ik geloof nu van 599 voor 399..met gratis maxi cosy en reistas... maar goed nu ga ik echt weer liggen ben helemaal licht in mijn hoofd... i`am flying high sow high hahahahahahhaha
Welke dan Tummetje?? Ben benieuwd!! Gaan jullie een kamer echt voor een jongen of meisje maken? Of voor de zekerheid een kamer die voor beide kan?
nee geen kinderwagen. we willen namelijk een nieuwe wagen. die krijgen we van mijn schoonouders. dus geen papillon kinderwagen voor ons. tja ik denk maar zo we kunnen nu wel veel combi's maken dan. babyhope: naar bed jij!!! ziek is ziek meid! liefs suus
Wij willen een uni-kamer, maar niet in lime groen, geel, winnie the pooh, bruin, ecru of oranje haha, wordt heel apart hou niet zo van tierelantijntjes, dus het wordt een strakke kamer deze kamer; http://www.babyentiener.nl/info/babykamer-genova-1680.html
@suus; aaaahh zou daar niet tegen kunnen hoor haha zit al een pretechobureau te zoeken die met 16 een 3d echo doen voor het geslacht haha
wow das een mooi kamertje!! lijkt een beetje op die wij willen, en dan leuke accesoires neerzetten enzo
Haha Suus echt niet joh? Ik dus echt wel hihi. Ik ben ook al rond aan het kijken naar een pretecho bureau. Wil volgende week gaan bellen voor een afspraak met 16 weken! Als het een meisje is wordt het absoluut wel een meisjes kamer hier hihi. Kan niet wachten. Mooie kamer hoor Tummetje!!! Ik houd niet zo van strak en modern. En ben juist heel erg van de tierenlantijntjes haha! Cindy is het de mutsy transporter?? (srry te lui om terug te zoeken waar het stond )
Dan mag je vaak terug komen Suus, gelukkig! Whaha. Cindy bedoel je de Sand-kleurige? Ik zie geen goude namelijk, helaas.
Deze? Mutsy Transporter Combi Sand | Kinderwagens | Baby-Dump In het echt vind ik hem meer beige, mn schoonzus heeft die wagen
Tumm met 16 weken een 3D echo doen er volgens mij niet veel hoor!! Ik heb laatst een artikel zitten lezen waarin stond dat de meeste pas vanaf 20 tot 23 weken een 3d maken. Een geslachtsbepaling is 2D en kost ook lang niet zoveel.