PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    hihi. d'r wordt volop teruggeflirt 8):p:D;)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wowie! Geniet ervan meis..je hebt het verdiend!

3. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ja doe ik ook!
    Ben sinds vandaag met een lekker ding berichtjes aan het afwisselen.... mmmmmmmm:$

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi...spannend allemaal zeg...zo anders als wat wij meemaken...vind het wel leuk om te lezen van je hoor! Je klinkt via mijn scherm wel positief voor het leven weer....enkel die sollicitatie..jammer hoor..

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ff een update van mijn kant:
    Ik heb 16 oktober een afspraak staan bij de gynaecoloog om te kijken wat mijn prolactine gehalte is in mijn bloed en of ik überhaupt een eisprong heb aangezien ik 2x ongie ben geworden, ben benieuwd.

Ff de kleine op bed leggen, ze begint te jengelen ze is moe.

Liefs Roosje,

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik voel me idd ook weer lekker ja. zo heb ik me tijdens de relatie maar kort gevoeld moet ik zeggen. Ik ga er gewoon voor. Ben echt enorm veranderd door wat er gebeurd is. En ik vind zelf dat het allemaal positief veranderd is!

En die sollicitatie. Het is ff flink balen. Maar er komt nog wel een andere baan waar ik me lekker in ga voelen.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi...nu ja we zeiden het al tegen je toen het net mis was...er komt vast iets goeds uit en er is nog iemand die je misschien veel meer gaat houden van...

Nu nog ff die houden van vinden hihi..maar als je zo aan de flirt bent zal nie lang duren nie...

Groetjes,
    Miranda

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ach ja we zien wel he. volgens het medium van afgelopen maandag zou ik binnen nu en 3 jaar alles op orde hebben. Relatie, kindje. Ik zou zelfs een donkere jongen aan de haak weten te slaan. Dus wie weet... Moet zeggen dat ik op dat gebied nooit echt met donkere mannen bezig ben geweest. Wel met getinte mannen. Mss dat ie dat ook wel bedoeld kan hebben? Want dat is wel het soort man waar ik vaak op gevallen ben (ik hoop dat ze er geen blijvende schade aan over hebben gehouden met dat gewicht van me, hahahahaha)

zo, ff sporttas klaar maken en weer pleite

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahahaha...vooral dat commentaar met een oogknip erbij........proest!!

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Achja, Zethu heeft weer es goede zin, ondanks de misgelopen baan.

Ik ga nu echt sporten. Ben morgen weer online dames!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @zethu donkere mannen houden wel van stevige vrouwen en ze zijn attenter of hoe typ je het....hahahaha ik heb nog nooit een blanke man gehad hahahahahaha..

nou dames geen goed nieuws er was nog niks te zien..ja links 3 kleintjes en rechts 1 kleintje nu mag ik maandag weer komen voor fm,en mischien meteen pregnyl..
    volgens mij was de gyn chaggie..
    ik vroeg haar hoe lang het nog zou gaan duren allemaal..ze zei een normaal iemand zonder pco heeft elke maand maar 20%kans op een zwangerschap dus dat ligt dan nog wat lager omdat je pco hebt..
    ze zei dat we het de kans moesten geven en in de mmm moet je uitgaan van 12 maanden,,voordat ze verder gaan met andere behandelingen...nou was dat niet even een domper er kwam niks positiefs uit haar haha,,maar goed ik blijf posi denken dat er maandag een joekel van een ei zit alhoewel ik voel me wel down weer..want hier had ik niet op gerekend,met vorige maand op cd 10 een ei van 10 mm..

xxxxxcindy

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    is er niemand meer?????????
    me schatje heeft nu bijna pauze op zijn werk dus ik ben zo weer terug hij belde want hij kon vandaag niet mee naar de kliniek en zei ik wil je even een dikke knuffel geven hahaha de lieverd
    dus ik ga even mijn dikke knuffel ophalen....

tot zo xxxxxxx

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Miran, hele dikke knuffel voor jou..

@ Tummetje, echo's vergelijken hihi leuk he. Ik ben nu al benieuwd wat voor geslacht er in mij groeit, en als je zo'n sterk vermoeden hebt wat zul je dan raar ervan op kijken als het toch het andere geslacht blijkt te zijn haha. Ik denk dat wij een meisje krijgen, maar je weet het nooit. Super spannend.

@ Zethu, ik vind het prachtig te lezen dat het zo goed met je gaat!! Echt geweldig, ben ik echt blij om. Las dat het met die baan niks geworden is? Dat is dan wel weer balen, maar hopelijk komt ook dat snel in orde. Als je zo positief nu in het leven staat dan kan een baan dat ook niet meer verpesten, toch. Weet zeker dat wanneer je zo positief bent je ook snel een goede man zult gaan treffen, dat moet toch gewoon? Het is je in ieder geval héél erg gegunt!!

@ Babyhope, nee he''.. Kutnieuws :( .. Ik vind het niet normaal als een gyn zo stom reageert, het is niet niks het hele mmm gebeuren!!! Wanneer de clomid aanslaat zei mijn gyn dat er 35% kans is.. Normaal is het idd 20%.. Heel tegenstrijdig dus weer met wat jou gyn zegt. Maar ik hoop dat je ze heel snel een poepie kunt laten ruiken ;) . Hoop ik echt meid.

