oh ja en debby heel raar sinds je me hebt gevraagt of ik het vloeistof voel,voel ik het ook echt naar binnen gaan en prikken hahahahahahahahah xxxx
@ Tum ; snap ook wel dat een kleintje er geen benul van heeft, de slaapkamers die we verder nog hebben zijn groter of een onaangename indeling qua muren e.d. dus ja een of geen haha .
Lijkt me een gaaf huis Tante Mars! Huren jullie dat of hebben jullie dat gekocht? Cindy, iehh een spuit in je voorhoofd? Klinkt niet prettig! Maar fijn dat het wel geholpen heeft! Suus, als je nu ineens een eisprong hebt gehad verandert er natuurlijk heel veel in je lichaam. Maar het is en blijft afwachten... Hoe is het eigenlijk met vliegje? Die had toch afgelopen donderdag haar NOD? of heb ik het helemaal gemist? Tummetje lijkt me erg vervelend om zon ruzie te hebben met je schoonouders zeg!! Brr! Zie je ze dan ook nooit? En Zethu een hele korte cyclus! Netjes zeg. Hopelijk blijft ie mooi kort (al is 25 dagen wel weer errug kort he) Zo dat was alles volgens mij haha! Ik ga nu snel frituren. Heb vandaag EINDELIJK een frituurpan gekocht... die hadden we namelijk helemaal niet. Dus ga zo voor het eerst zelf frituren, heb dat namelijk ook nog nooit gedaan...erg he hahaha. Maandag zijn we 12 weken, spannend!!!! Voor de meiden die een echo gehad hebben en hem op internet hebben, hoe hebben jullie dat gedaan? Gescant zelf of via de verloskundige/echoscopiste ofzo?? Tot vanavond of morgenochtend. Leuk tv avondje zaterdags
We hebben het gekocht, nou ja ik heb het uitgezocht en hij heeft t gekocht .. Moet wel zeggen, het was 1 bouval en we zijn boven nog niet helemaal klaar met restaureren maar de kleine gaat op onze kamer en wij zolang op de overloop en volgend jaar, gaat het dak eraf en komt er een bad kamer boven en de slaapkamers worden opnieuw ingedeeld, want de overloop is nogal aan de grote kant. We hebben naast de woonkamer nog 30m2 aan hok 2e keuken en washok (zo hebben wij het ingedeeld zeg maar haha) . Maar goed we hebben er 50 duizend voor betaald dus ja voor zo'n bedrag huren lukte nooit.. Zie wel op tegen het verfen van de babykamer, hij is nu donkerbruin met sisal beige en hij word gewoon knal wit hahaha.
50 duizend voor betaald? haleluja! Kom ik met mijn flatje met 2 kleine slaapkamers, aparte keuken en inimini badkamertje en woonkamer van ca 30m2... voor 166.000 hallow heeee. Nouja Eindhoven is ook wel een dure stad geloof ik.... Ik ben jaloers hoor!! Als ik een voorstelling maak van jullie huis, dan zou je hier (ook al is het een bouwval) minimaal 350.000 kwijt zijn, minimaal! Het klinkt wel heel erg gaaf.
@suusje.. over dat vocht uit je tepels he komt het er zo uit of alleen als je erin knijpt.. want ik heb het namelijk ook in de eerste ronde clomid gehad en ik vroeg het aanmijn gyn en die zei dat hoe vaker je in je borsten knijpt hoe meer er komt want dan stimuleer je het namelijk om op gang te komen elke vrouw heeft vocht uit haar tepel wanneer je er maar goed in knijpt.... ik hoop dat ik je een beetje wijs heb gemaakt meid succes voor een posi test duim duim duim xxxxxcindy
@ suusje: ik weet niet wat ik allemaal door de Clomid had. Ik weet alleen dat ik enorme opvliegers had. Verder heb ik er eerlijk gezegd toen ook niet op gelet omdat mijn kop er niet naar stond. @ debby: nieuwe dag nieuwe kansen! Vandaag minder chagie? @ Cindy: aj, voorhoofdsholte ontsteking. Zeer irritant. Lijkt me van die spuit trouwens ook zeg. Raar idee. @ duchess: volgens mij had vliegje idd donderdag haar NOD ja. Ben benieuwd voor d'r. 25 dagen is voor mij idd heel erg kort. Kan me niet herinneren dat ik voor ik aan de pil ging zo'n korte cyclus had. Daarom stond ik er gisteren ook zo van te kijken. Ik kwam terug van het sporten en had krampen, en vond dat zo vreemd. Ik ga naar de wc, en ja hoor roze veeg. 2 uur later druppelde het als vanouds weer in de wc. Wat ik wel gek vond was dat ik donderdagavond geen bruinverlies had... Heb ik normaal altijd de avond ervoor. @ huis van tante: Tja zover ik weet zijn de woningen in Friesland absurd goedkoop. Hier zijn ze weer een stuk duurder.
