PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik woon in Haps. (gemeente Cuijk) in brabant. je rijd het is en ook bijna meteen weer uit. zon klein dorpje is het.

meeting is altijd wel leuk eigenlijk. dan zien we meteen met wie we allemaal lopen te ouwebetten haha,

liefs suus

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik had nog nooit van Ursem gehoort, vandaar dat ik dacht ik vraag het ff! Hihi.
    Maar nu weet ik het. ;)

Roosje succes morgen. Lijkt me vreselijk die spuitjes, brrr.

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Roosje ik heb er niet heel veel gereageert. Wel eventjes, een week ofzo. Maar niet helemaal mijn soort als ik heel eerlijk ben.. Ik ben niet zo als sommigen daar en daardoor voelde ik me op de 1 of andere manier niet zo op mijn gemak daar.
    Kan dus goed dat je mijn naam niet kent want tja, zolang ben ik er niet geweest. :D
    Heb eerst twee weken meegelezen en toen een weekje gepost ofzo, daarna nog wat meegelezen maar toen heb ik het maar links laten liggen......

Meeting.. ja leuk. Alleen vind ik zulke dingen altijd vreselijk eng, stom he. Haha.

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    duchess: wij zijn ook heel eng. * suus lacht een heksenlachje*

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja volgens mij ook, whaha!
    Nouja dat komt gewoon door mijn sociale angststoornis al gaat dat eigenlijk al heel veel beter (kreeg er laatst nog een complimentje over) maar met vreemden ontmoeten blijf ik in die angst hangen, is zo stom. Als ik de mensen dan ontmoet gaat het altijd heel veel beter als vroeger, maar ik ben nog net zo bang van te voren.

Meiden wat denken jullie"?
    Was even op marktplaats aan het snuffelen voor een leuke kinderwagen. Kwam een limegroene (kleur maakt em niet veel uit trouwens) wagen tegen ongeveer 5 x gebruikt. Helemaal compleet. Dus echt als nieuw. En nog in Eindhoven ook.
    En ze wil er maar 100 euro voor, das echt een koopje!
    Heb nu de neiging om dat ding vanavond nog te gaan halen whaha!

6. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    wat voor een kinderwagen is het??

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Een x-adventure.. ziet er leuk uit duchess.. en het is geen geld.. nieuw kosten ze rond de 350 euro, dus dit is geen slechte deal :)

8. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    als jullie op marktplaats zitten klik dan eens bij zoeken pappilon in bij kinderen en baby's en dan zien jullie welke maxi cosi wij kopen.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Een X-adventure.
    Maar ik zie dat er heel veel op staan, dus heb besloten om nog maar niet te hard van stapel te lopen hihi. Zet ze nu gewoon bij mijn favo advertenties en dan kijk ik nog wel. Het liefst wil ik een complete met maxicosi etc erbij. Maar wil geen uitgeleefde. ;)
    Maargoed ik blijf nog ff verder kijken, want heb er alweer veel meer gezien!!

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Mooie stof is dat he?

Heb je ook een kinderwagen van, Quinny papillion.. helaas worden die niet meer gemaakt.. want ik vind ze super!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey ladies!!!

duchess we wonen langs elkaar 6 minuten met de trein...ik in helmond....

een lime groene is leuk hoor!!!!we wilden eerst ook een lime groene..
    maar nu hebben we bij de babydump de mutsy transporter die goude gezien en ik wil hem echt hebben hahahaha...
    kinderwagen krijgen we van mijn ouders,gelukkig...

ik had toch gezegd dat mijn neef nog een babykamer had staan,een witte,
    we mogen hem hebben voor 150 euro met evt eetstoel en loopstoeletje erbij...nog wat kleertjes enzo die nog nieuw zijn en wat we dan niet leuk vinden sorteren we gewoon.....
    ik ben best nieuwsgierig wat hij nog allemaal heeft staan....

zo nu kruip ik weer terug in het bedje hahahaha ben echt hondsberoerd.....

xxxcindy

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja die papillion is ruig ja haha bij de babydump hebben ze hem nog wel ja maar ze worden niet meer gemaakt klopt was een special edition...

xxx

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja Tummetje het is wel een goede deal maar heb hem nog eens zitten bekijken... En het lijkt me geen fijne kinderwagen door zand. Geen idee hoor. En vind de kleur eigenlijk verschrikkelijk haha.
    Maargoed hij staat bij mijn favo's!!

Suus als ik dadelijk klaar ben zal ik het eens intypen. ;)

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wij willen de quinny buzz 3, raccoon :) Krijgen we van mijn ouders :)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ben er weer weg van.....

ciao ciao

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja die zijn ook cool hoor...

ik verander elke maand nog wel van wens dus ik denk dat je er gewoon achter moet lopen en meteen ja moet zeggen voor je weer een leukere ziet hahahahahha

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Whaa een gouden kinderwagen??? Hebbeee! Hahaha.
    Hoe duur is die?
    In eerste instantie wilde ik absoluuuut geen 2e hands kinderwagen maar het scheelt zoveel....!!! Maar wil er wel 1 die echt niet al voor drie kinderen gebruikt is ofzo. ;)

150 euro is niet veel Cindy!! :)
    Wij krijgen de kamer van mijn zus, gratis. Alleen de kledingkast hebben zij nog in gebruik maar heb er eentje bij Ikea gezien in precies dezelfde stijl voor 99 euries. Dus die moet er dan bij.
    Over twee a drie weken gaan we de kamer als het goed is hierheen halen. Heb er echt zin in!!

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij moeten helaas alles zelf kopen. ;) We zullen vast wel wat krijgen, maar niet iets afgesproken ofzo dat we het krijgen.
    We krijgen van mijn ouders (en mijn schoonouders ook trouwens) wel al een bedrag voor de bruiloft. Dus denk voor de baby niet veel. ;)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohh der staat ook een hele mooie oranje x-adventure op, mét maxicosi. Voor 175 euro.
    Ja ik zie het wel, genoeg keus whaha.

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha hoe verder je gaat kijken, hoe meer je tegen komt ;)

Deel Deze Pagina