PCO deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zethu, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    He bah tummetje.....leef met je me hoor! Trouwens met alle misselijke meiden...ik weet hoe het is helaas hihi

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik weet het niet meer hoor!!!wat ik nog moet geloven haha
    maar met de waterpokken groeiden ze ook voor geen meter hahaha,,

nou ben weer even weg want moeders komt weer langs
    ik heb gewoon geen stem meer nu dus toen ze belde zei ik hallo maar ze hoorde me niet ze zei tegen haar zus wat raar ik hoor haar niet hangt ze op belt ze weer ik zei hallo ze zei hehe wat is er met jou stem gebeurt hahahahah dus die komt ff kijken hoe het is

kom zo weer

xxxxxcindy

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    He net iedereen gemist ziek :(.

Beterschap Cindy!!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De ene kant van Ryan's kamer

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En de andere kant

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Er hangen alleen inmiddels andere gordijnen :D

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat een leuk kamertje Debby!! :)
    Bruin met wit vind ik erg mooi. Dat wilde ik ook graag voor de babykamer, maar ons hele huis is al bruin met wit dus moet er nog goed overna denken haha. Denk dat het toch wat anders wordt...

Het is errug rustig hier vandaag!! En alweer weekend, dan ben ik niet veel op t forum.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jou laminaat lijkt trouwens wel heel erg op t laminaat wat wij op de babykamer en onze eigen slaapkamer hebben. :p Zou denken dat het dezelfde is.

Ik duik even mn bedje in! Ben net met de hond wezen spelen, had een nieuwe bal voor d'r gekocht. En ben weer dood en doodmoe, pffff.

9. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Zo ben nog geen dagje weggeweest en er is heel wat los gebept hier haha. Ik was vanmorgen met de kleine naar het CB gegaan, was me weer een potje emoties om haar zo te zien pijn lijden pff. Gelukkig ging het na 5 minuten alweer goed.
    Ben ook gisteren begonnen met tempen, en gisteren en vandaag stond die op 37.3

Duchess,
    ow ok ja dan kan ik je idd niet gezien hebben. Het is ook niet zolang dat ik die topic ken en heb er al een hele lange tijd niet gereageerd en ben niet van de eerste reageerders. Mag ik vragen wat je bedoelt met dat je niet zo bent (hoeft te beantwoorden als je niet wil)? Succes had ik zeker nodig bij de prikjes vandaag, mijn hart brak weer bij het zien dat ze pijn leed pff.

Babyhope, beterschap meid.

Onzekere meid, kunnen ze niet vaststellen dmv bloed prikken of je zwanger was of niet? Jij ook een fijne weekend alvast. Ook al veel afgevallen, in hoeveel tijd en wat heb je ervoor gedaan?

Zethu, netjes meid ik benijd je.

Debby, dank je. Ze is 3 maanden en 3 weken vandaag, idd nog erg jong. Ze heet Hafsa (is een arabische naam). Mooie kamer van Ryan.

Mgwc, mooie foto's.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mooie naam Roosje! Maar misschien een vreemde vraag, maar ze is pas 3 maanden en denk je nu al een tweede???

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, voor de volgende babykamer nemen wij denk ik een oranje muur. Dat vinden wij ook erg mooi! Misschien een idee voor jou ;).

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dank jullie weldames voor de beterschap kan ik echt wel gebruiken...ben echt niet te genieten haha..

@debby mooie kamer heeft ryan hoor!!!!1oranje muur ja leuk he...
    wij willen nu ook oranje maar niet knal oranje we hebben namelijk best veel girafjes,dingen rammelaar beeldjes al dus we willen wel bij die kleur blijven.....

en we hebben ook nog rammelaartjes van tiamo collection en dfat vind ik toppie want tiamo is op zijn portugees ik hou van je en onze kleine 2de taal wordt toch portugees hahahaha ik vond het wel passend...

zo nu ga ik weer onder de deken..

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dank je.

We kiezen er bewust voor om geen groot leeftijdsverschil tussen de kids te laten, en tegen de tijd dat ik zwanger word van de 2e zijn we een jaar of langer verder gezien dat ik PCOS heb en mijn man zwakke zaad.

Ik hou van kinderen en de mijne is heel makkelijk en rustig dat er gemakkelijk een 2e bij kan op dit moment.

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Roosje begrijp me niet verkeerd want ik vind het helemaal geweldig andere moslima's en ik vind het knap van andere meiden als ik zie hoe streng ze bezig zijn met het geloof maar dit heb ik zelf niet.
    Ik ben een bekeerde nederlandse moslima en ik moet er nog een beetje in groeien denk ik. Ik ben nog een beetje van het type, ik geloof in mijn hart en das het belangrijkste. Ik draag geen hoofddoek bijv. Ik doe wel andere belangrijke dingen (geen varkensvlees, ramadan, wassingen enz) maar toch op de 1 of andere manier voel ik me daar niet zo prettig bij. :) Misschien ook wel omdat ik nogal vaak hier in NL de les geleerd wordt door andere moslim's.. ik weet 't niet.
    Nouja ik hoop dat je me eenbeetje begrijpt.. het zal vast heel gezellig zijn in het topic maar ja ik voel me er gewoon (nog) niet zo prettig bij.