Nouja liever 25 dagen dan 100 dagen toch Zethu. Ben erg benieuwd hoe je volgende cyclus gaat zijn... Cindy ik heb dat nooit, vocht uit mijn tepels. Ook niet nu mijn borsten 2 cupmaten gegroeit zijn komt er nog niets uit. En voordat ik zwanger was ook niet... Maar ik heb het hier in het topic wel eens vaker gelezen van na de eisprong met clomid. En Tante Mars woont in Friesland ja, dat was ik ff vergeten. Ja dat scheelt nogal.. In het noorden staan ook echt leuke huizen, maarja ik blijf toch echt in mijn stadje wonen!!
Goedemorgen! Vandaag weer een nieuwe dag, en een beter humeur . Uiteindelijk duurde het gisteren gelukkig ook maar eventjes. @TanteMars, dat klinkt als een supermooi huis!!! Waar in Friesland woon je? Mijn ouders wonen in Leek, tussen Drachten en Groningen. Wij gaan nog regelmatig die kant op .
ik woon aan het einde van Nederland ik woon direct aan de kust Holwerd. HEEEEEELEEEEEEEEEEMAAAAAAAAAAAALLLL boven in het laatste puntje haha.
hihi, zal de afstand tussen ons het grootst zijn dan. Ik woon 30 km van het meest zuidelijke puntje af
Grappig he. En nog is het geen grote afstand ertussen hihi. Nederland is zo klein. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Ik ga niet zo veel doen hier. Ren nu nog in mijn badjas rond. Ga me zo ff douchen. Moet verder nog de kooi van de vogel schoonmaken, zuigen en dweilen. En de was wegwerken. Mss dat ik nog ff een stukje ga wandelen. Maar dat ligt eraan hoe laat ik me bijelkaar geraapt heb om te douchen
Hello meiden!!! @duchess; nope, zie mn schoonpouders nooit.. maar dat is niet erg, ze hebben hele erge dingen tegen me gezegd en daarom hoef ik ze niet in mn leven te hebben Zoo ff een down dag.. zo slecht heb ik me nog nooit gevoeld.. mn roze emmer is mn beste vriend Verders niet veel te melden hoor, jullie nog spannende dingen gedaan?
hey hey ladies hoe gaat het hierrrr.... duchess morgen 12 weken woehoeeee... nou ik dacht ikben ervan af maar werd vanmorgen wakker met een hoestaanval...nou nou nou... en gister na de daad haha ook al ik kreeg totaal geen lucht en sloeg bijna blauw aan hij was zo geschrokken dat ie een glas water in me gezicht gooide..hahahaha nou ik zal je zeggen het hielp wel hahaha hier gebeurt van alles..... xxxcin
wat is het hier rustig zeg of komt het omdat ik hier typ.... mischien praat ik teveel onzin dingen ofzo... xxxx
Wij zijn net terug van een heerlijke boswandeling van 5,5 km. Heerlijk!!! En daarna even de kledingkast uitgezocht, 5 vuilniszakken gaan weer weg. Nu rust .
lekker een boswandeling maken..... ik zou willen dat ik naar buiten kon ben al vanaf donderdag binnen ja vrijdag nacht naar zkh geweest maar was veel te koud... xxxcindy
morgen ja om half 3,maar ik heb zo`n gevoel dat ze niet gegroeid zijn ik voel namelijk niks steken of trekken of ploppen haha zoals ik in de andere maanden wel voelde.... en omdat de gyn zo raar antwoord gaf is mijn hoop een beetje weg geschoten...