PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker gekletst weer! ;)

Als ik mee ga/wil naar de meeting moet het sowieso op een zondag zijn. Maar jee ik word serieus al helemaal nerveus als ik eraan denk, erg he. Heb ik altijd hoor, met ontmoetingen via het internet. Ookal heb ik zoveel zeer goed geslaagde meetings meegemaakt.

Debby de maxicosi op de kinderwagen vind ik ook niet ideaal, echt alleen voor kleine stukjes. Stel dat ik even snel naar de supermarkt moet ofzo strakjes, dan ben ik vaak 15 tot 20 minuutjes weg, maar in mijn eentje is het dan toch makkelijker denk ik.

Heb wel besloten de groene nog links te laten liggen want heb alweer vele mooiere gezien. :D
    Ik weet niet zo goed wanneer ik moet beginnen met shoppen, ik vind het nog een beetje spannend allemaal. Maarja maandag ben ik alweer 12 weken....

Onzekere meid, goed zeg een cyclus van 35 dagen! Succes de volgende ronde, wie weet! ;)

Gisteravond en vannacht heb ik de meest vreselijke krampen gehad in mijn onderrug. Nu nog steeds lichtjes maar wel minder. Op een gegeven moment werd ik er gewoon bang van... maar denk dat het toch nog steeds van de te drukke dag is..
    Ik kan iig niet wachten tot maandag, dan weet ik tenminste weer of alles nog goed is...pfff.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier gaan we zondag de kinderwagen bestellen, kkrijg de babykamer van me zus, daar heb alleen de jongte in gelegen en was toen de rtijd 1500 euro dus ik vind t wel goed ;) .. Verder halen we alles nieuw ;) ;) ....

Uhmm Meetig ik ken alleen op zaterdag op zondag doe ik dan de hele huis houding

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat is het hier rustig zeg!! ;)

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd.....

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Pff vriendlief is vanochtend vrij en ligt gewoon nog steeds te slapen. :D
    Hij zal 't wel nodig hebben haha.
    Hij moet vandaag om 13.00 voor de allerlaatste keer naar school om nog wat opdrachten te doen. En dan issie helemaal klaar. :D Tenminste, dan over een week of 6 nog het examen, maar het proefexamen had ie helemaal super gemaakt. :D

En ik ben nu aan het zoeken naar een echobureau... vrienden van ons zijn in Molenschot geweest daar kost het maar 25 euro mét DVD (geslachtsbepaling) maar kan pas vanaf 18 weken... EN ik wil eignelijk met 16 weken haha.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goh er is toch nog iemand. ;)
    Hoe is het met jou Miranda? :)

Ik zit telkens maar de vernieuwen, maar het heeft weinig zin. ;)

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik verveel me....ben wel bijna niet meer ongesteld...dus die pil werkt wel....

Was bezig met Alyssa inschrijven in modellenbureaus...maar das een hoop werk zeg...de eisen die sommige hebben...professionele foto's (kan je een shoot doen bij hun, hoe toevallig ;))

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ja joh. Foto's maken kan dan altijd. ;)
    Wat leuk trouwens. :)

Cindy is er ook zie ik, maar reageert niet. ;)

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey dames...

@onzekere meid jammer van je ongi maar super!!van je 35 dagen cyclus..dat het maar snel raak mag zijn.

@duchess hahaha daarom zeg ik al kinderwagen moet je zien lopen en kopen hahahaha,steken is minder maar ik denk dat je kleintje goed aan het groeien is en mischien op een spier heeft gelegen vanacht dat kan ook nog he...
    en je moet ook denken hij/zij schuift alle ingewanden van jou op he,,komt goed meissie!!!!

@hier ja ik ben nu echt echt strond ziek hahahah ik ben om 02.00 uur naar bed gegaan en zit nu al vanaf 0400 uur beneden,krijg bijna geen lucht en hoest mezelf kwijt..
    en maandag moet ik weer voor fm nou die zullen nog wel niet gegroeid zijn nu met die griep,had ik toen met de waterpokken ook het heeft wel degelijk invloed op de groei.(heb even kliniek gebeld).moest toch even goed komen maandag..
    ik zei voor de gein tegen me vriend nu kan ik wel een shotje pregnyl gebruiken haha knap je meteenop hahahahaha

xxxcindy

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    leuk bij een modellen bureau,,,
    dan krijg je mooie fototjes ja hahaha\

en ik reageer wel maar ben zo lam als iets hahahahhahaha

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    He Baby, wat vervelend dat je zo ziek bent.

Maar euhm...hier ook griep gehad en eitjes groeiden gewoon door hoor...zolang je geen echt hoge koorts hebt moet je lichaam gewoon zijn gang gaan...hopelijk voor jouw ook! AL is het wel moeilijk klussen zo hahaha

Ach en ik heb wel wat leuke foto's van Alyssa....ff kijken of ik ze hier kan zetten!

Groetjes,
    Miranda

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja pff klussen ik heb niet eens energie om af te wassen haha laat staan rodeo rijden hahaha

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mooie blauwe ogen heb ik ook hahaha

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mooi die haartjes goudlokje haha
    ze is wel een vrolijk kindje toch!!!

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat raar dat ze dat zeggen, mijn gyn zei toen dat dat geen invloed had op de eisprong. Ik was toen ook zo ziek als een hond.

Steken heb ik wel eens vaker echt in de baarmoeder, en dan zeg ik altijd hij is aan het groeien. ;) Maar dit zijn echt krampen in mijn bekken...
    Nahja het zal wel.. Ik probeer me niet te druk te maken iig.

Beterschap hoor Cindy! Hopelijk is het snel weer over.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Yep...en ik vind haar gewoon speciaal hahaha...maar of modellenbureaus dat ook zullen vinden...ze is een peuter en die willen ze niet graag hihihi

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@meeting; ik werk altijd in het weekend :( En het midden van het land is toch wel ver voor mij hoor, ga toch echt niet 2,5/3 uur rijden ;)
    @duchess; toch maar met 16 weken :p
    @cindy; beterschap meid

Zo.. vanochtend voor het eerst overgegeven.. blegh.. had gelukkig nog niet gegeten :p

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat een knappe meid Miranda!!
    Kon de fotos net zien, maar nu niet meer stom genoeg. Maar dacht nog wauw wat een ogen! ;)

Tummetje ik wilde sowieso de geslachtsbepaling het liefst met 15/16 weken doen hoor. :D Alleen dat is 2D. 3D wil ik het liefst rond de 25e week ofzo doen denk ik... Of nog iets later.. Ik wil het allemaal een beetje verdelen, na de 20 weken echo moet je nog 20 weken er tegen aan!! ;)

Een meeting plannen is dus nog moeilijk. ;) Tante Mars kan alleen op zaterdag, ik alleen op zondag, en Tummetje kan niet in het weekend. ;) Handig haha! Volgens mij word dat niks. ;)

Ooh en tummetje, wat klote dat je overgegeven hebt! Hopelijk komt het niet te vaak voor!!
    Hier gaat het echt al beter met de misselijkheid, soms nog met vlagen maar het is echt aan het verbeteren, merk echt verschil.

Deel Deze Pagina