Mooie naam trouwens van je dochtertje en oh wat sneu!! Lijkt me vreselijk.... knuffel haar maar goed!
    Vind het erg knap al zo snel voor een 2e!

Debby oranje houd ik dus weer niet zo van haha!
    Ik zal eens gaan zoeken naar kamers waar ik van houd!!
    Met delfs blauw vind ik trouwens ook errrug gaaf, en dat kan ook voor een jongen en een meisje toch!

Leuk zeg Cindy! Ti amo is toch ook in het italiaans ik hou van je? Of ben ik nu ff in de war. ;)

Ik heb liggen slapen niet normaal hahaha. Ben net wakker. Beetje laat dus en hoop dat ik vanavond wel kan slapen. Maar hield t anders echt ff niet meer vol haha.

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Even een vraagje aan de mama's, wanneer zijn jullie begonnen aan de babykamer? En met shoppen?

Vriendinnetje verteld net dat ze met 12 weken al heel veel klaar had en ik heb gewoon helemaal nog niks, haha!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @duchess ja volgens mij wel maar is het dan niet amo-te hahahaha ik niet weet op zijnportugees is het gewoon tiamo hahaha eu tiamo ik hou van je...

duchess als je nu gewoon bij je wekelijkse boodschapjes elke week een fles douchegel en shampoo een tutje een flesje koopt valt het niet eens op dat het zo duur is...

en koop gewoon al 2 a 3 pakken luiers is alleen maar leuk als je het al hebt....

xxxcindy

ga weer liggen hahah

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wij gaan zondag de kinderwagen bestellen .
    na 15 weken ongeveer, gaan we beginnen met de babykamer. Met 25 weken halen we t kamertje op , en ik shop gewoon wat ik altijd doe, elke maand haal ik nieuwe kleren dus nu extra ;) Morgen ga ik met me moeder de stad in en ze heeft al gezegd mij en de baby goed te gaan verwennen haha.. Heb het erg druk opt moment met school en dalijk stage erbij (word nog een geplan allemaal)

Ik wil niet nu alles al kopen en de overige 30 weken niks te doen hebben snappie ;) ..

WIj gaan lekke voor neutraal met als we weten wat het wordt heel zacht roze of blauwe accecoires maar echt licht want ik wil nit dat kleur effect door de hele kamer hebben (KNAL ROSE EN DE KAMER IS ROZE) snappiee

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, wij zijn begonnen met zoeken en kijken en zo toen ik 5 weken zwanger was, maar dat was ook meer psycisch op aanraden van mijn man, omdat ik zo vreselijk ziek ervan was :(. Uiteindelijk hebben we geloof ik rond de 20 weken de babykamer besteld en de kinderwagen en zo. En kleren hadden we maar een paar setjes neutraal, wij wisten niet wat het ging worden. Dus kleren hebben we eigenlijk pas gekocht toen Ryan geboren was :D. Mijn man heeft vooral in de eerste week toen veel kleren gekocht, kon hij zich even helemaal uitleven :D.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @TanteMars, welke kinderwagen gaan jullie kopen? En heb je ook al een kinderkamer op het oog?

Misschien nog een goede tip...de meeste kledingkasten bij de kinderkamers zijn errug klein! Wij hadden zelf nog een mooie kledingkast en deze hebben we wit geverfd, dus Ryan had een kast voor zijn kleren EN voor zijn speelgoed. Ideaal vinden wij!

Verder hebben wij van de kraamvisite veel speelgoed gevraagd, omdat wij zelf nogal kritisch zijn qua kleren :). En dus ook speelgoed voor een latere leeftijd, dus dat hoefden we bijna niet te kopen. Ook douchegel en zo gaat heel lang mee. Bovendien moet je ook uitkijken dat je niet teveel haalt, want het kan zijn dat je kindje allergisch ervoor is of erop reageert. Luiers hetzelfde ;)

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oke dus zo stom ben ik helemaal niet, hahaha.
    Het gaat me trouwens niet om het geld ofzo, dat is er wel, maar kweetniet... het voelt op de 1 of andere manier een beetje raar. Haha. Vriendinnetje van me had met 6 weken ofzo al heel veel en toen dacht ik ook al van wow, das wel snel?! Ik ben niet zo van het snelle kopen.... maar nu moet het er toch maar eens van komen denk ik.
    Ik heb bij de posi test wel gezegd, met 12 weken ga ik flink shoppen! Dus denk dat ik volgende week wel wat dingetjes ga halen, maar nog niet veel hoor.... haha.
    Het voelt gewoon heel gek om eindelijk te kunnen gaan winkelen!
    Daarbij lijkt het me ook wel leuker om het meest te kopen als ik weet of het een jongen of een meisje is.
    Maar met de kamer wil ik binnenkort wel rustig aan beginnen. Eerst de kamer leeghalen, behang eraf, gordijnen eraf etc etc. Daar ben ik ook nog wel ff zoet mee denk ik. ;)
    Ooh iki word er helemaal nerveus van. :) Vind het zo leuk en spannend allemaal!!

Deel Deze Pagina