@ Tempen, ik las iets over tempen. Ik heb wel getempt en alle cyclus zonder ei (zonder clomid), maar juist goed dat ik getempt had want bleek dat mijn gyn daarmee werkt. 3 eerdere temperatuurkaartjes moest hij zien en ja hij zei ook dat ik geen eisprong had. Met Clomid heb ik dus ook door getempt omdat ik geen FM kreeg en geen bloedprikken, maar dan neemt het je onzekerheid wel wat weg als je een temperatuur verhoging gehad hebt! Ik zou het achteraf weer precies hetzelfde gedaan hebben dus.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zethu wat jammer van de sollicitatie!! Maar je klinkt wel heel sterk en positief! :)

Cindy balen dat er nog niets groeit. Maar het is pas dag 10 toch!! ;)
    Niet leuk wat je gyn gezegd heeft maarja... ze zitten er niet om je voor te liegen natuurlijk. En een gyn kan eigenlijk maar beter te negatief zijn dan te positief en jou hoop geven. Maar leuk is anders natuurlijk!!
    Mijn gyn zei overigens ook 35% kans bij een goede eisprong. Maar het is altijd nog afwachten of je een goede eisprong gehad hebt dus misschien daarom naar de 20%...?
    Nouja hoop gewoon dat het snel raak is voor je meid!

Miranda wat balen zeg dat je even de pil moet!! Zal zo je topic eventjes lezen..

Hier weer een goede dag na de slechte dag gisteren. Zo stom, achteraf weet ik altijd weer dat de slechte dagen komen door de té drukke dagen.. maar op de slechte dag zelf ben ik er van overtuigd dat dat niet zo is. Maar als ik dan terug denk is een slechte dag áltijd na een drukke dag/periode.. na een dag goed uitrusten is het altijd weer weg. Stom.
    Heb vandaag veel in huis gedaan dus dat is goed, was echt nodig. Ik merk dat de misselijkheid minder wordt!!
    Ga nu snel nog even stofzuigen en dweilen en dan is alles weer helemaal netjes!

15. suzie79

suzie79 Actief lid

24 aug 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    He dames,
    Jeetje Cindy wat onwijs klote zeg, pardon my french;) Maar je positieve gevoel helpt weet ik zeker! Ik probeer me tijdens deze cyclus wat minder op het hele proces te richten en vooral heel positieve dingen te denken (bv 'wat leuk binnenkort heb ik een positieve test in handen en krijgen we een kindje') ook al is dat nog niet werkelijkheid..
    Ken je het boek 'The secret', dat zegt dat als je meer denkt alsof je hetgeen je graag wilt al hebt je het als het ware aantrekt als een soort magneet. Misschien is het onzin, maar positief denken, ipv 'het gaat toch weer niet lukken, of iedereen wordt zwanger behalve ik' dat werkt volgens mij helemaal niet (ik heb beetje de neiging zo te denken...). Dus blijf goede vertrouwen hebben, en laat het niet je leven beheersen, hoe moeilijk ook. Dat probeer ik nu te doen...hoewel ik merk dat ik nu, zo op het wachtbankje tot testen er heel veel mee bezig ben..het is super moeilijk vind ik. Maar ik probeer me ook te ontspannen en me op andere dingen te richten.

Sterkte! Ik vraag me trouwens af in hoeverre haar (van gyn) percentages wetenschappelijk bewijs zijn en dan nog jij bent geen percentage maar uniek en als we zwanger zijn is dat 100% en vallen alle kansen weg..

@Duchess fijn dat je misselijkheid minder wordt en dat je je weer wat beter voelt. Niet te veel doen he!:)
    @Zethu, klinkt spannend!! "black boys are delicious, black boys fill me up! black boys are so damn yummy they satisfy my tummy..." haha van de musical Hair.

liefs

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Zethu, jammer meis dat de baan niet door is gegaan, maar dat betekent gewoon dat er een veel leukere baan op jou zit te wachten! Ik vind het ook zo goed dat je zo positief in het leven staan, je hebt het behoorlijk voor je kiezen gehad de laatste tijd (zacht uitgedrukt).

@Cindy, balen meis, maar houd hoop he?! Het is nog maar CD10, wie weet wat er nog gaat gebeuren!!!

@hier, ik heb deze maand rust en dat bevalt me eigenlijk heel goed. In zoverre rust dat we niet verplicht gaan klussen en eerst maar eens kijken wat de Clomid 100 mg gaat doen. Bovendien gaan we 16 nov. op vakantie en dan wil ik liever nog niet zwanger zijn. En dat geeft mij veel rust nu, even geen "moeten" en even niet bezig zijn met zwanger worden.

17. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    even snel een knuffel voor alle lieve meiden hier!!

liefs suus

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ cindy: tja, we zien wel hoe het loopt he. Mss heeft het medium het ook helemaal mis. Maar mijn oog valt trouwens het meest op Spaanse, Italiaanse of Griekse mannen (mmmmmmm)
    Wel balen van jou nieuws zeg. Maar ik duim voor je dat je maandag een mega-ei hebt!

@ mp: mijn zus had met allebei de zwangerschappen het gevoel dat het een meisje zou worden. Maar het zijn allebei jongetjes geworden.
    En die baan is idd balen, maar er komt wel een andere baan op mijn pad. Tja, dat is idd dat positieve van me de laatste tijd. Als ik nu even iets negatiefs meemaak dan is het even slikken, en ik kan weer door. Toch wel lekker hoor!

@ duchess: wat fijn dat je misselijkheid al weer minder wordt zeg!

@ suzie: mmm, klinkt lekker dat liedje! haha

@ debby: zo'n rust kan echt wonderen doen hoor!

@ suusje: jij ook een knuffel!

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal :)

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Goede middag dames. Wat is het hier rustig geweest vanmorgen!

Baal een beetje van het weer, heb mijn verfwerkzaamheden naar binnen moeten verplaatsen, en begin langzaam aan koppijn te krijgen van de verflucht. Straks maar een stuk wandelen.

Deel Deze Pagina