis!!! nu weet ik een beetje hoe die van mij er volgende week uit moet gaan zien @cindy; succes bij de gyn zo eh.. iets belangrijks nog vergeten? Heb vannacht gedroomd dat we een jongetje krijgen, het was niet raar ofzo, het klopte gewoon.. nu weet ik waar dat 'rare' gevoel vandaan kwam.. dat ik een gevoel had wat het is
Tja het is wat met die dromen he. Ik heb vanacht gedroomd dat ik een relatie had met een jongen. Alleen toen ik wakker werd kon ik me zijn gezicht en naam niet meer herinneren....
oh spannend zethu... Enneuh dromen over geslacht moet je niet onderschatten hoor...kan zomaar uitkomen! Ikke droom al een tijdje niet meer........misschien is het er de tijd niet voor bij mij... Groetjes, Miranda
Ja best wel spannend. Ben ook volop aan het flirten geslagen nu ik weet dat het met die ene jongen niets kan worden. Is best wel grappig.